SİZLERE CANIM BOĞAZİÇİNDEN. ERGUVANLAR, AKASYALAR, LEYLAKLARLA BERABER SEVGİLER YOLLUYORUm

>> 28 Nisan 2012 Cumartesi






Merhabalar....
Şöyle bir boğaziçine uzansak.. erguvanlar, akasyalar ve leylaklarla dolu bir yoldan dakikalar boyu geçip gezinsek, Çubuklu'ya gelsek, oradan tüm boğaziçine hakim hayal kahvesi- çubuklu 29 'a insek.... yol boyu pespembe bahar elbiselerini giymiş, erguvanları seyretsek, mor salkımların arasında mis gibi kokularıyla büyüleyen leylakları seyretsek, otursak camın en kenarına, martılar bize eşlik edip  öpücükler kondursa , tabaklarımızı balıklar, mevsim güzeli enginarlar, ve patlıcan ezmeleri dolsa , salatayıda arkadaş etsek...
Sonra saatler boyu geçen gemileri, tekneleri sıcacık güneş eşliğinde seyretsek !!!!
Hem göze, hem midelere hitap etsek..
Kıymetli bir ''dost'la güne imzamızı atsak ve....
Sizlere sevgilerimizi iletip, herşey yolunda deyip, tedavimizi gayet sorunsuz geçiriyoruz desek sanırım tüm meraklar biter gider :))))


Yakında görüşebilmek ümidiyle.. TÜM BAHAR SİZİN OLSUN...
 İSTANBUL'UMDAN SEVGİLER.....

21 yorum:

Özgür Tatlar 28 Nisan 2012 17:20  

istanbul'a gitmis kadar olduk.sag olasin,var olasin..

renkler 28 Nisan 2012 20:38  

ahhh keşke:) Boğaz gibi bir yerin dünya üzerinde olduğunu sanmıyorum. Bize rağmen hala güzel:) Bazen gözlerimi kapatır ve bir 100 yıl önce Boğazın kimbiir nasıl bir cennet olduğunu hayal ederim:)

zeynep 28 Nisan 2012 20:38  

Herşeyin yolunda gitmesine sevindim .
Çok güzel resimler canım , keyfiniz bol olsun , sevgiler.

Unknown 28 Nisan 2012 20:41  

Aldım sevgilerini, içime çektim o güzel boğaz havasını. güzel resimler sevgiler

Unknown 28 Nisan 2012 21:18  

Ahhhh aldım kabul ettim Sultanım:))
Her kare harika daha fazla burnumda tütüyor canım İstanbul'um...Öpüyor ve
mutlu hafta sonları diliyorum...

Unknown 28 Nisan 2012 22:02  

Yine her zamanki gibi zarif,yine her zamanki gibi çok şekersin :)
Resimlerin de her zamanki gibi bana ''Ahh ben de oralarda olsam.'' dedirtiyor:)
Muhabbetle..

hayat izlerim 28 Nisan 2012 23:53  

Mis gibi İstanbul havası doldu odaya. Ben de Antalya'dan sevgilerimi gönderiyorum; hem de kocaman :)

Nilgün Torunoğlu 29 Nisan 2012 11:48  

İstanbulla özdeşleştirdiğim dünyalar kadar kocaman yürekli arkadaşım ses vermiş. Ben dünya telaşından olan biteni kaçırmışım yine... Her şeyin gönlünce ve güzel yüreğince olması dileğiyle bahar güzeli İzmir'den sevgiler...

Adsız 29 Nisan 2012 13:01  

canım bitanem
nasıl çekiyorsun bunları bu denli güzel, can alıcı kareler olarak.
bayılıyorum aşklarına sevdalarına.
sen hakikaten İSTANBUL ZARİFİ, ÇOK İSTANBUL AŞIKLISI BİRİSİN..
bayılıyorum seninle olup, seninle yaşamaya
sevgilerin hep kalbimizde olsun canım nunum benim.
iyi pazarlar

SEMRA

sare 29 Nisan 2012 13:31  

NuNucum, bence İstanbul'un en güzel zamanıdır, çok severim. Güzelim İstanbulun bu hallerini bir- iki sefer yakalamış ve doyayamıştım.
Teşekkürler, sevgiler.

AKDENİZ AKŞAMLARI 29 Nisan 2012 16:00  

Canım gonlum açıldı zıyarete gelınce buraları .Bende sana Izmırın mıs gıbı havasını gonderıyorum buralardan canım..

NzlGl 29 Nisan 2012 16:39  

Ne de güzel geldi bu haberler:)))))

kocaman sevgiler

Adsız 29 Nisan 2012 17:24  

İstanbul burnumuzun ucunda olsa, senin resimlerin olmadan bunların olduğuna hiç inanamıyorum.
görüncede yerimde duramıyorum.
bu sabah erkenden bindik vapura tüm boğazı dolaıp hep o yerlerde kulaklarını çınlattık
harikasın hayatım çok sevgiler
- Nesli -

Güngör Ekinci Saglik 29 Nisan 2012 22:40  

Oooohh misler gibi kokuyor hepsi Nunucum. Ben kendi payima duseni aldim kabul ettim, senide kocaman kucakladim. sevgiler.

Adsız 30 Nisan 2012 00:06  

OH OH
deniz kokusu, iyot kokusu, mis gibi yemekelr birde üzerine erguvanlar mor salkımlar gelde yanma !
ne iyi etmişsin nunum


Mine K

AsOrTiK 30 Nisan 2012 14:27  

bu yazıyla hen gözüme, hem mideme, hem de ruhuma hitap ettin NuNu:)herşeyin yolunda olmasına sevindim.
sağlıkla kalın

Muhterem'le Afiyetle 1 Mayıs 2012 12:46  

Sevgili Nuray,
Boğaziçi, mor salkımlar, mis kokulu leylaklar ve muhteşem rengi ile erguvanlar...
Bugünlerde İstanbul'u anlatan en güzel resimleri paylaşmışsın.

Bulbulunyeri 2 Mayıs 2012 12:52  

Canım,
işte bahar bu demek. Bu kadar güzel görüntü beni mest etti.
Denizi mi seyretsem, dallarda açan çiçeklerimi? Gözlerim bayram etti. Teşekkür ederim.
Seviyorum baharı.
Sevgiyle kal.

Renkli Dünyam 2 Mayıs 2012 19:27  

Değerli Arkadaşım,blogunuza bayıldım,erguvanlar ve İstanbul harika görünüyor.Paylaşımınız için teşekkürler.Selamlar.

Hülya 7 Mayıs 2012 21:32  

Fotoğraflara bayıldım...

Fincan Teyze 9 Mayıs 2012 14:03  

bloğunuzu tesadüfen gördüm. resimler çok güzel. izlemeye aldım. görüşmek dileyle...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP