Bİ ANLATSANA ALLAH AŞKINA ! NERELERDESİN SEN ???

>> 1 Şubat 2014 Cumartesi


Demli ve karanfilli kış çayım masamda,  o miss kokan  çoook sevdiğim Nergislerim vazomda, ailecek tatlı yiyoruz tatlı söylüyoruz bu günlerde... Tv'de FB. Eskişehir sporun maçı var, evin erkekleri seyirde, valide sultan odasında film izliyor,bende ilham geldi  :) artık şu 5 ayı özetle geçeyim istedim !

............................


10 Eylül 2013 EGE TURU..

Hani nefis, ama gerçekten nefis, hatta anlatılmaz da yaşanır denir ya, hah tastamam öyle işte,
 Uutulmazlardan bir tatil yapıyoruz masal kahramanımla..
Göcek mavi tur
Datça-Palamutbükü
Marmaris-Selimiye
Fethiye-Sığla
Sonra doyamadığımızı anlayıp  yine 5 gün daha Göcek diyoruz..Eylülün sonuna doğru uzun tatilimizden dönüyoruz ...

 24 EYLÜL

Rüyalarımda Göcek, gözlerimde mavi tur, Unutulmaz Datça tüm ruhumda, ayaklarım hepten yok olmuş hep uçuyorum gündüzler boyu....Özlüyorum oraları..
Nasıl iyi geldi güzel Yurdumun zenginlikleri anlatamam.

ERTESİ GÜN :
Aile boyu sağlık kontrolleri yaptırıyoruz.. Sonuçlar anne - baba maşallahlı,
 büyük karadutum, yıllardır  inad ettiği sağlıksız beslenme yüzünden ciddi derecelerde  düşündürüyor,:(
küçük karadutumda annesine çekmiş (!) tiroide merhaba diyor :(
Kafa karışık ama hayatta düzelmeyecek ne var ki diyor  iç sesim ........
.......................................
25 Eylül Öğlen ..hava sıcak.. elimde tahliller taxi bekliyorum ve telefonum çalıyor.. Telefonun ucundan valide sultanım çok zor konuşarak tam 5 ay süren bu suskunluğumun sebebini açıklıyor !!!!!!!!!

''Ayağım takıldı düştüm, kolum hareket etmiyor !!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Erkek kardeşimi arıyor, direk belirlediğim hastaneye gelmesini söylüyorum.....
Daha az önce beraber olduğum Karadutlarıma da arıyor,doğruca dayılarının yanında hastanede olsunlar diyorum.
Eve çok yaklaşmıştım, taxi ile devam etmek yerine, eve uğrayıp  hayret ki  otoparktan arabamı aldım, içim telaşlı olsa da çok soğuk kanlıyımdır ben !

Çamlıca 'dan Beylerbeyi'ne gidiyorum, Trafik yoğun ama, buna rağmen mesafe bırakmayan  arkamdaki  kamyonet  çok becerikli ve maalesef gümmm diye bana bir güzel çarpıyor !!
işte o an soğukkanlılığım bitiyor ve adama maalesef bodoslama derler ya aynen öyle yaapıyorum..

80 yaşındaki Valide Sultan düştüğü yerde çok canı yanarak, kimbilir ne halde ? yardım bekliyor, beni bekliyor, ben ne hallerdeyim !!!
zabıt tut, fotograf çek derken 25 dakika kaybediyorum..eksiksiz evrakları tamamlayıp adamın nüfüs kağıdını, kendini de resimleyip arkası komple hasarlı aracımla yola çıkıyorum :((((((
..................................
Yedek anahtarla kapıyı açtım,durum çok vahim.. validemin başı yarılmış, bileği ve kolu kötü görünüyordu. Elmacık kemiği de hasarlıydı !!!!
Bileği ve kolu atele aldım, sonra  hemen hastaneye yetiştirdik.

Omzu yerinden çıkmış ve kırılmıştı.
Bileği kırıktı,
Başı yarılmış
elmacık kemiği çatlamıştı..
 1.5 ay tabiri caizse MUMYA misali sargılarda kaldı..
Sonra 2 ay süren fizik tedavi süreci başladı..
İyileşme yavaş da olsa var şükür..
Tansiyon inatla 18-20 arasında ve 4 yıldır tıkalı beyin damarlarını zorluyor ! 2 emboli atlattık bu son 4 senede.

Tam çok şükür ,oh bayram da geldi derken, Arefe akşamı  erkek kardeşim yüz felci geçiriyor..
 1 ay akapunktur ve fizik tedavi görerek zaferle bu iş de bitiyor..

ve ben artık kocaman bir nefes almaya hazırlanıyorum bin şükür ve sükunetle...
ÇOKKK YORGUN BİR RUHUM VAR !!!!!

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Kısmetse , 5 şubat ( 32.nişan yıldönümümüz :) Küçük Karadutum kısa dönem ASKER
28 gün -Acemi Manisa Merkez /// Usta Birliği -Kıbrıs.

Evlatcığımı da 5 aylık vatani görevine uğurlayıp, Birliğine teslim edip, sağlıklı ve iyi haberlerini alıp, biraz da  arkama yaslanıp,
çok cici gezilerimle, yazılarımla aranızda olacağım...

Çünkü çoğu resimler yüklendi.. yazılarını bekliyor :)

HER ŞEY GERİLERDE KALSIN...
GÜZELLİKLER İSE ÖNÜMDE OLSUN
GÜLÜMSEMEKTEN HİÇ VAZGEÇMEDİM  !!!





MUTLU SAĞLIKLI YARINLAR DİLİYORUM HEPİMİZE..
SEVGİLER DOSTLAR.



51 yorum:

PAPATYA PRENSES 1 Şubat 2014 21:05  

oyyyyy okurken hop oturdum hop kalktım resmen ki sadece kısa bir yazıydı bu.. sen yaşarken neler atlattın kim bilir :/
ne diyelim bundan sonrası daha sağlıklı, daha huzurlu günleriniz olsun inşallah...

Başak 1 Şubat 2014 21:14  

Olanlar için çok geçmiş olsun Nunu, hayatımız iyi kötü süprizlerle dolu..

Karadut için hayırlı teskereler.

Elifin Terazisi 1 Şubat 2014 22:03  

Bazen hayat böyle sınıyor bizi, kıymetlilerimizle...
Çok geçmiş olsun,şimdi her şey normale dönmüş şükür.
Küçük askere hayırlı teskereler dilerim.
Sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 1 Şubat 2014 22:07  

Papatya prenses
Çok iyi algılamışsın canım..
teşekkür ederim.. :))


Başak
Hayatın içi herşeyle dolu !
Gülümsemekten Umut etmekten hiç vazgeçmeyelim
Temennilerine çok teşekkür ederim :)


Elifin Terazisi
haklısın, biz hep dengede kalmalıyız her şeye rağmen !
:))
teşekkürler sevgiler..

birdysevda 1 Şubat 2014 22:20  

Severek okurken yazdıklarını,not ederken gezdiklerini böyle bir süre gözlerim aradı; demek bunlar olup bitti.Çok geçmiş olsun ailene... hoşgeldin...yeni postlarını hevesle bekliyorum...

pie kurabiye 1 Şubat 2014 22:34  

Cok gecmis olsun.Saglikla ve keyifle yazacagin yazilari bekliyoruz.

Bir Dut Masalı - nUnU 1 Şubat 2014 22:48  

Birdysevda
Biliyorum.Özlemleri hep hissettim.
Takipçilerimi hep ÖZLEDİM !
Ama saniyem dahi bış değildi aylar boyu..
Yine güzelliklerle döneceğim.
Çok teşekkür ederim :))


pie Kurabiye
teşekkür ederim.. AZ kaldı :)))

boncuk mutfakta 1 Şubat 2014 22:53  

Özlemişim yazılarını maalesef artık bloglarımıza eskisi kadar vakit ayıramıyoruz .
Çok öpüyorum seni sevgiler Nunucum.

nesrin 2 Şubat 2014 00:27  

Özlemiştim ve merak ediyordum açıkcası ara ara bakarken nerelerde kaldınız diye... Bununla gelmiş geçmiş olsun sevgiler.

Unknown 2 Şubat 2014 00:51  

Sultanım nasıl özlemişim senin yazılarını com olduktan sonra ziyaretlerim azaldı:)))
Öncelikle valide sultana geçmişler olsun Rabbim şifalar versin.Dermansız dertler vermesin.
Karadut asker olmuş Allah kavuştursun hayırlı tezkereler diliyorum.
O güzel sofralarını,tariflerini özledim inşallah tekrar yazarsın sevgiler...

GÜLTER ÖZGÜR 2 Şubat 2014 02:14  

Gelmiş, geçmiş olsun sevgili Nunu.Allah bir daha böyle sıkıntılı günler yaşatmasın :)

ruşyena 2 Şubat 2014 07:51  

Çok geçmiş olsun... Allah beterinden saklasın... Gelecek günler geçmişi tamamen unutturacak kadar güzel olsun...
sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 2 Şubat 2014 09:13  

Boncuk mutfakta
Teşekkürler boncuğum


Nesrin
Çok teşekkür ederim , burdaki sinerjimiz bambaşka .
Sevgiler


Derya sezgin
Deryam uzun zamankar araya girdikçe özlemler katlanıyor
İlk fırsatta masalda beraberiz :)))


Kahve keyfi
Öyle olsun olmalıda diyorum bende
Çok teşekkürler

Ruşyena

Harika temenniler
Çok teşekkürler sevgiler



Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 2 Şubat 2014 10:54  

Ben de meraktaydım, çok geçmiş olsun. Oğluşa hayırlı teskereler olsun. Güzel yazılarda buluşalım yine, sevgiyle kalın ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 2 Şubat 2014 10:58  

Çok geçmiş olsun, ben de meraktaydım. Oğluşa hayırlı teskereler. güzel yazılarda buluşmak dileği ile, sevgiyle kalın ...

Swotpisces 2 Şubat 2014 11:49  

çok geçmiş olsun, zorlu dönemler, önünüz hep aydınlık olsun...

Asis 2 Şubat 2014 12:41  

Ofofof çook geçmiş olsun. Gerçekten her şeyin başı sağlık. Nunu'cum geçmiş gitmiş olsun hepsi..hayırlı tezkereler olsun. Sevgilerimle gülümsemen hiç eksik olmasın :)

İki Kum Tanesi 2 Şubat 2014 13:16  

Ah hayat, şu tatsız hallerin olmasa nasıl olurdun acaba.? Çok çok geçmiş olsun hepinize. Hayatın güzelliklerinin bol olduğu bir döneme geçiş yapın inşallah. Sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 2 Şubat 2014 20:22  

Hayat izlerim Kitap sesleri
Çok teşekkürler tüm dilekleriniz için
Öylede olsun :))


Swotpısces
Ah harikasınız
Hep beraber olsun sevgiler

Asis
Evet tatlım
Aman öyle olsun artık :))
Çok sevgiler

Fusun T
:))
O zaman sanırım mücadele nedir bilmez, tekdüze ve emeksiz bir kişilil sürdürürdük :))
Ama yine de böyle üst üste gelmesin lütfen :))

Umarım evren duyuyordur hepimizi

Çok teşekkürler

Flame 2 Şubat 2014 20:30  

çok geçmiş olsun.. umarım keyifli geçer bundan sonrası.. sevgiler..

Adsız 2 Şubat 2014 21:49  

çok geçmiş olsun siteye sık sık bakıp bugünde yazı yok diyordum.
yazılarınız bizlerde alışkanlık yaratmış hele gezi yazılarınız.
insanoğlu ne zaman ne yaşayacağı belli degil bundan sonraki günler için sağlık diliyorum çünkü hayatta en değerli şey....
çiçek Saraçoğlu

Blogger Bolat 2 Şubat 2014 22:15  

Olsa da yesek çok güzel görünüyor :)

NzlGl 2 Şubat 2014 22:29  

Yine hastalıklar, üzüntüler, nahoş durumlar VE YİNE
bunların karşısında DİMDİK duran bir NUNU :)
Allah yardımcınız olsun, bu günleri aratmasın.
Valide sultana hürmetler
EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER
hayırlı tezkereler olsun inşallah, sevgilerimle

Aysel 2 Şubat 2014 22:42  

Ahhh içim çızz etti Valide Sultan'ın düştüğünü okuyunca. Çok şükür atlatmış, hepinize ayrı ayrı geçmiş olsun. Rabbim bir daha göstermesin inşallah. Kucak dolusu sevgilerimle. Aysel/Bizim Mutfakdan....

Bir Dut Masalı - nUnU 2 Şubat 2014 23:17  

FLame
Umarım sıradan , sade ama güzelliklerle dolu günlerime dönerim/ sevgiler



Çiçek Saraçoğlu
Çok sağolun..yine devam edeceğiz sadece bir kaç gün daha dayanalım :))
Sevgiler



A . Bolat
:))))
:))))))))) hanımı da kap , hemen koşun.



NzLgL
NaZlım hayat öyle gerrektiriyor, başka türlü olamayanlardanım bende :)))
Her zorun bir kolayı oluyor illaki
Temennilerine çok teşekkğr ederim canım


Aysel
Maalesef öok dramatikti o aylar .. Şimdi yorgun savaşçı ana kız hallerindeyşz
Ama Güçlü

Hepinize sevgiler teşekkürler

lovehouse 3 Şubat 2014 08:53  

Denecek tek şey, Allah tekrarını yaşatmasın :(( üzücü ve zor hadiseler yaşamışsınız, ailece geçmiş olsun, küçük karadutunuza hayırlı teskereler diliyorum, sevgilerimle...

Güngör Ekinci Saglik 3 Şubat 2014 21:16  

Nunucum, allah beterinden saklasin, baskada kotu birsey gostermesin diyorum. Karadutuna hayirli tezkereler insallah.
Yeni yazilarini ve sofra fotograflarini merakla bekliyorum bu arada.
sevgiler.

NEŞELİ MUTFAK 3 Şubat 2014 23:04  

Çok büyük geçmişler olsun.Her şey üst üste gelmiş.
Valide sultanına çok geçmişler olsun rabbim şifa versin inşallah,
Karadutuna da hayırlı teskereler.
Sevgiler

Bir Dilim Düş 4 Şubat 2014 09:48  

Çok özlemiştik seni Nunu'm, iyi ki geldin hoş geldin sefalar getirdin...

Sevgiler
Evren

Bir Dilim Düş 4 Şubat 2014 09:53  

Ayyy bu arada sana özlemimden geçmiş olsun demeyi unuttum, zor günler geride kaldı inş canımm... Sağlıklı, güzel günler dilerim...

Sevgiler
Evren

Muhterem'le Afiyetle 4 Şubat 2014 14:03  

Sevgili Nunu,
Çok çok geçmiş olsun, hem anneciğine hem kardeşine Rabbim acil şifalar ihsan etsin.
Çok zor bir süreç yaşamışsın, bundan sonrası için güzel ve ağlıklı günler diliyorum.
Oğlun için de şimdiden Hayırlı tezkereler....

Hatice 4 Şubat 2014 23:36  

çok çok geçmiş olsun, zorlu bir dönem olmuş, bundan sonrası çok daha iyi ve güzel olsun inş.
Oğluna da hayırlı tezkereler diliyorum...
sevgiler...

albatross 5 Şubat 2014 01:24  

Canım
Kıyamam ben sana.Geçmişler olsun anneciğine de kardeşine de.çok şüküer geride kalmış.gitsin bir daha gelmesin böyle günler.Paşacığın da güle güle gidip gelsin inşAllah.
Her şeye rağmen yaşama azmin sevginin hiç eksilmemesi nedeniyle seni çoook seviyorum.
Resimlerini ve yazılarını büyük bir merakla bekliyorum özlemle hoş geldin diyorum.
Sevgiyle kal.
Bülbülünyeri

karin 5 Şubat 2014 16:12  

cok gecmis olsun hepinize, artik guzel haberlerinizi bekliyoruz !!

Bir Dut Masalı - nUnU 5 Şubat 2014 18:05  

nazın annesi
Nahoş zamanlardı, doğru
ama geride kalması çok hoş
teşekkür ediyorum :)


Güngör Ekinci
tatlım vallahi sofra performansı için söz vermiyorum
ama geziler çok hoş ..bebeğimizle gelince yaz kenara :))


neşeli günler
:))) çok teşekkür ediyorum neşelim


bir dilim düş
Evrenciğim tüm temennilerin için sevgilerimle teşekkürler.


muhteremle afiyetle
Teşekkürler ediyorum.
çok stresli meşakkatli günlerdi ..
şimdi daha stabil zamanlar olması beni dinlendiriyor doğrusu :)


hatice
insan hayatında aniden her şey olabiliyor ne yazık ki..
güzel günler bizimle olsun teşekkür ederim.


albatross

Birgülcüğüm.. sen benim en çok özlediğim satırlardansın..
destek güç, kuvvet, azim her şey var sen seslenirken.
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..


Karin
:))
çok teşekkür ederim..
tüm güzelliklerle yakında sayfamdayım..

hepinize sevgiler..

TATESAL 7 Şubat 2014 10:01  

Ahh canımmm benimmm...geçmişler olsun teyzemize ve kardeşinize...çok zor günler geçirmişsiniz,çok üzüldüm...Rabbim şifalar nasip etsin...gelen mala gelsin derler ya pisi pisine çarpmalara bende dayanamıyorum...aman dikkat et kendine canım nunum...delikanlının askerliği bir çırpıda biter umarım,hayırlısıyla döner...sevgilerimi yolluyorum ve senden bol haberler bekliyorum,İstanbulun Sultanı yegahı...

Zeugma 9 Şubat 2014 20:44  

Hoşgeldin Nunucuğum,
Sorulacak soru nedir bilmiş ve bizim yerimize sormuşsun:)
Kötün günlerin, sıkıntıların geride kalmasını, bir daha yaşamamanızı diliyorum... Askerinize sağlık sıhhat içinde kavuşun, tez zamanda gelsin tezkere;)
Sayfana döneceğin haberine sevindim.
Görüşmek üzere, sevgilerr...

Bir Dut Masalı - nUnU 9 Şubat 2014 22:44  

Tülincim
Çok teşekkür ederim
Elimizde olmadan neler yaşıyoruz bu süreçte
Arkama bakmadan önüme bakmayı istiyorum son zamanlarda
Her şey gönlümüze ve hayrımıza olsun diliyorum
Çok sevgiler canım

Zeugmacım
Merhaba
Temennilerine canı yürekten tek tek teşekkür ederim
Yakında sayfamdan seslenmek üzere

Hepinize özlemle sevgiler

Unknown 10 Şubat 2014 13:04  

sevenleriniz bol olsun:)))))))))

MUTFAKISTAN 10 Şubat 2014 23:13  

Canim cok gecmis olsun annecigine
Ogluna hayirli teskereler insallah
Iyi gun kotu gun hep bizler icin
Guzel gunler senin olsun arkadasim
bahar ile beraber gezmelerini takip edelim sevgiler

Aybike Ceylan 11 Şubat 2014 03:32  

Hersey icin cok ama cok gecmis olsun Nunum, insaniz, hersey geliyor basimiza. Umarim hersey cok daha iyidir ve iyi olacaktir. Opuyorum guzel yanaklarindan.

nurselinatolyesi 14 Şubat 2014 00:34  

Ah çok geçmiş olsun ,bir daha gelmesin inşallah .Bloğunuzu yeni keşfettim,takipteyim .Sevgiler...

nurselinatolyesi 14 Şubat 2014 00:42  

Çok geçmiş olsun.Sevgiler...

bırtutamkekik 18 Şubat 2014 23:54  

çookk büyük bir geçmiş olsun dileğiyle başlayayım yazıma.
yüreğimm cız ede ede bitirdim valide sultanımın kaza olayını.
neyse ki hayırla sonuçlanmış.
hoşgeldin nunu,mm..öper seni kekiğin..
bu kadar özletme bi daha kendini..
:)

petunyalarim 19 Şubat 2014 00:00  

Çok geçmişler olsun sevgili Nunum... Rabbim beterinden saklasın... Gelecek günler, pariltisiyla, yasadigin tüm SIKINTILARINI unuttursun... Yavrucuguna da hayirli tezkereler diliyorum...
sevgilerimle...

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Şubat 2014 19:31  

Cihanın bahçesi
Çok teşekkürler

Mutfakistan
Filizciğim çok teşekkğr ederim
Güç veriyorsun

Aybikeciğim
Hep beraber güzel günler görelim

Nursel Kepekli
Takibinize teşekkür ederim


Bir tutam kekik
Ayşegülcüm çok sevgiler
Güzel satırların destek dolu...

Filiz Bircan
İnşallah güzel zamanların başlangıcıdır
Çok teşekkkür ederim

Hepinize Sevgiler

KİZHATCE 23 Şubat 2014 00:09  

çok geçmiş olsun nunu cuğum,rabbim şifa versin,bu kötü günlerin sonucu iyi olur inş. çok öpüyorum.....

Bulbulunyeri 23 Şubat 2014 10:50  

Canım,
kuzucuğun gitti mi askere merak ettim. Biliyorum ki çok üzüleceksin ama o üzüntünü ailene belli etmeyip tüm neşeni, sabrını onlara göstereceksin. Bu arada da oğulcuğun vatani görevini yapıp sana ve aileye kavuşacak. Allah hepinize güçlü günler ve tez zaman da kavuşma nasip etsin.
Gönlüm, aklım ve dualarım seninle.
Sevgiyle kal.

ihlamurcum 26 Şubat 2014 09:33  

Nunucum, çok şükür neler atlatmışsınız.Bende sizi merak etmiştim.Geçmiş olsun ve hayırlı tezkereler.Bu arada Manisa demişsiniz, ben İzmirde oturuyorum. Oğluşuna her an hızır servis olarak bir istekte yetişebilirim. manisa,İzmire yarım saat uzaklıkta,lütfen bir istek olursa beni düşünün.Sevgiyle kalın,Nunucum.

TAZE NANE 10 Haziran 2014 16:36  

Çok ama çok geçmiş olsun, buraya kadar blogunda gezdiğin yerleri izledim, bazı yerlerde anılarım tazelendi, gitmek lazım özledim dedim. Bu yazına birşeyler yazmadan geçmek istemedim. Şu an hayatında herşey yolundadır sanırım, ben yinede bir yazı bırakmak istedim. Sevgiler.

TAZE NANE 10 Haziran 2014 16:37  

Çok ama çok geçmiş olsun, buraya kadar blogunda gezdiğin yerleri izledim, bazı yerlerde anılarım tazelendi, gitmek lazım özledim dedim. Bu yazına birşeyler yazmadan geçmek istemedim. Şu an hayatında herşey yolundadır sanırım, ben yinede bir yazı bırakmak istedim. Sevgiler.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP