HOŞAF / İSMAİL ACAR / GALATA / KARAKÖY

>> 8 Haziran 2014 Pazar




İnsan aşık oluyor yerlere..


her bir duvarda İsmail Acar imzaları var..



Burası Tuvalet kapısı .. Adem ve Havva  resmedilmiş.


Güllü lokum ve şekersiz kayısı- demirhindi şerbeti... Enfesss !!!


 İsmail Acar ve öğrenciler beraber kompozisyonlamışlar...
Olağanüstü çiniler !!


her şey sanat kokuyor..



bayılıyorummmm......


İsmail Acar eseri.
 "5 Duyu 5 Olgu isimli sergisinden kabartma çalışması...
2012 de İslam Sanatları Müzesinde sergilenmiş çok ses getirmişti bu sergi..




Sanat :
Her dalı beni kendine çeken ,her  sanatçıda kendimde bir şeyler bulduğum değişmez olgular zinciridir..
Resim ise en çok tutkunu olduğumdur. Ressam deyince de İlla İsmail Acar diyenlerdenim..

Kış aylarında bir arkadaş toplantısında Hoşaf adlı bir işletme açtığını duymuş ve ilk fırsatta buraya gelmiştik Yeliz ile..
Karaköy Fransız lisesisinin yanından çıkınca hemen atolyesinin yanına bu güzel işletmeyi kazandırmış, içini ise enfes sanat eserleriyle bezemiştir.

Demem o ki burayı sizlerde  keşfetmeli yemeklerini yemeli bizim gibi kendisiyle tanışmalısınız..

İyikeyifler diliyorum..

7 yorum:

TATESAL 9 Haziran 2014 09:13  

Her zamanki gibi harikasın arkadaşım...

Bizim Mutfak-Aysel 9 Haziran 2014 10:14  

Şimdi istanbul'da olmak vardı :(
Sevgiler Nunu'cuğum öpüyorum.

Nilgün Torunoğlu 9 Haziran 2014 10:55  

Dönüşüne çok sevindim. Sen anlat ben dinleyeyim. Öpüyorum ♥

Nilgün Torunoğlu 9 Haziran 2014 10:55  

Dönüşüne çok sevindim. Sen anlat ben dinleyeyim. Öpüyorum ♥

Bir Dut Masalı - nUnU 9 Haziran 2014 11:03  

tülincim
çok teşekkür ederim :))

ayselcim
haklısın :(
çok sevgiler

nilgüncüm

kıramadım dostları,

az öz eklemeler yapıp çıkıcam..
İstanbul öyle gezilesi ve görülesi ömrüm yettiğince diyelim :)))

neseersoy 10 Haziran 2014 17:00  

Nunucun Galata'nın her yanı ayrı güzellikte , senin anlatımınla daha daha güzel olmuş ♥

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Haziran 2014 21:12  

neşecim
çok haklısın
en özel yerlerden biri benim içinde

sevgiler

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP