BAHAR BOĞAZİÇİNDE GÜZEL...

>> 24 Mart 2012 Cumartesi


Ortaköy'den  sevgi ve selamlar hepinize.....

Dostlarım, can kardeşlerim mesaj atmış, herşeyi bırak ! bize, baharı selamlamaya, senin mekana doğru  koş !!!
Hiç duraksamadan kabul ediyorum, sabah kuş sesleriyle uyanmak öylesine heyecan vericiydi ki, kanatlarımı çırpa çırpa bende kendimi dışarıya atıyorum, güneş göz kamaştıryor, insanlar güleryüzlü, telaşsız, bahara ayak uydurmuş yürüyorlar adeta..


Aralarına karışıyor, arabaya göz ucuyla bile bakmadan, misler gibi bir deniz yolculuğuyla boğaziçimin, denizin, martıların tadını çıkartıyorum...... Az sonra , her hafta konuştuğum , ama 3 aydır görmediğim arkadaşlarımla sarmaş dolaş olmanın keyfiyle, güzelim bahar havası eşliğinde Ortaköy'de hasret gideriyoruz ....


Tazecik  lilliumların kokusu beni sarhoş ederken, çok sevdiğim mekanın huzurlu sükunetinde kahvaltımızı 2 saat süren sohbetle bitirip, kahve faslı için dışarı çıkıyoruz...


Oturduğumuz yerden manzara böyle... Tabii henüz yeşillikler, filizlenmiş ağaçlar burada yok !!! Hatta sisten karşı yaka bile net değildi, ama o ısıtan güneş, içimize ılık ılık aktıkça bir başka enerjiye bürünüyorduk... Vapurlar ve martılar başroldeydi, kuş sesleri nağmeleriyle kulaklarımızı şenlendirdi gün boyu...


Biraz alışveriş yapalım dedik, bilenler bilir ya,  ortaköy sokakları birebirdir bu işler için  ...


Yürürken bu yakışıklı delikanlıya rastldık , Tanıştırayım efendim  :) Adı Rocco ! 11 aylık devasa bir İsveç köpeği.... Hani Heıdı cizgi filmindeki Jozef'in akrabası ! :))  Bu kocaman delikanlıyı dakikalarca sevip resimler çektik ...


Sonra bu hanımefendiye rastladık :)  Güneş banyosu yapıyordu, fazla rahatsız etmeden vedalaştık :=)


Ya bu kendini çiçek zanneden şaşkın beyefendiye ne demeli ??   :=))))))))))


ve içimizi açan şu yaradanın eşsiz renklerine, kokularına ne söylemeli ???
dönerken, laleler, frezyalar ve papatyalar  ve bana yol arkadaşı oluverdiler ..


Aklım kalmadı değil, ama yazlık için daha sonraya bıraktım bu alışveriş bölümünü... vedalaşmak çok zor oldu !!


Dostlarımla ayrılık  saatim geldi,  hiç arayı açmadan yine dedik yapalım, yine boğaziçi, yine sabahın ilk saatleri, yine kahvaltı ve kahve keyfi eşliğinde olsun dedik diğer buluşma da ...
Sevgiyle sarıldık ayrılırken, onlar kendi işyerlerine, bende iznimin, kıymetli saatlerine , her anın tadını çıkara çıkara geri döndüm..

Yine güzelim boğaziçi, yine martıların elçiliğinde yapılan bir vapur sefası, köpük köpük dalgalar,  masmavi gökyüzü, masmavi deniz, tuz kokusu, yosun kokusu, mutlu gördüğüm insanlar, kalabalık İstanbul, çiçekçiler, balıkçılar, korna sesleri, uğultulu gürültülü bir İstanbul kalabalığında, ağır ağır  kendi eksenime dönüşşşş.......... :=)



HEPİNİZ MUTLU KALIN...
DOST KALIN....
SEVGİLERLE  YAŞAYIP, YAŞATIP, GÜLÜMSEMEYİ UNUTMADAN YAŞAYIN....


GÜZEL BİR HAFTA SONU OLSUN ,
SEVGİLER.....

32 yorum:

u.aydin 24 Mart 2012 09:38  

baska soze ne gerek;muhtesem.....

Bulbulunyeri 24 Mart 2012 09:44  

Canım,
ne güzel bir gün olmuş. Galiba bahar gerçekten geldi. İçim açıldı. Işıl ışıl oldum fotoğraflara bakmak bile möutlu olmama yetti. İstanbul başka bir güzellik. Dünyanın hiç bir yerinde var mıdır acaba bu güzelikte başka bir yer? Ne şanslı bir ülkeyiz.
Paylaşım için teşekkürler.
Sevgiyle kal.

zeynep 24 Mart 2012 09:57  

Uzun zaman oldu Ortaköy ' e gitmeyeli , kahve içip dar sokaklarında alışveriş için standları gezmeyeli . Ne kadar keyifli bir bahar sabahı olmuş senin için , benim de içim açıldı resimleri görünce . Kahvaltı masası , çiçekler çok güzelmiş .

Mutlu , keyifli bir haftasonu diliyorum , sevgiler.

Adsız 24 Mart 2012 10:05  

canım benim merhaba,
nerde napılır, nasıl keyif alınır hep bildin sen,
kareler çok kışkırtıcı sanırım bir vapura atlamak üzereyim 2 saate kadar,
gittiğim yerden telefon açarım artık
öperim kuzum,

Semra y

ruşyena 24 Mart 2012 10:33  

ne güzel bir zaman dilimi...
okurken oradaymış kadar mutlu oluyor insan...

Ferkay 24 Mart 2012 10:48  

Ne de iyi etmişsin Nunum sayende bizim de içimiz açıldı. Güneş hepimizin içini kıpır kıpır yapıyor.
Mutlu hafta sonları canım..
Sevgiler..

Şehnaz 24 Mart 2012 10:59  

ahh nunucum yapma bana bunu resimlere hayran hayran baktım...o kırlentlerin güzelliği büyüleyici,boğaz iskelesinin kokusunu buradan duydum sanki....ahhh çok güzel..inşallah birgün buluşmak dileğiyle..sevgiler..

Adsız 24 Mart 2012 11:13  

günaydın nunucum, her iki postunda çok iç açıcı, seviyorum bu yaşam fışkıran karelerini sen, ve istanbulunu,
senin gözünden herşey güzel bana
tadını bolca çıkar özleriz seni yakın zamanda yine
kolay gelsin iyi tatiller canım

Banu

Adsız 24 Mart 2012 11:17  

Ne güzel fotoğraflar nunucum, sayende Ortaköy e gittim...Sevgiyle...

tatlıhayat- gülyüz



şuanda İstanbul'da olmak vardı.ne kadar güzel paylaşımlarda bulunmuşsun canım çok saol...

AHLâM'DaN

Birkaselezzet blogspot.com 24 Mart 2012 12:02  

NUNUCUM SEFAN OLSUN CANIM
BİZİM YERİMİZEDE BİR ÇAY İÇ
:))

Unknown 24 Mart 2012 12:06  

Az kaldi, 3 hafta sonra ben de Ortaköy sokaklarinda olacagim insallah......:))
O kadar özledim ki Oralari.... Ama sayende birazcik ta olsa özlemim azaldi sanki... Emeklerine saglik arkadasim... Sevgilerimle,

Çiçeklendim 24 Mart 2012 13:51  

allahımm:)) ayy kimse kıskanmasın dünyanın en güzel şehri-herşeye ragmen- İSTANBUL:)) Çok sevgilerimle.)))

Unknown 24 Mart 2012 14:03  

Yine keyifle okudum sevgiyle kal

Nilgün Torunoğlu 24 Mart 2012 14:11  

Sen yaşarken İstanbul'u ,Boğaz'ı doyasıya,ben de yanındayım çok uzaklarda yaşasam da... İstanbul sen anlatınca daha güzel biliyor musun ? Sevgiler ve iyi hafta sonları sevgili Nunu !

Adsız 24 Mart 2012 14:36  

Her seferinde ilk kez gezer gibi bir duyguya kapılıyorum senle okurken,
öyle güzel yapıyorsunki ben her defa aşık oluyorum yeniden cağnım boğaza,
ne iyi yapmışsınız nunuşum,
çiçekler ve karelerdeki martılar çok dikkat çekici
devamını bekliyorum tatlım
iyi pazarlar olsun size / Asu.

NzlGl 24 Mart 2012 15:03  

Sevgili Nuray hanım
yine baharın güzelliğini , istanbul'un baharla bir başka güzel olduğunu hatırlattınız bize..:))
ne güzel bir gün geçirmişsiniz:) darısı başımıza:)
sevgilerimle

#birfotoğrafbiryazı 24 Mart 2012 19:29  

Güzel fotoğraflar içimi açtın..
:)

Oznur (100de100 Marifet) 24 Mart 2012 19:33  

evet bahar bogazicinde guzel ama biz o guzelligi goremeyenlerdeniz, bizim yerimize tadini cikarin

Unknown 24 Mart 2012 20:18  

Sultanım senden İstanbul'u dinlemeyi
o kadar çok seviyorumki beraber gezmişiz gibi okudum öpüyorum.

reyhan kokulu mutfağım 24 Mart 2012 21:35  

çok güzel insanın içi açılıyor paylaşım için teşekkürler...

Adsız 24 Mart 2012 21:48  

çiçekler olmadan sen olmazsın, boğaz olmadan istanbul olmaz, çok şahane kareler yakalamaşsın kediler, martılar, şehir hatları öyle güzelki,
sağolasın nurayım, ışıl ışılsın yine, öpüyorum sevgilerimi bırakıyorum canım.

Gülbin B.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 24 Mart 2012 22:28  

Şahane fotoğraflar İstanbul'a bahar gelmiş ne güzel, sevgiler kocaman :)

Adsız 25 Mart 2012 00:13  

dünyanın gözbebeği bir sahil, mis gibi kahveler, tazecik çaylar kahvaltılar, olmazsa olmazı istanbulun kediler köpekler, martılar gemiler çok hoşlar
senin gibi yazamasamda bak kafiyemde uydu,
emeğine sağlık hayatcım, inşallah devamı gelirçok sevgiler
nefis resimler

Neslihan

IŞILCA TATLAR 25 Mart 2012 01:35  

Nuraycığım,

Keyifleriniz bol olsun.

Ne zamandır gitmiyordum Ortaköye. Senin gözlerinle görmek de çok hoş doğrusu.

Çok öpüyorum.

altıüstüevkadını 25 Mart 2012 12:53  

Yıllardır İstanbul dan uzakta olan birisi olarak Ortaköy turu çok iyi geldi..Bir an geçmişe gittim geldim...Kocaman teşekkürler..Ottoman baskılı yastıklara da bayıldım
Sevgiler

Güngör Ekinci Saglik 25 Mart 2012 13:52  

Istanbula dair ozlem dolu yuregimi aydinlatti bu fotograflar Nunucum.
Tesekkurler, sevgi ve selamlar..

Özgür Tatlar 25 Mart 2012 15:23  

Tam bir istanbul turu olmuş . Ne güzel..şimdi oralarda ol mak vardı .çok imrendim..

zeymurancafe 25 Mart 2012 16:53  

her şey güzel ama kedıcıkler cok sevımlıler

beste 25 Mart 2012 17:13  

çook güzel ..çook sewiyorum..sizinle ortak zevklerimiz var..en baştada istanbul sewgisi..ama ne yazıkki ben senede sadece 2-3 kere gelip çıkarmaya çalışıyorum tadını..olsun böyle yazılar ve fotolar mutlu ediyo beni..birde mekanın adını sorsam söylermisiniz...nisan sonunda ordayım inşallah...kayseri den sewgiler..

Asis 25 Mart 2012 21:31  

Sevgili Nunu özlemimi giderdi bu sahane kareler.Yazilarini maalesef uzun zamandir okuyamiyorum,cünkü tam okurken yok oluyor falan anlamadim neden ..sevgiler sana

İçimden Geldiği Gibi 25 Nisan 2012 04:09  

Her halin başka bir güzel İstanbul.

Fiona loves beautiful things 14 Mayıs 2012 01:24  

hi
great pictures
you have a lovely blog with beautiful pictures
maybe we can follow each other if you want

xoxo

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP