DÜNDEN BUGÜNE- RAHMİ KOÇ MÜZESİ

>> 2 Eylül 2012 Pazar


Burası bir zaman tüneli,

Buradan geçmişten , geleceğe her kare capcanlı mevcut !!

elemeği arabalar,

geçmiş dönemin eski filmlerinde, gördüğümüz her şey,
bugün göz alıcı güzellikleriyle kendini bizlere hayran bırakıyorlar..

şu ilk itfaiye araçları,


üstü açılan şu spor arabalar gibi örneğin..
ama bu güzelim  çok çok eski bebek arabalarına dakikalarca bakakaldım !!

ya bu el yapımı otuaklar, el yapımı ahşap bisikletler...  Harkulade idi..

 
Motor tutkunları unutulurmu onlarca örneklerle bezeliydi standlar..

adeta açık hava müzesi gibiler...


denizaltıları ile vapuruyla, tekne ve gemilerle, trenlerle  dolu hangarlar geçmişi bize öğreten canlı abideler gibidirler...

saltanat vagonu

padişah zamanına hizmet eden faytonlar
Sevgili Betül gerçekten  bir saraylı dır !
Oda  saray eşrafından gelen zat-ı muhterem olarak,  babasının , büyükbabasının faytonu önünde resim çektirmek hakkıdır dolayısı ile.. Büyük büyük babası  Abdülaziz döneminin , eski şeyhülislamlardan biridir ! 
Torunlarından biri olarak Arz-ı endam ederler  :))) 
sevgiyle..


BEN Çok severim bu harika müzeleri..
Biride Oyuncak müzesidir,, sıra onada gelecek yakında..
Ama şimdi Müzenin devamı olan cadedenin karşı tarafına geçmeye ne dersiniz ?
HADİ BUYRUN OZAMAN....

3 yorum:

vişnap 2 Eylül 2012 14:17  

Ellerine ,emeklerine sağlık fotoğraflar arasında gezinirken sanki ben de oradaymışcasına keyif aldım.İlk fırsatta gidip gezip görmeli.Sevgilerimle...

kış güneşi 2 Eylül 2012 20:50  

bende bisikletlere bayıldım

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 2 Eylül 2012 21:15  

Şahane, çok beğendim, fotoğraflar muhteşem ...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP