Mutlu Yıllar Olsun Acılar Uzak Olsun

>> 1 Ocak 2014 Çarşamba



Hepinize
Hepimize
gerçekten de , şöyle yürekten bir OHHH ! dedirtecek kadar güzel  keyif dolu bir yıl temenni ediyorum.

DİLERİM
Sağlıkla yiyelim,
Sağlıkla gezelim
Keyifle yaşayalım
Keyifle konuşalım
Çok hareket edelim , çokça  da okuyalım

DAİMA
Vatanımızı, ilkelerimizi sahipsiz bırakmayalım
Meselelerin tam ardında duralım
Omuz omuza olalım

Amaaaa...
bizler için önemli olan şu bloglarımızı da Artık İhmal Etmeyelim !!!
Tembellik eden Kız bloggerların saçını,
Erkeklerin de kulaklarını çekelim :)))
:))))))))
Yorum bırakmayanların camına taş atıp,
Hele ki,  şöyle bir  bakıp kaçanları da sprey boyayla kovalayalım :))


Hepinize özlem dolu Merhabalar

Sevgiler
Çok mutlu olacağınız güzel yıllar diliyorum.

Not:
Bu arada Unutmadan ; 
Şu nUnU'nun saçını da iki defa çekin !
Benden size izin ;)





31 yorum:

dilekçe işler 2 Ocak 2014 01:44  

ne güzel dileklerde bulunmuşsunuz.

TATESAL 2 Ocak 2014 09:15  

Mutlu yıllar nunucum,hep sağlıkla hep huzurla...saçını çektim gidiyorum bu yıl sık sık yaz buraları öksüz bırakma özletme kendini olur mu?

Begonvilli Ev 2 Ocak 2014 09:58  

Ne hoş bir dilek yazısı olmuş. Çok güzel mesajlar içeriyor! Ayrıca gülümsetti beni:))Camım taşlanmadan hemen mesajımı yazdım. Sevgimle..

Aysel 2 Ocak 2014 10:34  

Benim de saçlarım çekilecek, çekmek de yetmez ya :) Mutlu seneler Nunu, 2014'de ne dilersen hepsinin kat kat fazlası senin olsun. Sevgiyle, mutlulukla kal.

Eya 2 Ocak 2014 11:43  

Baktiiiim ama kacmadiiiim Nunuuuuu :)

Güzel bir yil olsun...bloglarimizda aktif bir yil olsun ...
Napsak kampanya falan mi acsak, etkinlik metkinlik mi desek?

Sevgileri NUnucugum...

Bulbulunyeri 2 Ocak 2014 13:49  

Canım,
şirin yazın için işte benim Nunu'm demek istiyorum. Ses verdiğin için sevindim.
İyi yıllar.
Sevgiyle kal.

Nilgün Torunoğlu 2 Ocak 2014 15:57  

Heh heh ben saçlarımı kısacık kestireyim bari :)))
2014 hepimiz için güzel bir yıl olsun!
Seni burada daha çok görmek dileğiyle ...
Öpüyorum Nunucuğum!

NzlGl 2 Ocak 2014 16:01  

Sevgili Nunucuğum
inşallah tüm dilekleriniz kabul olur, hepimiz için.....
Bu arada BEN :(
saçımın çekilesice!!!!!
camımın taşlanasıca :(((((
sprey boyayla boyanasıca bir kişiyim
herkesin haberi ola :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Güngör Ekinci Saglik 2 Ocak 2014 19:28  

Amiiiin Nunu´cum amin.
2014 de saglik, sevgi, mutluluk ve huzur evinden aksik olmasin.
Yeni yilin kutlu olsun canim.
Sevgiler.

caferengigül 2 Ocak 2014 19:45  

Sonunda yazmışsınız...oley....
Tüm güzellikler sizinle, yazılarınız bizimle olsun.

hepsusluydum 2 Ocak 2014 22:58  

Doğru söze ne denir?:) Çok haklısın Nuray'cım,epey boşladık bu blogları..Mutlu yıllar arkadaşım,sevgiyle..Ben de kurtuldum taşlanmaktan :))))))))))

Adsız 3 Ocak 2014 00:02  

Sizi tanımadan kendime yakın hissediyorum. Yazılarınızı okurken İstanbul 'u birlikte geziyor, o nefis yemekleri beraber yapıp yiyor gibi hissediyorum. Mutluluk ve huzur dolu bir yıl diliyorum size (Züleyha)

neslice tarifler 3 Ocak 2014 13:35  

Ne kadar içten yeni yıl dilekleri olmuş.. Ben de saçı çekilmeyi hak edenlerdenim :) İyi seneler olsun..

ufukmutfakta 3 Ocak 2014 14:55  

Tatlı Nunu, saçını iki kere çekip, kaçmaya geldim:)) Ne güzel dileklerde bulunmuşsun, diline, eline sağlık. Sana ve ailene yıldızlar gibi parlak, sağlık dolu yeni bir yıl dilerim. Kocaman sevgilerimle... Not: Bu yıl da senden bol bol gezelim, görelim yazıları ve fotoğrafları beklemekteyim. Özellikle İstanbul'la ilgili...

Ferkay 3 Ocak 2014 22:22  

Eveet çok haklısın Nunum, nerede artık o eski canlı, bloglar değilmi
özlüyorum o günleri, bencede canlanması gerekiyor. Sağlık ve huzur dolu bir yıl diliyor, kocaman öpüyorum..

KİZHATCE 4 Ocak 2014 18:03  

mutlu yıllar nunu cuğum:) saçı çekilecekler listesinde bende varım sanırım:) çok öpüyorum...

IŞILCA TATLAR 4 Ocak 2014 23:28  

Güzel arkadaşım,
Dileklerin için kocaman bir AMİN.
Saç çekme olayı çok hoşuma gitti. Nerden aklına geldi böyle esprili bir şey, ömürsün vallahi canım arkadaşım.
Eveeeet, çok özledik güzel gezilerini ve tariflerini. Başın mı acıyor, ah kıyamammm.
Çok öpüyor, yeni yılda da herşeyin gönlünce olmasını diliyorum.
Sevgilerimle...

melis 5 Ocak 2014 17:37  

iyi yıllar olsun, aşk olsun; sevgiler ♥

kalpkurabiye 6 Ocak 2014 17:58  

tüm dualar tüm dilekler gerçekleşsin inşallah ablacım:)
mutlu yıllar :)
ancak dönebildim kusuruma bakma, evde minik bir kasırga ile yaşam mücadelesi veriyorum da :)
sağlıcakla..

Heyyfi 6 Ocak 2014 21:47  

Güzel yürekli Nunu'm, sana ve ailene mutlu, huzurlu, sağlıklı ve bol kahkahalı bir yıl dilerim...
Yüzün her daim gülsün canım...
Sevgiler...

çeşnici Handan 6 Ocak 2014 22:31  

Sağlıklı mutlu ve çok güzel bir yeni yıl dilerim. Sevgiler.

Birkaselezzet blogspot.com 7 Ocak 2014 10:49  

canım sağlık sıhhat huzur versin rabbim:)))

hayattankesintiler.blogspot.com 7 Ocak 2014 18:52  

Ne guzel dilekler bunlar...Sizden yeni yazi gormek beni cok mutlu etti. Sevgiyle kalin...

Muhterem 8 Ocak 2014 16:09  

her şey gönlünüze ve gönlümüze göre olsun :)

GÜLTER ÖZGÜR 11 Ocak 2014 00:41  

siz saçımı çekmeden, camıma taş atmadan ve sprey boyayla boyamadan ben de size iyi ve güzel yıllar dilerim :)

GÜLTER ÖZGÜR 11 Ocak 2014 00:41  

siz saçımı çekmeden, camıma taş atmadan ve sprey boyayla boyamadan ben de size iyi ve güzel yıllar dilerim :)

HUYSUZBALIK 11 Ocak 2014 21:47  

Birisi saçımı çekti kendime geldim :) Başlasam mı yazmaya ben de acep Nunum :) Sevgiler ve güzel mutlu sağlıklı yıllar. Esin...

Adsız 17 Ocak 2014 14:15  

Hadi ama nunu,çok naz aşık usandırır derler:))Biz daha usanmadık merak etme...

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Ocak 2014 23:27  

Hepinize çokk teşekkürler

Bu hafta umuyorum ve başlıyacağım yavaş yavaş yazmaya

:)))

Dostbahcesindenlezzetler 21 Ocak 2014 03:12  

Dilekler hepimiz icin:)) sacinizi cekmeye kiyamam:))

Hayat 3 Şubat 2014 19:43  

Gelmiş-geçmiş olsun...
Gelecek günler, geçmiştekilerden daha hayırlı ve iyi olsun...

26 Eylül sabahın ilk saatlerinde 5 yıllık zor bir dönem, son bir buçuk yıl kimi zaman haftada, on beş günde bir hastanede yatarak tedaviden ve 2 aya yakın yoğun bakımdan sonra annemi kaybettim.

Hayatın güzelliklerinden çok zorluklarını gördüğümüz bir döneminde miyiz ömrümüzün, diye düşünüyorum bâzen...

Annenize hürmetler ve geçmiş olsun dileklerimi iletirim.
Sevgiler...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP