YAŞIN HEP 19 !!

>> 14 Şubat 2012 Salı







Çok ama çok güzel bir kıştı... (1982) tıpkı şimdi gibi,
Karların pamuk tarlalarını kıskandırıp, tüm gün ve gece boyu  sessizliğe tane tane yağarak, sevgileri üst üste yığarak , üşütmek yerine gerçekten ısıttığı bir akşamdı..
Yeni takılan yüzüklerden sonra , resmi olarak  beni evimizden ilk  alışıydı....
Zil çalıyor, kapıyı açıp, sabırsızlıkla aşağıdan tek tek çıkılan basamak seslerine kulak veriyor , neden bu kadar yavaş çıktığını anlamaya çalışıyordum !
Az sonra bizim kata çıkan merdivenlerin başına geldiğinde,  herşey anlaşılmıştı :=))))
O kadar güzel bir manzaraydı ki.. o kadar seyredilesi bir film karesi gibiydi ki... nasıl kelimelere dökülür bunlar bilemiyorum....
Nerden aklına gelmiş bilmem,
yüzüne yayılmış  kocaaamaan bir gülümseme, yemyeşil gözler ışıl ışıl , bir elinde yaklaşık rengarenk 10 tane uçan balon ,  diğer elinde roman satıcıdan tümüyle-  kocaman sepetiyle alınmış !!!! demet demet demet nergisler, güller !!!!!!
.......... .......
Sinema salonunda ki,  romantik film sahnelerinden biri gibiydi, ama tek farkla , bu gerçekti ve film kahramanları bizdik...kendimizi an be an izliyorduk .....
Hayatımda ne gerçeği, nede sineması , öylesine sevgi dolu bir sahne daha yaşamadım......
Bir elimde nergis, bir elimde gül tüm gece diz boyu yağan karda yürüdük, eğlendik, güldük ama çokkk güldük, başımıza sanki kar taneleri değil de,  sayfamdaki kalpler yağarcasına  saatler boyu , uçuşup durduk....
................
Her kış geldiğinde, her kar yağdığında, bu güzelim  nergisleri sergilerde her gördüğümde ve de ne zaman tonlarca gülü bir arada  görsem : işte bizzzzz derim !!!!!
İşte Bu yüzden kış, kar, nergisler ve kırmızı güller ,benim ennn sevdiklerim oldular ... !!!!

Üzerinden tam 30 yıl geçti, dün balonlar alınan ''O kız 19 yaşındaydı.. ''
bugün ise ;  O gelip geçen her yıla inat , bir adet  sevgi gülü geldi :) anıların saflığını ve masumiyetini  beyazlar, masalımızı ise  kırmızılar temsil ediyordu !
30 gül, demet demet nergisler eşliğinde yeniden benimle buluştu.... nice yıllar olmuştu ikisini bir almayalı ! nice yıllar olmuştu böylesine duygulanmayalı...Masal evimiz buram buram 1982 deki gibi sevgi  kokuyor ve ben bu kokuya tapıyordum.....

2 gündür  evde, arabamda, YANA YAKILA bana armağan ettiği M.F.Ö.   Cd. arıyorum, tam ümidi kesmiştim ki, kocaman vazonun ortasından,  kalpler eşliğinde bana bakıp,
Üzerindeki nottan '' ne güzel şeysin sen ! yaşın hep 19 '' diyordu.....  :=)

ne güzel şeymiş  'O'' gözlere öyle görünmek ! ne güzelmiş öyle kalabilmek....hep böyle sevilmek.......birde gıyabınıza şarkılar armağan edilmek.....

SEVGİ GÜNÜNÜZ EBEDİ OLSUN,
SEVENLERİNİZ ÇOK OLSUN...

MAZHAR ALANSON'A SONSUZZZZ SEVGİLERİMİZLE..

57 yorum:

NEFİSE 14 Şubat 2012 23:54  

Ne harika kadınsın...Mutluluğun daim olsun!

dayatmalarda kayboluş 14 Şubat 2012 23:55  

bayıldımmm.. Allah sevginizin-mutluluğunuzun 50inci yılında da 50 gül ile nergislerle ve çok daha büyük mutluluklarla kutlamayı nasip etsin..

bırtutamkekik 15 Şubat 2012 00:00  

gözlerimi doldurdun masal perim:)
sen ne güzel bir perisin gerçektenn...
yüreğine sağlıkk..
huzur sağlık ve mutluluk hep yanıbaşında olsun nunum..
öper seni kekiğin..
biraz sulu gözleri ama...
:)

Adsız 15 Şubat 2012 00:04  

sen ne güzel bişeysin

SEMRA <<

Ferkay 15 Şubat 2012 00:16  

Masal dünyasının masalcı teyzesi hayat her zaman senin için masal tadında olsun.
Kocaman öpüldün...

projecantasi 15 Şubat 2012 00:17  

Offf çok güzeeel! Heyecanlandım, duygulandım, kıskandım :))

Adsız 15 Şubat 2012 00:21  

ben dahasını da biliyorum, ama devamı başka bir yerde olur diye kendime saklıyorum
mükemmel bir anlatım
ben senin yaşadığın masalın lezzetini hiç bir kitapta okumadım sevgili arkadaşım benim.
allah sizi hiç ayırmasın
sevgililer gününüz senin deyiminle sevgi gününüz kutlu olsun nurayım.
resimler harika F.B.
- Sema N

Aybike Ceylan 15 Şubat 2012 03:29  

Seni seviyorum Nunum,
Gunun kutlu olsun.
Saglicakla kalin.

durutarifler 15 Şubat 2012 07:52  

Ne güzel
Ne mutluluk
Ne büyük bir şans
Ben de öyleyim
Nunu'cum sevgililer günün kutlu olsun

zeynep 15 Şubat 2012 07:53  

Sevgililer günü böyle kutlanır , bir sevgi ancak bu kadar güzel ifade edilir . Mutluluğun daim olsun canım , hayatınız sevgi dolu olsun .

hayat izlerim 15 Şubat 2012 08:50  

Çok güzel, hep mutlu olun, mutlu kalın ..

Delfina ; 15 Şubat 2012 09:08  

Çok duygulandım,ne güzel bir kutlama olmuş.Birlikte sonsuz mutluluklara uçun oğullarınızla Nunum..

neslice tarifler 15 Şubat 2012 09:21  

Ay ne güzel yaaa. Öyle imrendimki. Okurken gözümde canlandırdım. Sizin gibi aşıklardan pek kalmadı bu devirde. Şimdi önceden kulağa çıtlatılan "tek taşlı" hediyeler moda. O balonların hatırası mutluluğu bir ömür boyu sürsün. Sevgiler..

Sayın KARACA 15 Şubat 2012 09:52  

Ayy ne kadar güzel yaa allah işallah bize sizinki gibi aşk dolu uzunnn uzuunnn yıllar nasip eder :)

NzlGl 15 Şubat 2012 10:08  

Ben sizin yerinize bir kaç kez tahtaya vurdum Nunucuğum:)))

İşte gerçek masal bu olsa gerek. Sonu hiç gelmeyen, baştaki sevgilerin hep devam ettiği:)))) ve kahramanlarının birbirlerini çok her zaman çok sevdiği....

Allah nazarlardan korusun sizi... Sevginiz, birlikteliğiniz hep daim olsun...

Adsız 15 Şubat 2012 10:45  

canlarımmmmm
hastayım size / asu

mehtap kuzucu 15 Şubat 2012 11:26  

bu güzel filmi bizlerde izlemiş gibi olduk...Allah mutluluğunuzudaim etsin,nice 30 yıllara..sevgiler

lavantalimon 15 Şubat 2012 11:46  

Daha nice nice "yaşın 19" lu günlere:) çokk sevgiler:)

Unknown 15 Şubat 2012 11:50  

Sultanım o muhteşem satırlarını okurken gözlerim doldu.Sen tüm mutluluklara layıksın.İnşallah yaşın hep 19 kalsın,masal prensinle
uzun sağlıklı seneler sizinle olsun
öpüyorum.

kalpkurabiye 15 Şubat 2012 11:51  

çok tatlısınız ablacım yaaa:)
dilerim bizde hep böyle kalırız..
diken diken oldu tüylerim:)
nice mutlu zamanlara:)

Seda Kızılarmut Katrancı 15 Şubat 2012 11:52  

Allah bozmasın. Aşkınız sonsuza kadar daim olsun.

Bulbulunyeri 15 Şubat 2012 12:06  

Canım,
yaşamdaki güzel anları böylesine şiirleştirmek işte başarının sırrı.Yaşantının sıradanlaştırılmasına asla izin vermeyeceklerdensin. Eşinin de bunda katkısı çok büyük elbette. Ruh eşini bulmak bu galiba. MaşAllah diyorum. Sevgi ve saygı her gün artsın ve bu masalı biz sevgiyle hep takip edelim.
Gül ve nergislerin hayranı güzel kadın sevgiyle kalsın.

Esma 15 Şubat 2012 12:41  

sağlıklı, mutlu hep birlikte sevgi dolu günlere sevdiklerinizle....
Esma

Turta Tadında Yaşamak 15 Şubat 2012 13:26  

ayy ne güzel bir düşünce bu böyle, acaba benim eşim 30 sene sonra böyle düşünecek mi merak içindeyim ;) Allah size de eşinize de mutlu ve uzun ömürler versin birliktee.. sevgiler :)

uçuş böceği 15 Şubat 2012 14:06  

Aşk kokuyor her sözcüğün tatlım
masalın çok güzeldi , sevginiz her"daim taze kalsın mutluluklar..
perihan

Adsız 15 Şubat 2012 14:10  

Aşk kokuyor tüm sözcüklerin tatlım masalın çok güzeldi.Sevginiz ve mutluluğünuz her daim taze kalsın.

Sevgilerimle.....,

perihan

Yasemin 15 Şubat 2012 14:30  

Ohhh Harika... paylaşımın için teşekkürler.

Minik Kelebek Fısıldıyor... 15 Şubat 2012 15:49  

Anam bu ne hoşşşş yaa vallahi duygulandım. Bizde 8 yılı geride bıraktıkkk :) Dana nice yılları hep bu şekilde görmek nasip olur.
Kutlarım sizi. Aranızdaki bu bağ, bu sevgi hiç kopmasın :)

Sevgilerimle...

Unknown 15 Şubat 2012 16:06  

Hikayeniz çok içtendi.

Adsız 15 Şubat 2012 16:22  

bize 49 olmak, sana 19 olmak yaraştı,
sen bunun hakkını çok iyi verdin nunucum, maşallah maşallah maşallah maşallah
41 kere maşallah ]]]]]]]]

siz nefis insanlarsınız nefis bir ailesiniz
kutlarım güzel arkadaşımı // selma

Adsız 15 Şubat 2012 22:08  

Okurken içim bi hoş oldu, duygulandım :) Her gününüz sevgi dolu olsun inşallah. Böylesine güzel bir aşkı Allah herkese yaşatsın. Balonlar, güller, nergisler.. :) Yağan kar taneleri kadar kalbinize aşk dolsun :)

Esra Özkutlu 15 Şubat 2012 22:52  

Super duygular, naif anlatim, boyle duygularin varoldugunu bilmak ne guzel! İrmik hanimdan sevgiler...

Adsız 15 Şubat 2012 23:07  

yazılabilecek en kısa, en akıcı, en gerçek masal-roman,
hani derler devamı olsada bitmesede sabahlara kadar gece gündüz okusak..
ne güzel cümleler ne güzel anılar bunlar nunum
hazine sandığı sende gizli !
alah ayırmasın
Mine K

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ 16 Şubat 2012 00:50  

mutluluğunuz yıllar yıllar sürsün canım
sevgiler :)

Dostbahcesindenlezzetler 16 Şubat 2012 00:58  

Duygular bu kadarmi guzel anlatilir..
Sevgi ile kalin..

Adsız 16 Şubat 2012 08:37  

sende bizim için hep 19 yaşındasın,
cıvıl cıvıl , pırıl pırıl misler gibi yıldızlardan parlak, su gibi berrak
allah nazardan saklasın canım arkadaşımı
NE GÜZEL ŞEYSİN SEN :]]]

Gülden Y

Banu 16 Şubat 2012 16:43  

Nunucum mutluluğunuz daim olsun ne güzel yazmışsın yine bu renkler resimler harika. Benden de sana kocaman sevgiler canım:)

LEZZETLİ SOMUNLAR 16 Şubat 2012 22:34  

Nuraycım; sevmek ayrı bir şey, sevdiğini gösterebilmek, hele ki böyle gösterebilmek ise apayrı bir şey. Ve çok güzel tabii..Sevildiğimizi biliyoruz çoğumuz ama somut olarak görmüyoruz maalesef:(( Allah daim etsin canım, ne denebilir ki..(Bu arada bizim de 29 sene:))

Adsız 17 Şubat 2012 09:23  

Sizi çook sevdim ben sevgili nunu bu kadar içten bu kadar sevgi dolu, maşallah size...

Nuray

tatlıhayat 17 Şubat 2012 10:43  

Sanki türk filmi izledim gözlerim doldu nunu cum allah mutluluğunuzu daim etsin canım.Sevgiyle...

Birkaselezzet blogspot.com 17 Şubat 2012 14:34  

masal perim çok güzel anlatım
bayıldım
:))))))
huzur mutluluk yanında olsun.
bir kase lezzet öptü canım.

Zeugma 17 Şubat 2012 16:47  

Harikaydı !!!!

Mutlu masalınız sonsuza kadar sürsün. Sürekli aşk, sağlık ve huzur içinde olun sevgili Nunucuğum..

Nice yıllara...
Sevgilerimle......

Sonsuz Dekorasyon 17 Şubat 2012 20:29  

ayyy ne kadar güzel anlatmışsın gözümde Canlandırmak çok güzeldi aman dilini ısır allah nazarlardan korusun çok şükür bende eşimle 8 senedir birlikteyim ve çok mutluyuz inşallah allah sağlık verir bizde 30 lu yıllarımızı görürüz...

ihlamurcum 17 Şubat 2012 22:17  

Aman maşallah Nunucum Allah nazarlardan korusun.Sevmek ve duygularını ifade edebilmek süper.Ama bence sen bunları hakediyorsun, he sevgiyle kal.

Cocukla Cocuk 17 Şubat 2012 23:54  

Maaşallah nunu'cum,masal gibi.. sevginiz, mutluluğunuz daim olsun..sevgilerimizle..

CEPAYNASI 20 Şubat 2012 01:26  

film gibi canlandı gözümün önünde yazdıkların....
hep devam etmesi dileği ile:))

PAPATYA PRENSES 21 Şubat 2012 04:33  

Maşallah...söze ne hacet..yürekden geçenleri söze dökmeye yetmez kelimeler..

sare 21 Şubat 2012 23:16  

Ne güzel, ne güzel yazmışsın, NuNucum.
Sevgi dolu kalpler hiç eksilmesin yanınızdan...
Sevgiler.

darkolivee 23 Şubat 2012 18:45  

İnanırmısın şu an tüm tüylerim ayakta, o nasıl anlatıştır, nasıl kelimelere döküştür yarabbim, aşkınız ilk günki gibi kalsın hep inşallah, bende 83 doğumluyum, siz 82de evlenmişsiniz :)

oyy oyy bizde görebilecekmiyiz bu günleri ::) allah herkesin yüreğinden sevgiyi eksiltmesin inşallah...

not: bloğumda perlina ile ortak bir çekiliş düzenledik, katılırsan çok memnun olurum, çok sevinirim...

sevgiler

AsOrTiK 24 Şubat 2012 11:32  

harika bir flimdi izlediğim ve çok romantik... mutluluğunuz daim olsun, hiç ayrılmayın...

son cümleye bayıldım, ne güzel şeymiş....... demek ki haketmişsiniz...
sevgiler

Blogger Bolat 26 Şubat 2012 22:16  

Çok sıcak bir post olmuş :) mutluluklar dilerim :)

Bir Dut Masalı - nUnU 1 Mart 2012 10:34  

Çok teşekkür ederim bu kadar güzel,
böylesine içten yorumlarınız için...

-----

Bu aralar uzağım,
ne yazık ki şirketi yeni yerine taşıma telaşımızdan biraz daha sürecek ayrılığımız ,
ilk fırsatta görüşmek üzere.
çok sevgiler.

Evden Eve Taşımacılık 1 Mart 2012 18:35  

Merhabalar yeni bir oluşum içinde olduğumuz özel kadınlar sitemize sizi de davet ediyoruz. Güzel paylaşımlarınızı bizlere www.ozelkadinlar.com veya www.ozelkadinlar.com/forum kısmından ulaştırabilir, paylaşabilirsiniz sizi de aramızda görmekten gerçekten mutluluk duyacağız sitemizde şu an için insanlara gerçekten yararlı olabilmek adına kendini adamış 5 editör arkadaşımız bulunmakta amacımız türkiyede kadın denilince en iyi ve en güzel platformu oluşturmak umarım sizde bizlere katılarak bizi şereflendirir ve onurlandırırsınız saygı ve sevgilerimle.

Güngör Ekinci Saglik 2 Ocak 2013 14:25  

çok duygulandim gerçekten. Rabbim mutlulugunuzu daim etsin insallah, sevgiler canim.

Adsız 3 Ocak 2014 00:23  

Canım, harika Allah mutluluğunuzu daim etsin.

Adsız 3 Ocak 2014 00:35  

Canım,harika Allah mutluluğunuzu daim etsin Belgin Solak

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP