KARANFİLLİ TARÇINLI VİŞNE KOMPOSTOSU ( Valide Sultan Usulü )

>> 8 Ağustos 2012 Çarşamba



Kaç gündür severek gezindiğim, ayak izlerimi paylaşmak niyetindeydim..
Lakin Ülkece YAS da olduğumuzdan Lay lay lom yapmak gelmedi dilimden...
Yine bir komposto ile arayı kapatayım dedim....

Bir kaç güne kadar, çok seveceğiniz yerler, mekanlar tanıtanacğım siz takipçilerime...
Bakmak bile inanın iyi gelecek...
Sevgiler..


VİŞNE KOMPOSTOSU ( Valide Sultan Usulü )

-1/2 kg yıkanmış, sapları ayıklanmış vişne
-Çekirdekleri  çıkarmıyorum..
-Tadını ise isteğe göre ayarlıyorum ( az şekerli ve tarçınlı )
-Bir kaç tanede karanfil çok yakışır der valide sultanım... Biz baharatlı severiz... Seçim sizin.. -Suyunu da üzerini geçecek kadar ekleyip, bir kaç taşım kaynatalım..
-25 dakika içinde hazır..

AFİYETLER OLSUN....

15 yorum:

vişnap 9 Ağustos 2012 00:02  

Ellerinize sağlık olsun..

Unknown 9 Ağustos 2012 00:17  

Sevgili Nunu,
ellerinize sağlık,çok selamlar,
sevgilerimle...

Unknown 9 Ağustos 2012 00:56  

Sultanım Valide Sultanın ve senin el
lerine sağlık misler gibi kokusu burnuma geldi.breketli sahurlar öpüyo
rum...

mutfagabuyrun 9 Ağustos 2012 01:25  

mis missss.ellerine sağlık canım.sevgiler.

akdenizkizi.blogspot.com 9 Ağustos 2012 08:49  

YAS konusunda tamamen katılıyorum...haberleri dinlemek istemiyorum artık....ALLAH sabrını bol verir İNŞALLAH...

TATESAL 9 Ağustos 2012 09:00  

Ohhh mis gibi ellerine sağlık enfes bir komposto tarifi bende karanfil eklerim vişne kompostosuna ama tarçın eklememiştim hiç,denemek lazım...valide sultana sağlıklı huzurlu uzun ömürler diler,ellerinden öperim....

NzlGl 9 Ağustos 2012 09:07  

Valide sultanın ömrüne bereket:)
sizinde ellerinize sağlık ahhh ne severim bende hemde baharatlısını:)
sizi bekliyor olacağım Nunucuğum, sevgiler

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 9 Ağustos 2012 09:36  

Ben de baharatlı severim kompostoları, gezi fotoğrafları için de meraktayım :))

Demet 9 Ağustos 2012 10:10  

Of Nunu ne yaptın sen! Hemen ben de yapacağım! :)

Heyyfi 9 Ağustos 2012 10:14  

Hemen deneyeceğim nUnU. Teşekkürler. Sevgilerimle...

Nuray 9 Ağustos 2012 11:21  

Merhaba Sevgili Nunu,

Ellerinize sağlık, He rzaman doğal olandan yanayım iki komposto da nefis görünüyor insanın içini serinletiyor. Paylaşımlarını bekliyorum baktıkça içim açılıyor teşekkür ediyorum.
Sevgi ve selamlarımla...
Nuray

Magia da Inês 9 Ağustos 2012 12:07  

°♡彡¸.°

Isso é tão delicioso!
Um lindo dia, com muito sol, saúde e paz!!...
Beijinhos do Brasil.

°♡彡¸.°.¸彡♡°

Unknown 9 Ağustos 2012 12:54  

ellerinize sağlık.. soğuk soğuk mayhoş mayhoş ne güzel içilir..:)

Tarifkolik 9 Ağustos 2012 13:03  

Bende yapmayı düşünüyordum çok güzel oluyor ellerine sağlık..

NEŞELİ MUTFAK 9 Ağustos 2012 13:19  

Şehitlerimiz konusunda ne yazsak az rabbim ailelerine sabır versin .vatanımızada huzur..

komposto çok nefis duruyor karşımda .Akşama yapsam mı ne:))

sevgiler

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP