TURKUAZ RENKLİ KAHVALTI

>> 7 Eylül 2012 Cuma


Turkuaz renkli günler, valide sultanımla bir kahvaltı gününde Çubuk'lu da  devam etti,
her ne kadar O , balkonundan bu renge aşina olsa da ,bayılır kızı gibi sahillere, kıyılara, boğazı en tepeden seyretmeye.. 

Yine tepelerdeyiz validemle, özel bir mülktü  burası,  1 sene içinde işletmeye çevrildi.. 
Muhteşem bir konumdan eşsiz bir manzaraya teslimsiniz orada olduğunuz saatlerce.


En yeni gözdemi   paylaşıyorum sizlerle .
 Duvardaki  yaseminler, tıpkı Kaş'taki  sokaklar dolusu yaseminleri hatırlatttı bana.. Buram buram doğal parfüm kokusu... hayran oluyoruz kahvaltı boyu.


Buranın sessizliği - sükuneti, tertemiz her bir köşesi, dört dörtlük kusursuz servisleri, leziz  seçenekleri,    kahvaltıları ! berrak çayları ! kahveleri,  mükemmel !




Valide Sultanım ilk geliyor elbet, hatta sitemkar, ''demek burayı çok sevdin, sebebini anladım  belli,  ama beni geç takmadın mı  koluna  (!)  ''

Oysa aynı fikirde değilim,  her hafta bir gün validemle yemeğe çıkarız, nereyi isterse artık,
daha çok Bebek, Ortaköy, Emirgan, Moda'yı  sever O , sıra yeni geldi buraya.
Tabiiki de  polemik yapmıyorum :))
Validem ne derse Odur efendim..



Huzur adeta yıkıyor  arındırıyor , ana- kız bizleri...  İçimizdeki tortular sökülüyor, kıyıya köşeye yapışmış sıkıntılar yerinden uçup gidiyordu... Terapi gibi geliyor her defasında bura bana .

 Haziran sonuydu , hatta o gün oğlumun Doğum günüydü.. 24 yaşını bitirdi...
İlk kez beraber kutlamadığımız bir doğum günü..... Az sonra İngiltere saatini şöyle bir kontrol edip, Ipad 'i açıp  canlı bağlantı yaptım  tekneloji aracılığı ile..
  Sky.  sayesinde, hep sohbet ettik hemde  tüm boğazı bizimle gezindi durdu O'da.. 
O'nun bize eşlik etmesi de, 2 porsiyon frambuazlı cheescake  niyetine geçmişti...
--------------------------



 Mis gibi kahveler elimde, tadı damağımda boğaza göz gezdirdim..
Yaz kendini iyice göstermiş, kıpır kıpır herkes , arkadaşlarım yoklar, hepsi yazlıkta, avuç içi kadar bile yokuz yaz boyu !
benim de aklımda türlü türlü düşünceler peşi sıra gezinip duruyor yaza dair......Yanlızlık benim için hiç sorun olmaz, İstanbul'um var, alırım fotoğraf makinemi ,ver elini keyfime, gerisi Ona kalmış !
........

Tam derinlere dalmışken , başımı düşüncelerimden dışarı çıkartıyorum,
Valide Sultanım: ''   sabahları , damar açıcıları ve tansiyon ilaçlarımı almama gerek yok !!!!
 buraya gelsem yeter ''diyerek son noktayı koyuyor olaya !!  :))


İSTANBUL EFENDİM...
BOĞAZİÇİ  HERDERDA DEVA ...  :))


 Yaşam dokuması henüz tamamlanmamış, olağanüstü güzellikte bir duvar halısıdır
ve sana ait olan boşluğu yalnız sen doldurabilirsin.
BEN HAYATI  İLMEK İLMEK DOKUMAYI SEVİYORUM..
AMA SADECE KENDİ SEÇTİĞİM  RENKLERLE !!




12 yorum:

NzlGl 7 Eylül 2012 08:52  

Ahh anne - kız sohbetlerini hiç birşeye değişmem.
Sağlık ve huzur dolu nice sohbetleriniz olsun, sevgiler

suhuba 7 Eylül 2012 09:14  

Süpermiş. Bayıldım. Zaten boğaz hastasıyımdır :)

Unknown 7 Eylül 2012 10:06  

Sultanım sayende İstanbul özlemimi bir nebzede olsa gideriyorum.Rabbim
sağlık ve huzur dolu günler versin öpüyorum.

Unknown 7 Eylül 2012 11:49  

oralara gitmiş kadar oldum:)) çok güzelmiş:))

Süreyya 7 Eylül 2012 11:57  

Yine büyük hayranlıkla okudum yazınızı :) Çok güzel yerler :) Anne kız nice güzel günlerinize :)

Dostbahcesindenlezzetler 7 Eylül 2012 17:09  

Ah Istanbul..Can Istanbul..tesekkurler paylasim icin..Keyifli hafta sonu olsun ..sevgiler

Gözde hobiler 7 Eylül 2012 22:50  

Merhabalar;
Çok hoş.O kadar güzel anlatmışsınız ki...
Yasemin kokusunu bende çok severim.
Bu güzel paylaşımınız için teşekkürler.
SEVGİLER.

Hülya 8 Eylül 2012 02:12  

Bugün Ankara bana kapkara görünmüşken,öğleden sonramı karartan
karanlık surat yüzünden uykum kaçmışken İstanbul mavisi iyi geldi...
Sevgi ile kal Nunu..

Narince 8 Eylül 2012 12:05  

İc aciyor maviler. Bi de denizimiz olsa dedim yine ANkara'da.

Sulemmutfak 9 Eylül 2012 03:14  

Goruntulerde, yaziniz da harika. Bende size eslik etmis gibi hissettim. Daha nice anne-kiz gezintileri dilegi ile sevgiler.

Mehmet Osman Çağlar 9 Eylül 2012 16:03  

Bu gezi anınız da Bebek adı geçerse,
Üniversite yıllarıma bir selam göndermeden geçemedim.:)

Aileye iyi pazarlar..

Bir Dut Masalı - nUnU 9 Eylül 2012 22:22  

Hepinize cok tesekkurler ederim ..
--------


Mehmet Bey,

yakinda Bebek ziyaretim olacak valide sultanla beraber..
Dilerim size bir avuc dolusu bogazici yolliyabiliriz...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP