BORUSAN HOLDİNG / PERİLİ KÖŞK

>> 11 Haziran 2014 Çarşamba



Doğma büyüme boğaziçili olan ben , her tekne gezimizde, her vapurla geçişimde ,çocukluk yıllarımdan beri  burayı hayal etmiştim..

Ve Borusan Holding hayalleri gerçeğe çevirdi, ve hafta sonları  binaya teşhire açtı !



Bu sene çok erken geldi bahar.. Günlerden cumartesi
Aylardan 22 Mart..Havanın sıcaklığı , tertemiz bir gökyüzü
mavi boğaz,   rüzgarsız bir gün ve ben hayallerimin mekanındayım ..


İşte diyor iç sesim
İşte Burdasın !
en tepede ennn zirvedesin !!!



Tüm binayı refakatçiler eşliğinde geziyorum..
Her kat Boırusan Holdinge ait..
Manzara  nefes kesiyor her bir katta..


Tüm bina bitince kahvaltı yapmak için kafe katına iniyorum.
Olmazsa olmaz melemenim, simitim ve  billur gibi çayım..

Ben bu manzarada daha ne istedim ki Şu İstanbul'umdan..


Kendimi masmavi gökyüzü ve masmavi suların enginlerine bıraktım.. 
Saatlerce düşünecek ne varsa hiç birini aklıma dahi getirmeden teslim oldum gerçekleşen hayalime....


Bu kadar boğaziçine hakim olmak , böylesine en küçük ayrıntıya kadar yakın olmak nasıl anlatır bilemiyorum..


 Kiminiz şimdi Ya nUnU ne küçük hayallerin varmış senin '' diyebilir elbette !!


Ben hayal kurmayı sevmem !
Ama o hayalleri yaşamayı çok tercih ederim..




 Bence ne yapın biliyor musunuz ?
Bu hafta sonu saat 9.30 da Rumelihisarı Borusan Holdingde olun.
Önce  Perili Köşkün tur saatlerini öğrenin ve sakın kaçırmayın !!!
Sonra inin aşağıya muhteşem manzarada kahvaltınızı edin.
Sonra da tabii ki  misss gibi bir fincan kahvenizi için.

En üst kat Kuleye çıkınca Beylerbeyi'ne doğru seslenin..
Ah nUnU can nUnU :)
NE İYİ ETTİN DE BİZLERE DE BUNU YAŞATTIN ! Diye seslenin..
Sesiniz Kulağımda olacak inanın .

Haydi keyfiniz bol olsun Dostlar..

BEN İSTANBUL'LA HAYAT BULUYORUM..ARINIYOR..YENİLENİYORUM ..



13 yorum:

Juliette Koc 11 Haziran 2014 14:32  

Hiç küçük hayal olur mu bu. İşte tam da benlik :))
Benim de bir perili köşküm var boğaza nazır nazlı nazlı seyreder her anını, boğazdan geçen gemileri, tekneleri. Evimin hemen karşısında. Doyumsuz bir lezzettir boğaz. yaşamak hissetmek lazım.
Tavsiyene uyup Borusan'a gidilecektir tez zamanda..
Sevgiler..

dilekçe işler 11 Haziran 2014 18:36  

Benim bir gün orada olmam lazım, muhteşem

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Haziran 2014 20:45  

Julıette Koç
:))))
çok teşekkürlerrr
bende seve seve izliyorum sizi,
ınstagramda da takipteyim :)))

dilekçe işler

mutlaka lazımm :))))

mihrimah 11 Haziran 2014 22:39  

harikasın bir tanem.istanbul aşığı bir kişi olarak seninle istanbulu tekrar tekrar yaşıyorum çokkk teşekkürler.ilk istanbul ziyaretimde mutlaka gezicem sevgiler....

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Haziran 2014 23:33  

mihrimah

:)) bu yorumlar beni ne çok mutlu ediyor böyle :))
teşekkürler sevgiler

Bulbulunyeri 12 Haziran 2014 00:15  

Canım,
yazdıklarından ve gördüklerimden sonra çok merak ettim burayı. Dilerim en kısa zaman da İstanbul'a kardeşime gelmek nasip olur da burayı görürüm.
Ayak izlerini zevkle takip ediyorum. Sevgiyle kal.

Dostbahcesindenlezzetler 12 Haziran 2014 05:44  

Ahhh guzel Istanbul..simdiden ozledim..paylasim icin tesekkurler

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Haziran 2014 08:24  

Birgülcüm çok özel çok keyifli bir mimariye sahip..

Şimdi ise tam zamanı :)


Dost bahçesinden lezzettler

sevilmez güzeller güzeli İstanbul :)

Birkaselezzet blogspot.com 14 Haziran 2014 21:42  

Canım benim nasılsın.
Güzel İstanbul sevilmezmi bende çok seviyorum oğlum orada boğaziçinde okuyo çok özledim:))

Zeytinli 18 Haziran 2014 11:00  

İstanbul işte :)))
Banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
Takibe almak istedim seni ama gfc çalışmıyor
Sevgiler

Unknown 20 Haziran 2014 11:12  

harika bir manzara üstüne keyif paha biçilemez hayranlıkla takibimdesin :) banada beklerim henüz yeniyim buralarda spor ve beslenmeye dair herseyle yardımlarınıza acıgım

http://yesilvekahve.blogspot.com.tr/

Unknown 20 Haziran 2014 11:13  

banada beklerim harıkasınız http://yesilvekahve.blogspot.com.tr/

deniz 26 Nisan 2015 11:15  

Canim benim ne harika bir yer ögrettin sen benim gibi bir Istanbul hayranina,sagol varol,Allah sifa versin ömrüne ümür katsin, sen cooook coooook cokkk yasa <3

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP