BAHARIN SON SOFRALARI

>> 11 Mayıs 2012 Cuma

Bahar aylarının son haftalarındayız... Yaz kapıda... Ne yalan son aylarda , Öyle bereketli renkli sofralar olmadı masal evimizde, sebebi ise masal kahramanımın geçirdiği ameliyat sonrası, bel fıtığı nedeniyle vermesi gereken bir kaç kilo yüzünden,mutfak rölantiye girdi. bende ona eşlik edeyim, şu 4 kg fazlamı tam zamanıyken bende vereyim demem sebebiyle iyice bitirdik sofraları. O diyetisyen kontrolünde, bende spor ,sebze ve balik ağırlıklı menulerimle ,sonuclari mutlu adımlarla ilerliyoruz... Birde benim , içinde nişasta , un olan birşey yememem gerekiyor !!!! Alerjim olduğu ortaya çıktı.. Eee diyeceksiniz ama her şeyde var.. Yenecek tabii illaki, ama kocaman bir şişen karını ve dokuları el ve ayakları buna dahil etmem gerekecek !!!!! Meğer sebep buymuş !! Soframız ise sağlıklı gördüğünüz gibi, güzel dostlarımdan biri ziyaretimize geldi, ellerinde harkulade, en sevdiğim beyaz liliumlar, evi saran mis kokularıyla masamıza eşlik ettiler.. Enginarlı salatamız, canım arkadaşıma en sevdiği çilekler eşliğinde hazırladığım kekler , birazda ayçekirdekli galetalarla çay soframız tamamlandı.. MAKSAT MUHABBET OLSUNDU YANİ.. Herkese sevgiler....

24 yorum:

*mehtap 11 Mayıs 2012 09:32  

çok ferah görünüyor herşey,çilekli keklerden alıp kaçasım geldi..

Tarifkolik/Öznur 11 Mayıs 2012 10:16  

Çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık, hayırlı cumalar..

pembe kekik 11 Mayıs 2012 10:44  

Harika bir sofra olmuş.Bayıldım. Geçmiş olsun.Sevgiler:)

mutfagabuyrun 11 Mayıs 2012 11:04  

senin bloga girince çıkmak istemiyorum canım.içim açılıyor resimlere bakarken.herzamnki gibi harika bir masa ve lezzetler .ellerine sağlık.sevgiler.

Adsız 11 Mayıs 2012 11:17  

evet hayatım maksat muhabbet olsun tabii

böyle masada hayat bayram olur

çok öperim yanaklarından nunum

ferda

TATESAL 11 Mayıs 2012 12:07  

Çok geçmiş olsun sultanım,inşallah masal kahramanınız kısa zamanda sağlığına döner...masa her zamanki gibi süper ama light ...en doğrusu ve sağlıklısı da bu...sevgiler...

irem 11 Mayıs 2012 12:41  

şu an yarım simit ve kahveyle öğle yemeğini geçiştirirken nasıl da özendim bu şahane sofrada olmaya =)

Unknown 11 Mayıs 2012 12:51  

Sultanım hayırlı ve bereketli cuma
lar dilerim.İnşallah masal kahrama
nının sağlık durumu daha iyidir.
Her zaman söylediğim gibi sofrala
rında ki naifliğe hayranlığım her
geçen gün artıyor.Çok şık bir masa
harika bir menü ellerine,emeğine
sağlık.Çok merak ediyorum nereden alıyorsun bu kadar şık servisleri:)
Öpüyorum...

pempe gönlüm sende 11 Mayıs 2012 14:10  

nasıl güzel bir sofradır bu böyle bayıldım, kalkası gelmez insanın sofradan:)

gUnLuGuM-gOkCe 11 Mayıs 2012 15:09  

renkli renkli tam bahar sofrası olmuş çok güzel. hele çay tabaklarına bayıldım...

Adsız 11 Mayıs 2012 18:03  

harikasın yine, hep farklı hep şık
çay bardakların çok ilginç hiç bir yerde yok ama ondan,
laleli tabakların ise müthiş,
masa süsleride
YAKTIN BENİ BE :]]/ Gülbin B

ebru 11 Mayıs 2012 18:28  

Sevgili Nunum; sana ve masal kahramınına çok çok geçmiş olsun.
Her zaman ki gibi nefis bir menü, servisler ve anlatım. Ellerine ve yüreğine sağlık.

zeynep 11 Mayıs 2012 19:55  

Sofranız bahar kokuyor . Enginar salatası ve mini kekler harika , afiyet olsun canım , ellerine sağlık .

Adsız 11 Mayıs 2012 23:15  

Öncelikle çok geçmiş olsun. Ben böyle güzel salataları çok seviyorum. Zaten tam bir enginar düşkünüyüm. Bu salatayı yemek bir işkence değil bir ödül bence:) Yanındaki kekte cabası. Ellerinize sağlık.

SEVALCE LEZZETLER 12 Mayıs 2012 00:34  

Bahar güzelliğinde renkli ve nefis lezzet masası ellerine sağlık canım.
Sana ve eşine geçmiş olsun dileklerimle şifalar diliyorum.
Sevgiler...

Baharcicegi 12 Mayıs 2012 00:51  

Masal kahramanina cok gecmisler olsun , esimde'de bel fitigi vardi özel bir klinikte 15 kilo vererek ve hergün bisiklet (Ise bisikletle gidiyor 50 km günlük ) sürerek agrilari yok denecek kadar azaldi
Blog icin hamurisi pasta börek yapmasak herhalde 36 bedene kadar ineriz ama bloguda birakamadigimiz icin yaptigimiz mamalar bize kilo olarak dönüyor maleseff

Lilumlarin kokusu sanki buraya kadar geldi renkli neseli bir masa hazirlamissin eline saglik Nunucum

NzlGl 12 Mayıs 2012 08:45  

Nunucuğum
siz bunlarında üstesinden geleceksiniz nasıl olsa:))))
her şerde var hayır...Bundan sonra kolayca gidecektir kilolar:)
sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Mayıs 2012 08:49  

nAZLIM
Bi güzel gidiyorlar kii... keyifle hemde..
kaldı 2.5 !
haziran sonu tamamdır..
Podyumlar beni bekler :=))))))

Herkese teşekkürler

sevgiler

Adsız 12 Mayıs 2012 20:47  

KEŞKE benimde 4 kg fazlam olsaydı off of.
senin gibi vaktinde temizleseydim aldığım fazlalıkları şimdi 17 kg fazlam olmazdı nunum (((

zaten bu sofralarla aksi mümkün değil
eline sağlık şenlikli bahar olmuş

Ferda- asu

Adsız 12 Mayıs 2012 20:47  

KEŞKE benimde 4 kg fazlam olsaydı off of.
senin gibi vaktinde temizleseydim aldığım fazlalıkları şimdi 17 kg fazlam olmazdı nunum (((

zaten bu sofralarla aksi mümkün değil
eline sağlık şenlikli bahar olmuş

Ferda- asu

pasta köşesi 12 Mayıs 2012 21:41  

çok geçmiş olsun öncelikle sofrada kısıtlamalar olması gerektiğine rağmen harika renk katmışsın :)
sevgiler...

Cocukla Cocuk 13 Mayıs 2012 00:05  

nunucum sen peynir ekmek de sunsan sunumun muhteşem olur...salataya bakmaya doyamadım..ellerine sağlık..geçmiş olsun hem de...

Adsız 13 Mayıs 2012 16:29  

Sevgili Nunu, bu ne enfes bir masa. ellerine sağlık, öperim. irmik hanım...

Fiona loves beautiful things 14 Mayıs 2012 01:21  

hi

it looks delicious! yummy
kisses from france
xoxo

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP