KÜÇÜKAYASOFYA VE ROMANTİC SAATLER ! :)

>> 4 Ağustos 2013 Pazar



KÜÇÜKAYASOFYA' yı  gezerken, sanki İstanbul değil de, bir an kendimi Akdeniz Ve Ege'nin sokaklarındaymış gibi hissediyorum...


Begonvillere geldikçe gözüm takılmıştı ve hep aklmı başımdan almıştır bu cazibesiyle !!


Yine mıknatıs gibi beni çeken ,bu şirin, minicik butik otelden içeri atıveriyorum kendimi...



Zaten onu görüp merak etmemek mümkün mü allah aşkına.. ?


Beyaz bisiklet delisi olan bendeniz ,zaten kapıda onunla karşılaşınca, içimdeki ses giderken ,al bunu götür bahçene diye usul usul fısıldamaya başlıyordu ...


Saatler boyu Küçük Ayasofya'yı arşınlayıp tamamını bitirdiğimde, saat 11.30 olmuştu. Sıcağı anlatmak bile istemiyorum !!
Ama serin bir ortam, sırtımı yaslayacağım rahat bir koltuk hayali beni öyle sarmalıyordu ki...


Ben hislerimde hiç yanılma payı olmayanlardanım !! Ya da az olanlardan demek daha doğru sanırım... İç sesim ''terasa çık ''dediğinde göreceğim manzarayı kesinlikle biliyordum... !!!

 Az sonra ise, soğuk suyum, az şekerli kahvem sabah ritüellerimin olmazsa olmazıydı..
Buralarda olmaya doyamıyorum...


elimde kocaman bir pamuk şeker ve pembe bir bulutun üzerinde olmak gibi bir şeydi sanırım buradaki duygularım.
ayrılmaz zor oldu ...





hele zaman makinesine girip , validemin büfesini görünce  dakikalar boyu, çocukluğumun Eski Beylerbeyi günlerinde doğduğum konaktaki,koşuşturan o küçücük nUnU OLUVERMİŞTİM...
(o evimizi ve o günleride anlatacağım )




3 saat tarihin büyülü, eşsiz güzelliklerle dolu Sultanahmet konakları arasında nasıl da aktı..


oturduğum yerden, solumda Sultanahmet camiini, sağımda ise Ayasofya Camiini görüyordum..
imkan yaratın ve buranın gecesini yaşayın derim !! hayal etmek zor olmasa gerek !



Önüme baktığımda ise tümmm Marmara olanca maviliğince bana huzuru aktarıyordu...
Önümdeki kağıda, o anlarda yazmadan edemedim seni...
 
Canımın Canı İstanbul ,
Mavinin en yakıştığı şehrim,
Ruhuma sükunet hediye ettiğin silüetin,
Nefes aldığım yer,
Doğmaktan binlerce kere şükür ettiğim sevdiceğim,
SEN BENİM YAŞAM KAYNAĞIMSIN
 
BİR DUT MASALI

18 yorum:

Unknown 4 Ağustos 2013 11:55  

Sultanım ömrüm çalışmakla geçtiği için dünyadan ve hatta güzel memleke
timden bir haber yaşadım.Rabbim ömür verirse seneye ben ve eşim emekli olu
yoruz inşallah Rabbim sağlıklı,huzur
dolu bir ömür nasip eder de bizde eli
mizden geldiğince vatanımızın güzel
liklerini keşfe çıkarız.Yüreğine sağlık mutlu pazarlar diliyor ve öpüyorum...

tatlı sefam 4 Ağustos 2013 12:06  

bayıldım tek kelımeyle ılk gıdeceğım yer tam olarak nerede tsk

dogada.blogspot.ru 4 Ağustos 2013 12:07  

nunum canım.
Benim için çok değerli olan yorumlarınla güne senin muhteşem görüntülerinle başlamış oldum.yine gözümü alamadığım görüntüler var ziyaret edemiyorum bu ara rahatsızım yine kusuruma bakmazsın biliyorum vefalı arkadaşım sevgilerimle güzel bir hafta sonu diliyorum

Muhterem'le Afiyetle 4 Ağustos 2013 13:56  

Sevgili Nuray,
Pazar sabahımız bu güzel ve eşsiz görüntülerle renklendi.
Lilanın, pembenin tonlarını barındıran bu güzel butik oteli çok beğendim, hele muhteşem rengi ile begonvile bayıldım.
Ne yazık ki şimdiye kadar Küçükayasofya'ya gitmek kısmet olmadı ama bu görüntülerden sonra mutlaka görmek istediğim yerlerin arasında yerini aldı.
Mutlu bir hafta sonu diliyorum.

Asis 4 Ağustos 2013 16:51  

Fotograflar o kadar çekici ki :) bir daha ki gelişimde o sokaklar arşınlanacak ;) sevgiler Nunu..

Birkaselezzet blogspot.com 4 Ağustos 2013 17:01  

Mis gibi kokular güzellikler banada ulasti:))))
Hayirli bayramlar.

Heyyfi 4 Ağustos 2013 18:08  

Ben de seninle aynı yerlerde gezip, buz gibi su ve kahve içtim sanki...
Çok keyifliydi...
Sevgiler Nunu...

Bakır tencerem 4 Ağustos 2013 18:25  

Güzel gören yürektir pırıl pırıl, fotoğraflar güzel anlatım yüreğinize sağlık.istanbulu özlerken bu fotoğraflar manzaralar tuz biber oldu gözümde sıkışmış iki damla yaşa..sevgiler..

Baharcicegi 4 Ağustos 2013 19:14  

Begonviller,orta sekerli kahve buz gibi su ve muhtesem manzara

Saatlerce kalabilecegim bir mekan

Seni Istanbulun elcisi ilan
ediyorum burdan Nunucum ayrica yine cok zarifsin güzel kolyenle

Seyyah Aile 4 Ağustos 2013 19:49  

Merhabalar;
Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
1004. takipçin benim.. :)
Bana da gelirsen sevinirim :)
♥ Sevgiler ♥
http://whiteglaze.blogspot.com
twitter: @_gamzeahmet_

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 4 Ağustos 2013 20:37  

Şahane hepsi birbirinden güzel, çok sevdim, sevgiler ...

Bir Dut Masalı - nUnU 4 Ağustos 2013 21:58  

Derya
İçimi cız ettirdin benim bu akşam !!
Dilerim herşey gönlünüzce olur benim tatlı deryam


Selma
Cankurtaran mahallesi yani topkapı sarayının sağından aşağı girin bir süre sonra önünüze çıkacak zaten..


Gül
Çok geçmiş olsun ergülcüğüm şifayla geçsin günlerin


Muhteremcim
Senin gezilerin içinde eksik kalan bir yer olduğunu hiç tahmin etmezdim :)) umarım keyifle mutlu olursun


Asisciğim
Her gelişin güzelliklerle geçecek yine ne mutlu sana :)))
Kulağımı çınlat emi :))


Ayşecim
Teşekkür ederim iyi bayramlar dilerim


Hayyficim
Çok mutlu oldum :))


Bakır tencerem
Ah üzme beni öyle ..
Özlem mesafe ne kanayan yaradır ! Dilerim hasretler son bulur.

Bahar çiçeği
Öznurum çok teşekkür ederim güzel yüreğine. Canım


Whıte glaze
Takibinize teşekkürler
Tabii geleceğim ziyarete :))


Hayat izlerim kitap sesleri
:)) çok şirin ama muazzam bir manzaradır tadını çıkar :)))

NzlGl 5 Ağustos 2013 00:49  

Yok anladım ki ben
İstanbul'u siz anlatınca güzel :)))))
yüreğinize sağlık, sevgilerimle

MAVİANNE 5 Ağustos 2013 09:25  

selamlar güzel bir hafta diliyorum sana
bu ne kadar güzel yerler böyle
pazartesi sabahı içim gönlüm açıldı
oraları bir bilenle gezmek lazım
ankaradan istanbula gelince bir koşuşturma güzellikleri kaçırıyorum
sevgiler

ebru 5 Ağustos 2013 11:27  

Sevgili Nunum keşke tanışma veya konuşma şansımız olsa da sen anlatsan İstanbul'u bana ben dinlesem. Ahh. Çok özledim oraları

HUYSUZBALIK 7 Ağustos 2013 11:02  

Eski dosttan merhaba :) ÖZlemişim Nunum.. Sevgiler...

Nuran 12 Ağustos 2013 18:54  

çookk güzelmiş çok beğendim çüçekler,düzenleme, denizi ile orada kahve içmek, nefes almak harika...

Unknown 19 Ağustos 2013 23:46  

İstanbul özlemimi hem dindiriyor hem perçinliyor yazılarınız... Ankara'da yaşamak zorunda olan bir İstanbullu olarak keyifle okudum yazınızı... Takipçiniz oldum yeni yazılarınızı merakla bekliyorum. Kaleminize sağlık ...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP