BİR DUT MASALI 6 YAŞINDA AH.. BEN HER BAHAR NASIL AŞIK OLMAM Kİ ?

>> 7 Haziran 2014 Cumartesi

















gönül isterdi ki şu cağnım kareler nisan ortasında size ulaşsaydı..
erguvanlarla mor salkımlar birbirlerine sarılırken, laleler onlara göz kırparken sizde burada olsaydınız..

Ama ben yinede derim ki şimdi havalar İstanbul da şerbet misali..
Yaz sıcakları bastırmadan, sabahı o boğazın maviliklerine dalarken bir çay , ya da kahve ile taçlandırmak istemezmisiniz ?

Bana orada rastlamamak neredeyse imkansiz :))





2 yorum:

Swotpisces 7 Haziran 2014 23:26  

Harika kareler. Bayıldım. ..

Bulbulunyeri 8 Haziran 2014 00:36  

Bu güzellikleri görüp de aşık olmamak mümkün mü?
Her fotoğraf ayrı güzel, çiçekler ağaçların rengi beni benden aldı.
Seyretmek bile güzel. Teşekkürler paylaşım için.
Sevgiyle kal.
bülbülünyeri

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP