YENİ YILDA YENİLENEBİLİRMİYİM ?

>> 18 Aralık 2014 Perşembe












SELAMLARIN , MERHABALARIN EN ÖZLENMİŞ HALİ SİZLERE GELSİN  SEVGİLİ BLOGGER DOSTLARI...

Üç mevsim olmuş son yazıdan beri.....
Güzelim yaz güzelim haziran kutlamalarımızın ayı .... Neler neler getirdi bize :(((
..............
Çok kısaca
Haziran ayında farkedilen kocaman bir tümör ..
doktor koşturmaları... biyopsi... sonuç  temiz haberi !  moral için  mavi tur.. tatil dönüşü  uzun bir ameliyat...
iyileşme süreci...üç hafta beklenen  ,lakin  Nüx  ve ikinci evre bir pataloji... Şok ! ! Şok !!
Kendimize gelince ...
Dün nihayet biten  6 haftalık radyo terapi...
26 aralık Son tarama ....
HER ŞEYİN HAYIRLISI... HER ŞEYİN .......


Madem bunca ay eş dost herkesden zorunlu uzak kaldık,  madem bazı şeyler engel koydu yanyana gelişlere , o zaman şöyle bir moral buluşmaları yapsak can yoldaşlarımla buluşsak ,hem artık onlar meraklanmasa , hem de ben biraz gülümsesem etrafa hiç fena olmaz dı hani..

Eee.. ben zaten sevmez miydim yeni yılı, sevmez miydim hiç ışıltıyı, kurmaz mıydım sofraları en janjanlısından ...
Evet öyle öyle de.. vallahi gardım düşmüş  haberim yok !!

Girdik mutfağa, sıvadık kolları..Ben benlikten geçmişim !! Pek yabancı kaldım mutfağa..

Yıllar önce ilkokul bittiğinde, Kandilli Kız Lisesinin yollarında  beraber yürüdüğümüz arkadaşlarımla ilk açılışı yapayım dedim.. Kimse kırılmaz illa ki ama,  fazla kalabalıklara ruhum müsait değildi..
dört beş kişi olalım dedik,  üç kişi olabildik :))

Yağmurlu ve  karanlık bir İstanbul sabahı, okul arkadaşlarımla ,kahvaltı masamızda, gelmiş geçmiş tüm anılara demini aldırdık...
Karanlık gün , kalitesiz  fotoğraflara neden olsa da  bu renk cümbüşü ruhlarımızı ışıldatmaya yetmiş de artmıştı bile..
Yani bizim Kızlar öyle diyor..onların yalancısıyım efendim..


Merak eden Arayan soran tüm dostlara teşekkür ederim.

Çok yoğun aylar geçirdiğimiz için tek satır yazamadığım dönemediğim dostlardan özür dilerim.
Blogger Dünyasının altın kalpli Canım Derya'mızın körpecik  Evladına Rahmetler dilerim..
Annesini babasını  kardeşini Eşini  akrabalarını kaybeden tüm  Blogger dostlarıma Sabırlar dilerim
Anne Baba  olan kardeşlerimize göz aydınlığı dilerim Güle güle büyütsünler
Hasta olan herkese Şifalar dilerim.
Evlatlarını  Nişanlandıran, evlendiren tüm Blogger dostlarımı Tebrik ederim.
Asker yolu bekleyen ailelere Allah kavuştursun dileklerimle

  SEVGİ VE ÖZLEMLE... Diğer postta buluşmak üzere...

43 yorum:

bahar yorgun 18 Aralık 2014 11:24  

çok geçmişler olsun özlettiniz kendinizi

Nuray 18 Aralık 2014 11:28  

Merhabalar Sevgili Nunu,

İnanın sizi çok özledik, Öncelikle geçmiş olsun Allah acil şifalar versin inşallah... Siz pozitif birisiniz anladığım kadarıyle herşeyin üstesinden Allahın izni ile gelirsiniz. Çok şeyler yazmak istiyorum. Ama yazamıyorum niye bilemedim. Size Kucaklar dolusu sağlık diliyorum lendinize iyi bakın Sevgilerimle...

TATESAL 18 Aralık 2014 11:34  

Ahhh canım Nunum geçmişler olsun,demek bu nedenle gelemedin buralara...Rabbim acil şifalar versin sana biriciğimiz...Lütfen kendine iyi bak ve bizi habersiz bırakma,seni çok seviyoruzzzzz.....

Muhterem'le Afiyetle 18 Aralık 2014 11:51  

Sevgili Nunu,
Sayfanı güncellemene çok sevindim, hoşgeldin.
Yaşadıklarına çok üzüldüm, Rabbim acil şifalar versin.
İnşaallah 26 Aralık'ta ki son taramadan çok güzel sonuçlar alırsın.
Yılbaşının büyüsünü, ışıltılarını çok sevdiğini biliyorum, tam senin tarzın olan dönüş yazısı oldu, devamını bekleriz :)

Miskin ve Beceriksiz :) 18 Aralık 2014 12:39  

Masa,tabaklar,süslemeler,yemekler her şey muhteşem! Geçer gider bir daha da uğramaz diliyorum rahatsızlığınız.İyilik sağlık getirsin yeni yıllar hepimize.

Miskin ve Beceriksiz :) 18 Aralık 2014 12:39  

Masa,tabaklar,süslemeler,yemekler her şey muhteşem! Geçer gider bir daha da uğramaz diliyorum rahatsızlığınız.İyilik sağlık getirsin yeni yıllar hepimize.

İki Kum Tanesi 18 Aralık 2014 12:48  

Geçmiş olsun, Allah şifa versin. Özlendiniz gerçekten, sevgiler.

Yeni yılda güzel , neşeli, sağlıklı günler dilerim tüm ailenize.

Leylak Dalı 18 Aralık 2014 12:51  

Nunum çok geçmiş olsun, nazar değdi sana. Yeni yılla hepsi gelmiş geçmiş olsun, hiç yaşamamış gibi olun ailecek dilerim. Kucak dolusu sevgiler yolluyorum...

Miskokulu Lezzetler 18 Aralık 2014 12:51  

Çok geçmiş olsun siz pozitif enerjiniz ile eminimki her zorluğun üstesinden geleceksiniz. Masanız gibi yeni yıldada yaşamınız ışıl ışıl pırıl pırıl olsun sevgiler...

ARMİNA 18 Aralık 2014 13:15  

Merhaba,

Çok geçmiş olsun,Allah sağlığına en kısa zamanda kavuştursun inşallah.Tekrar aramızda olman dileğiyle hoşgeldin ;)
Sevgiler..

Gamze Esra Ersöz 18 Aralık 2014 13:28  

Çok geçmiş olsun diliyorum.İnşallah geçip gitmiştir her şey.26 Aralık'ta güzel haberler alıp yeni yıla öyle girmenizi yürekten dilerim.

Aktuelmoda 18 Aralık 2014 13:58  

Acil şifalar olsun öncelikle..Şimdi umuyorum ki daha iyisinizdir,iyi olup pylaşımlarınızı her daim bekliyoruz..
Sevgiler..

Asis 18 Aralık 2014 15:26  

Çok geçmiş olsun.Herşeyin başı sağlık ve sana sevdiklerinle sağlıklı bir yıl dilerim :) sevgiler Nunu

Adsız 18 Aralık 2014 16:05  

Çok, çok geçmiş olsun.AYSEL G.

Hande özen 18 Aralık 2014 16:11  

harika olmuş canım :)) darısı benim başıma artık ben de hazırlanmaya başladım şimdiden

Nilgün Torunoğlu 18 Aralık 2014 16:19  

Sevgili Nunu çok çok geçmiş olsun ! İnan ki kendi isteğinle yazmayı bıraktığını düşündüm . Hazır olunca döner dedim ... Bu habere üzüldüm şimdi iyi olmana sevindim. Allah tüm hastalara şifa versin ! Güzel günlerde beraber olalım inşallah ! Öpüyorum çok ❤️

TuruncuTatlar 18 Aralık 2014 16:28  

Cok buyuk gecmis olsun nunucum ALlahin izniyle hemen sifani bulursun insallah sen guclu bir kadinsin..saglikla kal..

hayattankesintiler.blogspot.com 18 Aralık 2014 17:04  

Cok cok gecmis olsun, Rabbim sifalar versin, guzel haberlerinizi bekliyoruz. Sevgiler...

ufukmutfakta 18 Aralık 2014 17:05  

Çok ama çok geçmiş olsun. Zaten geçmiş gitmiş anlaşılan. Ben de 2013 Ocak ayında troidlerimdeki tümör sebebi ile ameliyat oldum. Tedavi süreci falan filan. Geçti gitti diye inanıyorum. Sizi de gerçekten çok özledik. Işıltılarla döndünüz, bir daha gitmeyin emi... sevgilerimle..

caferengigül 18 Aralık 2014 17:19  

Bloguma her girdiğimde ilk gördüğüm ve baktığım blog sizinkisi.Hep bi boynu bükük buluyorum siz yazmadıkça.Ama sağlık herşeyin başı.Ve ben eminim sizin gibi bir insan için atlatılamayacak bir problem yok.Geçmiş gitmiş olsun sevgili Nunu ve yeni yıl tüm güzellikleri ve tüm ışıltısıyla gelsin senin için.Sevgiler.

Aycan 18 Aralık 2014 18:02  

canım, hoşgeldin,
çok çokgeçmiş olsun. geri geldiğinie çok sevindim. öpüyorum çok

Çınar 18 Aralık 2014 18:23  


Nunummm; bloguna girince ohh çok şükür geldi demiştim içim açılmıştı masanın o her zamanki zarafetini gördüğümde. Ama okumaya başlayınca ... neyse üzüldüğümü çok üzüldüğümü yazmayacağım. Biliyorum sen hep pozitifsindir sevmezsin karamsar şeyler yazılmasını. Biliyorum eminim ve mutlaka herşey yoluna girecek Allah'ın izni senin azim ve enerjinle.

Sevgiler canım

Özlem Mertler 19 Aralık 2014 10:58  

Sevgili Nunu,
Benim de çok uzun zaman oldu yazmayalı, sonra senin yazdıklarını okudum.
Geçmiş, bitmiş olsun şoklar, sevgiyle sağlıkla gelsin 2015.

Adsız 19 Aralık 2014 12:50  


Sevgili Nunu

bitsin gitsin tüm dertler
iyi seneler
Alev

Adsız 19 Aralık 2014 13:05  

Hoşgeldin nunucum

Üzüntümü anlatamam . Ne çok var illet.. Ama sana bişey olmasın buna dayanamam 2015 miladın olsun canım
Seni seviyoruz
Aylin

bilge 19 Aralık 2014 15:29  

çok geçmiş olsun hiç moralnizi bozmayın ..sevgi ve dostlukla..

NzlGl 19 Aralık 2014 20:45  

Bu masal ve kahramanları Sevgiyle, inançla ve duayla neler atlatmadılar.
Yakın bir zamanda bu sıkıntılarda geride kalacaktır.
Dileğim ve dualarım bunun içindir.
Çok sevgiler

Lezzetli Sanatlar 19 Aralık 2014 20:59  

Sevgili NuNu'cuğum,
Öncelikle çok çok çoook geçmiş olsun. Sağlığına kavuşman herşeyden önemli. İyi ki yazmaya başladın. Seni ve yazılarını çok özlemiştik canım.
Sofran kıpkırmızı ve capcanlı; yani yine enerji dolusun NuNucum:)))
Yeni yılda (2015 te) yenilenerek!!! en sağlıklı güzel günler hepimizin olsun.
Seni çok öpüyor ve kucaklıyorum. Sevgiyle ve sağlıkla kal...

Lezzetli Sanatlar-Pırıl.

Adsız 19 Aralık 2014 21:22  

Güzel kalpli Nunumuz
zor günlerin eşiğindesin
sevdiklerin ve bizler seni duasız bırakmayacağız elbet.
yeni yepyeni bir ruhla kaldığın yerden başlayacaksın.
kıymetlisin çünkü çok geçmiş olsun
iyiki geldiniz.buralar çoktandır çok renksizdi sensiz.
ayşenil

İdil'li Hayat 20 Aralık 2014 22:17  

Nunu'cum çok geçmiş olsun, geçmiş bitmiş olsun. Acil şifalar dilerim.
Kendine de hemen yüklenme ille eski düzenine döneceksin diye, zaman ver vücuduna ki kendine gelsin. Çok öpüyorum.

Güngör Ekinci Saglik 21 Aralık 2014 16:45  

Canim Nunum, ben de ugrayamaz oldum bloguma. O nedenle simdi gordum bu postunu. Çok çok uzuldum gerçekden. Rabbim sifalar versin. 2014 tum sikintilarini gotursun 2015 saglikla, mutlulukla, bereketle gelsin evine insallah. Kendine dikkat et... sevgiler...

SeneminYemekleri 23 Aralık 2014 12:23  

Canım çok çok geçmiş olsun. Allah sevdiklerine bağışlasın seni. Buda bir sınav inşallah hayırlsıı ile sağlıkla bir ömür geçirmeni dilerim. Bende blogları artık gezemiyorum izleidğim bloglar silindi şimdi tek tek yorumlardan girmeye çalışıyorum. hayat sana başka dertler göstermesin sağlıkla kal. sevgiler,

Bulbulunyeri 23 Aralık 2014 13:13  

nasıl mutlu oldum blogunda yazını görünce. İşte benim kahraman arkadaşım, yolunda önüne çıkan her engeli sevgiyle, umutla, güzelliklerle geçer. Dualarım sizinle, dilerim 26 sında en güzel haberi alırsınız.
Bu güzel masanın etrafında topladığın dostlarınla çok keyifli bir gün geçirdiğinden eminim.
Sevgiyle kal.

neslice tarifler 23 Aralık 2014 14:00  

Ne kadar ince bir anlatımla yazmışsınız hislerinizi.. Ne diyim bilemedimki.. Sizi hep güçlü, neşeli, naif, umutlu, harika biri olarak tanıdım.. Bunun da üstesinden geleceğinizden eminim. 2015 hepimiz için sağlıklı, huzurlu, sevdiklerimizle birlikte bir yıl olsun..

BizimMutfak-Aysel 23 Aralık 2014 16:22  

Gelmiş, geçmiş olsun. Rabbim bir daha da göstermesin. Sofralarınızın tadı tuzu hiç bozulmasın ve sevdikleriniz hep sizinle olsun. Yeni yıl yeni bir başlangıç olsun. Sımsıcak sevgiler...

Adsız 23 Aralık 2014 20:23  

Nunucugum benim asil bal dilli nunucuğum aylar sonra dönmüşsün çokk mutlu oldum çokk 😀😀
Sonra hiç korkmadan bunlar Şunlar oldu diye Kısacık özetlemiştim ya O şeyleri yaşayan biri olarak ne olduğunu çok iyi bilen biri olarak k ı s a c ı k şeyler olmadığını Tahmin edilemeyecek kadar derin ve Bıçak Sırtı şeyler olduğunu Açıkça dile getiriyorum. Ama sen o kadar başka o kadar naif bir ruhsunki seni bu sebeple çok seviyoruz. Bunlarda geçecek baharlarda gelecek yazlarda gelecek güzel dinlen ruhunu yorma kasma sıkıntı yapma . O kalbini aç bize uçur. Istanbulu anlat yolları sokakları anlat sıcacık yüreğin ısıtsın buraları yine. Hep dualarımda olacaksın seni çok seviyorum senden çok şey alıyorum hepimize nursun sen nunum . Sağlıkla kal bizimle ol. Hoşgeldin bize.

Cihan

karin 24 Aralık 2014 04:43  

cok gecmis olsun, geri dondugunuze cok sevindim.

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Aralık 2014 08:22  



Hepinize nasıl teşekkür edebilirim ki..

Bende dualarla sardım sizleri..
sevgiyle sarılıyorum

Varolun benim kıymetli blogger dostlarım..

Unknown 24 Aralık 2014 11:51  

Sevgili nUnU,
nasil sevindim geri dondugune, nasil sevindim sayfani yenilenmis gorunce, sonra okumaya basladim, cok uzuldum, sonra iyi olmana sevindim sonunda. Allah'tan acil sifalar diliyorum, bir daha ugramasin boyle tatsizliklar.
Oysa ben ne çok kulaklarini cinlattim gectigimiz yaz. 1 aylik turkiye tatilimin 1 haftasini caniim Istanbuluma ayirdim esimle ayaklarimiz agriyana kadar gezdik gezdik ama 2 kisi diildik, seninle birlikte 3 kisiydik. cunku hep not ettim minik defterime nUnUmün gidin gorun dedigi yerleri, o yuzden her gezdigimiz yerde sen de vardin. hiç bilmediim koselerini gezdim istanbulun senin sayende, fenet balat sokaklari, sonra Ezel Akay'la tanisma, sohpet etme ve meshur Agorayi ziyaret, Zeyrek, Fatih kadinlar pazari, buryan kebap, Cengelkoy, Kandilli, Kanlica, Goksu, Uskudar daha neler neler....bu 1 hafta boyunca bizimle oldugun için çok ama çook tesekkur ederim sana. Ben kulaklarini cinlatirken yazin, meger sen nelerle ugrasiyormussun. Canim nUnU, sen ve sevdiklerin hep iyi olun saglik, huzur ve mutlulukla insallah, kocaman sarilip, kocaman opuyorum (ne kadar yuz yuze tanismasak da, olsun ben seni sarip sarmalayacak kadar taniyorumki zaten), iyi bak kendine. Ne senin istanbul hakkinda anlatacaklarin, ne de benim senin rehberliginde istanbulun gezecegim yerleri bitti, çoook isimiz var çoook, sevgiyle kal!
Sulti's
http://asulti2000.blogspot.fr/

ELİF 31 Aralık 2014 20:35  

Siz bu gülen yüzünüzle her zorluğa karşı koyarsınız eminim. Allah sağlıklı uzun ömürler versin. Yeni yıl en başta sağlık getirsin size ve sevdiklerinize

Bir Dut Masalı - nUnU 31 Aralık 2014 23:12  

Sevgili sultan

Çok teşekkür ederim

Ne çok mutlu ettiniz beni ..


Elif

Çok teşekkür ederim .. 💓💓💓💓

Hepinize mutlu sağlıklı yıllar diliyorum

neseersoy 1 Ocak 2015 23:47  

Nunucum çok çok çok geçmiş olsun , bu yeni yıl sana bol bol sağlık getirsin.hayatımız hep masalarımız gibi renkli ve cıvıl cıvıl olsun. Tüm kalbimle yanındayım , sevgiler.

hayat 2 Ocak 2015 00:59  

Nunucum canım benim,çok geçmiş olsun. Kalbini o güzel yüreğini temiz tut,Allahın izniyle ve senin yüksek moralinle hepsi geçip gidecek.Çok öpüyorum güzel arkadaşım her zaman dualarımdasın...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP