ŞEFTALİ KOMPOSTOSU

>> 4 Ağustos 2012 Cumartesi



Ramazan geldi mi bizim sofranın baş konuğu illa kompostodur !!
Masal kahramanım HİÇ onsuz olmak istemez.
bU ARADA Şeftalilerimiz bahçeden..
O kadar aromalı kokuyordu ki reçel yapmak istemiştim, kısmet komposto oldu.
 Resmi sevemesemde daha iyisi olunca yeniden ekleyeceğim. Şimdilik bunla yetinelim efendim.

TARİF
3 adet dilimlenmiş şeftali
 tadına göre şeker
yeteri kadar su.

ŞEker ve su kaynatılıp şeftaliler içine atılır
Pişincede soğutulup servise hazırdır.

AFİYET OLSUN

24 yorum:

Unknown 4 Ağustos 2012 18:02  

Afıyet olsun,bu ramazan günlerinde akşamları meyva kompostoları çok ıyı oluyor.

Nesrin 4 Ağustos 2012 18:21  

ellerinize sağlık çok güzel gözüküyor. rahmetli annem kendisine çok yapardı komposto çok severdi ...

pembe kekik 4 Ağustos 2012 18:41  

rengi çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.

SEVALCE LEZZETLER 4 Ağustos 2012 19:49  

Yoğun sıcaklarla mücadele de soğuk lezzetlerin yeri bir başka güzel değil mi?:)
Ellerine sağlık,afiyet olsun canım.
Sevgiler...

Unknown 4 Ağustos 2012 22:04  

Sultanım çok severim yazın evden eksik etmemeye çalışırım ellerine sağlık.Mutlu hafta sonları öpüyorum.

NEŞELİ MUTFAK 4 Ağustos 2012 22:12  

Ellerine sağlık nunucuğum,

kompostosuz bir Ramazan hayal edemiyorum..

sevgiler

Heyyfi 4 Ağustos 2012 22:20  

Sevgili nUnU, bu tarifte toz tatlandırıcı kullanılabilir mi? Evet ise hangi aşamada eklemeliyiz. Bilgi vermen mümkün olursa sevinirim. Teşekkürler. Sevgilerimle... Heyyfi

Bir Dut Masalı - nUnU 4 Ağustos 2012 22:24  

heyyfi

gerçekten bir bilgim yok...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 4 Ağustos 2012 23:27  

Kompostoya bayılıuoruz ailecek biz. Bunu da deneyeceğim çok teşekkürler :)

Cocukla Cocuk 5 Ağustos 2012 00:07  

Şeftali en sevdiğim meyvelerin başında gelir. Kızımın ise en sevdiği meyve bütün yazı tek şeftali ile geçirebilir.
Kompostusu da lezzetli, ellerinize sağşık

made in funda 5 Ağustos 2012 00:08  

benim de aklımda şu aralar.bu sıcak günlerde iftarda ne güzel gider.ellerine sağlık canım.afiyetler olsun...

Benhurum 5 Ağustos 2012 01:42  

Ohoh oh ne güzel bereketli iftar sorfalarınız olsun inş.

Ellerine sağlıklar olsun, rahmetli anneciğim çocukluğumda bizlere her ramazanda çeşit çeşit bol bol kompostolar pişirirdi, eksik olmazdı tüm Ramazan ayı boyunca, Allahım rahmetler eylesin Anneciğime! Bak nerelere gittim bu güzel komposton ile...

Gönül dolusu sevgilerimle...

Blogger Bolat 5 Ağustos 2012 02:41  

İki yıldır komposto yemedim desem :(

dogada.blogspot.ru 5 Ağustos 2012 11:01  

canımmmm gün aydın hayırlı sabahlar senin o içten,sıcacık ve güzel yorumunla güne başlamak ne güzel çok öpüyorum nunucum
komposto muhteşem ellerine sağlık canım

Lezzetli Sanatlar 5 Ağustos 2012 12:19  

Sevgili nUnU,
Ellerine sağlık şeftaliler müthiş lezzetli görünüyor.
Börekler kompostosuz olmuyor.
Tabağıyla alıp kaçıyorum. Sevgiler, Pırıl.

PAPATYA PRENSES 5 Ağustos 2012 13:24  

Ben şerbet veya posalı meyvesuyunu daha çok seviyorum galiba. Dik kafaya iç:))

Amaa o diim şeftaliler ne güzel salınıyor kasenin içinde Nunum..

Unknown 5 Ağustos 2012 17:01  

off buzz gibi sıcacık pide'nin yanında bile harika oluyor Sevgili NuNu,bahçedeki şeftaliler adına güzel de fikir,
teşekkürler,
sevgilerimle...

NzlGl 5 Ağustos 2012 18:17  

Ellere sağlık , afiyetle....

Banu 6 Ağustos 2012 15:26  

ellerine sağlık nunucum nefis görünüyor...

Bana yaptığın yorumda ofis avcılarda demişsin eee ben de avcılarlıyım yaa belediyemizin gazetesinde de köşem var:)) ben burada her keşleri tanırım:)) iş yerin neresi bende sana uğrarım komşu bilgileri yaz istersen ben yayınlamam öptüm:))

Sevil Şahin 6 Ağustos 2012 16:28  

Şeftali sever biri olarak şahane demek istiyorum..

Elif'in Defterinden 7 Ağustos 2012 02:09  

Ramazan akşamlarında eminim serin ve tatlı tatlı pek güzel olur. Ellerinize sağlık.

Yelda 8 Ağustos 2012 00:50  

Şuan yatmadan buzgibi olsaydıda içseydik... Kokusu geldi mis gibi burnuma Ellerine sağlık

Tümay Öztürk 8 Ağustos 2012 09:37  

Okurken yazını yüzümde kocaman bir gülümseme belirdi:) Çünkü eşim hep derki, Ramazanın geldiğini hiçbiryerden takip etmesen, bizim evdeki kompostodan anlarsın:) Komposto kaynadı mı Ramazan geldi demektir der:))) biz de başroldedir kompostolar Ramazanda:) Ellerine sağlık canım:)

Baharcicegi 8 Ağustos 2012 18:40  

Bizim evdede ramazanin birinci gününden son gününü kadar hem komposto hemde güllac olur,artik geleneksellesti bir gün sofrada olmasa bu ikili, ev halki büyük bir eksikli hisseder sofrada
Seftaliyle denemedim burdaki seftalilerde ne aroma var nede tat
Bakarken icimi serinleten bu güzellik icin ellerine saglik canim

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP