KÜÇÜKAYASOFYA SOKAKLARI

>> 2 Ağustos 2013 Cuma

İstanbul benim canım 
Vatanım da vatanım !! 
İstanbul İstanbul 
 Necip Fazıl Kısakürek


























Yarabbim diyorum.
.Bu şehrin hangi kapısından girip, hangi semtinden çıkmaya ömrüm yetecek ?
Değil semtler, inan olsun bir sokaktan ,diğer bir sokağa girdiğimde ayaklarım kayıyor, gözlerim şaşıyor, bu denli şaşırtıyor beni Şehrim..

Bugün de Küçük Ayasofya' nın sokaklarını  müthiş bir keyifle kim bilir kaçıncı kez arşınlıyorum..
Ne büyük kazanım şu eski Osmanlı Evlerinin dönüşümü, nasıl bir zarafettir böyle onları bize bağlayan .
Geçmişin izleri tüm güzelliğiyle gözler önünde... 
Şimdilerde ise yeni kimlikleriyle on binlerce dünya inanını bağrına basıyor bu güzelim butik oteller ..

Sultanahmet'e gelin Büyükayasofya'nın yamacından kendinizi aşağıya  doğru bırakın gitsin...
Yol boyu ayaklarınız iz sürecek zaten.. İnsan ayrılamıyor buralardan.. 
Mıknatıs var sanki eteğimde,çektikçe çekiyor beni derinlerine ...

Çöl sıcakları bir yana, tek bir kez bile şikayet etmiyorum Şehri İstanbul'uma !! 
Alın şapkanızı, rahatta bir ayakkabı giyin ayaklarınıza, efil efil giysiler yeterde artar bile, fotoğraf makineniz en sadık dostunuz olsun bu günlerde buralarda !!!

Sonra beden sinyaliniz göz kırpınca girin koluma haydi bir kahve molası verelim güzeller güzeli bir masal diyarında....

ÇOK YAKINDA BURADA :))))


4 yorum:

TATESAL 2 Ağustos 2013 09:12  

Çok şanslısınız Nunum...sevgiler...

Bulbulunyeri 2 Ağustos 2013 12:49  

Canım,
yine muhteşem bir tur daha.
Her şeyin yıkılıp yerine AVM yapılan bugünlerde geçmişe sadık kalınan yer bulunabilmesi ne güzel.Dilerim hep böyle kalır da bu güzelliklerden torunlarımız da yararlanırlar.
İyi bayramlar dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Ağustos 2013 21:16  

Tatesal
Çok şanslıyım Tülincim hep şükrediyorum.

Bülbülün yeri
Çok haklısın Birgülcüm, bu birazda bizlerin sahip çıkması ile mümkün diye düşünüyorum

Unknown 5 Ağustos 2013 01:49  

yazınıza foograflara bayıldım ben üniversieyi okudukan sonra isanbula günibirlik ya da aile ziyarelerine gidebildim özledim ve bayıldım

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP