PANCARLI -YOĞURTLU MAKARNA SALATASI

>> 7 Şubat 2012 Salı


ALLAH KAVUŞTURSUN !!!!
Ne kadar güzel bir temenni, ne kadar anlamlı bir dilek !!!
Hepinize sevgilerimi iletiyor, o yazdığınız sevgi dolu, DUA dolu, duygu dolu yorumlarınız için çok teşekkür ediyoruz...

Ben ÇOK İYİYİM..

Üç beş gün kar tatili yaptım, kafamı dağıttım dostlarım ve arkadaşlarımla, cadde de kar keyifleri ve biraz mola,  meşakkatleri olsa da, çok  iyi geldi bana ...

Karadutum ise daha da iyi !!!   '' ArTIK 'O' bir LORD ''  :=))  Yeni ismi bu  :=))))))
Sorunsuz bir yolculuk, konakladığı  ve memnun kaldığı  huzurlu aile ortamı , nefis bir eğitim merkezi , İngiltere'nin en güzel sahil  şeritlerinden birinde yaşayarak ,  herşeye mükemmel bir başlangıç yapmış durumda...
Hepinize teşekkürleri ve sevgileri var.
 ee daha ne olsun... yolu açık olsun ; huzur ve sağlıkla , tamamına erip, Allah Kavuştursun diyoruz bizde kendimize ....

Çok telaşlar var hayatımızda, iş ortamı değişiyor, yeni mekana geçiyoruz, bu taşınma işi aylar süreceğinden ,kış dönemine de geldiğinden biraz zorlanacağız ,hatta üstüne yıpranacağız da..
Bu aralıklı molalar o sebeple olacak ,yokluğum sizi meraklandırmasın !

Dün erken çıkıp geldim, ağırlıyacağım misafirlerim vardı, sevgili karadutumun çok sevgili komşuanneleri allah kavuştursuna geldiler, cici bir masa, yeni tarifler vardı soframda, gel görki, acele acele çekince, hepi topu 4 tanecik olan resimler titremiş hiç biri net çıkmamış :(
tek resim mutsuzlukla alabildiğim bu makarna salatası oldu , zira oda net değil ama en görünürüydü ...
Geçen sene yapmıştım salatamı hepiniz çok sevmişiniz, adeta yemesek de olur, seyretsek yeter diyenleriniz de olmuştu  :=))
bende çok  severim bu halini, pancar turşusunu da unutmadan yazayım ki küskünlük  olmasın aramızda ..
Galiba en çok da rengine vurgunum.... ne göz alıcı bir şeydir böyle..
Sizede tavsiye ediyorum, çok hoş oluyor, komşularım da çok sevdiler, böyle denemediklerini söyleyip ilk fırsatta yapacaklarmış..
Yapmayanlarınız kaldıysa buyrun tarifi paylaşayım :
TÜM TADANLARA AFİYETLER OLSUN.


PANCARLI - YOĞURTLU - MAKARNA SALATASI  ( 6 kişilik)
-1/2 pk haşlanmış, soğutulmuş ,tercihen küçük-mini  makarnalar
-3-4  iri , kabuklarıyla ! haşlanmış pancar ( tencerede 35 dakika sürüyor haşlanması - fısslerde 10-12 dakika ! , ılık-sıcakken kabukları kolayca soyulur ))
-bol yoğurt - 1 diş sarımsak
-dereotu, biraz da maydanoz karışımı
-dilerseniz mayonez. (kullanmıyorum)
-hafif çekilmiş karabiber- kırmızı biber

Önce yoğurdu hazırlayın
sarımsakları ekleyin
Makarnayla karıştırın,
baharatlarını ekleyin
dereotunu serpip karıştırın
en üzerine pancarları koyun,
yada hepsini beraber karıştırın
SİZ BİLİRSİNİZ ...

sevgiler...

43 yorum:

My Hobby World 7 Şubat 2012 16:55  

Pancarı çok severim eh makarnaya hiç hayır demem.Dolayısı ile soluğu mutfakta almalı...Teşekkürler...

Çınar 7 Şubat 2012 17:09  

Canımmm Allah kavuştursun Karadutunla sizi, sağlık mutluluk ve başarılarla inşaallah.

Tarifi deneyeceğim teşekkürler

Sevgiler

Hayat İzlerim 7 Şubat 2012 17:22  

Bunu mutlaka deneyeceğim özelikle annem için, annem pancara dayanamaz.
Lord'la ilgili güzel haberlere sevindim. Yüzünüz hep gülsün, sevgiyle kalın :)

bırtutamkekik 7 Şubat 2012 17:24  

ohhh ne mutluu nee muttluu:)
seni böyle moralli görmek çok güzel be masal perim..
iyi kii güzel haberleri getirdin bizlerede..

allah,ımm o nasıl güzel bir renktir öyyleee:)
ellerine sağlık nunucum..
gönülden muhabbetle...

kekiğin...
:)

Unknown 7 Şubat 2012 17:43  

muhteşem olmuş her zamanki gibi kalbine eline sağlık. Bu arada çay kahve bahane etkinliğinin yeni ev sahibesiyim sevgiler
Gelibolu17'nin hazırladığı "Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 8 ŞUBAT-22 ŞUBAT tarihleri arasında http://tombultarifler.blogspot.com yani ben ev sahibeliği yapacağım... Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz...
Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız.... "Allah'a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah'a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah'a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!" Muhammed Mustafa (s.a.v) Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğim :) Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Tombultarifler'e gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp http://tombultarifler.blogspot.com/ adresimde yayınlayacağım :) Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğim arkadaşlarım kırılmasınlar)

Tarkanın Annesi 7 Şubat 2012 17:43  

Bir önceki postunu kaçırmışım ama şimdi okudum umarım güzellikler olur hayatında çok zordur eminin insanın evladından ayrılması ama mutlu birşeyki kendi hayatını çizebilmek için çabalayan bir oğlun var ve güzellikler için yapaılmış bu yolculuk sayılı gün çabuk geçer derler umarım çabucak geçer bu zor günlerin.

hepsusluydum 7 Şubat 2012 17:48  

Nunucum merhaba,
farkındaysan blog aleminden epeyce uzaklaştım.Uzun zamandır kimselere gelemiyorum.Sana da gelmeyeli çok olmuş, baksana oğluş gitmiş haberim yok..Güle güle gitmiş ,Allah yolunu açık etsin.Sağlıkla kavuşsun ailesine..Sevgilerimle Zehr@

Unknown 7 Şubat 2012 18:05  

Seni gördügüme cok sevindim Nunucugum... Insan herseye alisiyor degil mi? Sen de alisacaksin bu tatli ve hayirli ayriliga... Rabbim hepimizin evlatlarinin basarilarini yasamamizi kismet etsin... Sevgilerimle, ellerine saglik...

seyabb 7 Şubat 2012 18:18  

Hiç aklıma gelmezdi pancar ve makarna....güzel...

Adsız 7 Şubat 2012 18:29  

oh şükür kavuşturuna
sıkıldım hergün bakmakdan bende
ne güzel bişey bu, hemen yapsakda yesek nunum
bizdende selam söyle lorduma
afferim benim ballına.
öperim canım

Nesrin

zeynep 7 Şubat 2012 18:30  

Canım ne güzel tatil yapıp dinlenmişsin , harika bir salatayla dönmüşsün , eline sağlık , sevgiler.

Adsız 7 Şubat 2012 19:21  

aslan arkadaşım benim kale gibidir elbet.
allah kavuştursun canım benim, herşey yolunda olacak tabii maşallah.

bu salata muhteşem, tabağıda görmedim sanma )))))ikinide bittim,
hiç denemedim yaıcam bende canım
teşekkürler eline sağlık sevgiler hayatım / SEMRA

Gönülünce 7 Şubat 2012 19:54  

Güzel haberler almak çok hoş herşeyin hayırlısı olsun...Salata nefis olmuş rengide harika görünüyor...Ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

Adsız 7 Şubat 2012 21:09  

anası kraliçe
oğlu lord
olması gereken olmuş yine
=]]]]] maşallah rast gitmiş ,leri, hadi allah utandırmasın,
sende bir keyifle işine gücüne bakarsın,
bu güzel mamalardan yaparsın
eline sağlık, sağol nunucanım çok değişik bir tarifmiş.
sevgiler canım
banu

lezzet sefasi 7 Şubat 2012 21:17  

Gercekten guzel gorunuyor,bend edenemliim bu salatayi.
Karadut unun gittgindne haberim yoktu, Allah kavustursun, onalr mutlu olsun.

Unknown 7 Şubat 2012 21:29  

Allah kavuştursun,
hem çok mutlu oldum,hem içim burkuldu senin adına,
ama sayılı gün öyle değilmi?
sevgilerimle....

Leylak Dalı 7 Şubat 2012 21:35  

Nunucum, biraz geciktim galiba ama ben de Allah kavuştursun diyorum Karadutuna. Bir yaştan sonra kendi kanatlarıyla uçuyorlar yuvadan. Sağlıkları ve huzurları yerinde olsun yeter ki.
Sevgiyle...

Esma 7 Şubat 2012 22:33  

Sevindim iyi ve moralli olduğunuza:-)...
Tarifi deneyip tadacağım...
Elinize sağlık....
Esma

Ferkay 7 Şubat 2012 22:35  

Nunum ellerine sağlık nefis renklerde bir salata olmuş.
Ellerine sağlık.
Sevgiler..

Adsız 7 Şubat 2012 22:48  

ne güzel şeyler biiyor öğretiyorsun bizede, çok merak edip beğenerek yazdım bunu.
pancara bayılıyorum ben, rengi dediğin gibi göz alıcı.
akraba gününe koca bir kase yapayım iyi olur
eline sağlık canım
herşey yolunda ne çok seviniyorum kocaman öpüyorum seni nurayım iyi geceler

asu

LEZZETİKRAM 7 Şubat 2012 23:01  

salata çok güzel olmuş elinize sağlık ,tez zamanda 365 gün bitsinde kuzunuza sağlıklı sıhhatli kavuşun :)

Cocukla Cocuk 7 Şubat 2012 23:30  

harika gorunuyor harika..pancarı kabuguyla ve butun haşlıyorsun değil mi nunucum?

Unknown 7 Şubat 2012 23:59  

Sultanım muhteşem bir salata ellerine
sağlık.Çok yorma kendini öpüyorum.

Adsız 8 Şubat 2012 07:53  

ne güzel revngi vardır dimi nunuşum, bende severim,
makarnada oluşu enteresan, tatmak şart oldu desene
lordumun mutlu, senin huzurlu olman çok sevindirdi bizide,
şansı hep çok olsun
sevgiler canım

Mine K

Bulbulunyeri 8 Şubat 2012 10:32  

Canım,
öncelikle lordun mutluluğuna her şeyin yolunda olmasına (MaşAllah) çok sevindim.
Hayırlı ve güzel haberlerini serüvenlerini bekliyoruz.
Yeni yerinizin hayırlı olmasını, orada da bol kazançlar ve mutlu günler geçirmenizi dilerim.
Ellerine sağlık. Makarna nefis görünüyor. Gerçekten de renk muhteşem.
Sevgiyle kal.

NzlGl 8 Şubat 2012 11:55  

İşte 'nunu' farkı
herşey düşünüldü, yapıldı , içe sindirildi yola devam:))
harika bir salatayla başlangıç
eller dert görmesin,
(yanılmıyorsam 355 kaldı:))))))
sevgilerimle

pembe kekik 8 Şubat 2012 12:04  

Nefis bir salata ellerine sağlık.Tekrar allah kavuştursun. Yeni iş yeriniz bol kazanç ve mutluluklar getirsin.Sevgiler.

durutarifler 8 Şubat 2012 13:41  

Evinizin lorduna başarılar dilerim :))
Salata gerçekten yemesekte seyretsek tadında
Ellerine sağlık
Segilerimle

kalpkurabiye 8 Şubat 2012 14:01  

tabiiki Allah kavuştursun..
gönülden gönüle başka ne diyelim ki:) yüeğimiz bunu söyletir bizlere..
daha iyi olduğuna sevindim ablacım:)
bende geçnlerde bir benzerini yaptım benim salatam tamamen pembe oldu:))

bir dilim bir tutam 8 Şubat 2012 14:35  

Aaa... cok ilginc geldi.Bu iki tat nasil güzel olmustur kimbilir...?
Sevgiler Nunucum

Tümay Öztürk 8 Şubat 2012 16:32  

Ellerine sağlık canım. Salata olsun benim olsun. üstelik pancar var içinde:)

Adsız 8 Şubat 2012 16:48  

buda muhteşem diyorum,
ve sizi ana oğul kutluyorum
öpüyorum nunum
// FERDA

gunduz68 8 Şubat 2012 19:02  

inan iyi olmana çooook sevindim....

NuR 9 Şubat 2012 12:55  

Benden de, ALLAH KAVUŞTURSUN ✿♥‿♥✿ sayılı gün, geçecek, eskilerin dediği gibi, dağ ardında olsun, yeter ki... canı sağolsun♥
Bu harika salatayı ben de sık sık masama koymaktan keyif alırım, ellerine sağlık♥

sare 9 Şubat 2012 22:15  

Hoşgeldin, sevgili NuNu.
Güzel haberler verdiniz, sevgili yeğenimiz hakkında...
Başarılar dilerim.
Canım arkadaşım, ne güzel bir salata olmuş, ellerinize sağlık.
Sevgiler...

Birkaselezzet blogspot.com 10 Şubat 2012 12:29  

mmmmmm hep mutlu ol canım.
:)
mis ellerine sağlık
:)
çok nefis.

Delfina ; 10 Şubat 2012 13:47  

oooo dolapta haşlanmış pancar var yarın böyle değerlendireyim ben de.parmaklarımı yiyeceğim yine biliyorum senin bu tariflerle nunum :)

ozguluntarifleri 10 Şubat 2012 18:22  

Nunum Allah kavustursun Kara dutunla sizi.Saglikli mutlulukla insallah....Ayriliklar olmasa kavusmalarda olmazdi dimi:)
Salatan muthis nefis gorunuyor canim.
ellerine saglik.
kucak dolusu sevgiler.

LEZZETLİ SOMUNLAR 10 Şubat 2012 20:06  

Her tür salatanın içine pancar turşusu girmiş halini çok seviyorum. İçeriği gerçekten mühim değil, bayılırım..Ellerine sağlık Nunucum. Karadutunun iyi ve keyfi yerinde olduğuna çok sevindim..Sevgiler ve iyilikler:))

Bulbulunyeri 13 Şubat 2012 12:52  

Canım,
nasılsın demek için uğradım.Taşınma işlerin nasıl gidiyor. Kuzucuğun nasıl? Her şeyin iyi ve güzel olduğu ümidiyle,
Sevgiyle kal.

Tijen 13 Şubat 2012 21:31  

Gerçekten allah kavuştursun tatlım. Eminim bu ayrılık zor olsa da hepiniz için çok geliştirici, sevginizi güçlendirici olacak. Tez zamanda kavuşasınız.

zeymurancafe 15 Şubat 2012 10:17  

salata nefıs olmus ellerıne sağlık canım

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP