CİĞER TAVA / İÇ PİLAV EŞLİĞİNDE

>> 5 Ocak 2012 Perşembe




Tarifleri yayınlamaya- yüklemeye zaman bulamıyorum bu ara.. Sayfalarınızada uğrayamıyorum  maalesef.. Ama yarın dilerim hepinizi renklere boğacak karelerle burada olacağım. Bugün parmaklarınızı yormayın ! :) bırakın dinlensinler yarına dek !!
Yarın mutlaka  masalda olun emi....

Ciğer tarifini, Anlatmaya gerek varmı bilemem,
Çok yediğimiz bir yemek değil, hatta tam 7 yıl olmuş  bizlere, konuk olmayalı, bu sefer  kırmayalım dedik,
zaten , dolmalar, tatlılar, pastalar, börekler, amerikan salataları, iç pilavlar derken, ipin ucunu ömrümce kaçırmadığım kadar kaçırmıştım , tava ciğeri yılbaşı  akşamı eksikmi kalacaktı ..kalmadı,
( ama faizi ile ödemeye başladık pazartesiden itibaren , haberola !  bugün 4. gündeyiz ailecek : daha 60 gün var  !)

Tarif :

-Kuzu ciğerini , tuzladık, unladık,
-kızgın sıvı yağda hafifçe karıştıra karıştıra, kızarttık,
- şöyle bir rengi  altın tonuna dönünce ,kalınca kağıt havlu -üzerinde dinlendirip yağını emdirdik..
Sonra iç pilavın yanına huzura çıkardık..

Soğanlı- maydanozlu yenmez  bizde, ama orjinali öyledir,  mutlaka usulen maydanoz ,söğüş soğan, tuz, biber, sumak hoş olabilir sevenlerine.
Tercih sizin.

AFİYETLE EFENDİM..

14 yorum:

mutfagabuyrun 5 Ocak 2012 20:19  

mesemde görüntü harika canım.bayıldım .ellerine sağlık.öpüyorum.

PAPATYA PRENSES 5 Ocak 2012 20:34  

maydanozu bilmem ama illaki patates kızartması olsun bir de ayran..daha ne ister bu can! :)

Adsız 5 Ocak 2012 21:12  

valla bayılırım, zaten bayıldım off dedirtti nurayım
eline sağlık.

ferda

Adsız 5 Ocak 2012 21:58  

benim parmaklarım sen yazdığın sürece yorulmaz, şu resimlere baktıkça gözlerim yoruluyor sadece.
muhteşem bir tabak olmuş nunucum.
sakatatı da ciğeri de çok severim hergün olsa hayır demem, ama iç pilavla beraber tam shov olmuş.
ellerin dert görmesin canım iyi akşamlar / neslihan

Hülya 5 Ocak 2012 22:03  

Ciğeri bizde uzun zamandır yapmadık ama sizin sunumu görünce heveslendim. hafta içi bir gün yapmalı..afiyet olsun :)

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ 5 Ocak 2012 22:05  

çok güzel olmuş ne güzel süslenmiş ellerine ağlık canım iç pilavında can çektiriyor offff
:)))

Unknown 5 Ocak 2012 22:16  

İşin kötüsü ucu kaçınca yakalamak zor oluyor:( Bizde de ayda yılda bir yenir bu güzel lezzet. Ellerinize sağlık Nunucum,

Adsız 5 Ocak 2012 22:20  

ah canım son yıllar sana eziyet, yap yeme slogan gibi oldun, cağnım sofraların sana uzak bu beni çok üzer durur.
şu güzelliğe bak, bazen yemek iyidir canın sağolsun aldırma, başka şeyler olmasın birdaha yeterki. eline sağlık nuraycım
çok çok öperim

SEMRA

Esma 5 Ocak 2012 23:45  

lezzeti ve sunumu çok güzel gözüküyor çok severimmmm
Esma

dogada.blogspot.ru 6 Ocak 2012 10:02  

nunucum o kadar güzel görünüyorki anlatamam bu aralar zaten iştahım çok bu görüntü karşısında iyice kabardı ellerine sağlık harikasın canım sevgiler

müjde 6 Ocak 2012 10:24  

Her zamanki gibi nefis olmuş Nunucuğum.Ellerine sağlık.Sevgiler...

Bulbulunyeri 6 Ocak 2012 13:33  

Canım,
ellerine sağlık. Sakadat ve etle hiç aram yok maalesef. Ben sebzeciyim. Ama sunum işte o kalbimden vuruyor beni. Seviyorum senin süslü sofralarını.
Yarını da merakla bekliyorum.
Sevgiyle kal.

Mutfak Dili 6 Ocak 2012 15:48  

Oy bu ciyeri boyle kavursalar hayir demem her halde. Merakla bekliyorum rengli karaleri...
Sevgiler..

TATESAL 6 Ocak 2012 23:17  

offf bayıldım bu nasıl güzel bir lezzet ve sunum nunucum ellerine sağlık...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP