ORGANİK TAM BUĞDAY UNLU KIŞ KEKİM ( nUnU MaRkA)

>> 27 Ocak 2013 Pazar







Biraz zorunlu olarak ayrı kaldık haklısınız !
3 hafta önce valide sultanımın evinde düşmesi sonucu, hasarlı ve sıkıntılı hastane günlerini geride bırakıp normale ulaştık şükür...

Birde benim devam eden diş tedavilerim,  yarın ki  ilk implant cerrahimde eklenince, çok yoğun zamanlar içindeyim diyebilirim..

İstanbul soğuk, kar atıştırmakta dışarılarda...
Ama bugün kardeşimin bizleri ziyarete gelmesiyle, evimiz mis gibi kokularla ısınıverdi, mutfağımın, fırınımın yüzü güldü , damaklarda şu kış günü şenleniverdi...

Bu vesileyle ,hem size merhaba diyerek  bir ses vermek, hemde şu güzel organik - katkısız değerlerle  dolu kekimi sizlere tanıştırmak istedim..
Yapacaklara şimdiden afiyetler olsun diyor, sevgilerimi yolluyorum...


Kış Keklerim ( bir başka versiyonuda burada )

Burada

Burada

TAM BUĞDAY UNLU KIŞ KEKİM ( nUnU mArKa )

1 sb süt
1/2 sb şeker ( ben kullanmadım, tatlı sevenler koysun)
3 yumurta
1 adet dilimlenmiş sert elma
1 kahve fincanı pekmez (dut pekmezi)
1/2 sızma zeytinyağı ( 1 fincan da olabilir ben az kullandım ! )
6 adet gün kurusu-kayısı - biraz ceviz
çekirdeksiz siyah üzüm- yaban mersini- damla çikolata-
1 çk. toz zencefil- 1 çk tarçın- 1/2 çk. toz karanfil
minicik tuz
limon ve portakal kabuğu rendesi
1 çk. karbonat
1 çk  vanilya
2 sb un

YAPILIŞI

yumurta şeker çırpılır
yağ-süt eklenir
baharatlar konup iyice çırpılır
en son karbonat eklenir
ve yağlanmış kek kalıbına dökülür
üzerine tüm malzemeler doğranıp- kaşıkla çok hafif karıştırılır
ceviz-elma  ve damla çikolatalar hamurun üzerine karıştırmadan konup
ısınmış 175* fırında 35 dakika pişirilir !
yada siz bildiğiniz gibi fırın ayarınızda pişirin !

EVİNİZ HARİKA ENERJİLERLE DOLSUN...
AFİYETLER OLSUN ..


64 yorum:

Arzu Göncü Hangül 28 Ocak 2013 00:38  

Kek nefis görünüyor ellerinize sağlık..

Dostbahcesindenlezzetler 28 Ocak 2013 04:44  

Hem annenize hemde size gecmis olsun..kek te nefis gozukuyor elinize saglik..sevgiler:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 28 Ocak 2013 08:12  

Çok geçmiş olsun,çok üzüldüm umarım şimdi her şey yolundadır.
Kek şahane her zamanki gibi ilk fırsatta denenecek, oğlum için malum tatil ya:)
Sevgiler ...

Emel Yılmaz Akan 28 Ocak 2013 08:58  

Ellerinize sağlık bütün süzel tadlar bir arada...
Eminim ki harika olmuştur...
Sevgilerimle...

Nuray 28 Ocak 2013 10:36  

Günaydın Sevgili Nunu,
Ellerinize sağlık muhteşem görünüyor. En kısa zamanda deneyeceğim. Geçmiş olsun dişler de gerçekten zor Allah yardımcınız olsun...
Sağlıkla Kalın...
Nuray

Nuray 28 Ocak 2013 10:36  

Günaydın Sevgili Nunu,
Ellerinize sağlık muhteşem görünüyor. En kısa zamanda deneyeceğim. Geçmiş olsun dişler de gerçekten zor Allah yardımcınız olsun...
Sağlıkla Kalın...
Nuray

Elifin Terazisi 28 Ocak 2013 10:52  

Anneciğine ve sana geçmişler olsun.
Bu tarz kekleri çok seviyorum, bazen içine ezilmiş yulaf da koyuyorum.
Afiyet bal olsun:))

Birkaselezzet blogspot.com 28 Ocak 2013 11:18  

senin markanı sevsinler.
kekinide afiyetle yesinler.
canım çoooook geçmiş olsun haberdar etmen yeter:)

Unknown 28 Ocak 2013 12:09  

Kek ve cay vazgecilmezlerimden nefissss gorunuyor Nunucum ellerine saglik. Sevgiler.

bahar006 28 Ocak 2013 12:23  

Ellerine sağlık, çok güzel görünüyor:)

Asis 28 Ocak 2013 13:37  

Çok geçmiş olsun... Sevgilerimle

keyiflisofram 28 Ocak 2013 14:24  

Geçmiş olsun ,kek nefis görünüyor içinde yok yok tam bir doğal şifa deposu olmuş ellerine sağlık,sağlıklı güzel günler dileğiyle...

Unknown 28 Ocak 2013 14:55  

Sultanım geçmiş olsun Rabbim Şafi ismiyle şifalar versin herkese.Na
sıl özlemişim nUnU marka lezzetleri
ellerine sağlık öpüyorum.

Bir Dilim Düş 28 Ocak 2013 15:11  

Caannnıııımmm geçmişler olsun Valide Sultan'a, sana da tabi... Yine her zamanki gibi döktürmüşsünnnn elleine sağlık...

Sevgiler
Evren

Güngör Ekinci Saglik 28 Ocak 2013 17:45  

Hem annecigine hem de sana çok geçmis olsun Nunu´cum. Optum, sevgiler.

kış güneşi 28 Ocak 2013 17:52  

çok geçmiş olsun ikinizede eee bu kek fena halde insanı bunalıma itiyor kalk sezgin sende yap şu kekden diyorum eline sağlık canım

AsOrTiK 28 Ocak 2013 20:57  

çok geçmişolsun nUnU'cum.
benim de gözlerim şenlendi:))
ellerine sağlık

Aybike Ceylan 29 Ocak 2013 01:45  

Nunum,

Guzel arkadasim, hersey, her zaman ki gibi, ozenli ve guzel. Ellerine saglik.

Sevgiler....

fadinin sanati 29 Ocak 2013 23:01  

canım ablam, inanın çok merak ettim anacıgına çok geçmiş olsun ALLAH saglık versin ..kekin tarifini aldım tam bugday unundan olurmu diye ama olmuş elinize saglık sevgiler...

Heyyfi 30 Ocak 2013 08:46  

Sevgili Nunu, öncelikle çok çok geçmiş olsun dileklerimi iletmek isterim.
Herşey yoluna girmeye başlamış, aynı iyi haberlerle de devam eder umarım.
Canım bu arada kek muhteşem. İçerik tam bana göre. Ellerine sağlık. Yiyenlere şifalar getirsin Nunu'cuğum.
Sevgilerimle...

tatlıhayat 30 Ocak 2013 10:32  

Canım anneciğine ve sana geçmişler olsun kekinde süper görünüyor ellerine sağlık..Sevgiyle..

Hülya 30 Ocak 2013 14:32  

Öncelikle geçmiş olsun herkese...

İşyerimin penceresinden puslu (ve soğuk)bir Ankara izliyorken kek ve çaya hayır diyemezdim şimdi.
Sevgiler

Hatice 30 Ocak 2013 20:09  

Hem valide sultana hem sana çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum...
kek harika kabarmış, hem sağlıklı, hem leziz görünüyor, ellerine sağlık, sevgiler...

Bulbulunyeri 31 Ocak 2013 01:27  

Canım,
geçmişler olsun anneciğine, dilerim acıları dinmiştir. Sana da kolaylıklar diliyorum, uzun bir yol implant ama sonucunda yaptıranlar hep memnunlar.
Ellerine sağlık. Kekin nefis görünüyor.
Sevgiyle kal.

butterfly 31 Ocak 2013 13:14  

Nunucum anneciğine çok geçmiş olsun, umarım şimdi iyidir sağlığı.
Kek tam benlik, organik ve hafif:). Görüntüsü de bir o kadar harika.
Ellerine sağlık Canım.
Çoooook öpüyorum.
kelebeğin;)

NzlGl 31 Ocak 2013 15:49  

Çok geçmiş olsun hem valide sultana hem size....
Acil şifalar dilerim, sevgilerimle

Tijen 1 Şubat 2013 19:52  

Ah kuzucum şu hastalıklar bir türlü peşinizi bırakmadı ailecek. 2013 şifalı bir yıl olsun!

Renkli Dünyam 1 Şubat 2013 21:22  

Ellerinize sağlık dediğiniz gibi tam bir kış keki olmuş,hepinize afiyet olsun.Sevgiler.

Ihlamurcum 4 Şubat 2013 09:41  

Nunucum,annesize çok geçmiş olsun.Aman dikkat edin, benim annem sonrası 2 kez amaeliyat oldu ve 6 yıl yürüyemedi.Allah yardımcınız olsun, bu arada bu kekin güzelliği ne böyle,tam benlik. Tam buğday unlu ya...
www.ihlamurcum.com

made in funda 5 Şubat 2013 12:12  

eçmiş olsun canım.umarım şimdi herşey daha da iyidir.kekin muhteşem.ellerine sağlık.

lavantalimon 6 Şubat 2013 19:09  

çok çok geçmişler olsun öncelikle.
Evlerimiz her daim kek koksun:) ellerine sağlık çok güzel olmuş:)çok sevgiler:)

Baharcicegi 7 Şubat 2013 23:49  

Annecigine cok gecmisler olsun , dis tedavin derken bayagi yogun günler yasamissin Allah kolaylik versin
Karanfil zencefil kokusu mutfagina mis gibi kokular yaymistir

neslice tarifler 9 Şubat 2013 16:16  

Çok gecmis olsun Valide Sultana. Size de diş tedavinizde kolaylıklar. Kekiniz her zamanki gibi süper!! Hayranım valla o kadar malzemeye rağmen kabaran keklerinize

Sare 9 Şubat 2013 22:31  

NuNucum, çok geçmiş olsun.
Diş tedavinizde de kolaylıklar dilerim.
Kekin NuNu marka hali çok güzel içinde birbirini tamamlayan lezzetlerle dolu, ellerinize sağlık.
Sevgilerimle...

Gülsüm Güven Tuncer 10 Şubat 2013 16:10  

Canım nUnUcuğum. Annene de sizlere de büyük geçmiş olsun. Çok şükür ki geride kalmış o sıkıntılı günler.
Kek öyle iştah açıcı görünüyor ki. Ben şimdiye kadar şekersiz kek pişirmedim hiç. Merak ettim tadını. Deneyeceğim ilk fırsatta. Hatta kardeşim geldiğinde denemeliyim. Eminim ki şeşker tadını kardeşler veriyor.

sevimin sayfasi 11 Şubat 2013 14:03  

cok gecmis olsun canim...
kek süper, ellerine saglik

mihrimah 12 Şubat 2013 22:28  

ellerine sağlık canım harika olmuşa benzer olsa da yesem.sevgiler.afiyetler olsun....

Bulbulunyeri 13 Şubat 2013 09:58  

Canım,
dilerim daha iyisindir. Anne sultanına da sevgi ve hürmetler.
Sevgiyle kal.

*Ra 13 Şubat 2013 11:33  

Bol malzemeli keklere bayılırım.

Ellerinize sağlık.
Sevgilerimle :)

SEVALCE LEZZETLER 16 Şubat 2013 12:54  

Nunucum,öncelikle geçmiş olsun,RABBİM şifalar versin Valide Sultana.
Kekin sağlıklı ve lezzetli olduğuna eminim.Geçen gün de ben yaptım,daha birçok ilaveyle benzerini.Sadece petmez koymamıştım,bir daha ki sefere petmezi ilave edicem:)
Bir dut masalına da tabii ki dut petmezi yakışırdı:))
Ellerine sağlık canım.
Sevgiler...

çeşnici Handan 17 Şubat 2013 20:50  

Anneciğine ve sana geçmişler olsun canım. Kekin her zaman ki gibi nefis olmuş ellerine sağlık.

Birkaselezzet blogspot.com 1 Mart 2013 14:20  

sultanım nerdesin.
huuuuuu ses ver:)))

lezzettabağı 4 Mart 2013 11:37  

Canım hem sana hem anneciğine çok geçmiş olsun. yaşlılarımızın hastalıkları bizler deyaşlandıkça ratık bizide yoruyor allah beterinden esirgesin. geçen gün bizde annemi banyo ettirip tam kapıdan çıkartırken düşürdük allahtan ayağı burkuldu ucuz atlattık daha önce de kalça kemiğini kırmıştı ve platin takılı zaten. kış keklerin muhteşem görünüyor. eline sağlık. bak gördün mü ne boğaz duruyor ne de hayat .. kendine iyi bak sevgiler.

Gülsüm Güven Tuncer 5 Mart 2013 01:31  

nUnU NEREDESİN? Herşey yolunda mı? Seni çok merak ettim.

daimamutfak 5 Mart 2013 15:09  

Nunu'cuğum çok geçmiş olsun..çok sevindim güzel günlerin tekrar gelmesine..

Bir Dut Masalı - nUnU 6 Mart 2013 17:04  

Çok teşekkür ederim ALAKALARINIZA ..

iYİYİM Şükür ..
Diş tedavilerim nisan sonuna kadar süreceğinden biraz ayrı kalıyoruz...
Güzel gezi fotolarım var elimde -
hava yavaş yavaş bahara hazırlanıken dilerim yakında hepsini paylaşabiirim..

HEPİNİZE SEVGİLERİMLE..

Gülsüm Güven Tuncer 6 Mart 2013 18:07  

Aman ya...Ödümü patlattın nUnU.. Varsın diş olsun. Zor da olsa geçer inşallah. Bizi bu kadar uzun uzun bırakma e mi?

SEVALCE LEZZETLER 8 Mart 2013 17:17  

Merhabalar Nunucum,
Uzun süredir yayınını göremeyince merak ettim.
İnşallah valide sultan da tamamen iyileşmiştir.Ve inşallah diş tedavinde de her şey yolunda gidiyordur.
Her şeyin yolunda gitmesi,iyi haberlerini almamız dileklerimle sevgiler...

Emel Yılmaz Akan 10 Mart 2013 13:19  

Tekrar merhabalar sevgili Nunu...
Umarım implant tedavin seni çok zorlamamıştır bende dişlerimden ameliyat ve tedaviler oldum dikişler v. s implant tedavisi çok zor öyle eziyeti vardırki sana ALLAH acil şifalar versin...Umarım doktorundan memnunsundur çünkü insanın acısını diş hekiminin davranışıyla hafiflettiyor ancak insan...Sevgilerimle...

neseersoy 10 Mart 2013 18:05  

Nunucum anneciğine çok geçmiş olsun , sana da diş konusunda kolay gelsin eşim de geçen sene az uğraşmadı , ama sonucu çok güzel olacak ve rahat edeceksin :-)Güzel haberlerini ve bahar karşılayacak olan fotoları bekliyoruz.Öpüyorum sevgiler :-)

Blogger Bolat 17 Mart 2013 17:01  

Geçmiş olsun olsun efem.

SEVALCE LEZZETLER 21 Mart 2013 18:40  

Merhabalar canım,
Uzun zaman oldu yoksun merak ettim.
İnşallah her şey yolundadır.
Sağlık ve iyi haberlerini bekliyor,sevgilerimi bırakıyorum...

Muhterem'le Afiyetle 5 Nisan 2013 00:09  

Sevgili Nuray,
Uzun zamandır sesin çıkmıyor diye çok merak ettim.
Sonra yorumlarda diş tedavisi gördüğünü yazdığın yorumu görünce rahatladım : )
Çok geçmiş olsun, İnşallah en kısa zamanda bu zorlu süreci atlatıp, birbirinden güzel yazılarınla bloguna geri dönersin.

Nuray 10 Nisan 2013 08:50  

Merhabalar Sevgili Nunu,

Sizi özledik Allah yardımcınız olsun zor bir süreç diye düşünüyorum. Ama siz maşallah çok güçlü biri olduğunuz için sonucun mükemmel olacağını düşünüyorum.
Bir an önce paylaşımlarınızı bekliyoruz.
Sağlıklı ve mutlu kalın....
Sevgilerimle...

Nuray

TATESAL 16 Nisan 2013 15:27  

Nerelerdesin sultanım hasret kaldık güzel yüzüne...istanbulun şahane rengine,gezmelerine,zerafetine...
bekliyorum....

Dostbahcesindenlezzetler 18 Nisan 2013 16:32  

Umarim hersey yolundadir uzun zamandir yoksunuz??? sevgiler

beste 22 Nisan 2013 15:07  

ÖZLEDİK BİZ SİZİ AMA :(

Dostbahcesindenlezzetler 25 Nisan 2013 16:36  

Tedavi bitince aramizda olun ozledik gercekten:))

KİZHATCE 7 Mayıs 2013 21:08  

nunu cuğum nerelerdesin,sesin çıkmıyor,inş her şey yolundadır,özlendiğini bil ,çok öpüyorum....

KİZHATCE 7 Mayıs 2013 21:08  

nunu cuğum nerelerdesin,sesin çıkmıyor,inş her şey yolundadır,özlendiğini bil ,çok öpüyorum....

Gülsüm Güven Tuncer 8 Mayıs 2013 14:51  

NUNUUUUUUUUUUUUUUU Neredesin. Artık bir ses ver n'olur.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP