SUCUKLU -PASTIRMALI -EKOSELİ EKMEK

>> 12 Aralık 2012 Çarşamba



12-12- 2012 / ne güzel rakamlar değil mi ? :)

Ohhh diyorum içimden kocaaman seslerle...günler mis olsun, aydın olsun, ışık olsun, huzur olsun hepimize.. Malum aydınlanma dönemine, altın çağa  giriyoruz  :P:P :)
Ahh bu 21 aralık.. ah bu Mayalar ah !! :) Ortalığı karıştırıp dururlar !

Biz yine de kendimize odaklanıp, kendimizi unutmayalım !

Güneşli aydınlık gün ve güzel bir İstanbul sabahı beni coşturdu.. Bugün  heyecanlıyımm .
Sebeplerim var tabii. Zamanı neresinden yakalarım Allah bilir ??
Bakalım hayatımdaki tesadüfler !! bana daha ne süprizler yaşatacak ??
Yetişirsem akşama, yok olmazsa,  nedenleriyle beraber sabaha sizinleyim.. ??? Ya da KISMET artık ??

Benim canım  Jako papağanım Fıstık bile kıpır kıpır bugün.. sabahtan beri
- canımın içiii, nunuşummm, güzelliiikk, hu huuu anneemm, şekeriiiim nerdesin,  haniymiş benim tatlişkomm, nolduu korktunmu bakiiiymm '' deyip beni kahkahalarla güldürüyor  :)
ahhh daha neler neler konuşuyor duymalıydınız :)
heleki bir''  hop hop altın tooopp ''demesi var, gözlerinizden  vallahi yaşlar gelir :)

sahi bunca zaman tanıştırmadım sizi değil mi ? :)
 hadi bugün fıstıkla da tanışın efendim :) Fıstık delisi olduğundan adını da bizzat ben verdim :)
buyruuunn huzurlarınızda hem Fıstık Bey ,
 hem de mislerrr gibi sabahların  doyumsuz bir lezzeti daha  !



SUCUKLU PASTIRMALI EKOSE  EKMEK
(isim elbet nUnU MArKa)

Bir bütün somun ekmek
Rendelenmiş taze kaşar
Minicik kesilmiş sucuk
minicik doğranmış pastırma
 küçük dilimlere bölünmüş kuru domates
maydanoz, çok az kimyon,

Hepsini bir kapta karıştırınız
Ekmeğinizi  yavaş yavaş ve çok dikkatle ! önce enine VEREV ! dilimleyin,
sonra da boyuna VEREV dilimleyin ( yanlamasına )
Dikkat edeceğiniz şey tabana kadar kesmeyin, dilimler ana gövdeden ayrılmasın ki ,
sadece aralarına doldurabilin malzemeyi,
yoksa alttan akar gider !!
iyice ısınmış fırında   kaşarlar eriyince hemen alın..
Başında durun ki, yanma tehlikesi olmasın.


Daha önceki yıllarda 

ve burada vermiştim

Diğer tariflerde dikkat ettiyseniz ekmeklerimi kare kare kesmiştim. Ve küçük sandöviç ekmekleri tercih ediyordum. Kesimi kolay ve kişi sayısı azsa bunu dikkate alın lütfen.. Bu ekmek ise çift ekmek olduğundan hem çok büyük hemde verev kestiğimden dolayı görüntü olarak çok daha zengindir.

 HEPİNİZE GÜZELLİKLERLE DOLU SOFRALARDA -sağlık-AFİYETLER OLSUN DİLİYORUM..

25 yorum:

Sayın KARACA 12 Aralık 2012 11:36  

Şuan gördüğüm bu enfes lezzet karşısında bayılazamm :) Nasıl bir şey yuha bu :) Daha öncelerde de vermişsin ama ben ilk kez görüyorum. Allahım denesem yapabilirmiyim acaba?

Elifin Terazisi 12 Aralık 2012 11:45  

Ellerine sağlık, harika görünüyor. Böyle tatlı bir hatunun , tatlı dilli kuşuna bayıldım:)

Birkaselezzet blogspot.com 12 Aralık 2012 12:05  

Bir ekmek bu şekle girmenin sevincinden çığlık atıyordur ellemeyin bak sakın yemeyin diye:)
Bu ne güzellik :)))

Delfina ; 12 Aralık 2012 12:48  

Aslında kendi de fıstık gibi de ondandır bence adının güzelliği , bi de poz vermiş yaa bayıldım Nunum...Ekoseli ekmeği ben de deneyeceğim pek havalı görülüyor...

Sürpriz yazını heyyycanla bekliyoruz Nunum...

ufukmutfakta 12 Aralık 2012 13:32  

Önceki yıllarda yaptıklarına göre bu seferkinin ekoseleri daha fazla sanki:)) Tam bana hitap eden bir tarif. Hele kahvaltıda ne güzel olur.İlk kahvaltı davetimde deneyeceğim, ellerine sağlık...Sevgilerimle...

Elifim uyurken 12 Aralık 2012 13:44  

aaa ne kadar orjinal bir tarifmiş ..hemen denemek istiyorum...

maviye iz süren 12 Aralık 2012 13:49  

Nunucum fıstık çok şekermiş..
kahvaltılıklara da ayrı bir ilgim vardır enfes bir tarife benziyor,denenesi,ellerine sağlık:)
görüşürüz.

Bulbulunyeri 12 Aralık 2012 14:21  

Canım,
ellerine sağlık. Görsel şölen olmuş.Bayıldım şekline.Kesmesi dışında kolay ama kesmeyi becerebilir miyim bilemedim.
Bende altın çağa girdiğimize ve aydınlanma, farkındalıklara sahip olduğumuza inananlardanım. O nedenle hoş geldi, sefa geldi diyorum.
Fıstıkla tanıştığıma da çok memnun oldum. Sözlerine bayıldım.
Sevgiyle kal.

Başak 12 Aralık 2012 15:34  

Fıstık ne güzel şeyler öğrenmiş konuşuyor. Maşallah..

Ekoseli ekmek çok leziz görünüyor. Deneyeceğim. Afiyet olsun:)

caferengigül 12 Aralık 2012 17:18  

Aman tanrım...o nasıl bir güzellik.Süper bir fikir,elinize sağlık.Sevgiler.

Ferkay 12 Aralık 2012 18:03  

Nunum ekoseli mamaya bayılıyorum çok şık bir sunum. Ellerine sağlık canım.
Fısık ise ayrı bir güzellik,tatlı dilli şirin.

ELANIN TARIFLERI 12 Aralık 2012 18:27  

ufff çok güzel görünüyor. Pizza gibi olmuş bu ekmek. Ellerinize sağlık.

NzlGl 12 Aralık 2012 19:17  

Vallahi Nunucuğum bu görüntüye 'ekmek' demek son derece haksızlık olur:))))))
Bu arada fıstığa bayıldım:))) o ne güzel renk öyle:)))

sihirlirloklava 12 Aralık 2012 22:09  

hem mideye hem de göze hitap eden bir lezzet olmuş eline sağlık..bu arada ıstık'a da selam..o da pek tatlıymış:))

Heyyfi 12 Aralık 2012 22:20  

Nunu'cuğum, fıstığa bayıldım. Videosunu istiyoruz:)))
Bu arada ekmek muhteşem görünüyor. Şu sıralar maya diyetindeyim. ( 21 aralığın sorumlusu mayalar değil, hamur kabartan maya:))))
Maya intoleransım olduğu için şu sıralar yiyemiyorum. Diyet bitince mutlaka bu tarifi deneyeceğim. Görsel şölen remen:)
Sevgiler Nunu.

Didem Özkan 12 Aralık 2012 23:23  

Aman Allah'ım! Bu nasıl güzel bir görüntü böyle!
Nefis görünüyor, bayıldım.. Muhakkak deneyeceğim.. Hem de çok pratikmiş..
Ellerinize sağlık..
Çok sevgiler.

hdidem95 12 Aralık 2012 23:27  

nunucum ben bu pazar deneyeceğim kahvaltıya inşallah çok güzel görünüyor vede lezzetli ellerine sağlık afiyetler olsun sevgiler
hdidem
www.hadisofraya.com

Deniz 13 Aralık 2012 09:07  

Bu ekmeğin görüntüsüne bayılıyorum. Çok iştah açıcı, çekici görünüyor. Denenecekler listemde bekliyor bir pazar sabahını :)

Özgür Tatlar 13 Aralık 2012 09:44  

bu ne nunu super,super otesi,yikiliyor.daha ne diyeyim.

Narince 13 Aralık 2012 18:47  

Nunu m ekmek nefis ama papağanın daha nefis:) konuşkan şey neler de dermiş öyle, bizim kızlar da bi konuşuverse:)

MAZES 14 Aralık 2012 09:49  

Fıstığa öpücükler ,çooook tatlı,evin neşesi .Bu pazar kahvaltı için ne yapmalıyım diye düşünüyorum(bu hafta da bitmek bilmiyor yaaaa),artı içime salam ile yaparım,fikir için çok teşekkürler ,ellerine sağılık.

İhlamurcum 14 Aralık 2012 21:54  

Nunucum,Derya Baykalda yapmışlardı ama inan sizin isminiz çok güzel olmuş.Ekoseli...sevdim, yapıp blogumda paylaşırsam bu isimle vereyim,nunu marka:))
Elinize sağlık.
www.ihlamurcum.com

çeşnici Handan 16 Aralık 2012 00:04  

Süper bir görüntü harika bir sunum tadını düşünemiyorum bile nefis olmuş nasıl güzel birşey bu böyle Nunucum ellerine fikrine sağlık afiyetler olsun.

LEZZETLİ SOMUNLAR 16 Aralık 2012 23:16  

Lezzeti için yemem lazım :) ama görüntü mükemmel.. İnsan kıyıp da bozamaz sanki Nunucum. Ellerine sağlık :)

Cocukla Cocuk 20 Aralık 2012 23:40  

muhteşem bir goruntusu var kucuk sandvic ekmekleriyle mutlaka deniycem...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP