EYLÜLE - EKİME İNAT KARELER

>> 29 Eylül 2012 Cumartesi



Sizin haberiniz yok tabii !!

Gözümüz aydın efendim, gözümüz aydın.. Benim Lordum, pazar sabahı  İngiltere'den geldi, 7 gün - 7 gece kutlamalar alabildiğine devam etmekte.. :-)

Ana -Oğul mutlu mesut ,şu cağnım havaları zebil ziyan etmeden , tüm kaldırımları, boğazın tüm sokaklarını, İstanbul'un tüm yıldızlı - fiyakalı caddelerini adım adım geziniyoruz !


Aman pek özlemiş laf aramızda  :)))
Elinde simit- çay yiyor- içiyor , ardından boll köpüklü türk kahvesine geçiyor :=))
------------------------------------------------------------------------------
Geldiğinin ertesi sabahı derhal sarılıyor telefona valide sultanım, bana şöyle geçiştirilen bir hatır sorup,gözaydınlığı dileyip !  hararetle torunuyla uzun uzadıya , ifade alırcasına muhabbetle konuşuyor  :=))
---------------------------------------------------------------------------------
Ertesi günler de , gözaydınlığı için bizi kahvaltıya davet ediyor ..


Bizi derken kuzenlerimi de bu davete iştirak ettiyor..
 Arabada yol boyu ''Pek güzel bir gün '' diye diye sevdiği ,arzu ettiği Küçüksu'ya varıyoruz yine..

Beyazlar giyinmiş, siyahla kombinlemiş, her zamanki gibi incisi boynunda, kibar kibarcık gülümseyerek giriyor yeğenlerinin koluna, oturuyor karşımıza :)
-------------------------------------------
 Bugün biraz esinti var, ama harika geliyor bu boğaz havası hepimize..martılar dur durak nedir bilmiyor, laf atmadan adeta geçmiyor !

3 saat kımıldamadan derin sohbetlere dalıp çıkıyoruz karabataklar misali !!
Haydi diyorum, kahve içmeye bahçeye gidelim ?????
??????

Ser verip sır vermiyorum yine :)
Taki adımları  İstanbul'un en sevdiğim bahçelerinden birine değene dek !
Yaz boyu tadilat vardı, eski halinden kat be kat göze görünür olmuştu bahçe !


Baro satın alıp ,herşeyi elden geçirince mis gibi olmuştu her santimi.



Kuzenler haklı olarak şöyle düşünüyordu ' yoldan bakınca hiç anlaşılmıyor içerlerde böyle güzellikler olduğu !
Doğru tespitti.. Hiç belli olmuyordu hemde.

İçerdeki huzur, kuş sesleri, tek bir gürültünün dahi ulaşamadığı harika bir ortamdır.
Kaç saklanda bulamasınlar !! misali.


bUDA ADALETİ TEMSİL EDEN HEYKEL.
bİR ELİNDE TERAZİ- BİR ELDE KILIÇ ! denge yani !!


Sıra dökülen gazeller eşliğinde içtiğimiz az şekerli, bol köpüklü kahvelerde idi...
Beylerbeyi'liyim  evet, ama Kanlıcayı da severim  biliyorsunuz. Daha doğrusu sssizliği, sakinliği, bahçeleri, çiçekleri, doğayı seviyorum..Tepeleri daha çok seviyorum !

Zaman zaman kendimi alıp bir başıma götürmeyi, düşünmeyi,  izlemeyi, tabiatın sesine kulak vermeyi seviyorum..
Kah kıskansın ağaçlar diye, yemyeşil giyiyorum,
Kah denizi- gökyüzünü kızdırmak için ,bugünkü gibi masmavi giyiyorum ...
Kah toprak rengi olup,  yerin dibine gizleniyor,
Kah yaz güneşi kadar parlayıp, kızarıyorum...
Renkleri çok seviyorum..
Benim dünyamda biliyorsunuz ki, siyaha hiç yer yok !
Siyah bir renk değil ayrıca !
O herşeyi kapatan, herşeyi örten zalim bir sıva adeta ! hani biraz kazıyınca alttan da görünen !
Sevmiyorum...




Diyorum ki, yarın cumartesi, ertesi de var  , pazar :)

Ya kendinizi alsanız, ya da yanınıza birilerini..ya da sizi birileri alsa ?
Önce erkenden Küçüksu'da sakin bir kahvaltı, ardından bahçede bir kahve... bilemedin öğle yemeği,
 kimbilir keyif sizin ya, sabah kuş sesleriyle bahçede belki kahvaltı..
nasıl isterseniz ...

geçseniz aşağıdaki o turuncu derin koltuklara, kulağınızda mp3 - elinizde kitap -dergi .....
boşverin gazeteleri :(
gözlerinizde sayamayacağınız kadar, ton ton yeşiller, gözlerinizi alan rengarenk sardunyalar,
 kulağıınızda binbir kuş nağmeleri, hani evinizin bahçesindeymiş gibi gezinseniz...

Birazda abartıp mutlu mesut, ne iyi ettim de geldim, yaşşa sen nUnU '' diye Bana seslenseniz...  :=))
?????
ne dersiniz ??
:=))))




26 yorum:

NzlGl 29 Eylül 2012 08:26  

Önce gözler aydın olsun diyorum. Şükür prens geldi:)

Sonra;

Ahh ne güzel olurdu böyle bir programı yapmak. Ama yapmasam da ben zaten bol bol 'nunucuğum kulaklarınız çınlasın' diyorum:))))herzaman

Huzur ve neşe dolu bir haftasonu diliyorum, sevgilerimle

Mutluanne 29 Eylül 2012 09:18  

Kanlıca yanı başımızda olmasına rağmen adını bile duymadım desem.Ama o kadar güzel anlatmışsın ve resimler o kadar çok cezbedici ki gidip dolaşmak isteği yandırdı bende.Bu arada oğluşun için gözün aydın darısı benim başıma inşallah
Muhabbetiniz bol olsun

tatlıhayat 29 Eylül 2012 09:46  

Gözün aydın nunucum,sevgiyle...

Nilgün Torunoğlu 29 Eylül 2012 10:39  

Sevgili Nunu davete icabet etmek gerekir ama biz İzmirdeyiz,en iyisi sen bir gün çık gel İzmir'e birlikte sahilde bir kahvaltı yapalım. İki emekli ,iki oğlan annesi tatlı tatlı çekiştirelim. Bu arada gözün aydın arkadaşım ,şimdi özlem giderme zamanı. Sarıl ,öp,kokla oğluşunu...
Valide Sultan'ı da beklerim ama yalnız gelme olur mu? Sahi Nunucuğum Valide Sultan'ı hiç göremedik henüz-ya da ben kaçırdım o yazını-
Sevgiler mutlu hafta sonları!

dilek 29 Eylül 2012 12:29  

size,yaşam tarzınıza,hayat dolu oluşunuza, gezip gördüğünüz yerlere ve oraları bize fotoğraflayıp anlatışınıza bayılıyorum.gidip göremediğimiz yerleri sayenizde yaşamış gibi oluyoruz. teşekkür ederiz....

MERVE 29 Eylül 2012 12:37  

ayy gerçek mi orası nasıl bir mekan ! hemen araştırmam lazım :)

bırtutamkekik 29 Eylül 2012 12:37  

ahhh masall perim,öylee özlemişim ki,sayfanı,seni buraları..
mutlu ettin beni,arayıp soranın bol olsunn..:)
birinci resim benim olsun,bir molaya öyle ihtiyacım varr ki..
öpüyorum nunum..
geleceğimm yine iinşallahh..
kekiğin..

Mehmet Osman Çağlar 29 Eylül 2012 13:11  

Lord'un gelişini kutluyor ve ne iyi etmiş de gelmiş, siz çok yaşayın bu güzel post için diye size sesleniyorum.:)

Ailece mutlu hafta sonlarına...

Özgür Tatlar 29 Eylül 2012 16:38  

allah oglunla mutlulugunuzu bozmasin.insallah.

Sütüme Sarelleme Karışma 30 Eylül 2012 18:04  

yeni bir yer öğrendim yaşasın, araştıracağım:) keyifli günler dilerim.

Bir Dilim Düş 30 Eylül 2012 21:56  

Allah mutluluğunuzu nazarlardan saklasın canım. Harika kareler...

Sevgiler,
Evren

Baharcicegi 30 Eylül 2012 23:27  

Gözün aydin olsun Nunucum
Kanlicada bol köpüklü kahveden icip , sakin sessiz kus seslerini dinlemeyi cok isterdim simdi ruhumu dinlendirirdi

Disalce 1 Ekim 2012 09:05  

seninle beraber gezdim nefis bir kahvaltı ve kahve......fotoğraflar harika..anlatımın öyle içten ki bende ordayım hissi verdi....ağzına sağlık...

ailenle hep mutluluklar dilerim...

Birkaselezzet blogspot.com 1 Ekim 2012 19:30  

oh canıma benim bir gün sana takılmak isterim.
2. resim benim çay simit başka ne olsun senin dediğin gibi gözlerimizi denizle yeşilliklerle sefa yaptırmak lazım tv izleme şiştik gülüm.
prensesime selamlar...

Unknown 2 Ekim 2012 01:17  

Sultanım ahhh nasıl isterdim o masalarda olmayı:)))Mutluluğun,sağlı
ğın,enerjin hiç eksilmesin öpüyorum..

Tatlı Kiraz 2 Ekim 2012 01:51  

gozunuz aydin, ayrica cok guzel kareler gercekten, cok ozlemisim istanbulu, sevgiler

Leyla Poyraz 2 Ekim 2012 09:48  

gözünüz aydıın..görüntüler harika..yazıları okurken,kendimden geçtim..ellerinize ve yüreğinize sağlık..sevgiler..

sarımutfak-hande 2 Ekim 2012 10:29  

gözünaydın:)) fotolar harika çok özendim doğrusu kefinize
o masada olmak vardı şimdi simitler şahane görünüyor afiyet bal olsun canım hepsi

Asis 2 Ekim 2012 16:38  

Gözün aydınnn, yaşa sen Nunu hemde iyi yaşa :) gözüm şenlendi.. Sevgiler sana

comet70 2 Ekim 2012 20:04  

gözünüz aydın,hergününüz mutluluk ve huzur içinde geçsin simitlerde harika görünüyor afiyet olsun

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 2 Ekim 2012 21:39  

GÖzün aydın Nunu'cummmm, çok sevindim, çokkk:))

İçimden Geldiği Gibi 3 Ekim 2012 02:32  

Çok sevindim.Gözünüz aydın bol bol hasret giderin.

Seda'nın Günlüğü 3 Ekim 2012 13:41  

Gözün aydın arkadaşım, oğlunun gidişinde yazdığın yazı dün gibi hatırımda. Zaman işte, ne mutlu size.Allah hep birlikte huzur içinde olmanızı nasip etsin. Yazını keyifle okudum, burnuma çiçeklerin kokusu geldi. Minderlerde ki rahatlığı hissettim. Bu gezinti için teşekkürler :) çok eğlendim...

Aybike Ceylan 4 Ekim 2012 02:07  

Ne guzel fotograflar Nunum, ama en cok simit ile olani begendim.

Cok selam ve sevgiler, umarim hersey cok iyi ve yolundaidr, optummm

LeylaK 4 Ekim 2012 21:03  

Hiç iyi etmedin Nunuuu, her girip senin çektiğin o güzel fotoğrafları gördüğüm o şehri terkettiğim için üzülüyorum :(

Unknown 12 Ekim 2012 15:04  

ne güzel resmler ne güzel bir mekan ne güzel bir kahvaltı bayıldım cidden

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP