HERKES BURADA MIIIII :)))) SELAM DOSTLARIM.. SELAM 2016

>> 1 Ocak 2016 Cuma








Kocaman Selamlar..Kucak dolusu sevgiler Blogger arkadaşlarım ve takipçilerim..

evet ..Çalışkan bir blogger değilim artık biliyorsunuz..,Amaaa : Ben o kadar çalışırken sizlerde kabul edin ki Facebook ve Instagramlarınızda zaman geçiriyordunuz..  :)) hiiç buralarda değildiniz !!

Şimdi bende İnstagramda hayatımı paylaşıyorum.. Yemek vs.. hiç beklemeyin..sükutu hayale uğrarsınız.. 
Hoş ben memnunum halimden..

Neler yaptık buralarda yokken. Meşakkatli Onkolojik tedavi bitti.. Bizde bittik tükendik.. Şeklimiz şemalimiz ruhumuz huyumuz suyumuz herşeyimiz değişti !!! Hala düzelmedi !!


Eylülde  uzuuunn Nefis bir bodrum ..Göcek..Marmaris tatiliyle taçlandırdık kendimizi.. Mavilere anlattık..attık dertleri döndük..

Sonra benim bir implant tedavim oldu.. eş dost dünyanın dört bir yanından geldi.. akrabalar bir süre İstanbulda oldu..Aileden kayıplar..nişanlar..düğünler oldu..bayramlar geldi geçti.... Her şeyin acı tatlı haliyle 2015  bitti ve bugün 2016 ağacının ilk yaprağını elimize aldık..başladık üzerine yazıp çizmeye..

Dün Yılbaşıydı..Hani ben bayılırım ya bu aralık ruhuna.. Heveslenmeyin gram ruh kalmamış..hiç bir yere çıkmadım..gezmedim..bakmadım görmedim !! Şirin pozlar çekip takke külah takmadım !!  Ben  çok değişmişim her gören öyle dedi.. Doğrudur. Dogruluk payı da vardır :) Bu sene ruh yorgun dostlar idare ediniz lütfen..

Ama planlanmamış ani bir hamle yaptım.. onlarca tonlarca kurabiye tasarladım..Tasarladım dediysem vallahi mütevazi bişeyler gördüğünüz gibi..  Hatta geçen sene yaptıklarımdan  rol çaldım..Tüm sitemizdeki komşularımın zillerini saat 11 civarı  tek tek çalıp evlerine girdim.. Herkesin aile eglencesine ortak oldum :)))  Hoh hoh hoooo diye diye  bağırdim.. Bayıldılar.. sevindiler.. kurabiyelerden kapış kapış aldılar :))  tepsi tepsi yaptım çünkü.. Çok mutluydular..her hane eli kolu dolu yolladı beni :)))  vallahii billahi en güzel yılbaşını ben yaşadım galiba.. haberiniz olsun :)))
moral oldu..sevgi oldu..güç destek oldu bana bu dolu dolu sevilmeler :))  İşte  biz böyle bir yılbaşı geçirdik efendim. 33 yıllık Komşu orduları eşliğinde şahaneydik  vesselam..

Masal Kahramanıma gelincee  .. fena değil.. Sonu iyi olsun diyelim..
ve hepinize sevgiler yollayalım..

Güzel sofralar var yayınlamak lazım....bana tatlı tatlı yazarsanız yine gelip size postlar hazırlarım..İnstagram adresimi de veririm.
ama DM den bana kim olduğunuzu not yazın lütfen.. takipçi derdim yok benim  :) ama kim olduğunuzu bilmek isterim !! 

MUTLU SAĞLIKLI YILLAR DİLİYORUM..
VE..Ne istiyorsanız Onu oyle yaşayın diyorum.. 
gerisine aldırmayınız..Bu hayat sadece sizin.. Hesapsız yaşayın gitsin Dostlarım..

Herkes yeni yıla girdi dimi..Dışarda kalan yok :)) Haa bazıları kalmış..Aman bırakın kalsınlar !! Almayın 2016 ya sakın :)))

Hepinizi Seviyorum.. Özluyorum....





Not:
aylar boyu Face B. kullanamıyorum..Sorun var. 

33 yorum:

AsOrTiK 1 Ocak 2016 19:52  

nunu'cum neden benim komşum değilsin diye üzülmedim değil:))
instagram adresini göremedim. kullanıcı adını belirtirsen orada daha çok ziyaret ederim seni:) (benim kullancı adım orada da asortik:))zira blogları çok sevsemde herkes gibi ben de orada takılıyorum çokça:)) şu kütük pastadan ben de yapmasam çatlarım inan ki:)
yeni yıla girebildik, dışarıda kalmadık çok şükür:)))
yeni yıl tüm güzellikleriyle gelsin. sağlık, huzur, mutluluk, neşe, barış, hoşgörü her güzel ne varsa işte hepsini getirsin. güzel bir yıl olsun.
kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum sana:)

Asis 1 Ocak 2016 22:20  

Hoşgeldin :) ben de özledim bloğumu eskisi gibi olmasada fırsat buldukça yazmayı istiyorum.Senin şık güzel sunumlarını görmek isterim ;) Yeni yıl hepimize önce sağlık ve huzur getirsin.Sana da sevgiler güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle..

karin 1 Ocak 2016 22:26  

cok sevindim bu yazinizi gorunce.. cok gecmis olsun....sizin valide sultanin ic pilav tarifini denedim ekim ayinda, cok guzel oldu.

instagramda adim matevosiankarin
eger takip ederseniz cok sevinirim.
hepimize mutlu ve saglikli 2016 diliyorum.
Karin

Leylak Dalı 1 Ocak 2016 22:51  

Hoşgeldin Nunucum, daha bu sabah seni düşündüm sesi sedası çıkmadı diye, endişelendim hatta biraz. Neyse ki her şey yolunda imiş. Bu yıl hepimizi çok yordu anlaşılan. Geçmiş gitmiş olsun cümleten.
İnstağram adresini alsak da takip etsek seni diyor, sevgiler yolluyorum...

Adsız 1 Ocak 2016 23:12  

En başta sağlıklı yeni bir yıl olsun.İyi ki yazdınız ,özledik yazılarınızı..Aysel G.

Çınar 1 Ocak 2016 23:46  


Canımm çok geçmiş olsun. Umarım yeni yıl sağlık mutluluk getirir sana ve ailene.

Sevgiler

Bengi Özkan 2 Ocak 2016 12:35  

Mutlu Yıllar Dilerim....
Geçmiş olsun size...
Evet hepimiz instagramdayız, buralara uğramaz olduk, benim ig hesabım Madame Mia
Huzurlu, mutlu,sağlıklı bir yıl dilerim tekrar

Nilgün Torunoğlu 2 Ocak 2016 14:05  

Hoşgeldin Nunucuğum!
Bu yıl pekçoğumuz için zor geçti ama şükür ki hala buralardayız.
Ben de bloğa yazamıyorum, instagram kolayıma geliyor şimdilik eğleniyorum da...
İnstagram kullanıcı adın ne? Benimki @evcil_kedi , hani rastlarsan iki satır yaz, ben anlarım kim olduğunu .
Öpüyorum canım 😘

nesrin 2 Ocak 2016 20:26  

Çok mutlu oldum yazınızı görünce arada girip bakıyordum ses verdiniz mi diye ? Mutlu yıllar diliyorum hepimiz için önce sağlıkla ben instagram adresimi vereyim yazarsanız çok mutlu olurum sevgiyle.... İg. Nesrinbilg

maviye iz süren 3 Ocak 2016 21:02  

geçmiş olsun, yeni yıl bol şans, sağlık ve huzur getirsin :)

Nuray 4 Ocak 2016 14:00  

Sevgili Nunu yorum yazmıştım ama inşallah size ulaşmıştır. onaylarken sıkıntı oldu sanıyorum.

Bessy A. 4 Ocak 2016 15:37  

It's so good to hear from you again. My best wishes for the New Year. Bessy

Gamze Esra Ersöz 4 Ocak 2016 15:55  

Ah sizi yeniden burada görmek ne güzel, çok mutlu oldum yazınızı görünce.Kuşkusuz en sevdiğim bloglardan birisiniz.Instagramda sizi hangi isimle takip edicez? :)

ufukmutfakta 5 Ocak 2016 12:18  

Buraya uğrayıp, bloggerlara da yeni yıl hediyeleri bırakman çok iyi olmuş arkadaşım. Arada uğramayı unutma. Ne de olsa buranın havası bambaşka...

caferengigül 5 Ocak 2016 14:48  

Yılın en güzel haberlerinden biri yeniden yazdığınızı görmek.Özenle kurulmuş, mutlu sofralarınıza ve her yapışımda tutan tariflerinize , hoş sohbetinize hasret kalmıştım.Bloglar pek sessiz oldu epeydir.Yazanlar azaldı, yazanlara yorumlar bırakmak azaldı, eksik kaldı birşeyler.Ben sevdiğim blogların yeniden canlanmasını istiyorum ve umarım sizde yazmaya devam edersiniz.Yeni yıl tüm güzellikleriyle sizin yılınız olsun.Sevgiler.
Bu arada instagram adresinizi bulamadım, blog adıyla.Oradan da takipte kalmak isterim:)

hanife 8 Ocak 2016 15:10  

Nunucum yazını okuyunca çok mutlu oldum senden haber almak beni sevindirdi...
Kurabiyelerede bayıldım....
Ne istiyorsanız onu öyle yaşayın bu hayat sizin diyorsun ya çok çok haklısın bu cümleyi defalarca okudum...
Bazen kendim için yaşamayı unutuyorum hayat koşturmacasın da....
yüzünün hep gülmesini dilerim çünkü gülmek sana çook yakışıyor yazılarını çok severek okuyorum....
İnstgram adresini yazarsan takip etmek isterim....

Özlem Mertler 11 Ocak 2016 20:32  

Heyoooo NuNu'yu okudum. Mutlu oldum, umut doldum. İyi ki varsın NuNu. Çok yaşa, mutlu yaşa...

GÜLTER ÖZGÜR 17 Ocak 2016 02:09  

sizi yine buralarda görmek çok güzel. arada bir de olsa el sallayıp selam etseniz yeter. 2016 hepimize güzellikler getirsin, sağlık, mutluluk ve barış getirsin diye bütün dualarımız :)

Ihlamurcum 17 Ocak 2016 22:52  

Nunu'cum, aynen hiç merak etme bu yıl hiçbirimiz çok paylaşım yapamadık. Ama önce sağlık olsun, bugün de seni merak ettim,ondan bloguna geldim. Yeni yılda önce sağlık olsun, gerisi gelir.
Sevdiklerinle daha nice kurabiye tadında güzellikler yaşa, sevgilerle.

seolara 18 Ocak 2016 23:01  

Harika paylaşımlarınızı ilgi ile takip ediyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.

Cafe Malzemeleri
Endüstriyel Mutfak
Etsiz Çiğ Köfte
Patatesli Börek
Biber Dolması

neslice tarifler 20 Ocak 2016 14:51  

Siz de hoş geldiniz, 2016 da hoş gelmiş olsun. Bence de en güzel yılbaşını siz yaşamışsınız. Sevinerek ve sevindirerek.. Sağlıklı ve huzurlu bir yıl diliyorum..

sevil şahin- birdemliksohbet 22 Ocak 2016 15:59  

Uzun bir zaman verdim bende yoğun iş temposu ve sağlık sorunları derken unutmuşum eski dostları..

Yazını görünce çok sevindim. eski günlere döndüm. evet 2015 zor bir süreç oldu ama bilirsin hep derim sen çok güçlü birisin diye.
Hayran olduğum sevdiğim bir ablamsın diye.

2016 sana sağlık ve sevgi dolu gelsin.

Öperim..

siyah kuğu 8 Şubat 2016 01:20  

Canım yeni yıl sana ailene hepimize güzellikler getirsin şifalar getirsin kocamannnnn opuyorum.

deniz 12 Şubat 2016 15:56  

Nunu'cum iyi oldugunuza,masal kahramaniyla birlikte ,cok sevindim. Facebookta arkadas olmustuk ama birde baktim ki gidivermissiniz :( Instagramda arkadas olmayi cok cok isterim,lütfen yazin banada adresinizi. "016 ya girerkenki halinize bayildim,ne güzel,ne kadar pozitif enerjili insansiniz siz :-* Bende simdi kalkip kalpli ask kurabiyeleri yapacagim ve sizede göndericem eger instagramdan arkadas olabilirsek <3 Sagliakla ve hep mutlu kalin...

deniz 18 Şubat 2016 13:46  

Nunucum yorum yazmistim, baktim cevap vermi diye,yayinlanmamis bile :( Ben uzun zamandir takipcinim ve facebooktanda arkadas olup mesajlasmistik ama baktim faceden cikmissin,üzüldüm. Instagramda da bulamadim, yukarida yazdigin gibi ig adresini verirsen cok sevinirim canim. Esine cok cok gecmis olsun tekrar,en kisa zamanda atlatmaniz ümüdiyle,saglicakla kalin...

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Şubat 2016 23:18  


Deniz

:))

Bana instagram adresinizi yazarmısınız . Face B . Kullanmıyorum .
Çok sevgiler çok teşekkür ederim ..

dantelistan 2 Mart 2016 21:17  

harika ir sunum kutlarım
eski blog dostlarını ziyaret edeyim dedim sevgiler

çeşnici Handan 25 Mart 2016 21:40  

Sesini duymak çok iyi geldi. Instagram da bulamadım adresini yazarsan takip etmek isterim. Sana ve tüm ailene sağlıklı yıllar olsun canım.

GÜLTER ÖZGÜR 30 Mart 2016 11:38  

Sevgili Nunu, sizi artık instagramdan takip etmem gerekecek galiba.Yılbaşından beri buralara uğramadınız.İyisinizdir umarım.
Benim instagram adresim = https://www.instagram.com/gulterozgur/

Oktay Usta 30 Mart 2016 21:08  

Merhabalar, sitenizin görsel içerikleri ve açıklayıcı anlatımı ile bir bütünlük sağlamış sizler de kendi tarifleriniz ile tarif yarışmamıza katılmaz mısınız?
Tariflerinizi-- http://www.oktayusta-yemektarifleri.com/p/tarif-gonder.html --bizlere göndererek bizleri ziyaret edebilirsiniz.

deniz 25 Mayıs 2016 19:11  

Canim ben yine merak ettim ve yorumlara bakiyim dedim,bana yazmissin ama kacirmisim,beni ig de bulusursak cok sevinirim,instagram ismim humerayca .Bekliyorum,görüsmek üzere :)


Unknown 8 Haziran 2016 12:10  

paylaşımlarınız takip ediyorum çok güzel teşekkürler.

butik pasta kurabiye kek malzemelerinede sitemize bakabilirsiniz.

www.pastacilikekipmanlari.com
www.pastacilikurunleri.com

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 11 Temmuz 2016 22:26  

Ne güzel sizi blog sayfalarında yeniden görmek . Instagramda da takip etmek isterim . :)
Sevgiler kocaman . :)

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP