ENGİNARLI & ENGİNAR SOSLU KARIŞIK SALATA (nUnU mARkA )

>> 10 Mayıs 2012 Perşembe



Öncelikle yolladığınız, ''ÖDÜLLERİME '' çokkk teşekkür ederim.. Şımartılmak ne hoş....

4 yıldır enginarlı salatalarımı sizlerle çok kere paylaştım biliyorsunuz...
bAHAR VE yaz aylarımın çoğu öğlen menüsünden biridir bu salatam.
Bu baharda sırayı bozmadım, sadece 2-3 yıldır uyguladığım yeni bir saata sosu geliştirdim....
Malum klasik salata sosunu hepimiz tercih etmekteyiz ! Limon-zeytinyağ ve tuz ! üzerine tanımam başka lezzet...
Lakin son yıllarda enginar çıkınca şunu yapıyorum.
Böyle zengin bir salata hazırlıyorum. Enginarları üzerine dilimliyorum  veeeeeeeeee.....
üzerine '' enginarın kendi yağlı-limonlu suyunu  SOS ''olarak gezdiriyorum !!!!!!!

NASIL  GELDİ KULAĞINIZA ??????
:=)))
Haydi mutfağa o zaman ...... bakın ne hoş oluyor ..

****
İlk kez yazıyorum :
zaten pek yakında yemek dergilerinde görürseniz, şaşmayın !
benim ''nunu markalar ''O pek isimli, ŞEFler tarafından , Tv' deki programlarında ve kimi de yemek dergilerinde   kendi buluşlarıymış gibi ! yapılıp pişiriliyor, kimide gazete  köşelerinde yazıyorlar..
bunlarda yıllaaardır onlara gelir kapısı olmakta :((((((

BUNU ATLADIĞIMI HİÇ SANMASINLAR !! Kendi kolaycılıklarıdır !


ENGİNARLI ve ENGİNAR SOSLU KARIŞIK SALATA ( nUnU maRkA )

Tazecik yeşil salata tercihen kıvırcık
pişmiş enginar
közlenmiş kırmızı biber
salatalık
doğranmış taze nane ve maydanoz, biraz da dereotu
pişirdiğiniz enginarın zeytinyağlı , limonlu suyu.. (servis anında gezdirin !! )
ben fazladan yağ-limon eklemiyorum çünkü lezzeti yeterli geliyor.
siz arzu ederseniz ekliyebilirsiniz.

AFİYETLER OLSUN...

15 yorum:

Unknown 10 Mayıs 2012 08:45  

Yaşasın nUnU marka enfes bir salata ellerine sağlık Sultanım harika öpüyo
rum.

umutluhayat 10 Mayıs 2012 08:53  

ellerine sağlık canımcım bizde nunu markalı tariflerini büyük bir beğeniyle izliyoruz.salata şahanee görünüyoır.sevgiler.

Adsız 10 Mayıs 2012 08:58  

o şefcikler varya, eline su dökemez diyecek kadar ileri gidiyorum
usul, kural, kaide başka,
yaratıcılık ve ona katılan lezzet bambaşka
sen nunum herkesin herşeyin üzerindesin.
müthiş hayranınım
ellerine sağlık canım benim

Semra

Unknown 10 Mayıs 2012 09:28  

Adı şef vs olunca yemek yapımı daha bir başka olmuyor. Böyle bilinsede kaidesi bu olsa da bence bizim içimizde pek çoğu geçiyor onları. Ellerinin altında muhteşem fırınlar vs mutfak gereçleri, en zengin sebze vs stokları, ve eğitim sonunda oluyor tamam saygı duyuyorum ama dediğin gibi bizim şartlarımızda çoğu da yemek yapamazlar inan. hele de böyle işin içinde olup da emeğe yapılan saygızılığın baş aktörü olunca ... eline sağlık nunucuğum biz de güçlüyüz burada birlik içinde ben de buna inanıyorum :) sevgiler...

Saglıklımutfak 10 Mayıs 2012 09:38  

nunum ah ben çok tembel oldum;) Daha enginar bile yapmadım . Salata muhteşem eline sağlık canım benim. sevgiler

ayamaya 10 Mayıs 2012 09:44  

Çok lezzetli görünüyor, nunu markanın devamı gelecek tariflerini dört gözle bekliyoruz :)

Adsız 10 Mayıs 2012 09:46  

benim tek şefim var
nunumdur O

ben mesela nice yaptıkların gibi, enginarlı salatayı ilk sende görmüş ve yemiştim. tek başına bana tuhaf gelir ve yemem, ama senden sonra enginarı sevdim biliyorsun nurayım.
işte asıl yaratıcılık bu bencede.
ee sen tembellik et, hala çıkarma bakalım kitabını.
elalem atmaca olmuş parsayı toplamış
benden demesi

Neslihan

sare 10 Mayıs 2012 09:50  

Onlar şef olabilirler, siz bizim gönlümüzdeki sevimli ve yaratıcı arkadaşımız- şefimizisiniz.
Süper bir salata, mevsimi geçmeden mutlaka...
Ellerine sağlık, sevgiler.

u.aydin 10 Mayıs 2012 10:19  

ellerine saglik,sos harikadir eminim,sevgilerle.

sarımutfak-hande 10 Mayıs 2012 12:50  

çok güzel,renkler süper bir salata sever olarak tez zamanda yapmalıyım:)))
ellerine sağlık canım

NzlGl 10 Mayıs 2012 13:08  

Elleriniz dert görmesin Nunucuğum, şifa dolu bir salata:))))

Ne yazık ki Hırsızlığım ucu bucağı yok:(

sevgiler

keyf_i sibel 10 Mayıs 2012 13:34  

ben enginarla oğluş katı gıdaya geçme sırasında tanıştım.çok geç kalmışım bence.çünkü harika birşey.valla haşlayıp zeytinya,limonla bile sade yemeğe bayılıyorum.bu tarifinizide denicem mutlaka.ellerinize sağlık

Unknown 10 Mayıs 2012 13:40  

Çok keyifli lzeetli hafif ve tam sevdiğim gibi akdeniz akdeniz.

Pembe Tatlar 10 Mayıs 2012 14:16  

Hımmm bu çok nefis gözüküyor nununun ellerine sağlık :)))

zeynep 10 Mayıs 2012 16:05  

Ellerine sağlık , gerçekten nefis görünüyor .
Sevgiler.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP