2012 YILININ İLK KAHVALTI SOFRASI

>> 15 Ocak 2012 Pazar











Hepinize güzel bir pazar günü diliyorum...
Bir hafta öncesnden , yani 8 Ocaktan bir pazar kahvaltısı.
Kardeşim ailesiyle valide sultanı görmeye gelmiş, bizde yılın ilk kahvaltı sofrasını kurmuştuk..
Masal kahramanım Yurtdışında olduğundan, Kardeşimin Oğlu Timurcuğum da Danimarkada olduğundan 2 eksikle başlamıştık kahvaltıya.


Menüde :

Krepler,
Simitler,
Peynirli poğaçalar,
Sucuklu kaşarlı ve hindi jambonlu ızgara ekmekler ( tarifi gelecek)
Salata ve domates tabağı ( resimde yok :)
Cupcakekler,
Çam kek,
Üzümlü portakal çubukları,
Nar- portakal , karışık meyve suları (ev yapımı -resimde yok ! )
Çay- kahve ve salepler vardı :))) ( resimde yok ! )


En mühim, Sağlık ve Keyifle paylaşılan aile tablosu olması yeterde artardı bence..


HEPİNİZE SEVGİLERİMLE... İYİ HAFTASONLARI DİİYORUM...

55 yorum:

Oznur (100de100 Marifet) 15 Ocak 2012 15:15  

Oyy masallah bu kalvaltida yok yok tek tek ellerine saglik , 2012 hep boyle guzelliklerle gecsin ...

zeynep 15 Ocak 2012 15:24  

Canım çok güzel ve şık bir masa olmuş , afiyet olsun , ızgara ekmeklerin tarifini bekliyorum , mutlu pazarlar.

mutfagabuyrun 15 Ocak 2012 15:28  

resimlere baktıkca içim açıldı canım.hepsi bir harika.ellerine sağlık.sevgiler.

Adsız 15 Ocak 2012 15:29  

tam 16 dakikadır bakmışım =) tek tek, hayranlıkla, çataldan tabağa, her şeye kadar.
gözümü ayıramadım nunum benim
çok ama çok güzelsin herşeyinle

Nesli

mihrimah 15 Ocak 2012 15:30  

aile ile yapılan her türlü etkinlik özellikle kahvaltı benim için çok önem arz etmiştir her zaman masa başı sohbetleri,geçmişe ait hoş espriler.....ve tabiki sizin kadar maharetli birinin sofrası ellerinize sağlık hepsi çok leziz görünüyor.sklamenlere ayrıca bayıldım.sevgiyle kalın

BAL ANNE 15 Ocak 2012 15:32  

kırmızı göz alıyor.....
ve kaşarlar fırlamış ekmeğe bayıldımm......
her zamanki gibi mükemmel
ellerine sağlık.............

Adsız 15 Ocak 2012 15:35  

canım benim sizede iyi pazarlar,
kar ve nişantaşı resimleri şahaneymiş bayıldım, bugünde güneş içinde istanbul yarın bakalım nolcak

kahvaltı masana kitlendim tek kelimeyle olağanüstü,
o ekmekler nasıl bişeyki süper güzel,
takılarda öyle, renk çok can alıcı
hep şahanesin ne mutlu bize.
ellerin çiçekler tutsun, dertten uzak olsun gülüm.
öpüyorum sevgiyle / semra

cerenim.com 15 Ocak 2012 15:43  

Ne kadar özenle hazırlanmıs neseli bir sofra bayildimm

ruken 15 Ocak 2012 15:45  

ama böyle de olmdı ki şimdi :)) açım şu an ve yutkuna yutkuna bi hal oldum :D sofranız çok özenli ve kusursuz görünüyor elinize sağlık.. Afiyet olmuştur inşallah :)

keskin makas 15 Ocak 2012 15:51  

sofra süper yiyecekler süper herşey dört dörtlük daha fazla lafa ne gerek :):):) elinize sağlık bayıllldddııımmmm

Adsız 15 Ocak 2012 16:04  

canım nuraycım,sevgilerini cömertce katmışsın herşeyin içine, o kardan adamın bile buz kalbini eritip güldürmüşsün, nefis bir sofra, nefis hazırlıklar
senin değerini kıymetini bilmemek ne kelime.

maşallah canımm sana
eline sağlık

Asuman Ö

ruken 15 Ocak 2012 16:17  

Canımm bıraktığın yoruma bittim :)güzel pazar gününüz için kocaman bir maşallah diyorum :) ağzınızın tadı hiç bozulmasın :) Bende balık aldım dünden, marine ettim bagaz manzarası olmasa da akşama pişiricem :) afiyetle yiyilim her ikimizde :) sevgileeeer :)

Birkaselezzet blogspot.com 15 Ocak 2012 16:22  

canım ben geldim.
iyi ki gelmişim.
ziyafete katıldım:
bende beklerim.
:)))))))

Unknown 15 Ocak 2012 17:08  

ilk yorum benden gelsin...Bu ne güzel bir sofra böyle...Kirmizi masa örtüsüyle cok güzel olmus...Süper yani sevgiler

anne eli gibi 15 Ocak 2012 17:45  

ne güzel bir sofra olmuş,afiyet ,şeker olmuş..
sevgiler..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 15 Ocak 2012 18:00  

Çok zevkli ve çok zarifsiniz ve bu mutfakta yaptığınız her şeye yansıyor.
Sevgilerimle ...

Adsız 15 Ocak 2012 18:10  

yani nunum tek tek saymak zor inanki, ineğin kurdelası, muhteşemmmm çay servisi, çok şirincik Uğur böceklerin, ekmek sepeti, kekkin standı, puantiyeli poğaçalık, yumurta tabağı HİÇ GÜMZDEN KAÇTI SANMA
Üüzmler etrafındaki böcükler ne kadar şık.
sen çok ama çok güzel bir yüreksin.
ve ben seni çok seviyorum arkadaşım

BANU

maviumut 15 Ocak 2012 18:41  

ne kadar güzel bi masa.kırmızı masalara bayılıyorum ben.elle
sevgiler..
http://maviumut88.blogspot.com/

dayatmalarda kayboluş 15 Ocak 2012 19:45  

masal gibi bir sofra..canım çekti resmen..

Ece Ekincioğlu 15 Ocak 2012 19:49  

leziz bir sofra olmuş. her kahvaltınız böylesine özenle olsun.

tintirişin zembili 15 Ocak 2012 20:30  

Ellerinize sağlık dilerim tüm yıl masanız dolar taşar sevgi ve bereketle
Allah sevdiklerinizden ayırmasın

Unknown 15 Ocak 2012 20:31  

afiyet şeker olsun çok güzel bir sofra olmuş sevgiler

Adsız 15 Ocak 2012 20:50  

AMA AŞKOLSUN
Bu nasıl bir masa düzenlemesi nunucum..
gözüm kamaştı ışıltından
bayıldım bittim
o ekmekler nefis olmuş- zeytin tabağına bayıldım muhteşem- pasta standında gözüm kaldı ha ha ahaaaa
masada gözüm kaldı aklım kaldı kalbim kaldııı
napsak nunuş napsak / Sema N

SMİLENA 15 Ocak 2012 21:13  

harika bir sofra,harika mamalar.hele kırmızı puantiyeli bişey var orda ona çok bayıldım.bu ara kırmızıya takmış durumdayım...ellerine sağlık Nunocum.Sofralarınız hep böyle bereketli hep böyle sıcacık olsun !!!!

Sevginin Ruhu 15 Ocak 2012 21:21  

çok güzel bir sofra. tarifleri dört gözle bekliyoruz.

Adsız 15 Ocak 2012 21:44  

seni izlemek merak etmek artık alışkanlık, gece yatmadan, sabah işe gitmeden illede sen.
hatta yemek molasında tüm büro sen ]]]]

canım benim kıllara zarar bir masa, gerçek olamıycak kadar diyecem ama sen mevzuubahis olunca zaten hayaller in tamamı yaşanıyor
o güzel emeğine- eline aklına sağlık nurayım.
sen süper birisin sanada güzellikle dolu bir hafta olsun
mine K

Esra 15 Ocak 2012 21:51  

Çok ama çok güzel bir sofra olmuş, yeni yılın ilk kahvaltısına yakışır şekilde olmuş. Harika görünüyor herşey, ellerinize sağlık.

pembe kekik 15 Ocak 2012 22:06  

Bayıldım kahvaltı sofrana,tariflerini bekliyoruz.

Mine Alcan Karaçay 15 Ocak 2012 22:31  

Ne güzel bir masa, mutluluğunuz daim olsun...

Unknown 15 Ocak 2012 22:57  

Sultanım yine her ayrıntısı titizlik
ve zerafetle döşenmiş enfes bir masa.
Menü desen sultanlara layık ellerine
o güzel yüreğine sağlık.Mutlu haftalar diliyor ve öpüyorum.

sare 15 Ocak 2012 23:13  

İtinayla hazırlanmış, muhteşem bir kahvaltı masası olmuş, ellerinize sağlık.
Nice mutlu sofralara olsun.
Sevgiler.

neval 15 Ocak 2012 23:39  

ah o ızgara ekmekler beni benden aldı :)

Deli Kız Pınar Mutfakta 16 Ocak 2012 01:41  

nunum yine harikasın ne zevkli bir kadınsın sen yahuuuuuuuuuuuuu

Adsız 16 Ocak 2012 07:58  

o tepsi ve masadaki kırmızılı tabaklar nasıl şahaserler.
ve herşey

ay bayılıyorum masalarına hazırladıklarına
hep farkın farkı
emeklerine sağllık bitanem **fatoş

GÖNÜL 16 Ocak 2012 09:43  

nefis bir kahvaltı ellerine sağlık 2012 ninde bu güzelliklerde dolu olması dileği ile sevgiler

hdidem95 16 Ocak 2012 10:22  

yok böyle olmıycak bir gün dayanacağım kapına ben geldiimmm kahvaltıya diye:))) nefisssss görüntüler desem ellerine sağlık nunucum afiyet bal olsun kocaman sevgiler

neslice tarifler 16 Ocak 2012 10:38  

Size yakın bir yerde otursam hiç utanmadan her hafta sonu kahvaltıya gelirdim valla :)

sevil şahin 16 Ocak 2012 10:45  

wawww ablacım nunucum canım süper bir sofra olmuş. Gözlerim kamaştı ellerine sağlık
her zaman ki gibi şahane olmuş. En çok çekirdekli ekmekler beni benden aldı süpersin

ihlamurcum 16 Ocak 2012 12:31  

Güzel bir sofra, hele çay tabaklarına bayıldım.Uğur böcekli böcekli, çok şekerler.
Tarifleri sabırsızlıkla bekliyorum

Hatice 16 Ocak 2012 15:39  

Nunucum sağlıkla, hep böyle güzel, keyifli sofralarda buluşmanız dileğiyle...
sevgiler...

Turta Tadında Yaşamak 16 Ocak 2012 16:58  

upps, hepsi harika görünüyor.. size kahvaltıya gelebilirmiyiz bi haftasonu ;) kaşarlı ızgara ekmek tarifinizi merakla bekliyorumm.. ellerinize sağlık :)

Bir Dilim Düş 16 Ocak 2012 20:49  

Nunu'mmmmmmmmmm
seni görmeden ziyaret etmeden yapabilir miyim ben hiiççç? Vall benim gözüm ekmeklerde kaldı bekliyorum tarifleri canım.

Sevgiler
Evren

HUYSUZBALIK 16 Ocak 2012 21:52  

Nunum ellerine sağlık. Her şey bir yana o muhteşem yemeklerden de geçtim , o çay tabaklarının içindeki uğur böcekleri aldı götürdü beni. Ellerine sağlık zevkli hatunsun valla hayranım. Sevgiler...

Baharcicegi 16 Ocak 2012 22:20  

Kirmizi masali kahvaltiliklar birbirinden nefis görünüyor benim gözüm simitlerde kaldi
iki hafta boyunca otelde kahvaltida bikmadan usanmadan simit yedim o derece yani severim kendisini
saglikli keyifli nice kahvaltilara

SEVALCE LEZZETLER 16 Ocak 2012 23:14  

O masa da olmak vardı:))Süperr.
Sefanız olsun canım.
Sevgiler...

Adsız 17 Ocak 2012 00:57  

Iyi kötü herkes birseyler pisirebilir :)ama sunum da önemli sahane bir masa en cok da simitte gözüm kaldi desem kizmazsin dimi ;)sevgiler Nunu..
Asis

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Ocak 2012 07:16  

asis

:=)
yok canım ''kızmak '' ne kelime !

Hem simiti keserken okadar yoruldum ki..
sen de hemen anlamışsın, masada en çok emek harcananın ne olduğuna !!!!
diğerlerinin önemi yok tabi ))))

kristalkelebek(aslı) 17 Ocak 2012 10:23  

Nunum o kahvaltı sofrasında olmayı şimdi nasıl istedim:). Şu an Cemal Süreya'nın şu mısraları aklıma geldi "Yemek yemek üstüne ne düşünürsünüz bilmem
Ama kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı".
Nunucum ekmeklerin tarifini sabırsızlıkla bekliyorum;)..
Her daim kelimeleriyle içinden taşan sevgisini bana aktaran canım dostum Nunum, iyi ki varsın...
Seni çooooook seven kelebeğin..

KİZHATCE 17 Ocak 2012 11:23  

böyle güzel sofraya bana ancak sefanız olsun demek düşer :)harikaaa ...
yeterince suya gelince ,kimseyi yanıltmamak adınaydı çünkü biliyorsun bizim nmısır unumuzla başka şehirdekiler aynı olmuyor....eee sen zaten biliyorsun kıvamı :)

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Ocak 2012 12:07  

kızhatçe

:)))
:)))) Can hatcem, senin tarifini illaki yapabilme adına belirmiştim,
benim bildiğim naçizane. şehir kızı işi :)

ama şöyle yöresinden yurdundan olsun istiyorum bu sefer...
hadi yapayımda hatıra kalsın.
çok sevgiler..

hepinize bu güzelim sevgi dolu yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum....
tüm gün kar keyfi yaptım, tarifler hemen geliyor kısslaaaarr :=))

( erkek okur yoktu sanırım bu yorumlarda !!!!!! :=)

Ferkay 17 Ocak 2012 16:07  

Nunum ne özenli bir masa, yine harikalar yaratmışsın..
Ellerine sağlık canım..
Sevgiler...

Kocaman öpüyorum..

Unknown 17 Ocak 2012 22:25  

bu masa çok güzel ama bende orda olmak istiyorum:)

Mutfak Havlusu 18 Ocak 2012 21:48  

Çok güzel bir sofra olmuş,kırmızı rengini sevdiğim için inan ayrı mest etti.Ellerine sağlık hep böykle cıvıl cıvıl mutlu sofralarınız olsun Nunucuk!:-)))

PAPATYA PRENSES 20 Ocak 2012 00:28  

onca sofralar kurarım,onca sofralara otururum ama hiç birşeyi kahvaltı sofralarına değişemem.oturalım şöyle misler gibi kızarmış ekmeklerin sıcacık simitlerin olduğu sofraya, ta ki ikindi olsun..

ellerine emeklerine sağlık Nunum..

özge bayrak 23 Ocak 2012 01:34  

süper bir sofra olmuş,içim açıldı resmen! orda olmakistedim şuan :)
sevgiler.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP