UZANALIM GÖKSU'YA...

>> 24 Eylül 2012 Pazartesi


Resimlerin ''tamamı bana '' aittir !!

 












Güzel, sağlıklı haftalar , günler olsun hepimize...

'' Tam gezilcek havalar '' diyor valide sultanım telefonun ucunda.. '' Serin,  havadar, tam benlik''  !!! diye diye devam ediyor ...
:)

Evet boğazda, sık sık bu ritüellerimiz  sürüyor validemle... resimler  yazdan..

Sizde vakit bulursanız, Anadolu Hisarı- Güzelim Göksu deresi  , cafeleriyle sizleri bekliyor olacak.
Biz en çok burayı severiz...
Kahvaltı ve balık da  oldukça başarılılar..

Güzel bir sonbahar haftası dilerim....

SEVGİLER..

-------------------------

Gönül çok şeyler yazmak istiyor ..
Lakin.. dil suskun.. kalem suskun...yürek darmadağın  tüm  vatanseverler gibi !

17 yorum:

nesrin 24 Eylül 2012 12:42  

Cok güzelmis Göksu. Bir gün Istanbul`a gelebilirsem beni de gezdirir misiniz? Nolur!

Baharcicegi 24 Eylül 2012 12:50  

Istanbul rehberim benim,sayende istanbulun harika yerlerini geziyoruz sayende
Balikkkkk beni bitirdi burda,köpüklü kahve ve muhtesem manzara

Heyyfi 24 Eylül 2012 13:27  

NUnU'cuğum, geçen geldiğimizde buraları hep gezmiştik.
Senin anlatımların o kadar davetkâr ki sanki kanatlarım olsa oraya doğru çırpacakmışım gibi geliyor.
Ne yazdı diye merakla bekliyorum senin yazılarını :)
Yarın İstanbul'a geliyoruz ve yarın benim doğumgünüm aynı zamanda da evlilik yıldönümümüz. 11. ci yılımıza orada gireceğiz.
Umarım keyifli olur.
2 gün sonrada Kanlıca'da oturan arkadaşlarımıza kahvaltıya gideceğiz.
Heyecan verici :)
Sevgilerimle canım...

sevil şahin 24 Eylül 2012 14:56  

işte gezilecek güzel mekanlardan biri ee önerende İstanbulun en bilgilerinden.. O zaman ne yapıyoruz. Gezilecek görülecek mekanlara göksu deresini de ekliyoruz. Bilinmez ne zaman ama belki bir gün olur..
Tavsiyen için teşekkürler nunum..

Unknown 24 Eylül 2012 16:08  

ozlemisimmmmmmmmmm
tesekkurler,hatirlattiginiz icin
sevgiler

Özgür Tatlar 24 Eylül 2012 18:13  

istanbulun herbir kosesi guzel.ne sanslisin orada yasiyorsun validenle.

*mehtap 24 Eylül 2012 18:18  

Bancede tam İstanbul'da gezilecek havalar.Yine tüm güzelliğini sergiliyor..Resimler harika..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 24 Eylül 2012 21:32  

Uzanalım Göksu'ya ve mümkünse orada kalalım öylece :))

Şepşeker 24 Eylül 2012 21:49  

Göksu en sevgilediklerimden ;)

Deniz 24 Eylül 2012 22:54  

Ah ne güzel fotoğraflar. İç açıcı.. Göksu'ya hiç gitmedim henüz ama çok güzel bir yer olduğu kesin.

evcilik 25 Eylül 2012 07:39  

Fotoğraflar harika,herzamanki gibi..
Sayende uzun zamandır gitmediğim İstanbul'u tekrar tekrar geziyorum...
Memlekete gelince,
kelimeler anlamsız......
Bakalım başımıza daha neler gelecek modundayız....

MAVİANNE 25 Eylül 2012 14:54  

ayyy o balık ne öyle :)))
ağzım sulandı :)))
iyi gezmeler afiyet olsun
süpermiş oralar

Unknown 25 Eylül 2012 17:55  

Merhaba bende bir İstanbullu olarak birşeyler yazmak istedim...Bende Kanlıcada oturuyorum... Zaman zaman bende gezmeye gidiyorum...

BAL ANNE 25 Eylül 2012 19:28  

fotolara bayıldımm .....ben gezerken istanbul bole guzel deyıldı ((((( hava yagmurlu ve kasvetlıydı....guneslı gunlerın bol olsun ıstanbullll

Unknown 25 Eylül 2012 20:49  

sultanım uzanıp geldik Göksu'ya çok teşekkür ederim öpüyorum...

Mehmet Osman Çağlar 26 Eylül 2012 14:33  

Bizi kıskandırmaya devam ama bunu siz hep yapıyorsunuz sevgili Nuray hanım.:)

Cocukla Cocuk 26 Eylül 2012 23:30  

oh ohh mis gibi deniz kokusu geldi burnuma resmen :) hele o balık fleto nun güzelliği nedir...harika bir gezi olmuş cok begendim goksuyu :)

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP