YENİ YIL RUHUNU HİSSETTİRMEK...

>> 24 Aralık 2014 Çarşamba














Hepinize sevgiyle sarılıyorum..
Sevgi  hayatında hiç görmediğin halde sana ruhuyla sarılan insanlar demek..
Sevgi hiç yanyana gelmediğin hlde seni saran sarmayanlar demek..
Sevgi hiç bir beklentisi olmadan sanal alemde yürekten uzanan yürek demek..

Ve ben BU SEVGİYİ YAŞIYOR OLMAKTAN SONSUZ GURUR DUYAN SİZLERİN nUnU 'suyum...
Onlar ne güzel yorumlar..ne güzel dualar..ne şahaser bir enerji seliydi bilemezsiniz ki...
Minnetle teşekkür ederim Dostlar... Daha iyi olacak her şey...........

Çok kıymetlilerim var bugün sayfamda .

Yaş 13. Ortaokul yıllarımız.. Nice arkadaşım gibi onlarda hayatımın kopmadan bugüne getirdiği boğaziçi kızları..sınıf arkadaşlarım.. kardeşlerim..
Bugünün ise Üniversite hocaları Onlar :)
Sınıfın en akıllı kızlarından..Hoş, vallahi  hepsi kariyerlerde duayen desem abartmış olmam !
Benim iki bıcır bıcır, minyon mu minyon, yaşlanmayan mavişlerim ..
İzin günlerini bana moral ve sevgilerini sunmak için ayıran değerli iki kalp.
Kahvaltıdayız efendim.. Mutlulukla uça uça yediler içtiler... Yeni yıl ruhunu ilk kez sende hissettik diye el çırptılar..
Ve bu masada neler konuşuldu bir bilseniz......



Ah be hayat !
Bak ; Herkes yine seni yerden yere vuruyor ! Ne olacak bu halin ?
Benle de pek uğraşıyorsun ,tamam sen bildiğini oku oku ama... sert bir kayadasın ben yine de hatırlatayım sana (!)


Hepinize çok sevgiler :)


13 yorum:

TATESAL 24 Aralık 2014 12:23  

Canım benim nazarlar değiyor sana,böyle nezih şeyler yaparsan olacağı o işte...Harkulade bir masa...kardanadamların fikrini aldım bende deneyecektim,sende gördüm daha da heveslendim...sevgiler,mutlu yıllar...

ARMİNA 24 Aralık 2014 13:43  

çok harika bir masa...yumurtalar çok şeker..
sevgiler

Adsız 24 Aralık 2014 22:26  

Tabaklarinizi cok begendim nerden aldiniz acaba

Mehmet Osman Çağlar 25 Aralık 2014 00:09  

Yeni yıl ruhunu eski blog dostumuzun eşsiz enerjisiyle hissettim. İyi ki varsınız, iyi ki geri döndünüz.

Sizin, ailenizin ve sevdiklerinizin yeni yılını şimdiden kutlar, başta sağlık ve mutluluklar dilerim.

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Aralık 2014 00:37  

Tülincim
:)))
Ah yeme icmeye alakalı olsaydı insanoğlu çatlar Dünya'dan silinirrdi 😃😃
Çok sevgiler


Armina
Çok teşekkür ederim

adsız ?

???? Hangi tabak acaba

Mehmet Bey
Çok teşekkürler ederim
Bende sevgi ve özlemlerimi iletiyorum.
Ailenize sevdiklerinize Vatanımıza hayırlı bir sene diliyorum...

Sevgiler

bilge 25 Aralık 2014 13:23  

Dostlar güzel masa güzel dilerim yaşamınızda her şey böyle güzelliklerle dolu olur...
bilge-orfe.blogspot.com

Bulbulunyeri 26 Aralık 2014 10:38  

Böyle keyifli günlerinin hep çoğalmasını diliyorum. Eski dostlar yaşamın insana sunduğu en güzel şey.
Yeni yılın sağlık, neşe, huzur, bolluk, bereket getirmesi dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Bir Dut Masalı - nUnU 26 Aralık 2014 13:26  

Bilge

Ne kadar güzel dilekler.. Hep öyle olsa :))

Birgülcüğüm
Evet aynen öyle.. Yaşamın yükü hafifliyor dostlarla

En güzel günlere canım varol 😘

Özlem Mertler 26 Aralık 2014 15:48  

Canım Nunu'cum,

Bak ne düşünüyorum biliyor musun?
Her şeyin bir bedeli varsa eğer, bu gelip geçenler senin güzel günler için verilmiş sadakan.

İnan bana. Bu kadar ince ve zarif bir ruhun hayata bağışı. Ki daha güzel ve sağlıklı günler yaşasın.

Çok çok sevgiler güzel insan.

Adsız 26 Aralık 2014 21:00  

hayat senden dersini alır almasına da nunucum biz daha çok dersler alıyoruz gücünden. allah sevdiklerine bağışlasın..sevenlerin kol kanat olsun. muhteşem bir masa çokda güzel bir yılbaşı toplantısı. öpüyorum canım şifalarla güzel günler görün

Meral

HUYSUZBALIK 26 Aralık 2014 23:21  

Canım Nunum. Gelmiş geçmiş olsun inşallah tüm o sıkıntılar. Bu güzel neşeli sofran gibi güzel bir yılın olsun. Seni, enerjini, hayata bakışını çok seviyorum. Öptüm çok çok.

TAZE NANE 27 Aralık 2014 10:39  

Ziyaretin için çok teşekkür ederim. Bu ne güzel bir masa böyle nunum.
Yeni yıl sanada bu mutluluklar getirsin. Kucak dolusu sevgiler.

Adsız 27 Aralık 2014 12:33  

Güzel nunucum dönüşün kadar güzel hediye yok blog dünyasında . Gelmezsin diye alıştırdım kendimi ama neler yaşayıp gelmişsin buraya. Allah yardımcınız olsun melekler korusun dualar korusun sizi.
Masalarına hayranım her biri farklı heyecanlar ve sevgiler barındırıyor. Sağlıkla hep mutlu ol biz hep takipteyiz
Seni çok seviyoruz & Elvan

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP