DIŞI KROKAN , İÇİ MEYVELİ KEK (nUnU mArKa)

>> 17 Mart 2012 Cumartesi





YETERKİ HAYAT KAÇMASIN !!

Herkese bahar tazeliğinde sevgi dolu bir MERHABA !!!
Çiçekler kardeşimden, benden de SİZLERE GELSİN ..

Şöyle  başlıyayım isterseniz :
' Üzülmeyin !  ben yokken hiç bir şey kaçırmıyorsunuz ...
Ne sofralar kurdum, ne misafirler ağırladım, ne misafir oLdum, ne geziler yaptım, ne de başka eğlencelere tanık oldum ! Hiç hemde !
Bir sabah oluyor başlıyor koşturmaca , birde akşam oluyor buluşuluyor yastıkla ! Yani o kadar yoğun... o kadar yorgunduk AYLARCA ...Ama yerleştik yeni işyerimize şükürr !!!!

Bilakis siz değil, ben ne çok şey kaçırdım, tek tek yazsam şaşar kalırsınız , sağlık olsun kısmetimizde varsa yine olur diyelim....

Bakamıyorum, bakamadım aylardır, neler neler yaptınız, nasılsınız , hayat nasıl ?? hiçbirinizi  bilemiyorum ! Ama en derinden dilerim ki HEP İYİ- hep  HUZURLU-hep SAĞLIKLI OLun ! kalplerimiz  birdir  bilirim !

Bu haftadan sonra  bir süre inzivadayım,  artık şööyle bir arkama yaslanıp kendimi yaşama kararı aldım ! Karar marar dediğime de  bakmayın, ben son 2 yıldır hiç bir karar almıyorum !!!
 Bu yaşıma kadar aldıklarımı aldım ! Verdiklerimi de verdim ! çok da yeterli buldum ! hatta fazlası bile var .....
Sadece düzeltme yapayım program yaptım diyelim ....
Yağmurda , karda olsa farketmez benim için , yeterki HAYAT KAÇMASIN !
Biliyormusunuz, ben yıllar yılı ! keyif için gezme olsun diye bile, kapalı- sulu- karlı hava yüzünden , damla düşse dışarı çıkmaz ! adım dahi atmazdım !!!!! Şaşırdınız dimi ? evet hiç sevmezdim / Neler işittim neler  bu sebeple  ve tabii ahh neler kaçırdım neler :)
ama artık uzun yıllardır öyle değilim elbette ,hatta tek sloganım var: nUnU der ki : '' AMAN SAKIN HAYAT KAÇMASIN '' :=)))) Vaktiniz oldukça da  ''İZLEYİN BENİ  (!)

Resimlere gelirsek, bugün kardeşim geldi ziyaretimize, programları vardı, kısa da geçse buluşmamız ,varlıkları  hep mutlu eder beni , Valide sultan da pek memnun oldu, zaten amaç da kendisiydi , O'da gayet iyi  .
 Börekler vardı buzlukta onları tepsiye dizip fırına attık, yanına da hemen bir kek yapalım dedik, evde yenememiş çok meyve kalmış bu hafta , o yüzden kek meyveli olsun istedim, elimi sürmediğim müşterimizin bahçelerinden gelen cevizler, fındıklarda duruyordu, onlardan da krokan yapayım dedim.. Hani şöyle, pastayı, tatlıyı aratmayan cinsinden olsun istedik. Oldu da....
Sonrasında ne lezzetler çıkmış beraber okuyalım dilerseniz.

Haa.. bu arada, Lordum tatlı Kara Dutum da çok iyi ... Başarılı, sağlıklı, huzurlu , bol bol sarışın lady'lerle tanışıyormuş  !! :=)) gençliğide  ihmal etmiyor (!) :=)) Kızlar ! Türk Kahvesi diyorlarmış O'na ! :=) Canım benim, Ne çok lakabı ,adı, sanı  oluyor böyle, bizim evimizin en baş kahve tiryakisidir çünkü, güzel isim bulmuşlar doğrusu   pek  yakışmış :)

Sizler bu satırları okurken, ben Hepinize özlem dolu sevgiler yolluyorum, vefa dolu yorumlarınıza, aksatmadığınız ziyaretlerinize çok çok teşekkür ederim, bekleyin.. tek tek uğrayıp kapınızı çalıp hasret gidereceğim bu hafta SÖZ !....
Mutlu kalın, güzel bir haftasonu ve Hafta diliyorum.

KROKANLI MEYVELİ KEK ( nUnU MArKA )

3 iri yumurta
1 sb kadar şeker ( 3/2) az derseniz tam koyun
1 sb süt
1/2 sb sıvıyağ
1 çay aşığı kadar tarçın- zencefil -
2 yk yabanmersini
1 dilimlenmiş muz
1 iri dilimlenmiş elma
2 yk kadar çikolata
1 pk kabartma tozu
1 pk vanilya
2.5- 3 sb kadar un (bardak ve yumurta büyüklüğü değişebilir)

KROKAN

1 sb fındık kırığı ( ben merdaneyle irice eziyorum ! )
1/2 sb toz şeker
tarif

Keki sırasıyla çırpalım
Büyükçe bir kek kalıbını yağlayıp keki dökelim
üzerine dilimlenmiş meyveleri koyup, hafifçe karıştırın, ama dibe çökmesin !
Çikolatalarıda ekleyip, 175* ısınmış fırına veriniz.
Soğuyunca üzerine *krokanları* serpin servise hazır olsun
*
Krokanlar bekledikçe hafif şekerlenecektir ozaman benim gibi tek tek üzerine yapıştırabilirsiniz, haaaarika oluyor !

AFİYETLER OLSUN .

67 yorum:

irem 17 Mart 2012 19:49  

diyetinde bir haftayı deviren biri olarak kekine daha da fazla bayıldım =) ne güzel kabarmış öyle, mükemmel görünüyor eminim tadı daha da güzeldir =)

Unknown 17 Mart 2012 19:55  

Sultanım hoşgeldin ne kadar doğru bir
slogan evet HAYAT KAÇMASIN...kaçıyor
ama Sultanım sanırım iş temposuyla çok ilgisi var:)))Valide Sultanın sağ
lığı iyidir inşallah kek enfes ,sunum
zaten diyecek söz yok ellerine sağlık
mutlu hafta sonları diliyor ve öpüyorum.

zeynep 17 Mart 2012 20:25  

Kek harika olmuş ellerine sağlık .
Oğlunun lakabı çok hoş " Türk kahvesi" , iyi olmasına sevindim , mutlu haftasonları , sevgiler.

Adsız 17 Mart 2012 20:37  

off manzara dehşet, bu kekde yapılır derim ben.
eline sağlık nunum, şükür sayfana uzandı elin,
sende haklısın tabii ne denir ki,
gezileri, tarifleri bekliyoruz demekki eh gözümüz aydın ola
hoşgeldin
Semra

hanife 17 Mart 2012 20:51  

Ne güzel bir cümle bu yeterki hayat kaçmasın....
Eline sağlık kek çok güzel olmuş..

Unknown 17 Mart 2012 20:53  

Güzelim çiçeklerinin miss kokuları köprüyü aştı Göktürk'e ulaştı:) İş güç koşturmaca derken neleri kaçırdığımızı çook sonra görüyoruz bazen. O zaman da geç oluyor malesef. Oğlumun bebekliğinde çok yoğun çalşıyor olmam hala içimde uktedir. Söküp atamıyorum. Şimdi mi! Hayat Kaçmasın deyip her anımızın keyfini çıkarıyoruz...

Adsız 17 Mart 2012 21:08  

tatlım resimlere bittim, renkleri nasıl yakaladın öyle şahane makinen.
kek imrendirici, yazın umut dolu yaşam fışkırıyor, zaten bu sebeple masalını takip etmekten hoşnudum,
eline sağlık canım,
türk kahvesine bayıldım, çok yaşasın inşallah,
öperim nurayım bahar seni kımıldattı şükür
bizede düşsün ama emi ]]]]

Neslihan

Hayat İzlerim 17 Mart 2012 21:08  

Şahane deneyeceğim hem de hemen. Ellerinize sağlık, swevgiyle kalın :)

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Mart 2012 21:21  

irem,
:) kesin karar vermişsin,başlamışsın süpper.
bence çok başarılı olursun,
hem kekleri de nasılsa 1 ay kadar sonra yemeye başlarsın .
başarılar dilerim, sevgiler.

derya'm
çokkk haklısın ..
iş güç, çoluk cocuk bayılırız kendimizi kandırmaya, hayat kaçar biz bakarız,.
aslında herşey elimizde !!!!
İNAN BANA !
İSTEMEK VE YAPMAK da SANAT MIŞ ( ANLADIM :=)
Sevgiler canım benim


zeynep
:)
evet çok Ona yakışmış haklısın :=))
kekde harikaydı ne yalan ! :=)
sevgiler.


semra
sorma arkadaşım, savaştan çıkmış gibiyiz gerçekten, nerden başlasam diye konsantre olmaya çalışıyorum :=)
keki dene lütfen !


hanife
:=))))
HAYAT KAÇAMASIN '' evet !!
artık hayat hariç ,kim kaçarsa kaçsın !!
:=))))sevgiler..


zencefil

öyle Fundacım, hayat bildiği gibi gelirken, bizde bildiğimiz gibi yaşıyamadık :(((
ama artık ben ne dersem O OLACAK !! :=)))
hayatta buna şaşacak :=)

neslihan
:=)
lordum çok mutlu doğru, artık buraları sormaz oldu ne güzel dimi ? :=)))
hem böyle olacağı belliydi bence !

takiibine teşekkürler neslim, sağol.

Mutfak Havlusu 17 Mart 2012 21:24  

Çok güzel bir kek ile gene dönmüşsün hem de mevsimin çiçekleri de bolca arkadaş olmuş,güzel kareler olmuş..ellerine sağlık.selamlar.

aslı 17 Mart 2012 21:28  

Puf gibi kabarmış görüntüsüne cevizlerde ayrı bir güzellik katmış. Ve tabii ki lezzetine...
Nefis görünüyor, ellerinize sağlık olsun:))

bir dilim bir tutam 17 Mart 2012 21:29  

Nunucum keke mi bakayim yoksa yaninda duran cicekleremi bilemedim….Ikiside birbirinden güzel
Cicekler taze degil mi???
Off ne güzelde, mis gibide kokarlar……..

Adsız 17 Mart 2012 21:42  

bayılıyorum şu çiçeklere düşkünlüğüne, size gelince annenin çiçeklerine şaşırırdım sizin kocaman balkonunuzda, bahçe gibiydi, demek annene benzemiş bu özelliğin, kekinde felaket güzel görünüyor, krokan tadı deli eder beni, inan yapıcam sabah bende.
ses vermene mutlu olduk nunucum, bak sanada iyi geliyor bizede
hadi gez bakalım çokça da dinlen gönlünce geçsin
öpüyorum seni sevgilerimle iyi pazarlar nunucuğum / Gülden Y

Özgür Tatlar 17 Mart 2012 21:52  

Ne kadar hayat dolusunuz.eminim etrafınızdakiler bu hayat enerjinizden çok memnunlardır.ozgurtatlar.blogspot.com

Unknown 17 Mart 2012 22:26  

nunu cuğum ,merhaba özlemişim.Hayat kaçmasın katılıyorum...kek harika.görüşmek dileği ile.öpüyorum...

Adsız 17 Mart 2012 22:29  

hayat kaçmasın canımmmmm
senden kaçması mümkün değil kelebeğim,
haydi uçma zamanı git kon tüm çiçeklere, bahar dallarına.

harikasın arkadaşım benim
zeynep günal

mutfagabuyrun 17 Mart 2012 22:59  

çiçek bahçesine düştüm sanki canım.harika bir kek.ellerine sağlık.sevgiler.

nesrin 17 Mart 2012 23:34  

Nunucuğum merhaba, gerçekten özlemişim yazdıklarını okumayı... tabii yine yazıyorsun ama daha fazlasına alıştırmışsın bizi :)) sana birşey sormak istiyorum daha önce hiç denemedim pişirilmiş börekler derin dondurucudan çıkarınca aynı lezzette oluyor mu? bu hafta iki misafir gurubu ağırlayacağım da... bunu kullanabilir miyim merak ettim? sevgilerimle Nesrin Bilgi

Unknown 17 Mart 2012 23:37  

Ne hos bir yayin bu, insanin ici kipir kipir oluyor, odama bahari getirdin arkadasim, sagol, varol.... Sevgilerimle, ellerine saglik...

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Mart 2012 23:56  

HAYAT izlerim
:) dilerim çok seversin sevgiler..

mutfak havlusu .
zeynepcim bizde çok sevdik, şu an sadece 2 dilim ya çıkar yada çıkmaz fanusta ! :=)
teşekkürler.


aslı
ceviz değilde, fındık kullandım krokanda,
ama tadı gerçekten nefis oldu !
sevgiler.


serap :
:) !! ikisinede doya doya bak serapcığım !
çiçekler tazecik, insanı kendinden geçirecek kadar doyumsuzdu, hele nergislerrrr !!! :=)


gülden Y
ya.. bizim balkon ! validemin çiçekleri... unutulmazdı. hala öyle, hatta 3 senedir artık üzüm yiyoruz o kocaman balkonda !! asma yaptı ve bal gibi üzümler oluyor !! inanılmaz gerçekten :=)
teşekkürler arkadaşım


özgür tatlar,
teşekkür ederim, hayatı çok severim,ama asi yanlarımda çok, bazen bana hiç söz geçiremiyor !
:))))
sevgiler..


mutfaktaki rüya- arzu
!!! çok haklısın sevgili arzu çok ! :)
sevgiler


zeynep günal,
bahar hepimize iyi gelmiş olmalı,
ılık hava, bol güneş, açan bahar dalları, kuş seslerinin çoğalması nasıl iyi geliyor !!!!!
çok teşekkür ederim canım.
sevgiler.


sevda
:) ne güzel görünüyorlar bende çok sevdim :=) teşekkürler.


nesrin bilgi
sevgili nesrin, BÖrekler pişmeden atıyorum buzluğa,
iç malzemesini sarıp poşetleyip kapalı saklama kaplarıyla saklıyorum,
pişerek denemedim, ama valide sultan bazen su börelerini öyle saklar, gerçekten tadı bozulmaz !!!
en iyisi hem çiğ- hem pişmiş deneyin,
karar sizin.
sevgiler teşekkürler.


münster
hülyacım çok teşekkür ederim,
bahar artık bir yere kaçamaz !
:=)))) BIRAKMAM :=)
SEVGİLER....

u.aydin 18 Mart 2012 08:28  

Allah'im o ne guzel cicekler icinde bir goruntu,kabarisina bayildim kekin.yok yok gibi zaten tarif de.ellerine saglik,kardesinin cicekleride mis mis.
ne de guzel soylemissin,yeterki hayat kacmasin,gercekten ayni seyler belki tekrarlanir ama hayat gelmez .sevgilerle.

Adsız 18 Mart 2012 12:53  

günaydın kalbi melek kanatlım,
ne güzellikktir böyle, masa, çiçekler, kekler birbirini kıskandırmışlar.
sen güzel, hayat güzel, söylediklerin güzel
bu masal zaten hep güzel
ellerine kalbine sağlık
çok sevgiler iyi pazarlar canım benim
Sema N

emelce yemek 18 Mart 2012 14:28  

Hersey gönlünce olur insallah

Miskokulu Lezzetler 18 Mart 2012 15:29  

Nuray Hanımcığım hayatınız hayatınızın tadı hiç kaçmasın ellerinize sağlık sevgiler İzmirden...

neslice tarifler 18 Mart 2012 20:18  

Sizi görmek, yazılarınızı okumak ne güzel. Keklerinizi de özlemiştim valla. Krokan böyle yapılıyormuş demek. Fındık ve şekerle. Yeni iş yeriniz hayırlı uğurlu olsun. Oğlunuzun mutlu olması sizi de mutlu etmiştir :)
Sevgilerimle öpüyorum sizi..

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Mart 2012 20:18  

u. aydın

çok teşekkürler, hayatın kaçmasına artık izin yok !!! :=))


sema N.

tüm satırların için teşekkürler arkadaşım
çok sevgiler.


emelce yemek

hepbereaber,
sevgiler.


miskokulu lezzetler

dilerim :=)))

çok teşekkürler- sevgiler.

Adsız 18 Mart 2012 20:22  

herşey bir çırpıda özetlenmiş bence, demek güzel resimleri sabırla beklemek gerek,
eminim harika olacak tatilin.
zaten hakkındır çok güzel günler olsun canımcım,
iyi haftalar hayırlı olsun.

Mine K

pembe kekik 18 Mart 2012 22:37  

Hoş geldin.Özlemiştik seni.Kekin çok güzel olmuş.Her zaman ki gibi.Çiçeklere de bayıldım.Sevgiler:)

anne eli gibi 18 Mart 2012 23:45  

bencede hayat kaçmasın,dolu dolu yaşamak lazım:)
kek nefis görünüyor ellerine sağlık..

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Mart 2012 07:07  

neslice tarifler,
merhaba neslicim, tavsiye edebilirim krokan ve keki :=))
çook teşekkürler,


mine k

:) tatilden ziyade hızlandırılmış bir izin- mola diyelim,
İstanbul olsun başka ne isterim ben,
sevgiler canım.


pembe kekik,

çok teşekkürler , çiçekler, kekler ve İstanbul vazgeçilmezlerim haklısın :=))
sevgiler.


anne eli

:)) çok haklısın,
dilerim hiç kaçırmayız,
çok sevgiler.

İhlamurcum 19 Mart 2012 09:55  

Nunu hoşgeldin,ama kendini çok özlettin,Neyse Allah can sağlığı versinde ... Gelir gelmezde aman b ne guzel tarif.Bende evde kalanlari degerlendirmeye bayilirim,deneyecegim.iyi dinlenmeler,sevgiler.

Adsız 19 Mart 2012 10:14  

Yeni işyeriniz hayırlı uğurlu olsun inşallah. Sizin bizlerle paylaşımlarınızı görünce çok mutlu oluyorum yazdıklarınızı okumak ayrı bir enerji veriyor. Ne kadar güzel çok pozitifsiniz bu bizlerede yansıyor teşekkür ederiz size. Oğlunuza da tekrar başarılar diliyorum. Ben sizi çok sevdim çok.
Nuray

NzlGl 19 Mart 2012 10:18  

'Hayatı kaçırmak' mı olmaz öyle şey benim tanıdığım kadarıyla nUnU bunu asla yapmaz:))) yalnızca uzaktan bakabilir:)))))
Yerleştiğinize çok sevindim. Allah bol kazançlar versin.....
Ne güzel iki evladı yanındaymış Valide Sultanın . Keyfi hep bol olsun. Ayrıca Türk Kahvesi'ne !!! çok selam
hoşgeldiniz, sevgiler

AsOrTiK 19 Mart 2012 10:50  

uzun bir aradan sonra hoşgeldin nUnU, çiçeklerle geldin mutlu ettin bizi:)) kek harika görünüyor, eline sağlık. geç olsada HAYAT KAÇMASIN fikrine bayıldım, geçmiş yıllarına üzüldüm... çünkü hayat yağmurla, çamurla, açık-kapalı, karlı-güneşli havayla güzel... zararın neresinden dönersen kardır cümlesinden yola çıkarak bu kararından dolayı kutluyorum. sakın kaçırma bundan sonra:)))
sevgilerimle

Birkaselezzet blogspot.com 19 Mart 2012 11:48  

EVET CANIM HAYAT KAÇMASIN SIKI YAPIŞALIM
HAYIRLI BAŞARILARIMIZ OLSUN.
OOOOFFFFFFF.....
KEKE GEL :)
MUHTEŞEM NEGİZİN KOKUSU BANA GELDİ CANIM.
SAĞLIK SIHHAT HUZUR DİLERİM
:))

anneanneninemekleri 19 Mart 2012 12:49  

yazınızda kekinizde güzel olmuş ellerinize sağlık

Stil Direktoru 19 Mart 2012 18:35  

Canım benim afiyet şeker olsun arayı çok açma can Nunu'm .) öperim çokca!

KİZHATCE 19 Mart 2012 18:43  

bugün kek günü ama hepsi birbirinden nefis görünüyor....kekin beni ye diyor bu kadar tokken bile cezbedici:)öpüyorum....sayfanın tekrar seninle renklendiğini görmek çok hoş :)

*mehtap 19 Mart 2012 19:04  

''Hayat kaçmasın'' sloganını beğendim.Bazen elimizde olmuyor ama peşini bırakmamakta fayda var hayatın.
Keki bende deniycem elinize sağlık.

hdidem95 19 Mart 2012 22:11  

tabiki güzel eminimki lezzetli afiyetler olsun nunucum kocaman sevgiler
www.hadisofraya.com

Adsız 20 Mart 2012 00:27  

Çiçekler kek kadar dikkat çekici. Baharın müjdecisi gibi ne güzel de görünüyorlar. Kek de maşAllah bol meyveli. Ellerine sağlık.

Mutfaknotlari 20 Mart 2012 09:00  

elinesağlık arkadaşım krokanlı çok güzel bende yapmak istiyorum
sevgiler izliyorum

fadinin sanati 20 Mart 2012 10:42  

merhabalar,blogunuzda biraz dolaştım çok güzel hele dut masalı hıkayenız ALLAH altın yıllarıda gösterır, saglıkla inşalh.hala beylerbeyındemı yaşıyorsunuz sevgilerimle :))

Disalce 20 Mart 2012 11:25  

canım hoşgeldin.yeni yerin hayırlı uğurlu olsun...

kekin harika..ellerine sağlık...

türk kahvesi lakabı çok güzeldi...eminim yakıştırılan kişide öyledir:))))))

Ferkay 20 Mart 2012 11:55  

Yine Nunumun muhteşem bir keki ellerine sağlık canım. Bu kadar koşuşturmada sağlığına dikkat et canım. Seni seviyorum.
Sevgiler..

Çiçeklendim 20 Mart 2012 11:57  

ayy maşallah nasıl da kabarmış kekiniz:) Çok sevgilerimle ellerinize sağlık:)

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Mart 2012 13:34  

Ihlamurcum,
Merhaba , cok tesekkur ederim..


Nuray
Cok cok tesekkur ederim, her zaman naif temennilerinizi sevgiyle takip ediyorum , saolunuz,



Nazligul
:)))))
Ya okudun dimi, iste bir cok zaman kacti gitti , ama ne yalan hala sevmem yagmurda disarda olmayi !!!!
Cok sevgiler nazlım.


Asortik
Var var benim gibiler mevcut, alllahtan fazla yer tutmuyoruz !!!!!!
Lakin hayat her haliyle yaşanilası..cok sevgiler asortigim.


Bir kase lezzet
Cok sıkı tutuyorum zaten, bakma sen :)))))
Sevgiler tesekkurler


Anneannenin emekleri
Tesekkur ederim,, sevgiler.


Stil direktoru
Canim benim varolasin...


Kizhatce
Canim cok tesekkur ederim samsuna sevgilerrr....

Mehtap
Hayati sevmek kesinlikle kendimizle alakali diye dusunuyorum, bakis acisi yani
Cok tesekkurler sevgiler


Hdidem95
Canim tesekkurler ederim, sevgiler


Yersofrasi.org
Haklisin, cok buyuk enerjileri var, sevgiler

Melisa
Dilerim memnun kalirsin, afiyetler olsun sevgiler...


Fadinin sanati
Cok tesekkur edrim ,Beylerbeyliyiz evet, lakin orda oturmuyorum
sevgiler


Disal
Canim cok tesekkur ederim
Bizim lordumuzun ismleri gunden gune cogaliyor :))
Cok sevgiler disalcim

Feray
Canim ne guzel hisler bunlar
Cok tesekkur ederim
Sevgiler feraycim

Ciceklendim
Keklerim. Beni uzmuyor. Haklisin :))
Cok sevgiler

ozguluntarifleri 20 Mart 2012 17:20  

Her zamanki gibi muhtesemsin Nunucum
bayiliyorum guzel sozlerine Asil arkadasim benim opuyorum cok.

atolyenott 20 Mart 2012 22:51  

kek nefis görünüyor, sunum, çiçekler şahane. ellerinize sağlık. sevgiler .)

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Mart 2012 07:30  

Özgulun tarifleri
Cokntesekkur ederim sevgili Ozgulcugum :)


Bolat
:))) galiba öyle /
tesekkur ederim


Atolye nott
Tesekkurler, cok sevgiler

Bulbulunyeri 21 Mart 2012 10:21  

Canım,
ne güzel bir slogan bulmuşsun. Tam nunu marka olmuş. Haklısın kendi kurallarımızı yaratıp, onların içinde boğulurken yaşam yakınımızdan akıp gidiyor. Ama önemli olan bunu fark edip, yakalayabilmek.
İş yerine yerleştiğine çok sevindim. Biliyorum ki kısa zamanda düzenini kurarsın.
Kendine zaman ayırmana çok sevindim. Tüm dostları seni özlemiştir. Keyfini çıkar.
Ellerine sağlık.Kek muhteşem olmuş. İçindekilerle tadını da tahmin ediyorum.
Kara dutun da en iyisini yapıyor. Hem okuyup, hem de zamanı değerlendirmek çok daha iyi.
Sevgiyle kal.

sarımutfak-hande 21 Mart 2012 15:14  

kek harika belli ama ben çiçeklerede bayıldım yaa süperler
ellerine sağlık canım

Baharcicegi 21 Mart 2012 15:26  

Önce renk renk cicekleri icime cekiyorum missss gibi türkiye kokulu, burdaki cicekler hic kokmaz
bahar yavasda olsa gelecek gibi bu gün günesi gördük sükür
yeni is yeriniz hayirli olsun bol kazancli olsun canim
kekin bir kabarmis bir kabarmis yumusacik pamuk kek olmus ellerine saglik Nunucum

durutarifler 21 Mart 2012 15:38  

Nunu'cum nefis olmuş
Harika görünüyor
Resmen insanı cezbediyor
Ellerinize sağlık
Sevgiler

sibelyalcincom 21 Mart 2012 17:20  

Ellerine sağlık kek çok güzel görünüyor ama insan çiçeklere bakmaktan keke bakamıyor:))için açıldı sevgiler...

made in funda 21 Mart 2012 19:35  

süper bir kek olmuş ellerine sağlık.ba-yıl-dım..tek kelime ile harikasın...

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Mart 2012 21:56  

defneyle birlikte
çook teşekkürler fundacım sevgiler.

ev atolyesi
:) sende haklısın :)
sevgiler


nilay
teşekkürler canım,
sevgiler


bahar çiçeği
öznucum teşekkür ederim, insanın içine dokunuyor yazdıkların, dilerim geldiğinde hasretlerin son bulur
sevgiler...


sarı mutfak
handecim çiçekler 1- kek 0 :=))
sevgiler


bülbülün yeri ,
Birgülcüğüm :
'' ben bu satırlara şapka çıkartırım ''
sen ne güzel bir yüreksin .çokk teşekkür ederim

sevgiler..


hepinize çok sevgiler..

Esra Özkutlu 23 Mart 2012 13:59  

sevgili nunu, ne enfes bir kek! en yakın zamanda deneyeceğim. sevgilerimle... irmik hanım :) www.irmikhanim.blogspot.com

Şeftali Çiçeği 24 Mart 2012 01:17  

Meyveli kek enfes.Cevizli krokanlarlada daha bir güzel olmuştur bende deneyeceğim kısa zamanda elleriniz dert görmesin.

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Mart 2012 11:21  

esra özkutlu
irmik hanımcım teşekkürler :)
çok sevgiler


şeftali çiçeği
seveceksiniz !! teşekkürler
sevgiler

zeymurancafe 25 Mart 2012 16:54  

kek nefıs gorunuyor canım ellerıne sağlık

Güngör Ekinci Saglik 3 Nisan 2012 17:10  

Canim Nunucum merhaba,
ben bu keki yapmaya çalistim ama, meyve parçalarinin denk geldigi yerler tam pismedi. Neden olabilir sence, yardimci olabilirsen çok sevinirim. optum sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Nisan 2012 21:58  

güngör

tatlım senin adına çookk üzüldüm şimdi :(

kek yaptıkça, el alıştıkça, bilirsinki kıvam konusunda, göz kararında bile bir Ustalık söz konusu oluyor !
Yıllarca tüm malzemeyi çırpıp, kıvama bakarım !
Bazen yumurta büyüklüğü farkı bile un eklememe neden olur. Su salacak meyveler kullandığımda kıvamı gözden geçirip un artırabilirim,
- bazende öyle koyu olurki kek hamuru ! azıcık sütle inceltirim !!

Mutlaka böyle bir nüans farkı olmuştur.
genelde bunlar olabilir, kek hamuru her zaman yazarım, iyice gözden geçirilir.

Gerçekten üzgünüm yaşadığına.
Olmamasını tercih ederdim,
benim tarifimden dolayı değil, beklentilerimiz açısından :((

ben defalarca çokk bilinen, HEP takip edilen İlk bloggerlardan birinin kaç tarifini çöpe döktüğümü... !!!! :(((
resimler- sofralar muazzammmm..
lakin kaç kerelerce çöpe attım . olmadı olmadı :(
yapa yapa geliştirdim ve sonradan oldular !!!

bence en iyi kek tarifini kullan ,
bu malzemeleri öyle ekle derim.
en garantisi bu çünkü.

dilerim hiç üzülmezsin.

çok sevgiler güngörcüğüm..

Güngör Ekinci Saglik 4 Nisan 2012 15:46  

Canım Nunucum, çok teşekkür ederim. Dediğin gibi kıvamına dikkat edeyim bir dahakine. Belki de yumurtalar küçük gelmiş olabilir. Çok öptüm, teşekkürler, sevgiler.

YeMeK vAkTi 17 Nisan 2012 11:00  

Oyy:)) yaparımki ben bunu:)Ellerine sağlık nunum domuş yaban mersinimi kurumu donmuş olsun nütfen nütfenn :)

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Nisan 2012 11:33  

aylincim
kuru tatlım..
çğnkü ıslak meyveler var içinde,
çok hoş olmuyor bunda donmu- taze yabanmersini

sadeceyazın tek başına kullanmanı tavsiye edieceğim naçizane
afiyetle canım

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP