BAHAR DOLMUŞ TIKA BASA TABAKLARIMIZA....

>> 17 Nisan 2012 Salı

EVİMİZDEYİZ .... Her ŞEY YOLUNDA :)










Herkese Sevgi dolu ,özlem dolu bir MERHABA.....

Ben yaşadıklarımızdan dolayı, zamanın farkına varamamışım ! Nisanın ortasını bile geçmişim de ,  günleri sayamamışım...

Benim için bahar ayında ,zamanı sadece tabiiat belirler, laleler açmışsa lale zamanı, leylaklar varsa leylak zamanı, erguvanlar şehrimi ,bahçemi gözlerimi  pembeye boyadıysa erguvan zamanı gelmiştir.. O billur aydır sadece konuşan , baharı bahar yapan nisan ayıdır O.
Artık zaman su misali akar benim için... Konuşmak değildir an , sadece gözlerinize sunduğunuz rengarenk armağanların tam odak zamanıdır....
Eli ayağı çok çabuk tutmak gereken bir aydır şu  nisan ...

Çok gezdim bu bahar ... defalarca gittim geldim sevdiğim İstanbul köşelerime..bıkmadan usanmadan beklemiştim  nisanı, doyasıya  seyrettim, seyredilesi o doyamadığım renkleri , her daim ezberimde...
Ruhuma merhem gibi sürdüm o çiçekleri, vitamin gibi depoladım hafızama, kadrajıma, tüm dosyalarıma.... Bu ara bana çok gerekecek diye bolcana yedekledim emniyete aldım tüm o görülesi seyirlik neşeleri...keyifleri, sohbetleri, unutulmaz kareleri... Çok yakışmış bahar,  benim  cancağızım  İstanbul'uma boğaziçime, her iki yakaya...

Bunca huzura ermişken, Bir gün  tatlı bir kuş konuverdi kulağıma, usul usul fısıldadı bana, ''haydi hazırlan Lord'un kabul bekler huzuruna !!!!! :=))))

Pür telaş sarmış evi ,etekleri, deli divane 4 günlük bir mutluluk bulamış herkesi ,
sütlaçlar kaynamış, sarmalar sarılmış, su börekleri tepsilere sıralanmış , köfteler yoğrulmuş, yayla çorbaları pişirilmiş, zeytinyağlılar sıra sıra dizilmiş, kahveler alınmış, sakızlı lokumlar paketlenmiş, çiftekavrulmışlar hazır edilmiş,  davet listeleri belirlenmiş , sabah kahvaltıları ise adeta şölene dönmüş, sevdikleri görmeye gelmiş, göremeyenler telefonları  kitlemiş, arkadaşları partiler düzenlemiş, pogramlar yapılmş,  eh birde canından çok sevdiği aslanı,cimbomu yetmezmiş gibi  üzerine üsslük  kartalı yenmiş :( dahada karada bize ölüm yok diye , o son gece bavullarını kapayıp , gökyüzüne kanat açıp İngiltere semalarına gerisin geri yollanmış........

Daha ne olup bittiğini anlamadan, üzerimde şaşkınlığı , rüzgar gibi geçen günlerin sarhoşluğu, bizlere moral olan varlığına tam alışıyorken , boynumuz bükük , kaldığı yerden devam etmek üzere hayatımıza dönüp startımızı  alıverdik...

*****************************************************************
Şirketi taşıdığımız süre içinde bedensel yorgunluklarımızı hiç giderememiştik,
 masal kahramanımın sıkıntıları artınca , karadutum gelmeden 10 gün içinde Çok güvenilir bir hastanede tetkiklere başladık, şaşkınlığımız aldığımız haberlerle her gün tavan yaptı !!!!
ciddi bir bel fıtığı, eş değerde dizindeki kıkırdak deformasyonu ve menüsküs yırtığı ile yüzyüze geliverdik.... ACİL AMELİYAT KARARLARI ÇIKIP, TARAFIMIZCA  ONAYLANDI (!)

Yavrumuz Tüm bu olanlara ,bize destek olmak istemişti rzgar gibi gelip geçmesi bu sebebtendi, bu sabah itibariyle   O'nu yeniden İngiltere'ye uçurduk..
Yarında kısmetse masal kahramanım ameliyatının ilk bölümü için yatacak....

Uzuuunn bir tedavi süreci var sırada ....
Başarıyla geçeceğine inanıyor, diğer safhadaki ,eş değerdeki sorunu içinde aynı inancı taşınıyorum....
Sabır ,inanç ve metanet dolu günler gerekiyor bizlere....

Haftasonu TABURCU OLUP evimizde olacağımızı inanarak düşünüyor, 5. günden sonra fizik tedavilere başlıyoruz !
geri kalan zamanlarda ise SİZLERE HEP KEYİF , SAĞLIK, BAHAR HAVASINDA NİCE GÜZEL YILLAR DİLİYORUZ.....

BİZLERDEN ÇOK SEVGİLER EFENDİM.

*******************************************************************************
*** Soframız o sabah ailemizdeki yurtdşı menşeili gelinlerimizden birine İthafen hazırlanmıştır :=)) Oğlumun ''hoşgeldin'' kahvaltı masasıdır.
Süslemeler, yumurtalar, cupcakeler , kuşlar şekerdendir ve hepsi yurtdışından alınmıştır !
Tüm Hristiyan aleminin PASKALYA BAYRAMLARI KUTLU OLSUN...

HAPPY EASTER.

52 yorum:

fadinin sanati 17 Nisan 2012 10:34  

merhaba, hoş geldiniz merakta ettim,uzun zamandır yoktunuz.. Dutmasalı kahramanıza çok geçmiş olsun saglıklı huzurlu güzel baharlarda sizlere ve tüm insanlara olsun sevgiler....

YeMeK vAkTi 17 Nisan 2012 10:57  

Tık tık tık size gelmek istiyorum evdemisiniz :))

Leylak Dalı 17 Nisan 2012 11:00  

Nunucum önce oğlun için gözün aydın diyeyim, gerçi dönmüş bile ama olsun varsın, o kadarcık hasret giderme bile birşeydir.
Ve asıl eşine çok geçmiş olsun. Dilerim sular seller gibi hızla ve kolayca sonlanır ameliyat, sonrası da çok zorlamadan geçip gider. Bel fıtığı ameliyatları artık çok sorunsuz yapılıyor. Arkadaşım ameliyatının 5.günü kendi arabasını kullanarak komşu şehirden evine dönmüştü. Sonrasında da çok rahat etti. Dilerim sizde de böyle gelişir olaylar.
Tekrar geçmiş olsun diyor sevgiler yolluyor, kolaylıklar diliyorum...

Bulbulunyeri 17 Nisan 2012 11:03  

Canım,
öncelikle gözün aydın kuzucuğunla geçirdiğin muhteşem günler için.
Geçmişler olsun. Eminim sağlıkla, huzurla çıkacak ameliyatlardan. O bir masal kahramanı. Bundan başkası ona yakışır mı? Yanında kol kanat olmuş meleği beklerken sevgiyle.
Dualarımız sizinle, güzel haberlerinizi bekliyoruz.
Masa için söylenecek söz muhteşem olmuş. Her tarafında sevgi, bahar ve güzellik olan bu sofra da ki mutluluğu gözlerimle görmüş gibiyim.
Sevgiyle kal.

Adsız 17 Nisan 2012 11:23  

canım canım bayıla bayıla seyrediyorum dakikalardır,
emeğine sağlık sevgi moral şefkat dolu heryer.
inşallah 1-2 aya diz ve bel ameliyatları kolaylanmış normale dönmüş olur,
sen oğluştan zaten donanımlısın. aalh yardımcınız olsun
haydi kolaylıklar diliyorum,
geçmişler olsun canım

asu

bırtutamkekik 17 Nisan 2012 11:24  

benimm masall perime yakışır türden,masallardaki kadar büyülü ve güzel bir masa olmuşş buu:)))
emeğine sağlık nunucum..masal kahramanına,sağlık ve acil şifa dileklerimi gönderiyorum..
umarım her şey hayal ettiği gibi yolunda gider..
güzel haberlerinle,ve baharın yeni renkleri ile müjdele bizi emi masal perimm:)
öpüyorum seni..
muhabbetle..
kekiğin....
:)

(bu arada yokluğunu çok hissediyor kekiğin)

Unknown 17 Nisan 2012 11:34  

Sultanım hoşgeldin ne kadar özlemi
şim senin zerafet ve lezzet fışkı
ran sofralarını...Hepsi muhteşem el
lerine,emeğine sağlık.
Masal Prensi'ne Rabbim şifalar ver
sin öpüyorum.

Unknown 17 Nisan 2012 12:42  

çok çok geçmiş olsun ,allah kavuştursun yeniden sizleri,
sofra harika görünüyor fotoğraflar kendini anlatıyor.
sevgiler.

zeynep 17 Nisan 2012 13:00  

Canım cıvıl cıvıl , bahar kokan masayı görünce önce içim sevinçle doldu . Sonra hastalık haberini alınca üzüldüm . Çok geçmiş olsun , hayırlısıyla ameliyatlarını olsun , sonra sen bakar iyileştirirsin masal kahramanını . Acil şifalar diliyorum , dualarım sizinle.

tatlıhayat 17 Nisan 2012 13:00  

Nunucum çoookk geçmiş olsun iyi haberlerini bekliyoruz...Sevgiyle...

Fransali Gelin 17 Nisan 2012 13:52  

off sahane bir sofre vay vay vay, canim çektiiii. 9ok geçmisler olsun bu arada. insaallah ameliyat çok iyi gecer

TuruncuTatlar 17 Nisan 2012 14:56  

herşey yine harika bahar sende her zaman var nunucum sen kışta bile rengarenksin;)ellerine sağlık sağlıkla kal..

Adsız 17 Nisan 2012 15:08  

Güzel arkadaşım buda gelir geçer, hiç bir zorluk olmadan yaşamadan biter inşallah.

bizde şölen dolu sofralarını hayranlıkla izleriz özlemle.

ellerine sağlık- acil şifalar dileriz çok çok sevgiler nurayım +neslihan

EHA 17 Nisan 2012 15:09  

çok güzel,çok şirin bir kahvaltı masası ellerinize sağlık.Masal kahramanınızın ameliyatı çok başarılı geçer İnşallah,acil şifalar diliyorum,geçmiş olsun şimdiden.Allah,en hayırlısıylada kısa zamanda oğlunuzada kavuşmayı nasip etsin İnşallah.

mavii 17 Nisan 2012 15:51  

çok güzel ayrıntılarrrr çok neşeli bayıldım:)

mihrimah 17 Nisan 2012 16:41  

canım geçmişler olsun inşallah.güzel haberlerle aramıza döneceğin zamanı bekliyorum.nisan ayının tüm güzellikleriyle beraber güzel haberler almanız dileğiyle sevgiler

karadenizsofrasi-Balıkesir 17 Nisan 2012 17:08  

Çok geçmiş olsun,sağlıklı güzel günleriniz olsun,özlemişim sayfanı yeni yazı eklediğini görünce hemen gitmeliyim masalı okumaya dedim,güzel haberler verirsiniz inşallah.Bu arada oğlunda gelmiş ,gitsede yine gelecek zaman su misali akıyor zaten,hep güzelliklere,güzel günlere,sevgiler bıraktım.

Adsız 17 Nisan 2012 17:12  

ay ne güzel olmuş gene buralar şenlenmiş,çiçekler açmış bahçeler kıskanmış )))))

dönüşündede böyle olsun güzellikler, hayırlı hbaerler dolsun inşallah
sevgiler canım arkadaşım şifalar olsun

Gülden Y

Dostbahcesindenlezzetler 17 Nisan 2012 17:16  

Oncelikle gecmis olsun..sizdede bahar hoc bitmesin..hazirlanan sofrda bir harika..hepinize afiyet olsun..sevgiler

durutarifler 17 Nisan 2012 17:51  

Nunu'cum geçmişler olsun arkadaşım
Sevgiler

umutluhayat 17 Nisan 2012 18:47  

çok çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim.sevgiler.

evcilik 17 Nisan 2012 19:09  

Herzamanki gibi bahar gibisin Nunu,
Sofran gibi cıvıl cıvılsın..Sağlık ve güzellikler diliyorum ayrıca
eşin içinde acil şifalar diliyorum canım,sık sık uğra buralara,özlüyoruz...
sevgiler...

Gönülünce 17 Nisan 2012 19:42  

Bir sürü farklı duygu koşturarak yaşanmış...Gözün aydın, alllah kavuştursun ve ardından geçmişler olsun...Önce sağlık acil şifalar diliyorum güzel haberlerinizi bekliyorum...
Sevgiler...

KİZHATCE 17 Nisan 2012 19:48  

hoşgeldin nunu cuğum:)geçmiş olsun,rabbim şifa versin...evinizden bahar kokusu hiç eksilmesin,masalınız hep mutlulukla yol alsın :)

aysencifci 17 Nisan 2012 21:31  

Nunu'muz masal kahramanınıza ve tüm ailenize çooook geçmiş olsun. Umarım bir an önce sağlığına kavuşur. Sevgiler bizden.

Tijen 17 Nisan 2012 21:35  

Ya NuNu'cuğum şöyle bir sene sizin ailede hiç hastalık olmasın diye dua ediyorum. Ne çok yoruldun sen kuzum, ne çok üzüldün, endişe yaşadın. Çok çok geçmiş olsun!

made in funda 17 Nisan 2012 23:43  

geçmiş olsun canım.Allah beterinden saklasın...sofraya ise bakakaldım...

altıüstüevkadını 18 Nisan 2012 00:35  

Öncelikle çok geçmiş olsun
Bu sıkıntılı günleri de uzak bir anı olarak güzel sofralarda kutlamanız temennisiyle acil şifalar dilerim

Unknown 18 Nisan 2012 01:46  

sevgili nunu öncelikle bu son hastalık olsun ve ardı gelmesin inşallah tez zamanda da şifalar dilerim. oğluşunla kısa süreli de olsa kavuştuğun için ben de senin adına mutlu oldum inan. masa ise çok şeker çok cici olmuş. gelininiz şanslı imiş afiyet şeker olsun tatlım.

Unknown 18 Nisan 2012 08:27  

Çok geçmiş olsun Nunu.. Umarım herşey düzelir, hastamız iyileşir.. bir daha göstermez Allah size böyle sıkıntılar..

Unknown 18 Nisan 2012 08:27  

Çok geçmiş olsun Nunu.. Umarım herşey düzelir, hastamız iyileşir.. bir daha göstermez Allah size böyle sıkıntılar..

Hülya 18 Nisan 2012 10:32  

Öncelikle geçmiş olsun Sevgili Nunu..Dilerim bahar sevincine bir an evvel tekrar kavuşursun...
Uzuuun baharlar dileği ile...

birdysevda 18 Nisan 2012 15:17  

Geçmişler olsun...
Sofra her zamanki gibi harika.Hoşgelmiş oğulcuğun.

Adsız 18 Nisan 2012 20:38  

Gözünüzaydın, Allah kavuştursun, geçmiş olsun sevgili Nunu. Allah acil şifalar versin inşallah sunumlar harika ellerinize sağlık. Zaman sizinde dediğniz gibi o kadar çabuk geçiyorki ne yapalım allah hepimize sağlıklı uzun ömürler versin daha çooook baharlar görelim.
Sağlıklı ve mutlu kalın...
Nuray

Şepşeker 18 Nisan 2012 22:59  

çok ama çoooook geçmiş olsun ! Umarım hastalık peşinizi bırakır !

Hayatın Ta Kendisi 18 Nisan 2012 23:42  

Nunucum ne güzel ne renkli bir masa.. Gözümüz gönlümüz açıldı.. Bu yılın hep böyle renkli olsun canım

3kişilikDünyam 19 Nisan 2012 09:23  

Çok geçmiş olsun. Sizin şu sofra düzenleme/süsleme sanatınıza hayranım, ne güzel bir enerjiniz var :)

Cocukla Cocuk 19 Nisan 2012 21:29  

Nunucum çok geçmiş olsun Acil şifalar diliyoruz..

Pelin 20 Nisan 2012 04:43  

Nunucuğum çok geçmiş olsun. Biran önce iyileşir umarım sevgili eşin. Sofran cıvıl cıvıl tam bahara uygun.
Sevgilerimle

AsOrTiK 20 Nisan 2012 13:02  

sevgili NuNu bu kadar uzun zaman geçti hep güzel haberlerle geleceğini bekledim ama hastalık işi bozdu bu büyüyü. çok geçmiş olsun. acil şifalar diliyorum eşine. kısa sürede eski sağlığına kavuşur umarım. karadut'unuz ne güzel destek olmuş, sürpriz yapmış. evlat dediğin böyle olur işte:)) ama siz de gerekeni yapmışsınız. o nasıl bir masadır öyle:)) ellerinize sağlık. allah bağışlasın. en güzel haberlerle bekliyor olacağım.
sağlıkla kalın
sevgiler

sare 21 Nisan 2012 07:10  

NuNucum, herşeyin fotolardaki görülen güzel masada geçirilen mutlu saatlar gibi olmasını dilerim.
Masal kahramanıza çok geçmiş olsun, umarım korkulacak birşey olmaz ve en kısa zamanda eski sağlığına kavuşur.
Çok sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Nisan 2012 07:17  

Cok tesekkur ederiz...
İlk ameliyat gayet iyi gecti... Sukur..

Artik evimizdeyiz.... Sali gunu tedavinin ikinci bolumu basliyacak....

Sonra beline gelecek sira....
Herşeyi aşip yine buralarda olacagim :)))

Ve ben çok iyiyim Hic merak etmeyin lutfen :)))

Hepinize sevgiler taze baharlar dilerim

Nina 21 Nisan 2012 08:44  

How lovely everything looks!
Compliments! :)

ihlamurcum 21 Nisan 2012 12:47  

Sevgili Nunu, önce geçmiş olsun, sonr gözünaydın ve tekrar Allah kavuştursun.İnsan herşeyi bir arada yaşıyor,ama önce sağlık tabii ki.
Aksesuarlarıyla ,sizin zerafetiniz ve zevkli elinizle masa bir rüyaya dönüşmüş.
Herşey mükemmel,sevgilerle.

Asis 24 Nisan 2012 13:08  

Önce Allah kavuştursun her ne kadar geç bir yorum olsada..Eşinize geçmiş olsun umarım iyidir şimdi . Şu sofralarınız beni mest ediyor,çok güzel insan sizin yanınızda bol kilo alır :) sevgilerimle...

Adsız 24 Nisan 2012 13:59  

amanın amanın sofralar nasıl bayram havasında, evdeki şenlik her yere yansımış.Çok güzel dolu dolu geçirmişsiniz Karadutu hem daha da olgunlaşmış, kendine özgüveni tavan yapmış olarak gördüm gözleri gülen fotolarında...
Allah kavuştursun Nunum...

mASAL kahramanına acil şifalar, yürekten dualar,en güzelinden huzur dolu günler diliyorum...
Çokca sevgiler

DELFİNA / İŞİTME KAYBI

İçimden Geldiği Gibi 25 Nisan 2012 04:08  

İnanılmazsın Sevgili NuNu,sofra değil sizinkiler sanat eseri.

Bulbulunyeri 25 Nisan 2012 08:41  

Canım,
eşinin ameliyatı nasıl geçti? Şimdi nasıl? Dilerim çok iyidir.Senin ilgin ve sevginle en kısa zamanda sağlığına kavuşacağına inanıyorum.
Geçmişler olsun. Duamız ve sevgimiz sizinle.
Sevgiyle kal.

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Nisan 2012 12:47  

Ameliyat çok başarılıydı..
iyileşme süresi çok hızlı geçiyor..
Fizik tedavide harika...
herşey yolunda arkadaşlar..

teşekkürler
çok sevgiler.

kristalkelebek(aslı) 25 Nisan 2012 14:00  

Nunucum eşin için öncelikle çok geçmiş olsun, güzel haberlerinize çok sevindim:).
Sofran her zamanki gibi cıvıl cıvıl, sevgi dolu:). Ellerine sağlık. Çooook öpüyorum:)
Seni çok seven kelebeğin..

GÖNÜL 25 Nisan 2012 16:02  

acil şifalar diliyorum allah kolaylık versin sevgiler

Şehnaz 28 Nisan 2012 09:07  

nunucum oğulcuğun için önce gözün aydın sonra ALLAH kavuştursun diyorum..eşin içinde çok çok geçmiş olsun..allah nacil şifalar versin bir an önce sağlığına kavuşsun inşallah..bizde senin mutlu ,cıvıltılı şen seslerini buralardan duymak istiyoruz...çok öptüm..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP