İYİ BAYRAMLAR

>> 7 Ağustos 2013 Çarşamba


İYİ BAYRAMLAR DİLİYORUM

SEVGİLERİMLE....




Neşemizi  almaya çalışanlara inat,
Sevincimiz tadımız tuzumuz huzurumuz Tam OLsun.

kimse bayramsız umutsuz kalmasın ...
Hem kimbilebilir ki yarın ne olacak?
 bu günlerin güzel günlere işaret etmediği aydınlık öncesi son karanlık olmadığını kim bilebilir..
işte bu yüzden gelecek günlerin bayramı bugün..
ziyan etmeyin üç kuruşluk yüreği olmayanlar için yarınlarınızı, umutlarınızı ...
İnadına Mutlu Bayramlar yaşayalım ! 

13 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU 7 Ağustos 2013 23:17  


YILLARDIR ŞEN ŞAKRAK BAYRAMLAR KUTLAYAMAZ OLDUK DOSTLAR :(
AĞZIMIZIN TADI ZEHİR,
RUHUMUZUN RENGİ KEDER OLDU HEDER OLDU

ALLAH BU ACILARI UNUTTURACAK ACILAR YAŞAMASIN ÜLKEMİZE VE TÜM İNSANLARIMIZA

İYİ BAYRAMLARIMI OLSUN.

WarhaWk - Cenk 7 Ağustos 2013 23:57  

Gökyüzü kadar mavi, güneş kadar *Aydınlık bayramlar dilerim size ve ailenize Nuray abla.
Saygılar

Unknown 8 Ağustos 2013 00:44  

BAYRAMIN KUTLU OLSUN,NİCE BAYRAMLARA CANIM.

Eya 8 Ağustos 2013 03:23  

Nunucugum... hayirli bir Bayram olsun hepimizie... Ülkemiz icin buruk ta olsa, güzel günler gelecek isnallah, sevgilerimle

hepsusluydum 8 Ağustos 2013 15:39  

Nuray'cığım bayramın kutlu olsun,sevgilerimle Zehra :)

Güngör Ekinci Saglik 8 Ağustos 2013 20:26  

Sana da iyi bayramlar Nunu´cum, sevgiler.

HUYSUZBALIK 9 Ağustos 2013 10:17  

İyi bayramlar Nunum. Gelecekte çok daha aydınlık günlerde kutlarız bayramlarımızı umarım...

Ferhat Bayram 9 Ağustos 2013 14:04  

sevdiklerinle daha nice bayramlara
hayirli bayramlar

Bizim Evin Mutfağı-Aysel 10 Ağustos 2013 01:05  

Her geçen yıl bir öncekini aratır oldu, dünde kalan bayramlara olan özlemimle bugününde yaşadığımız buruk bayramların gölgesinde ramazan bayramınızı kutluyorum sevgili nUnU... http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

Aysel

ufukmutfakta 11 Ağustos 2013 11:49  

Sevgili Nunu, yazdıklarına harfi harfine katılıyorum. İnşallah gelecek güzel ve aydınlık günlerde daha coşkulu bayramlar kutlayacağız. Gecikmiş olmakla beraber yine de Bayramı'nı kutluyorum. Ayrıca gezip görüntülediğin benim de büyük aşkım İstanbul fotoğraflarını zevkle takip ediyorum. Çevreme de öneriyorum. Umut ve sevgiye verilen emeğin hiç tükenmemesi dileğiyle, sevgi ve selamlar.

Heyyfi 11 Ağustos 2013 14:54  

Ne güzel ve umut dolu bir bayram kutlaması...
Dilerim son karanlık günlerdir bunlar...
Bayramın kutlu olsun Nunucuğum...
sevgiler...

Mehmet Osman Çağlar 16 Ağustos 2013 00:37  

Kara Pazartesi dolayısıyla bayram kutlamaları yapmayacaktım ama eski dostlara selam olsun sizin
nezdinizde...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP