2013 YILI HEPİMİZE NAR BEREKETİ GETİRSİN...MUTLU YILLAR DİLERİM..

>> 1 Ocak 2013 Salı




internetten !



Hayat der ki ;
sevdiğin insanda arayacağın ilk şey iyi niyet olmalıdır ..
O yoksa başka özelliklerinin anlamı kalmayacaktır..

iYİ NİYETLİDİR Benim Masal Kahramanım..
Kendi adıma konuşmam gerekir ki, '' bana  karşı '' hep öyleydi.. Aralık ayı bizim en unutulmaz anıların tek şahididir, ilk yüzükler ve yüzlerce mutluluk bu anlarda gizlidir !
Bu sebeple Bu güzel yılları ve seneyi ''Masal Kahramanıma İthaf Ediyorum ''

**************************************************************************


Kapıyı açtığımda kocaaaman bir demet en sevdiceğim Lilyumlar ve
30 yıllık geleneğimiz, en sevdiğimiz o günü
anımsatan bir dolu nergis ve muzip-mutlu ışıldayan yemyeşil gözleriyle, kapıda çiçek bahçesi gibiydi  benim masal kahramanım :)))

Yılın şu  son gününde bundan daha güzel nasıl olabilirdi ki ???


2 oğlum karadutlarım, yol arkadaşım masal kahramanım ,benim çekirdek ailemdi...
hepsi kapıda elleri kolları dolu, hepberaber sarmaş dolaştık bile....

Bundan daha güzel, Onlardan daha güzel  hediye , ne olabilir di ki ??



30 yılı bitirmişiz...
 sevinci acıyı,   güzeli- çirkini , beraber görüp göğüslemişiz !
ellerimiz hiç ayrılmamış, sevmekten vazgeçmemişiz,
 bundan daha anlamlı ne olabilir ki ??


Hayatı öğrendiğim genç yaşlarımda ilk adımları beraber atmışız,
kah yürümüşüz, kah koşmuşuz, ama hep beraber dinlenmişiz !
Bundan gayrısı ne olabilirdi  ki !!


Ben Noel Baba'yı , 30 yıldır   hiç rahatsız etmedim !
Ne bacadan gel dedim, nede mektuplar yolladım ...
 Hayatımdaki masal kahramanım ne güne duruyor du ?
Ondan güzel Baba olabilirmi  ki ??


Ne kitaplardaki kahramanlar, ne devadamlar, ne uzak ülkelerin prensleri, nede dervişleri,
kısaca sı ,benim masal kahramanım vardı, ben başka masalları neden okuyayım ki ?


Her yıla sığmış bizim anılarımız , her köşeden birisi çıkmış , kah çiçek olmuş, kah balon , 
ya da bir şarkıya sığınıp kalplere dolmuş,
 kutularda ki hediyeleri neyliyeyim ,bunlardan  güzeli mi  olurmuş ?


Ben en güzel yeni yılları,  1982 yılından - 2012 ye kadar dolu dolu yaşadım...
Biliyorum ; daha yaşayacağım çoook yeni yıllar  var ,

Bunu düşünmekten daha  güzel , ne olabilir ki ??


Bereket,
yeterki bereket eksilmesin...
Sağlık eksilmesin,
Sevgi eksilmesin...
Sevdiklerimiz, Sevenlerimiz eksilmesin ...




Bu sebeple ki :
Bende hepinize NAR BEREKETİ diliyorum...
Sevgide, sağlıkta, parada, şansda, arkadaşta, dostta, ailede, yürekte, gönülde nar bereketleri olsun....

Bizimki gibi çoğalsın..
HEPİNİZE ULAŞSIN....

2012 :
 SENİ ÇOK, AMA ne ÇOK SEVMİŞTİM...
HİÇ UNUTMAYACAĞIM BİR YIL ARMAĞAN ETTİN SENELER SONRA...
DİLERİM BAYRAĞINI,  2013' E DEVREDEBİLMİŞSİNDİR...


BİR DUT MASALI AİLESİ OLARAK

HEPİNİZE MUTLU YILLAR DİLERİZ.
YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN DOSTLAR...


41 yorum:

Başak 1 Ocak 2013 22:26  

Nice otuz yıllara nunu...Masan mamalar hepsi çok güzel. Mutlu yıllar :)

Eya 1 Ocak 2013 22:31  

Nunucugum...o gülen yüzün yeniyilda da hep gülsün. Saglikli, bereketli bir yil dilerim...sevgilerimle

zehra

MERVE 1 Ocak 2013 23:11  

yemekler tablo gibi :)
çam ağaçlı olana bayıldım

Miskokulu Lezzetler 1 Ocak 2013 23:12  

Mutluluğunuz sevginiz hep daim olsun kalpten ve içten güzel bir yıl diliyorum. İyi dileklerinizden müsadenizle kendi payımı aldım sevgiler İzmirden...

reyhan kokulu mutfağım 1 Ocak 2013 23:20  

Mutlu ve huzurlu senelere insallah ....

Nuray 2 Ocak 2013 08:34  

Günaydın Sevgili Nunu,
Sizlerinde yeni yılı kutlu olsun. Ne güzel, ne samimi sıcacık yazılar öncelikle sağlık, huzur, mutluluk hiç eksilmesin hayatımızdan. Gönlünüzden yüreğinizden geçenler neyse Allah hep daim etsin inşallah.
Kucak dolusu sevgilerimle...
Hoşçakalın...
Nuray

Nuray 2 Ocak 2013 08:35  

Günaydın Sevgili Nunu,
Sizlerinde yeni yılı kutlu olsun. Ne güzel, ne samimi sıcacık yazılar öncelikle sağlık, huzur, mutluluk hiç eksilmesin hayatımızdan. Gönlünüzden yüreğinizden geçenler neyse Allah hep daim etsin inşallah.
Kucak dolusu sevgilerimle...
Hoşçakalın...
Nuray

TATESAL 2 Ocak 2013 09:01  

Daha nice yıllara Nunucum...maşallah 30 yıl dile kolay...mutlu sağlıklı huzurlu yıllar hep sizin olsun...2013 hayır ve bereket getirsin ailenize,sevgi ve neşe hiç eksilmesin....

Deniz 2 Ocak 2013 09:31  

Ne hoş bir sofra. Daha güzel seneler geçirmeniz dileğiyle. Mutlu yıllar.

altıüstüevkadını 2 Ocak 2013 13:55  

daha nice mutlulukla dolu yıllar

Gurme Şirine 2 Ocak 2013 14:06  

amin herşey çok güzel görünüyor...

çekiliş yaptım beklerim :)))))))

Nilambara 2 Ocak 2013 14:15  

Sevgili Nunu, maasallah diye diye okudum guzel anlatimini ve dileklerini :)
Tum dileklerin 2013 te ve sonrasinda da misli ile donsun sana ve herkese yayilsin :)
Sevgiler,

Güngör Ekinci Saglik 2 Ocak 2013 14:30  

Nunu´cum duygularini oyle guzel ifade ediyorsun ki okurken etkilenmemek mumkun degil. Rabbim mutlulugunuzu daim etsin. Ben de senin ve ailenin yeni yilini kutluyorum. Yurekden sevgilerimle.

Esen Can 2 Ocak 2013 15:32  

Ne güzel anlatmışsınız, maşallah... birlikte nice uzun yıllara ve ayrıca darısı başıma ;)
İmza: Bir karadut delisi :)

NzlGl 2 Ocak 2013 16:27  

önce 41 kere maşallah diyorum.Allah sizlere beraberce güzel ömürler versin ve nazarlardan, kem gözlerden korusun.
Sevginiz birlikteliğiniz hep var olsun:)

Birkaselezzet blogspot.com 2 Ocak 2013 16:30  

canımcım çok hoş anlatmışsın.
nice mutlu yıllara sağlıklı huzurlu:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))hep gül...

EBRUCA RENKLER 2 Ocak 2013 19:29  

elinize sağlık bir ömür mutluluklar dilerim size.İyi yıllar

Bulbulunyeri 2 Ocak 2013 19:42  

Canım,
öncelikle o güzel masa ve üzerindekiler için ellerine sağlık diyorum.
Sevgi ancak böyle güzel anlatılabilirdi.
Elbette kuzuların ve eşinle kendi masalınızı yazdığınız bu birliktelikte sevgi, saygı, huzur olunca neşe, mutluluk ve berekette yanı sıra gelmiş.
Nice böyle güzel yıllara hep beraber olmanız dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Unknown 2 Ocak 2013 20:33  

2013 ve daha coook uzun yillar, gecen tüm yillarindan daha huzurlu olsun sevgili Nunu.... O güzel yüzündeki mutlu tebessüm hep artsin... Hersey, sevdiceklerinle beraber gönlünce olsun... Sevgilerimle,

di_ani 2 Ocak 2013 21:56  

Happy New Year 2013!
Wishing you good health,
happiness, and success in the coming year and always, Diana

► Hobihane ◄ 3 Ocak 2013 00:26  

herşy çok güzel mutlu yeni yıllar..

Renkli Dünyam 3 Ocak 2013 18:11  

Her zamanki gibi çok güzel,mutlu yıllar... Selamlar.

BAL ANNE 3 Ocak 2013 23:07  

slmmm
ne guzel yazmısın .....ne güzel ifade etmısın 30 yılı .....darısı herkesın basına....
mutlu seneler...
sevgiler...

SEVALCE LEZZETLER 4 Ocak 2013 00:06  

Bir dut masalı ailesi.
Nice nice mutlu musmutlu yıllar diliyorum sizlere.
Sevgiler...

Sare 4 Ocak 2013 08:14  

Nunucum, ellerine sağlık. Masa en ince detayına göre yılbaşına özel hazırlanmış.
Mutlu, sağlıklı ve huzurlu yeni bir yıl olsun size ve sevdiklerinize... Nar bereketinin sizin de üzerinizde olmasını diliyorum.
Çok sevgiler.

Bir Dilim Düş 4 Ocak 2013 10:37  

Mutlu yıllarrrr canım...bol bereketli ve sağlıklı yıllar...

Sevgiler
Evren

Lezzetli Sanatlar 4 Ocak 2013 13:25  

Sevgili nUnU,
İyi niyet olmadan iyi birşey olacağına
inanmayanlardanım. Bir de kişinin fikri ne ise zikri de o oluyor.
Masal kahramanınla birlikte nice yeni yıllarda beraber olman dileğiyle mutluluk, huzur, sağlık diliyorum.

lezzettabağı 4 Ocak 2013 15:39  

Sevgili Nunu, bu masal hep devam etsin inşallah ailenle savdiklerinle nice sağlıklı mutlu seneler diliyorum. bizimde böyle bir otuz yılımız var ve her geçen gün sevgimiz artarak büyüyor çok şüküer ama sen o kadar güzel anlatmışsın ki ben ağzım açık okuyabildim sadece yüreğine sağlık. sevgiyle kalın.

birincisin 4 Ocak 2013 17:40  

Ne kadar güzel anlatmışsınız,maşallah 30 yıl bu mutluluk artarak gitmiş..Sevdiklerinizle beraber daha nice mutlu yıllar diliyorum.Masa ve lezzetler yılbaşına özel özenle hazırlanmış,ellerinize sağlık.Selam ve sevgiler:)

LeylaK 4 Ocak 2013 21:50  

Oh oh oh, insan daha ne ister :)

neseersoy 4 Ocak 2013 23:04  

Nunucum , yeni yılda her günün bir nar tanesi kadar renkli , tatlı ve bereketli geçsin.Kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum :-)

keyiflisofram 5 Ocak 2013 09:55  

Merhaba güzel dilekleriniz için gönlünüze sağlık,seviler...

Elifce 5 Ocak 2013 10:53  

Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için sizede iyi ve sağlıklı yıllar dilerim.

Heyyfi 5 Ocak 2013 11:38  

Canım Nunu'cuğum, nasıl da güzel anlatmışsın. Çok etkilendim. Bayıldım yazına. İçini döküvermişsin gibi.
Dilerim ki, hayatın hep böylesine enerji veren, bize de kendimizi iyi hissettiren, dolu dolu huzurlarla geçsin ve sen de bize bunları yazarak anlat. Anlat ki biz de iyi enerjinden nasibimizi alalım.
Sana kahramanlarınla birlikte, ışıklarla dolu yıllar dilerim canım.
Sevgiler...

Dostbahcesindenlezzetler 5 Ocak 2013 18:03  

Hepimize Nar bereketi olsun, mutlu keyifli seneler olsun..Masa harika yemekler ise bir baska guzel..Cok guzel anlatiyor paylasiyorsun..bayildim..sevgiler :)

Bir Dut Masalı - nUnU 6 Ocak 2013 16:55  


Hepinize çok çok teşekkürler ederiz..

tüm dilekleriniz sizlerede dönsün..
iyi senelerr
sevgiler dostlar.

çeşnici Handan 6 Ocak 2013 20:42  

Sevgili Nunu sımsıcak ailenle bu ailende sevgi dolu nice 30 yıllarınız olsun inşallah nice güzel ve mutlu yeni yıllar dilerim. Sevgilerimle.

Oglak Kizlari 6 Ocak 2013 22:08  

Nunu bayıldıımm.
Ellerine sağlık.
Iyi yıllar.

Mutlu anne

yildiz 6 Ocak 2013 22:43  

Ne güzel....30.yili yine sevgi ve Ask ile karsilayabilmissiniz;agziniz tadi sagliginiz,huzurunuz ve bereketiniz hic eksik olmasin
Sevgiyle ve dostca kalin

sarımutfak-hande 7 Ocak 2013 11:17  

herşey çok güzel
benden de mutlu yıllar nunucum

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP