CAFE VODİNA- BALAT KÜLTÜR EVİ

>> 28 Temmuz 2013 Pazar













Balat'ın en popüler, en modern kafesi Cafe Vodina. Aynı isimli caddede... 
Semt kadınlarına meslek kazandıran bir atölye aynı zamanda burası.

****
İster mantısı, ister sarması. 
Hafta sonu da açık büfe kahvaltısı... Hepsi müthiş... Mutlaka bu havayı soluyun.. serin  mis gibi bir dinlence yeri
****
Ben saatler boyu Balat'ı gezmekten yorgun düştüm, sakin ve serin bir bahçe dışarıdaki 32* sıcağa adeta nanik yapıyordu Vodina Kafe..
Aslında hiç kalkmasam diyorum ama, daha Fener var sırada.. !!!



TARİHİ SEMTİN OLMAZSA OLMAZLARI Sahildeki Çanak Mangalda Kurufasulye'de kurufasulyenin, manda yoğurdunun ve irmik helvasının tadına bakmamak olmaz. Ramazan'a özel  iftar menüleri de var... 
 Adı Mavi Köşe ama semt ahalisi Arnavut Köftecisi diyor. Burada köfte yiyen mutlaka bir kez daha geliyor... 
 Molla Aşkı Teras'ında oturup çay yudumlarken insan İstanbul'a bir kez daha aşık oluyor. Pierre Loti'ye rakip olur mu? Olur mu olur! 
 Hazır Ramazan'dayız, 45 yıllık Cihan Tulumba ve Baklava'nın lokmasını tatmadan olmaz. 
 "Halka tatlısı severim," diyorsanız istikamet Antepoğlu... 
 Balat Turşucusu'nun turşu suyu dillere destan. 
 Balat İşkembe 25 yıldır hizmette... 24 saat açık... Erkan Can, Gökhan Özen... Kimler yok ki işkembesinin müdavimi... 

 Balat'ın en popüler, en modern kafesi Cafe Vodina. .. İster mantısı, ister sarması. Hafta sonu açık büfe kahvaltısı... Hepsi müthiş... 
 Galeta için adres: Evin Pastanesi. Bilen bilir. Evin Hanım'ın galetaları, pastaları dillere destandır. Zaten kaç yer kaldı ki anasonlu, susamlı, kepekli galeta yapan... 

HAYDİ ŞİMDİ Şu Meşhur KIRMIZI RUM LİSESİNE UĞRAYALIM... 
(Nasıl bir yokuş bekliyor beni anlatamam !!! )

4 yorum:

Nilgün Torunoğlu 28 Temmuz 2013 11:06  

Harikasın Nunu!
Senin postlarını biriktiriyorum,henüz yüzde yüz kesinleşmedi ama bu kış ben de bol bol İstanbul seyahati yapacak gibiyim .
İşte o zaman bu postlar benim el kitabım olacak :)

Sevgiler gönderiyorum sana İzmir'den kucak dolusu !

Bulbulunyeri 28 Temmuz 2013 11:48  

Canım,
o sıcağa rağmen gayet zarif ve güzelsin.
İstanbul'un yine güzel bir yerinden merhaba demişsin. Güzellikleri senin gözünle izlemeyi özlemişim.
Sevgiyle kal.

Bir Dut Masalı - nUnU 28 Temmuz 2013 14:17  

Colette,
canım çok mutlu oluyorum faydalı olabildiğim için
kendimi son 2 yıldır buna adadım !
Bu İstanbul DİLE GELECEK :))
Teşekkürler sevgiler



Bülbülün yeri
Birgül'cüğüm bende sesini, yorumlarını nasıl özlemişim bilemezsin

Gamze Esra Ersöz 29 Temmuz 2013 09:12  

İçimde inanılmaz Balat'a gitme isteği uyandırdınız.Çok güzel anlatmışsınız, emeğinize sağlık :)

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP