KUZGUNCUK'TA BİR ÖĞLEN MOLASI

>> 17 Aralık 2011 Cumartesi

Aralık ayının başındayız.. İki arkadaş her defasında paslaşıyoruz, ''sen beni  en sevdiğin yerlere, ben seni  sevdiğim yerlere götüreceğiz'' diye...
Daha öncede yazmışımdır, sahili, denizi yoksa benim için gezi gezi değil, sanki işkencedir.
İyot kokusu, denizin mavisi , hele de martı sesi olmayınca  ben ben olmuyorum !
ruhumda ,içimde ki ses de ,hah şimdi oldu  diyor herşey yerinde olunca....


Bu sebeple İlknur!a rotamız Kuzguncuk diyorum..  Yine bayılıyor seçtiğim mekanlara,
ayak izlerimize.... Okadar mutlu oluyorum ki yeniden gördüklerime, hele hele plaklara ,çoğu mevcut ama, ben yinede alıp götürmek istiyorum hepsini :)


Nostaljinin tavan yaptığı yerler beni mest eder hep, geçmişe dokunmak, tozlu, sisli, puslu  o yaşanmışlıkları hatırlamak  çok iyi gelir ruhuma bakındıkça... Şu radyo,  gramofon, büfe ,sehpa, araba, sizede birşeyler fısıldamıyormu. ?
bu mekanda da, şu koltuk tamamen bana, valide sultanımı ve rahmetli  çok az hatırladığım anneannemi hatırlatır, onların yıllarından kalma bir takımın parçası olduğu için ve eski aile  resimlerinde yer aldığı için elbette ...nelere şahit kimbilir değil mi ?


mekan çok şeker , bir çok eski  parçalar toplanarak ve bugünle birleştirilip kolaj yapılarak ,yani bir araya gelmiş eşyalardan oluşuyor. Ben resim çekerken içerden neşeli sesler geliyor,

Çünkü  oyuncu Bennu Yıldırımlar, bir dergi için Röportaj ve  fotoğraf çekiminde !! Hem o zaten Kuzguncuk'ludur. Hülya Koçyiğit , Can Yücel, Uğur Yücel, Rıfat Ilgaz, Oktay Rıfat gibi mesela. Hele Uğur Yücel Beylerbeyinden çokça tanıdığımız biriydi,


Sonra tam çıkışta Bennu Yıldırımlar ile selamlaşıyoruz , şimdiki dizisi  Umutsuz Ev kadınlarının setine gidiyordu ve hatıra karelerinde buluşuyor,sonra da   bizimle vedalaşıyordu... İlknur ise, arka sol köşede resmimize habersizce konuk oluyordu :)


küçük bir öğlen yemeği yiyoruz İlknur'la. O salata , bense  soslu piliç tercih ediyorum..(Mekanın ismi masada yazıyor !)

sonra bahçesine çıkıp bir kaç resim çekiyorum sizler için.

gördüğünüz gibi, içersi gibi dışarısıda  çok keyifli...


Eveet,  benden şimdilik bu kadar.. Daha başka resimler, mekanlarda var, paylaşacağız tabii. Hep derim ya, İstanbul öksüzlüğü sevmez, boğaziçi her dem size kapılarını açık tutan en sadık dostlarınızdan daha ötedir.
İşte önünüzde önce pazar, sonra  tüm günler size amade..... Tutun sevdiklerinizin ellerinden, varın boğaz yollarına, ekleyin hatıra kutunuza, ömürden bir martı sesli, yosun kokulu, deniz mavili bir gün daha..

Kuzguncuk'tan ve benden hepinize çok sevgiler .....

İYİ PAZARLAR.. ...

12 yorum:

tülin 17 Aralık 2011 18:38  

Bugünüme çok iyi geldi .Teşekkür ederim.

Unknown 17 Aralık 2011 18:46  

Ben senin arkadaşın olmak istiyorum :)
Ne tatlı şeysin ya hu :) Şöyle bir sarılasım geldi :)
Bennu hanımı keyifle izliyorum :)
Fakat favorim sensin :)
Gülen yüzün hiç solmasın..
Muhabbetle..

made in funda 17 Aralık 2011 19:23  

harika harika yerler nuraycığım.eline sağlık çektiğin resimlerden bend de gönlümü doyurdum...

pembe kekik 17 Aralık 2011 19:55  

Çok güzel bir mekanmış bayıldım.Sevgiler.

HUYSUZBALIK 17 Aralık 2011 20:39  

Ne hoş bir mekan :) Bayıldım Nunum... Hele bir de dostlarla gidilirse tadı daha çok çıkar. Sevgiler...

yemekbiraşk 17 Aralık 2011 21:48  

çok keyifli bir mekan.. soslu piliçde:) sevgiler..

mihrimah 17 Aralık 2011 22:46  

ay harika bir mekanmış bayıldım hemencik gitmeli sevgiler

Adsız 17 Aralık 2011 22:55  

aaa bennuya ile sanamı bakayım, mekanamı bilemedm. ne eski şeyler var özenle seçilmiş, çok eskilere götürdün tabii bizi. hiç kalmadı bunlar, eskicilerde bile yok hatta .
güzel yermiş nunum, inşallah çabuk çıkarsın yine bu güzel yerlere doğru
sevgiler canım- nesrin

Adsız 18 Aralık 2011 00:22  

ne güzel yerdir şu boğaz semtleri, baksana bir yere benzerliği yok. o evlerin dantel gibi kıvrımları nasıl güzel, en kısa zamanda gözlerimle görmek isterim nuraycım
çok teşekkürler

ASUMAN

Nilgün Torunoğlu 18 Aralık 2011 10:41  

Hep derim ya ''Siz sadece İstanbul'da yaşamıyorsunuz İstanbul'u yaşıyorsunuz '' diye. Ne hoş mekanlar bunlar... Bennu Hanım'ı beğeniyorum ama ne yalan söyleyeyim hiç ama hiç dizi izlemiyorum. Ben onun ''Super Baba ''zamanlarında kaldım :( Bu arada annenize çok çok geçmiş olsun. Ben kaçırmışım hastalığını.Aşuresi pek lezzetli görünüyor ve sizin anlatımızla kendisine hayranlığım gün geçtikçe artıyor. Allah uzun ömürler versin. İyi pazarlar dileklerim ve sevgilerimle...

Bulbulunyeri 18 Aralık 2011 11:25  

Canım,
mekan mı sıcak sizin samimiyetiniz mi daha sıcak bilmedim. Çok güzel bir mekanda sevdiğin bir dostla geçen zamandan daha güzel ne vardır acaba?
Nice böyle keyifli günleri yaşayıp, ucundan da bize tattırman dileğiyle,
Sevgiyle kal.

İçimden Geldiği Gibi 19 Aralık 2011 10:07  

Harika görüntüler.O mozaik vazoya takıldım ve tabiki antikalar.
Güzel bir hafta diliyorum Sevgili NuNu.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP