HALLEY Lİ TİRAMİSU (nUnU MArKa)

>> 14 Mayıs 2012 Pazartesi


HALLEYLİ TİRAMİSU

Çok koşuşturmalı bir zamandı bu lezzet yapıldığında, evdeki malzemelerin eksikliğinden bile bir haberdim hatta ! Karadut İngiltereden 4 günlüğüne gelmiş, masal kahramanımın ameliyatına 5 gün kalmış, yetiştirilcek işler, ayarlanacak görüşmeler, hazırlıklar , herşey üst üste gelmişti. Yardımcım evin işlerini bitirip çoktan ayrılmıştı, giderken bir paketi de askıda unutmuştu çok şükür ! :=) Çok şükür diyorum, çünkü oğluna almış olduğu, benim kurtarıcım içinden çıkan paketler olmuştu. Tiramisuyu yapmaya başladım içine çikolata eklemem gerek ama evde çikolata kalmamıştı, tam hazırlanıp almaya çıkıyordum ki, askıdaki çikolata paketleri gözüme çarptı :=) Minik bir çikolata ve halleyler !!!!! Böylelikle yaratıcı masalınız (!) çok hoş bir tada daha imzasını atıverdi.

Malzemeler

3 adet halley
1 pastaban
1 kutu labne
1/2 sb sıcak su ile hazırlanmış, şekerli nescafe
biraz çikolata kırıntısı
kakao
çilek


KREMASI

500 Lt süt 2
 yumurta sarısı
3 yk şeker
3 yk un
1 pk vanilya

- Pastaban nescafe ile ıslatılıp dinlenmeye alınır
- sütün içine yumurta sarısı
- şeker konup karıştırılır
- un ilave edilip kısık ateşte pişirilir.
- vanilyada eklenince kapatılıp soğutulur.
- Ilınınca içine 1 pk labne peyniri eklenir
-5 dakika mikserlenir
-Pastaban servis tabağına konur
-üzerine ikiye böldüğünüz, pişen krema konur
-üzerine irice halley parçaları gezdirilip, çikolata serpilir
-diğer kapak kapatılır
- kalan krema iyice etrafına sürülüp kaplanır
- kakao süzgeçle serpilip
- üzerine çilekler dizilerek servise hazır olur

HARİKAAAA OLDU diyor,

HEPİNİZE GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM.

Ahhhh... !!!
Bu arada ben GALATASARAY'ı KUTLAMADIM  değil mi ?
Efendim bir BJK  taraftarı olarak, Tüm Galatasaray camiasını  canı gönülden tebrik ederim :=))
Fenerbahçeyide.
Bütün  1. lig takımlarına yeni sezonda başarılar dilerim.
CENTİLMENLİK , KALİTELİ FUTBOL, KALİTELİ TARAFTAR KAZANSIN  ARTIK !!!
Ve dilerim ki bir daha biber gazlarını sonsuza dek Sporun içinde görmeyelim :(((

50 yorum:

MAVİANNE 14 Mayıs 2012 09:14  

çok süper görünüyor ellerine sağlık canım
anneler günün kutlu olsun
mutlu ol her zaman

ihlamurcum 14 Mayıs 2012 09:32  

Sevgili Nunu ,şimdiden geçmiş olsun. Önemli olan tam malzemeyle yaratmak değil, evdeki malzemelerle muhteşem tatlar yakalamak.Sevgilerle, anneler gününüz kutlu olsun.

ÖZLEMCE 14 Mayıs 2012 09:47  

benım blogumda da var tarıfı,ben ılk yedığımde bayılmıştım :))
ellerine sağlık...

mutfagabuyrun 14 Mayıs 2012 09:52  

süper fikirmiş canım.tiramusuyu çok severim zaten.ellerine sağlık.sevgiler.

Unknown 14 Mayıs 2012 10:00  

Öncelikle masal kahramaniniza acil sifalar diliyorum.... Sonra da yaraticiliginizdan dolayi sizi kutluyor ve sevgilerimi yolluyorum..::))

Sevil Şahin 14 Mayıs 2012 10:20  

Ablacım canım benim senin de Anneler günün kutlu olsun..

zeymurancafe 14 Mayıs 2012 10:22  

yumusacak mıs gıbı bır lezzet hem de nunu marka hemen alırım ben bu tiremısuyu ellerıne sağlık cok guzel gorunuyor

birdysevda 14 Mayıs 2012 10:55  

Çok güzel görünüyor.Bu aralar labneli tariflere merak saldım.Denenmeli !

Adsız 14 Mayıs 2012 10:58  

Ben onuuu varya yerimmmm
Asu

Leylak Dalı 14 Mayıs 2012 11:39  

Sen malzemesiz de harikalar yaratırsın Nunucum...
Anneler Günün kutlu olsun, sevdiklerin hep yanında ve sağlıklı olsun...

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN 14 Mayıs 2012 13:48  

Canım geçmiş Anneler günün kutlu olsun..
Ooo bende hafta sonu tiramisu yapacaktım evdede halley tipi benimolar var bende böyle yapayım.harika olmuş çok çok öpüyorum seni cnm
degisiktatlar/tarifrehberi.com

Unknown 14 Mayıs 2012 13:50  

Sultanım sen yaparsın da kötü olur
mu ellerine sağlık.Sunum yine süper
öpüyorum.

susamcorekotuFeriha 14 Mayıs 2012 14:20  

KADINLIK İŞTE BU! EVDE OLANLARLA HARİKA LEZZETLER ORTAYA ÇIKARMAK:) GÖRÜNTÜ HARİKA

NzlGl 14 Mayıs 2012 15:02  

Nunucuğum

Harika olan sizsiniz:)))
sevgilerimle

neslice tarifler 14 Mayıs 2012 15:07  

Allahım bu ne!!! Keşke bizim evde de birileri böyle şeyler unutsa da ben de sizin masalınızdan esinlenmiş bu harikayı yaratsam.. Ellerinize sağlık..

zeynep 14 Mayıs 2012 15:55  

Çok sevdiğim ve sık yaptığım bir tatlıdır , emin ol halleyli de denenecek .
Nefis görünüyor canım , ellerine sağlık , sevgiler.

Pembe Tatlar 14 Mayıs 2012 16:05  

Nunum ellerine sağlık harika bir fikir eminimki lezzetide öyledir :)

pasta köşesi 14 Mayıs 2012 16:11  

afiyeletler olsun,görüntü çok harika,sanada güzel bir hafta diliyorum o zaman:) sevgiler..

Nilgün Torunoğlu 14 Mayıs 2012 16:30  

Sevgili arkadaşım,yaratıcılık zor zamanlarda ortaya çıkarmış. Bu da öyle olmuş,ellerine sağlık! Bu vesileyle önce anneler gününü kutlamak sonra eşine acil şifalar dilemek istiyorum. Oğluşun güle güle sağlıkla gitsin ki tekrar gelebilsin ! Her şey güzel gönlünce olsun,sevgilerimle...

Adsız 14 Mayıs 2012 16:37  

zar-ten buda tiramisu değil,
tabloda şahaser bir eser
:=)
/ Ferda

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 14 Mayıs 2012 17:37  

Müthişşş, deneyececeğim ilk fırsatta :)
Sevgile kocaman :)

ELANIN TARIFLERI 14 Mayıs 2012 17:55  

Halley kurtariciniz olmus. Guzel olmustur eminim. Ellerinize saglik

Adsız 14 Mayıs 2012 18:05  

hayatcım eline koluna sağık da, ben olsam bulduğum o paketi haftaya gelene kadar bekletirdim dolapta :]]]
işte akıllı kadının hali
ve aramızdaki müthiş fark !! :]]
ne muazzam görünüyor nurayım


gülden y

Unknown 14 Mayıs 2012 20:11  

işte budur
bu kadar yani yaratıcılık
elindeki malzemelerle güzel şeyler ortaya çıkarmak
nunucuğum yalnız birşeyi merak ettim canım, bir kutu labne derken kaç gramlıklardan bu acaba
afiyet şeker olsun işlerinde de kolaylıklar diliyorum sevgiler en içten dileklerimle...

Unknown 14 Mayıs 2012 20:11  

işte budur
bu kadar yani yaratıcılık
elindeki malzemelerle güzel şeyler ortaya çıkarmak
nunucuğum yalnız birşeyi merak ettim canım, bir kutu labne derken kaç gramlıklardan bu acaba
afiyet şeker olsun işlerinde de kolaylıklar diliyorum sevgiler en içten dileklerimle...

Dostbahcesindenlezzetler 14 Mayıs 2012 21:08  

Simdiden gecmis olsun diyorum..veee nefis bir kek ellerine saglik canim..

Oglak Kizlari 14 Mayıs 2012 21:39  

Süper.
yaratıcı.

Ellerine sağlık.

Adsız 14 Mayıs 2012 22:19  

harika bir tad. tüm tadın hayal ettim bile
eline aklına sağlık nunuşum.
öptüm canım

Mine K

Bir Dut Masalı - nUnU 14 Mayıs 2012 22:19  

tombul tarifler

200 gr canım..yani tek kutu.
afiyet olsun.

*mehtap 14 Mayıs 2012 22:44  

benim oğlum bayılır eminim bu tarife,ilk fırsatta bende deniyim.eline sağlık..

Gurme Şirine 15 Mayıs 2012 12:43  

tiramisuyu zaten çok severim...
halleyli de sevilmeyecek gibi değil...
görüntü sunum harikaaaaaaaaaaaa
canım çekti valaa...
ellerinşize sağlık...
kocaman sevgiler...

durutarifler 15 Mayıs 2012 13:14  

Eminim çok güzel olmuştur Nunu'cum
Ellerine sağlık
Çok öpüyroum seni

ozguluntarifleri 15 Mayıs 2012 16:58  

ahhhh ahhh Nunucumm bu ne guzellik gozlerimi alamadim muthis nefis gorunuyor canim ellerine saglik harikasinnn.opuyorum cokkk:)

Dunyanin en tatli annesinin anneler gununu kutluyorumm.

made in funda 15 Mayıs 2012 21:52  

aah ben de beşiktaşlıyım nunu..ama gs ben de tabrik ediyorum.tiramisuya gelince en güzel lezzetler böyle yokluklardan ortaya çıkmıyo mu sanki...

bırtutamkekik 16 Mayıs 2012 00:00  

acil şifalarr dilerim nunucumm..
bu güzelliğin tadına bakmak serbest mii?:))
daldım o halde ekranı kırıpp..:))
çok güzell amaa.
ellerine sağlıkk masall perimm..:)
öpüyorumm senii..
sıkıca sarılarakk..
kekiğin...;)

bırtutamkekik 16 Mayıs 2012 00:00  

acil şifalarr dilerim nunucumm..
bu güzelliğin tadına bakmak serbest mii?:))
daldım o halde ekranı kırıpp..:))
çok güzell amaa.
ellerine sağlıkk masall perimm..:)
öpüyorumm senii..
sıkıca sarılarakk..
kekiğin...;)

YEMEK SEVDAM (ELİF) 16 Mayıs 2012 15:24  

İyiki unutmuş ve iyiki böyle bi lezzet ortaya çıkmış. Fikrine ve eline sağlık canım. Harika görünüyor. Deneyeceğim inşallah. Sevgiler...

Noblesse 16 Mayıs 2012 20:05  

ellerinize sağlık, değişik bir tarif ve pek leziz görünüyor, sevgilerimle...

Mutfak Havlusu 16 Mayıs 2012 20:55  

Nunuuu halleyle de yapmışsın ya daha ne diyeyim!
harika yahu:-)
çok güzle olmuş,ellerine sağlık.

neseersoy 16 Mayıs 2012 22:55  

Nunucum ,
uzun zamandır gene tembellik içindeydim :-) ne hoş bir görüntü ellerine sağlık , sevgilerimle - öpüyorum :-)

Unknown 16 Mayıs 2012 22:59  

bende halleyli bir tatlı yapsam da ne yapsam ki derken bu görüntü ile karşılaştım yapabilirim:)
ellerine sağlık.

Kafe de Mola 16 Mayıs 2012 23:02  

Çok farklı gerçekten.Elinize sağlık.Kesinlikle fark atan bir tarif.:)

Cocukla Cocuk 16 Mayıs 2012 23:35  

eminim halley cok yakışmıştır tiramisuya..daha bugun yaptım ben de tiramisu keske bu yazıyı yapmadan evvel gormuş olsaydım..neyse bir dahakine..:)

Baharcicegi 17 Mayıs 2012 22:15  

Ben takim tutmuyorum, sadece milli maclarda Türk damarim kabariyor Avrupada oynanan maclarda nedense hevseimizi kursagimizda koyuyorlar
basarililirsa bizi Dünyadada iyi temsil etsinler, benim takim anlayisimda bu malesef
pastan tek kelimeyle harika olmus bir dilimcik kaldimiiiii

Fatosca Tadlar 18 Mayıs 2012 00:39  

Merhaba tiramusuya farklı bir yorum katmışsın. Harika olmuş görüntü. Ellerine sağlık. Bayıldım. Kadınların elinden birşey kaçmaz:)Birşey sormak istiyorum. Üzerine nescafeli akrışımdan da mı gezdirdin? Değişik geldi gözüme. İlk fırsatta bende deniycem:) Bana da beklerim.
http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Sevgiler...

ilhan 18 Mayıs 2012 02:03  

Masal kahramanınız inşallah iyileşmiştir. Bir GS li olarak centilmenliğinize teşekkür ediyorum. Bu arada ellerinize sağlık. İşin içinde kendi katkınız da olunca daha anlam kazanıyor.

Ferkay 18 Mayıs 2012 23:50  

Nunum harika görünüyor, ellerine sağlık.
Kocaman öpüldün.
Sevgiler..

çeşnici Handan 19 Mayıs 2012 18:21  

Zevkine fikrine sağlık canım harika olmuş özellikle sunum nefis çok beğendim ellerine sağlık.

Bulbulunyeri 21 Mayıs 2012 12:45  

Canım,
geçmişte olsa anneler gününü kutluyorum. Ankara dışında olduğum için internete hiç giremedim. Oğulcuğun gelmiş gözün aydın. Eksiklikler bile senin gözünü korkutamaz. Ortaya ne güzel bir tat çıkarmışsın. Görüntüsü süper olmuş. Ellerine sağlık.
Eşinin ameliyatı nasıl geçti? Dilerim her şey yolundadır. Biliyorum ki ilgin ve sevginle en kısa zaman da iyileşecektir.
Sevgiyle kal.

YeMeK vAkTi 14 Haziran 2012 15:53  

Yaratıcılığını yesinler Nunuşum:)) Ellerine sağlık eminim çok lezzetli olmuşturr buuuu

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP