ÇEK KAYIKÇI KÜREKLERİ, GEZDİR SEVEN YÜREKLERİ..... (1)

>> 1 Aralık 2011 Perşembe


Ahhhh.. Yaşasın diyorum bu sabah !!! İşte sevdiceğim ARALIK.. YENİ UMUTLAR.. IŞILTILAR.. HEYECANLAR,  SEVDİKLERİM, SOFRALAR... GEZİLER...İŞ.. SOHBET...MASAL AİLEM..  VATANIM.. BAYRAĞIM... HER ŞEY VAR BU 2012 BEKLENTİMDE.....Ve bu heyecan selimle hepinize  GÜÜNAAAYYDIIIIIINNNN :=)
Ne yapıcaktık , bol bol gezecektik bu hafta sizlerle,
birde sıkı olacak ! hep beni, ama hep beni (!) aralıkta ve daimaaaaa  takip edecektiniz := ))))))))))))))   :=))))))))))))))


Ve yine doğduğum, büyüdüğüm ve hala baba ocağımızın tüttüğü memeleketim BEYLERBEYİ'mdeyiz....

Geçtiğimiz Haftalarda, İlknur diyor ki '' sen beni hiç bilmediğim yerlere götüreceksin ! bense seni sevdiğim yerlere götüreceğim ? (!)''


Ee peki ne güzel olur ''diyorum.. Benimle geleceksen illa boğaziçi olur '' diyorum :)) Beni cadde, nişantaşı, ora bura bağlamaz biliyorsun, deniz, vapur, sahil yoksa  ben yokum arkadaş ''diyorum :)))
korkuyor , yaa .. peki ozaman '' diyor.. ( artık programı nasıl yapacak bilmem ! ?  :)


Buluşuyoruz benim evde olduğum bir sabah, istikamet Beylerbeyi'mde kahvaltı keyfi.


Aynalıyı seçiyorum mekan olarak.. 3 yıldır varlık gösteriyor, seviliyor da..


Tabii yazın ve baharda havası daha başkadır memleketimin, ama bizim için farketmez.


Biz soğuğu, poyrazı, rüzgarı olmadan, hele ki esmezse, ona boğaz havası demiyoruz zaten !!!!!!!!


İlknur ba-yı-lı-yor Aynalıya.
Hoş ismiyle bağdaşıcak çok şey arıyor gözler ama, pek öyle değil  !
Ama buraya gelirseniz özellikle Tuvaletine girin..  Şaşırdınız  haklı olarak tabii  !!!
Sanki ismini asıl burdan almış zannedersiniz !! :))) Haydi merak edin ! Gidincede bana yazın. Bilenler var mutlak ! Ama  susma hakkını kullansın, esrar perdesini aralamasın.
Yorumlarını  yayınlamam yoksa  :=))


Ah bu manzara.............. Ah bu kayıkhane diyorum içimden defalarca .........Çocukluğum, teknelerimiz, içine düşenler ! :) Akşam sefaları..... yaz geceleri..... Işıl ışıl köprü.. neler neler.....
.................................................................


Evimize giden yol !!! Hemen oracıkta  cadde üzeri !!!


Velhasıl  sıcacık ortam, keyif dolu dakikalarla bezeli sohbet eşliğinde bir kahvaltı günü ve bir Beylerbeyi sefası daha geride kaldı.....
Yarın isterseniz Ortaköy, isterseniz Kuzguncuk sefası yaparız..
NASIL İSTERSENİZ, SİZ BİLİRSİNİZ .....   :=))))

İstanbul demişken..
Şayet birde : vaktiniz olursa bir fincan kahveyle buyurun tekrar okuyun :-)
 iyi gelecek emin olun

ÇOK SEVGİLER ARKADAŞLAR.

32 yorum:

NzlGl 1 Aralık 2011 09:19  

Siz seçin Sevgili Nuray hanım biz geliriz nasıl olsa:))))

bırtutamkekik 1 Aralık 2011 09:28  

Bu arada bizleri de bilmediğimiz görmediğimiz güzelliklerle bin bir çeşit renk cümbüşü ile tanıştırıyorsun nunum:)
zevkle eşlik ediyorum arka fondan tüm paylaşımlarına:)
keyifle okuyorum tüm yazılarını baştan sona...
akıcılıkta sınır tanımayan bir romanın sayfalarında kaybolmuşcasına:)
kekik kokulu sevgilerimle..
:))
kekiğin...

Bulbulunyeri 1 Aralık 2011 09:28  

Canım,
İstanbul'u seninle beraber gezmeyi seviyorum. Ankara'dan bu kadarını bile seviyorum. Paylaşımların için teşekkür ediyorum. Sevgili İstanbul'umu adım adım gezmişim gibi geliyor.
Kışı sevenlerden değilim ama her mevsimin ayrı güzelliği olduğuna inanırım. Her mevsim kendimi mutlu edecek bir şey bulurum. Benim için de Aralık ayının en güzel tarafı yılbaşının gelmesi. Çocukluğumdan beri benim için hep çok özel olmuştur.
Sevgiyle kal.

Adsız 1 Aralık 2011 09:32  

ben şu kalan kekei kaçırmaya geldimki bide ne göreyim,
saraylım sultanım hanedanına lütfetmişler.
aman efendim aman efendim....
hahahahahhahahahaa ))))))
yaz sultanım yaz, aşkla yaz.
keyifle takipteyiz ofis ailesi olarak ))))

şu yazı istanbul yani acaip ötesi güzel.
MUHTEŞEMSİN CAN ARKADAŞIM.

ASU.

Adsız 1 Aralık 2011 09:34  

YA NUNU SENİN YÜZÜNDEN İSTANBULA TAŞINASIM GELİYOR... OFFFFF AYFER

reyhan kokulu mutfağım 1 Aralık 2011 10:29  

görüntülerle içim açıldı:) yazınızı da zevkle okudum. ayrıca tuvaleti de merak etmedim değil:)) sevgiler...

neslice tarifler 1 Aralık 2011 10:37  

Hayalim Aynalı Kahve gibi bir yer açmak. Mutfağında ben çalışıcam, arkadaşlarım garson olucak. Hatta mümkünse üst katı da evim.
Ne kadar güzel bir şehir şu İstanbul. Siz anlatıp fotoğraflayınca daha da güzel olmuş.

Çınar 1 Aralık 2011 10:46  

keyifle takipteyim :)

Nedret 1 Aralık 2011 11:10  

Merhaba, bloguma hoşgeldiniz. Herzaman buyrun.Sevgiler.

Adsız 1 Aralık 2011 12:15  

Merhabalar Sevgili Nunu,

Nasıl güzel bir anlatım sıcacık sevgi dolu yapılan herşey mükemmel nasıl lezzetli görünüyorlar ellerinize sağlık. Okudukça resimlediğiniz yerleri hayal ederek bende gezdim. Kekinize en kısa zamanda deneyeceğim inşallah.
Sevgilerimle hep sağlıklı kalın...

Nuray

Unknown 1 Aralık 2011 12:19  

Sultanım Aralık ayında senin kuraca
ğın sofralar,şık sunumların,enfes lezzetlerin hepsini dört gözle bek
liyorum.Ne kadar nezih mekanlar or
da olup seninle sohbet etmek harika
olur:)))öpüyorum.

kristalkelebek(aslı) 1 Aralık 2011 13:12  

Nunum ne güzel gezdirdin bizleri yine:)..Sanki senin yanında, senin sıcaklığınla dolaştım ben de o sokakları, o cafede oturdum, o poyrazı hissettim..
Ben kışı, soğuğu oldum olası sevemedim ama bu sene Aralık ayını ben de sevinçle karşılıyorum..Ve içimden, ta derinlerden bir ses "2012 senin yılın olacak" diyor:), bakalım hayırlısı. Yeni yıl hepimize mutluluk, huzur ve sağlık getirsin, umutlarımızı, planlarımızı gerçekleştirecek fırsatlarla dolu olsun...
Seni çok seven kelebeğin...

PAPATYA PRENSES 1 Aralık 2011 13:22  

Canımın hayli sıkkın olduğu bugünde ilaç gibi geldi bu yazı nunum.
Işıltın hiç eksik olmasın emi..

Adsız 1 Aralık 2011 13:46  

Ama yettingari
Tak koluna benide
Melul melul baktım nunum
Birdahakine benle yap programı.

Şimdiden iyi yolculuklar size canım. Keyfini çıkar,

Banu

hayat izlerim 1 Aralık 2011 16:48  

İstanbul'u gezerkeni paylaştıklarınla bize de yaşatıyorsun Nunu'cum :)

lavantalimon 1 Aralık 2011 18:22  

İstanbula her gittiğimde kızımla yeni yerle keşfedip geziyoruz fakat senden öneriler alamak çok hoş:)harika bir yer daha öğrendim sevgiler:) favorim Rumeli Hisarı Sade Kahve biliyorsundur sen kesin:))

Girls On Blog 1 Aralık 2011 18:42  

Yine tatlı tatlı anlatmışsınızz:))
Bu arada merak ettim şu tuvaleti:))
kocaman sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 1 Aralık 2011 19:10  

Cok teşekkürler arkadaslar..

Lavantam
Orayi cok yayınladım kaçmış senden

LEZZETLİ SOMUNLAR 1 Aralık 2011 21:35  

Nunucum; ben İzmir'liyim ama oğlum orada okuduğu için bir ayağım orada. Lakin biz Avrupa yakasındayız, Fulya'da. Eylül gelişimde Kanlıca'daki bir arkadaşımla Göksu'da buluşmuş, Beylerbeyi'nden de geçmiştim. Sizin yaka, kıyı anlamında Avrupa yakasından çok daha güzel bence. Daha sıcak, sevimli ve YEŞİL. En önemlisi de bu bence..İçinize sinsin muhabbetiniz, tekrarları olsun inşallah..

kalpkurabiye 1 Aralık 2011 21:51  

ahh ablacımm büyüdüğüm çocukluğumda kesit kesit yer alan bu beylerbeyini yeniden görmek beni, çok mutlu ettii.
babamın aldığı pamuk şekerler, kırmızı rugan ayakkabılarım ve kilodumun gözüktüğü o kırmızı puantiyeli elbisemm:) ve benn:)

Adsız 1 Aralık 2011 21:56  

Anadolu yakasının. En zarif semti ve burda doğan benim arkadasım .
Cok seviyorum buraları , hele birde sen varsan bilmedigim kalmıyor .. Keyfin daim olsun Nurayicm

Semra

tarih84 1 Aralık 2011 23:14  

son zmanlarda sizi çok sevdiğiniz arkadaşlarınızla gezerken görmek beni çok keyiflendiriyor, sanki ben de o güzel yerleri geziyor dost sohbetinin demini kokluyor gibi hissediyorum. Fotoğraflara bakınca ahh burda bir demli çay ile ne de güzel kitap okunur dedim hani:)

Bir Dilim Düş 2 Aralık 2011 10:35  

Ohhhhh be içim açıldı sağolasın Nunummmmmmmm özlem giderdim sayende :))))

Sevgiler,
Evren

Disalce 2 Aralık 2011 11:38  

canım ne kadar tatlı anlatmışsın ki..evinize giden yolda ilerleyip geçenlerde yazdığın o evi görmek istedim şahsen.ağzına sağlık

Hülya 2 Aralık 2011 13:19  

Ama haksızlık bu...
Ben Ankara'dan bakmakla yetiniyorum çünkü....

Hülya 2 Aralık 2011 13:19  

Ama haksızlık bu...
Ben Ankara'dan bakmakla yetiniyorum çünkü....

seyabb 2 Aralık 2011 14:36  

İstanbul dantel gibi.Her yeri ayrı güzel.

durutarifler 2 Aralık 2011 17:55  

Nunu'cum benim de en sevdiğim ay Aralık'tır. Hep güzel şeyler getirmiştir bana
Sen gez biz seni takip ederiz :))
İyi hafta sonları

Tijen 2 Aralık 2011 20:42  

Ayol aşık bu kadın aşık!
İstanbul'a aşık, güzelliğe aşık, Aralık'a aşık.
(Şahsen en sevdiğim ay olduğunu söyleyemem. Düşünsene ennnn kısa günler bu ayda yahu. Akşam 5 olmadan hava kararıyor!)

Bir Dut Masalı - nUnU 2 Aralık 2011 21:30  

tijen

:))))))
Aşık bu kadın aşık Tijenimmmmm !!
:)))

Ama aralıka haksızlık etme .
varsın kısa olsun günler,
aralık demek yeni yıl zamanı demek..
sofralar, ışıltılar demek :)
tüm sevdiklerimi görmek demek,
tadını çıkarmak gerek !

BANA SENİ GEREK :=)))

tubitos 3 Aralık 2011 00:01  

iyiki yolunuz bloguma düşmüş, böyle keyifli bir bloga yolum düşmüş oldu benim de.. aynalı kahve ne güzel yermiş adı da dokusu da çok hoşuma gitti. sevgiler..

Unknown 4 Aralık 2011 13:27  

Bugün sabah erkenden Beylerbeyi Sarayına gidecektik olmadı. İnşallah hava güzel olur da haftaya gideriz. Sevgiler.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP