HİNDİSTAN CEVİZLİ- MUZLU CUPCAKE

>> 23 Aralık 2011 Cuma






İstanbul'da trafik her an, her haliyle çok dayanılmazdır, hele ki bugünkü gibi bir yağmur varsa ......
Hele hele yaya iseniz vay halinize...
Aman araçlarımızdayken, kaldırımlardaki ve caddelerdeki yayalara daha bir özen gösterelim lütfen... Yoksa yağan yağmuramı, onları tepeden tırnağa, perişan edebilen sürücülere mi yansınlar bilinmez !


Valide sultan oldukça iyice, O tedavisi devam edip dinlenirken, yardımcım da yanındayken benim kısa bir süre dışarıda olmam gerekiyordu.
Yayaların yağmur çilesi, sanki sürücülerden daha dramatik göründü gözüme de o yüzden mini bir hatırlatma yazısıyla başladım masalıma...


Bugün yakın akrabalarımızdan geçmiş olsun ziyaretçilerimiz vardı, morallerimiz iyi, bedenlerimiz dinlenmiş, valide sultanımın Geçirdiği bu 2. emboli sonrası, durumu harika bir şekilde olumlu gelişmelerle doluydu...
Öyleyse ilk misafirlerimizi kabul edebilirdik ...
Dışarıda fırtına, yağmur koparken insanın salim kafayla evinde olması ne güzeldi..
Başkaları için sıradan olabilir, ama benim gibi ev yüzüne hasret insanlar için ne büyük nimet bilmezsiniz.
Bu şevkle basit bir masa hazırladım, neden bilemem ama teferruatlı şeylere hiç elim gitmiyor.. Kısa sürsün, çabucak bitsin mantığıyla ne varsa son günlerde onlara elim gidiyor...


(aa nunu sana yakıştıramadık demeyin, yılbaşından sonra mumla arıyacaksınız beni, kıymetimi bilin derim !! :=))))


Bugün ki çeşitlerimizden biride hindistancevizli muzlu cupcakelerdi.
Biz çokk sevdik, yine pufudik, nemli, üzeri muz, içi hindistancevizi deryası kekçiklerimiz oldu.. seve seve tavsiye ediyorum.. Günün kasvetli karanlığından ve zamansızlığımdan , resimler oldukça başarısız affola !
Şimdiden afiyetler olsun hepinize.




HİNDİSTAN CEVİZLİ- MUZLU CUPCAKE


2 yumurta
3/2 sb şeker
3/2 sb süt
1 fincan sıvıyağ
300 gr hindistan cevizi
1 sb un + gerekirse ilave edin.
1. pk vanilya
1 pk kabartma tozu
üzeri için muz


Yumurta ve şeker çırpılır
Süt ve yağ eklenip karıştırılır.
Hindistan cevizi konup çırpılır.
Un ilave edip kıvamı ayarlanır
en son vanilya kabartma tozuyla hepberaber karıştırılıp
Cupcake kalıplarına paylaştırılır.
Isıtılmış 170* fırında 23 dakika da pişiyor.(siz fırın zamanınıza göre ayarlayın.
* Ve ben bir gün önce yapıp, bir gün sonra yemenizi MUTLAKA TAVİSYE EDİYORUM !!


ÇOK SEVGİLER...

40 yorum:

mutfagabuyrun 23 Aralık 2011 19:42  

çok şık bir sunumla harika bir kek olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Şehnaz 23 Aralık 2011 20:01  

nunucum ama bu harika..ellerine sağlık tatlım..

made in funda 23 Aralık 2011 20:24  

çayımın yanına bikaç tane alayım nuraycığım madem ilk gelen benim...ellerine sağlık canım.mütthiş..

neval 23 Aralık 2011 20:33  

annenize tekrar geçmiş olsun ,tarifiniz pratikliğiyle ve albenisiyle cezbetti bile

Ferkay 23 Aralık 2011 20:43  

Off bu ne güzellik canım Nunum be bunu yarın deneyeyim.
Anneciğinin iyi haberlerine çok sevindim, sevgilerimi gönderiyorum..
Kocaman öpüyorum canım..

KİZHATCE 23 Aralık 2011 21:01  

bende de bulgur aşkı var nolacak bizim halimiz :)canım kekler harika,hepsini yiyesim geldi :)valide sultana şifalar diliyorum,kıvratmaların hepsini yedinmi :)çok öpüyorum....

Adsız 23 Aralık 2011 21:05  

Oh cok şükür yüzümüz gülmüş , karabulutlar dağılmış , goremesekde sofralar kurulmuş , haberler gulumsetmis, gözün AYDIN nuraycim
Kekin standın muhteşem ,tadı harika ,ozaman yapayım pazar çayımızın yanına,ellerine saglık öpüyorum canım seni. Ha gayret biraz daha
Banu

Nuraycatasarimlar 23 Aralık 2011 21:25  

Nefis görünüyor,sunum ayrı güzellikte,elinize sağlık ,ben bu postu okurken çoktan afiyet olmuş:))Valide hanıma çok geçmiş olsun,sevgiler...

MUTFAKISTAN 23 Aralık 2011 22:11  

Canim butun guzellikler seninle olsun annecigin iyilesmis ne guzel
Eline saglik uzanip alsam keske
super gorunuyor.
Ahhh istanbul trafigi oldurecek beni
hele bugun feciydi
Sevgiler

Filiz 23 Aralık 2011 22:13  

mımmmm enfes görünüyorlar...cupcake e ailecek bayılırız,ama şimdiye kadar muzlusunu denememiştim.en kısa zamand denemeliyim..valide hanıma acil şifalar dilerim...şimdiden mutlu seneler...

Adsız 23 Aralık 2011 22:18  

Olsun gülüm derdin İstanbul trafigi olsun. Sen şimdi dinlen .
Keyfin olunca bende isterim bu guzel kekinden
Selamlar nuraycigim, anneciğine sevgiler Allah'tan şifalar diliyorum. Asuman

Unknown 23 Aralık 2011 23:18  

gerçektende istanbulda trafik çekilmiyor evde olduğuma bazen şükrediyorum:)
kek enfes görünüyor ellerine sağlık
sevgiler:)

Adsız 23 Aralık 2011 23:31  

elıne saglık nunu.olsada yesek sımdı.

Unknown 23 Aralık 2011 23:33  

Ahhh Sultanım nerelerden bulursun bu hem şık,bir o kadar zarif servisleri.
Muffınler zaten enfes kalori bombası ellerine sağlık mutlu hafta sonları diliyor ve öpüyorum.

Adsız 23 Aralık 2011 23:46  

Cıvıl cıvıl bir kek servisi olmuş. O güzelim yılbaşı ağacın hazırsa herseyin hazir demektir.cok seker olmuş .

En kısa zamanda senmeyiz nunum.validenin ellerinden , senin tatli yanaklarindan öperim.
İyi geceler canım eline saglık. Ferda

pembe kekik 23 Aralık 2011 23:52  

Hindistan ceviziyle birlikte muzun tadını çok beğeniyorum.Ellerine sağlık.Çok güzel görünüyor.

Serap'la turuncu lezzetler 23 Aralık 2011 23:59  

Şahane olmuşlar canım ellerine sağlık iyi hafta sonları sevgiler...

lavantalimon 24 Aralık 2011 00:04  

Ben bu bıdık keklere her daim bayılırım :) ellerine sağlık canım:)

Sevginin Ruhu 24 Aralık 2011 00:22  

Bütün yaptıklarınız gibi bu da muhteşem görünüyor. Annenizin iyiye doğru gitmesine çok sevindim.

Mutfak Havlusu 24 Aralık 2011 00:48  

Çok tatlı olmuşlar ama yukarıdan 2.fotoğrafı çok beğendim o ayrı çıkmış.Lezzetleri kesin güzeldir!
Ellerine sağlık Nunucuk:-)

Baharcicegi 24 Aralık 2011 00:53  

Muzla hindistan cevizi ikilisinden nefis aromali bir muffin olmustur,sunum her zamanki gibi cok güzel olmus

Adsız 24 Aralık 2011 01:01  

canım merhaba- hiç sorma yağmuru, ıslatmayan araba yok, çizme yağmurluk faydasız, sinir içinde kalıyor hele iş çıkışı akşamları. ne mutluki senin gibi duyarlı insan güzelleri hala varlar sağolasın nunucum.
nasıl becereiyorsan hep off ya ne güzel demek dilime yapıltı sayende.
ama hakkaten çok güzel ya.
:-]]]

nesrin

Aybike Ceylan 24 Aralık 2011 04:28  

Canim benim, mesajini aldim, en kisa zamanda yazacagim, canimsin. Annene de cok selam ve hurmetler. Hepinizi opuyorum.

Unknown 24 Aralık 2011 09:33  

çok çok geçmiş olsun.acil şifalar diliyorum.ama artık misafirler gelmeye başladıysa biraz daha iyi demektir.yılbaşını getirmişsin ne güzel.ellerine saglık.

Adsız 24 Aralık 2011 09:50  

günaydın nurayım cananım.
ben her ikinizde iyi gördüm şükür cenabı allahıma. daha dinlenmişsin sevindim.
evine ise bayıldım, hayat dolu, yeni yıla hazır, cıvıl cıvıl olmuş.
dilerim sayfanda yansıttığın tüm güzellikler hayatın ve kalbinde en parlayan haliyle yer bulsun
amin.
ellerine sağlık marifetli arkadaşım.

gülbib B.

tatlıhayat 24 Aralık 2011 10:09  

Nunu cum anneciğine acil şifalar diliyorum.....

evcilik 24 Aralık 2011 10:50  

Harika bir cupcake ağacı...Ne de güzel kabarmışlar..Tarifini aldım canım,çok teşekkürler...
sevgiler.

Girls On Blog 24 Aralık 2011 11:06  

Öncelikle çok geçmiş olsun annenize...iyi olmasına sevindim:)
Muzlu kekleri ben de çoks everim çocuklugumdan beri..bu da denenmeli..hatta bu hafta yılbaşı için gelecek konuklara yapayım:)
Görüşemezsek şimdiden iyi senler diliyorum size, önce çok sağlıklı ve çok huzurlu:)
sevgiler

Gönülünce 24 Aralık 2011 14:20  

En üstteki resme bayıldım harikaa...Nefis cupkekler için ellerine sağlık canım süperler...
Sevgiler...

sare 24 Aralık 2011 15:08  

NuNucum, ne güzel cupcake ağacı olmuş, geri plandaki yılbaşı ağcınızda pek güzel görünüyor.
Çok lezzetli oldukları kesin, malzemeler çok seçkin.Ellerinize sağlık.
Annenizin durumunun iyiye gitmesi çok sevindirici, sağlıklı uzun ömür diliyorum, sevdikleriyle...
Sevgiler, canım.

Adsız 24 Aralık 2011 16:20  

hani bazı apartmanlarda, bazı işyerlerinde, birde bazı günlerde falan ay acaba bugün ne giiymiş derler ya,
bende saplantı hinde acaba bugün ne yapmış değilde, nasıl sunmuş acaba diye takıntı yapmaya başladım hHAHAHAHHAHAHAHAHAA
Aslında seni görüncede bayılıyorum ya,
nunum bakim ne giymiş bugün diye hahahahahahhahahaa
nasıl ama itirafım
hahahhahahaha

çok öptüm kızlar sizi. maşallah ikinizede.
eline sağlık bitanem.

Mine K

Adsız 24 Aralık 2011 16:22  

bide unutmadan İDOLÜMSÜN
hahahahhahahaaa

Mine k

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Aralık 2011 16:23  

Emoş ağzım ayrıldı gülmekten :=)
validemde çok güldü, bizde seni öpüyoruz canım..

Herkese çok teşekkür ederim..

sevgiler.

SMİLENA 24 Aralık 2011 16:26  

geçmiş olsun.allah şifa versin.herzaman ki gibi herşey harika görünüyor.ellerinize sağlık

LeylaK 24 Aralık 2011 22:21  

ihhh ben tam bir cupcake aşığıyım harika olmuş bunlar...bayıldım. ellerine sağlık.

Leyla'nın Kahve Dükkanı

Unknown 24 Aralık 2011 22:31  

Harika bir sunum olmuş,
ellerine sağlık.
uzanıp aldım bir tane,

sevgilerimle...

Pasaklı Kraliçe 25 Aralık 2011 01:11  

Muzlu hiç denemedim biliyor musunuz?
:(((

mavii 25 Aralık 2011 02:17  

şahane olmuş şahane:) kat tanelerine bayıldım:)tam bir portakal agacı gibi:)

Bulbulunyeri 25 Aralık 2011 11:48  

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzeller. yerleri de pek şıkmış.
Anneciğinin misafir kabul edecek kadar iyi olmasına çok sevindim. O sohbet anını çok seviyorum. Her şey güzelce hazırlanmış, miss gibi sıcacsık çay yanında da sohbet. Bundan daha güzeli olur mu?
Sevgiyle kal.

ihlamurcum 26 Aralık 2011 18:34  

Muffinler çok güzel gözüküyor, hele sunum, muhteşem...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP