HER TEPEDEN BİZ BAKARIZ !

>> 6 Eylül 2012 Perşembe


Mekan : / RUMELİ HİSARI- YILDIZ TEKNİK ÜN. SOSYAL TESİSLERİ / HAZİRAN 2012

Hangi ressam, hangi tuval, hangi rengin  kudreti yeter ki bu denizi boyamaya..
Sanıyormusunuz ki ! ben renklerle oynadım ! sanıyormusunuz ki ben  fotomontaj yaptım !!!
ASLA !!!!!
ASLAAAAA....
Senede 1 , bazen hiç bu rengi göremezsiniz bile  boğaziçinde...
Ben o hafta bu turkuazla , bu renkle sabahlardan, gün batımlaraına dek , hiç bir saati atlamadan aheng içinde gezindim durdum 7 tepeli Şehrimde ...
BİR MUCİZİYE ŞAHİT OLURCASINA !


Yine sofralar, yine martılar, yine tepeler şahitti bize...


Boğaziçinin zenginliğine  sadece lezzetler yetmedi,

Bu güzelliğe başka güzellerde şahitti..


Hani  NE DEMİŞTİK  ? :


Yine aynı yerde, Yine Aynı mekanda, sadece tatil sebebiyle, bir eksikle  :(

YÜREĞİMİZE DEĞENLER  HİÇ EKSİLMESİN DİLEKLERİMLE
SEVGİLER İZLEYENLERİME...





6 yorum:

Blogger Bolat 6 Eylül 2012 23:48  

Yenilsin içilsin en kötü günümüz böyle olsun be dedirten fotoğraflar :)

TATESAL 7 Eylül 2012 00:48  

Manzara ve mekan harika muhabbetiniz daim olsun arkadasım ama senin güzelliğin hepsini geride bırakıyor yarın öğleden sonra bende uçuyorum o büyülü sehire Cumartesi düğünümüz var....iyi geceler

Bir Dut Masalı - nUnU 7 Eylül 2012 06:59  


A.O. Bolat

:=)) ne güzel tasvir .


Tülin,

Çok teşekkürler Tülin cim.
iyi yolculuuklar, hayırlı uğurlu olsun canım



kış güneşi 7 Eylül 2012 21:34  

gerçekten harika bir renk,dostluğun rengide bu olsun

KİZHATCE 8 Eylül 2012 15:03  

ohhhh sefanız olsun,muhabbetiniz bol olsun,dostluğunuz daim olsun,gülen gözleriniz hep birbirinize sevgiyle baksın...bu arada,Rabbimden anacığınla uzun yıllar yaşayıp böyle güzel anları paylaşmanı diliyorum...ayy ne uzun, mektup gibi oldu çok öpüyorum nunu cuğum :)

sihirlirloklava 8 Eylül 2012 21:27  

hani diyor ya bir reklamda 'hayat paylaşınca güzel,dostlarla güzel'buna sahip olmak ta büyük şans...sevgiler:))

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP