BANA BİR YENİ YIL BORCUN VAR HAYAT.....HEPİNİZE MUTLU YILLAR :)))

>> 28 Aralık 2014 Pazar



Canım arkadaşlarım.. Doğduğumuz büyüdüğümüz Beylerbeyi'min solmayan çiçekleri, gökyüzümün yıldızları.. Minnacık çocukluk yüreklerim, 50 yılı ardımızda bıraktığım, anılarımın birikimleri....İlkokulu elele bitirdiğim ,Kandilli Kız Lisesinde beraber yürüdüğüm, gençliğim, geçen yıllarım, evlilikler, anne olduğumuz yıllar, okul telaşları,  tüm mezuniyet kutlamaları, asker uğurlamaları, iyi günde kötü günde hep beraber olduğum canımın yoldaşları....

Hüznüme sevinç, gölgeme ışık, kederime mutluluk kattınız....Kara bulutları savurup, masal evimi neşeyle çınlattınız...Durgun sularıma , akıl damlaları attınız...Beni çoğaltıp yukarılara taşıdınız..

En Kötü Günümüz Böyle Olsun..
VAROLUNUZ..








yumurta adamlar   Pastırmalı gül böreği ve  kaşarlı poğaçalar



Tarif

Tarif

Nar bereketi 


Tarif

Kahve saati..

Baıleys ve Cupcakes



Hepimizin zorlandığı anlar var ,zaman zaman olabildiğince kuvvetle ittiğimiz olaylar ,hatta savurduğumuz sabrımızın sonuna geldiği olaylar  var. Hatta sinir uçlarıma değen bazı insanlar da cabası...
Hayallerim ve yaşadıklarım arasındaki uçurum aklımı zora sokarken ben yine de dik durup ,her şeye şükür deyip hayatın ya sabır tanelerini daha da hızlı çeker oluyorum son yıllarda ..
Sonra kızdığım insanlar var , onlardan çok kendime kızdığım  anlar da var ..kızma : o kadar şans verdin ki onlar da sana yanlış yapmaktan çekinmediler , başkalarını düşündüğüm kadar kendimi düşünseydim canım da  yanmazdı bu kadar..
Şimdi bunların ilacı köşe bakkalda da satılmıyor ki, alıpta yarana merhem gibi süresin
Seninde bir canın var , eh o da tarlada yetişmiyor ki tohumlarını atıp dönüm dönüm yetiştiresin...

Kısacası çektiklerimize imtihan
Sevdiklerimize şükür
Beklediklerimize de ya nasip...

SEVGİLİ BLOGGER DOSTLARIM
Dualara sığındık...Alın bizi de Dualarınıza.. Radyo terapi yetmedi...Kurtulamadık..
Yeniyıl sonrası  6 OCAK  KEMOTERAPİ bizi bekler.....  :(((


SAĞLIKLA MUTLULUKLA HUZURLA GEÇSİN YILLAR.....
MASAL AİLESİ HEPİNİZİN YENİ YILINI CANI GÖNÜLDEN KUTLAR..




24 yorum:

Leylak Dalı 29 Aralık 2014 08:49  

Canım, tüm kalbimle dualarım sizlerle. Her şey gelip geçecek, buruk bir gülümsemeyle hatırlayacaksın. Kolay gelsin, tüm sınavlardan başarıyla çıkın dilerim...

Adsız 29 Aralık 2014 10:51  

Gülen yüzünüz hiç solmasın,biz de benzer günlerden geçiyoruz.Dualarımdasınız ..Aysel G.

Joey Potter 29 Aralık 2014 10:58  

Yeni yılda sağlık ve neşe dolu günleriniz olsun dilerim. Tez vakitte iyi haberlerini almayı umuyorum. Çok çok geçmiş olsun.

Gamze Esra Ersöz 29 Aralık 2014 11:38  

Çok üzüldüm bu habere :( Ancak moralinizi çok yüksek tutun sizin gibi biri mutlaka bu hastalığı alt eder. Ben sizin için dua ediyorum.

Flame 29 Aralık 2014 14:02  

Yeni yıl hep güzel şeyleri en önemlisi de sağlığı getirsin Nunucum. Acil şifalar, olaylıklar.. Dualarım sizinle... İyi seneler..

Miskokulu Lezzetler 29 Aralık 2014 14:11  

yeni yılınız kutlu olsun acil şifalar diliyorum dualarım sizlerle... sevgiler...

EBRUCA RENKLER 29 Aralık 2014 17:28  

en çok ta sağlık getirsin size yeni yıl,gülen yüzünüz hiç solmasın sevgiler

lezzet sefasi 29 Aralık 2014 22:18  

Nunucum seni gulerken gormek ne guzel bir duyguu.
Sen herseyin en iyisne layik olan insanlardansin.
Yeni yil sana tum iyiliklerle gelsin .
Sefa

pie kurabiye 29 Aralık 2014 23:33  

Hersey guzel Olacak inaniyorum.

Güngör Ekinci Saglik 30 Aralık 2014 00:02  

Canim Nunucum, sana bol bol dua ve olumlama gondericem. Rabbim yar ve yardimcin olsun.. isil isil yuzun ve guzel yazilarin , fotograflarin hep bizimle olsun. Sevgiler....

Asis 30 Aralık 2014 00:47  

Sevgili Nunu,
Sen her zaman pozitif bir insansın inşallah bunu da atlatacaksın.Tabii ki dualarım sana bol şifa diliyorum.Yeni yıl sana sağlıklı bir ömür versin,sevdiklerinle beraber mutlu nice yıllar sana..sevgilerimle

karadenizsofrasi-Balıkesir 30 Aralık 2014 00:51  

Çok mutlu günler görmeniz dileğiyle sağlık esenlik dolu nice yıllar,sizi yazılarınızla burada görmek mutlu etti beni,her kötü şey geçmişte kalsın,sevgiler.

HALENİN HARESİ 30 Aralık 2014 17:27  

Çok geçmiş olsun. Umarım hastalıklar 2014 te kalır. Dualarım sizinle. Sevdiklerinizle, sağlıkla, mutlulukla geçsin yeni yılınız.
Sevgiler..

Cocukla Cocuk 30 Aralık 2014 23:40  

Dualarımız seninle, Nunu. Mutlu, güzel ve sağlığına kavuşacağın bir yıl olsun.

Adsız 31 Aralık 2014 08:52  

Of çok sarsıldım bu habere 😟😟😟
Tabiiki dularım sizinle nunum
Bu ışıltıyı hiç karartmasın Rabbim
Derin üzüldüm
Yine o içindeki güçle bunuda arkanda bırakacaksın kocaman yürekler senin için buradan dua yollayacak
Ailenle çok uzun sağlıkla mutlu seneler dilerim masan arkadaşların emeklerim şahasersinşz maşallah nurumuza
ASLI

TAZE NANE 1 Ocak 2015 15:31  

Güzel yorumun beni çok mutlu etti, yazının sonunda yazdıkların beni çok üzdü. Dualarım seninle nunum.

Adsız 1 Ocak 2015 16:11  

Hep bizimle ol savaş yorulursan ellerin bizde
Hep ama hep Gülümse lütfen
Çok üzüldüm ama sen üzülme nolur
Yeni yıl sana yepyeni yıllar hediye hediye etsin nunucuğum
RENA ALTARAS

çeşnici Handan 1 Ocak 2015 19:02  

Canım yeni yılda herşey çok güzel olacak ve sağlığına tez vakitte kavuşacaksın. Tüm dualarım seninle. Güzel haberlerini bekliyoruz sevgiler.

Bulbulunyeri 2 Ocak 2015 07:40  

Bunun da üstesinden geleceğinize gönülden inanıyorum. Bu güzel enerjini seni üzen insanlara harcama, değmeyecek kişileri yaşamından çıkarınca enerjinin sevdiklerine nasıl da güzel şeyler yaptıracağını göreceksin. Benim güçlü arkadaşım sabrın ve sevginle eşinde sende bu zor günleri atlatacaksınız inşAllah. Dualarım sizinle.
Sevgiyle kal.

Dostbahcesindenlezzetler 2 Ocak 2015 16:58  

Canim tum kalbimle sifa diliyorum..atlatacaksiniz..ustesinden geleceksinizdir..sevgiler

mintiwall 4 Ocak 2015 11:55  

Neşeniz,coşkunuz hiç solmasın Nunum,ne güzel asırlık dostluğunuz devam ediyor. 6 Ocak sonrası her şey eskisinden de güzel olacak Nunum,acil şifalar diliyorum,kalbim,dualarım sizlerle...

Arzu

Göksel 4 Ocak 2015 21:07  

Acil şifalar dileriz 2015 size sağlık mutluluk huzur dolu olarak gelsin.Yazılarınızı ablamla beraber hep ilgiyle okuduk zaman zaman kuzenlerimizle ayak izlerinizi takip ettiğimiz heryeri çok sevdik.Sizin gibi pozitif enerji dolu bir hanımefendide hastalık barınmaz.Dualarımız sizinle.Sevgiyle kalın.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP