2012 ! BEN HAZIRIM , YA SEN ?

>> 30 Aralık 2011 Cuma

HERKESE MUTLU VE UMUTLU YILLARRRRR..










Merhaba benim çok sevgili blogger arkadaşlarım, izleyenlerim, takipçilerim ve sesini duyamadığım ,ama burada olduğunu bildiğim herkes....
Bu yeni yıl yazısını size ithaf ediyorum

Şu masala ilk start aldığım 2008' haziranından  bu güne dek, sayfama gelip de, her kim olursa olsun , yorumlarını ilk günkü heyecanımı hiç ! yitirmeden, çok ama çok mutlu olarak okudum  , Kiminizin ifadelerini, fikirlerini ve zaman ayırmışlığını,  kiminin samimiyetini ,  canı gönül den hissedip yazdıklarını, çoğunuzun da kalbinden geçirdiği her hoşluk için tüm yorumcularımla çok mutlu oldum..
Gelmiş gelmemiş, takip etmiş etmemiş ,buda nereden çıkmış diye hiç  TEST ETMEDİM , aklımdan bile geçirmedim ,
Ben  komşu ayırımını hiç sevmedim , hepinizi yan kapı komşum olarak kabul ettiğimden ve  insanın yan komşusuyla ilişkileri asla bozulmamalı , kapısı asla kapanmamalı diye düşündüğümden ,hepinize selam ve sevgilerimle diye selamlaştım, sayfanızdan ayrılırken öyle de vedalaştım...
Çok mutlu oldum şu 3 sene içinde.. Çok şey öğrendim sizlerden, okuma bloglarından, hobby bloglarından, yemek bloglarından, gezi ve kültür bloglarından ve  moda bloglarından hep keyif aldım.. çok şey kattınız açıkçası bana..
TÜM KALBİMLE TEŞEKKÜR EDİYORUM SİZ ! BLOGGER DOSTLARIMA.
Bir gün ayrılırsam aranızdan ve bana bir yerlerde sorarlarsa tek şey söyliyeceğim..
Onlar beni yeryüzünde hiç yanlız bırakmadılar,  ne duasız, ne sevgisiz hiç bırakmadılar,
onlar sayfamdayken, ben yeryüzünde yanlızlığı , hiç tatmadım ki  diyeceğim .

Her birinize varlığınız için, sevginiz için, bana bunları yaşattığınız için  teşekkür ederim...
Tüm güzel dostlara , dost olmayanlara ! aileme, arkadaşlarıma, komşularıma, hayatıma dokunan her güzel insana, kuşa, kurda, çiçeğe ,yaprağa, TÜM EVRENE Yıldız dolu, ışık dolu, aydınlık, sağlıkla geçecek güzel bir yıl diliyorum efendim.....

YAŞAMA, BARIŞA, CUMHURİYETİMİZE, VE DÜNYAMIZA KARŞILIKLI OLARAK SIKI SIKI SARILABILMEMIZ DILEGIYLE
2012 ' DE GÖRÜŞMEK ÜZERE,
YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN.

Ve SEN 2012 ! sözüm sana :

Her gelen gibi seni de sevgi , şevkat ,heyecan ve hoşgörümle karşılıyorum.
Ben diğerlerinin de tanıyıp, görüp bildiği gibi hep aynıyım. Sende tanıyacaksın. Zamanımız oldukça birbirimize katacağımız ,umuyorum ki çok ama çok güzellikler olacak bu sene. İsteklerim  yine ! pek çok bu senede :=)
İşin zor farkındayım ! Ama bil ki senin kadar hepimizin işi de zor !
Çok yüklenecekler, çok yükler altına gireceksin, belki yorulup kimbilir bizleri de nelerle bezeyeceksin...
Ama bilesin ki çok ama çok çetin bir cevizin kapısındasın ! Kıramayacaksın !
Umarım kimseyi de kırmazsın...
Daha kapıdan içeri girmedin, henüz eşikte beklemektesin,
ama ben bir şeyi almadan önce onu evirmeyi çevirmeyi,biraz da göz gezdirmeyi severim !
İstedim ki içeri buyur etmeden önce seni, biraz da olsa süzeyim, biraz da büyüğün olarak , kulağını bükeyim..
HOŞ GEL , SEFAYLA GEL, ÜLKEME, İNSANIMIZA HAYIRLARLA GEL, VEFANI EKSİK ETME, ADALETİNİ SAKIN KÖRELTME ! SAĞLIK KONUSUNDA CÖMERT, BEREKET KONUSUNDA CİMRİ OLMA !SEVGİ VE ŞEVKAT KANATLARINI KAPATMA, İYİ NİYET DOZLARINI AZALTMA, UMUTLARI, BEKLENTİLERİ SAKIN ASKIYA ALMA, EVRENDE YAYILAN TÜM OLUMLAMALARA SAKIN KULAKLARINI TIKAMA, BU KADAR GÖRKEMLE, BU KADAR ŞAŞAA İLE BÖYLESİNE EHEMMİYETLE KARŞILANDIĞINI VE BİR DAHA BU HAKKININ HİÇ OLMAYACAĞINI SAKIN AMA SAKIN UNUTMA, ÇÜNKÜ ÖLÜMSÜZLÜK SADECE HATIRLANMAKTADIR BUNU DA HİÇ UNUTMA.
DİLERİM BIRAKACAĞIN İZLERİN, HAYIRLISI İLE HERKESİN SEVGİYLE TAŞIYABİLECEĞİ ANILAR OLSUN...

SEVGİLİ 2012 :
YOLUN IŞIK ,AYDINLIK VE AÇIK OLSUN.....
 HOŞGELDİN ARAMIZA...

73 yorum:

caferengigül 30 Aralık 2011 18:17  

Sofraya çok çok çok güzel.Mutlu seneler.

Adsız 30 Aralık 2011 18:21  

allahım allahım allahım
bu ne bu ne bu ne

Çok mutlu ol canım benim..
böyle parılda sende ışılda
seni çok seviyorum kelebeğim nurayım
iyi yıllar birtanem

semra

Nilgün Torunoğlu 30 Aralık 2011 18:41  

Geçen yıl da masamı hazırlarken sizden ilham almıştım :) Gönlünüzün güzelliği elinizin değdiği her şeye yansıyor. Bu yıl her zamankinden daha mutlu bir yıl olsun siz ve tüm sevdikleriniz için ! Mutlu yıllar !

Mehmet Osman Çağlar 30 Aralık 2011 18:44  

Dileklerinize içtenlikle katılıyorum.
Sizin ve ailenizin yeni yılını kutlar; yeni yılın sağlık, barış, mutluluk ve barışla geçmesini dilerim.

Sevgi ve dostlukla...

ebru 30 Aralık 2011 18:49  

Her zaman ki gibi zevkle okuduğum bir yazı Nunum. Sofra harika, yiyecekler harika. Dilekler süper. İnşallah canım her şey gönlümüzce olur. Ve inşallah 2012 senin dediklerini dinler. İyi, salıklı, mutlu ve huzurlu yıllar.

neslihan erzincan özgür 30 Aralık 2011 18:50  

Nunu'cuğum her zamanki gibi çok şık ve zarif bir sofra olmuş, herşey nefis görünüyor, ellerine sağlık. sana ve ailene sağlıklı, mutlu, çok keyifli bir yıl diliyorum, sevgilerimle:)

boncuk mutfakta 30 Aralık 2011 19:00  

Nunucum bütün güzellikler 2012 de senin olsun.Yeni yılın kutlu ,sağlık,mutluluk dolu olsun.

Dilek Mutfakta 30 Aralık 2011 19:33  

mutlu yıllar,herşey gönlünüzce olsun

Bulbulunyeri 30 Aralık 2011 19:33  

Benim sevgili arkadaşımın yeni yıl mesajıda ancak bu kadar güzel olabilirdi.
Söylediğin ve beklediğin her şeyin seni,aileni ve ülkemi bulmasını içtenlikle diliyorum.
Hazırladığın masa için söylenecek tek kelime var. Mükemmel.Çok şık olmuş.
Sevgiyle kal.

Adsız 30 Aralık 2011 19:37  

canım benim, gözlerim kamaştı, evindeki mutluluk her yanı sarmıştı, hepimize geçti bu enerji,
iyiki gördüm sizleri,
yarın herşey olmasada çok şey var senden ..

çok sağlıklı ol, hep bizimle ol, dilerim yüzündeki o aydan parllak ışık hiç ama hiç sönmesin benim güzel kalpli arkadaşım.
mutlu yıllar / Ferda

Unknown 30 Aralık 2011 19:48  

Tüm dileklerine içtenlikle katılıyorum.
Bu yılda ağız tadımız bozulmasın,sağlıkla,sevdiklerimizle el ele olalım.
mutlu yıllar sevgili NuNu,mutluuu yıllar.

sevgilerimle...

LEZZETLİ SOMUNLAR 30 Aralık 2011 19:58  

Nunucum; kesin olan bir şey var ki o da bu platformda birbirimizle çoğaldığımız, arttığımız ama asla eksilmediğimiz..Yeter ki gelişime açık olalım..Kendimizden büyüklerden olduğu kadar, küçüklerimizden de öğreneceğimiz çok şey olduğuna inananlardanım ben. O nedenle bu platformun en yaşlılarından (!) biri olmama rağmen, hergün bi dolu şey öğreniyorum..Hepiniz iyi ki varsınız. Mutlu yıllar canım..

Adsız 30 Aralık 2011 20:26  

her satırına canı gönülden katılıyor, ıslak imzamı altına atıyorum benim gönlü zengin aydn arkadaşım.
bu rüya gibi masada olacak tüm güzel şanslı insanlara mutlu ve sağlıklı yıllar diliyorum.

başı dik, yüreği dolu can arkadaşım,
özellikle sana şans ve sağlık mutluluk dilerim, Yeni yılın uğurlu olsun

BANU

Çınar 30 Aralık 2011 20:31  

Yeni yıl beklenti ve dileklerine aynen katılıyorum.

Mutlu yıllar dilerim

Sevgiler

HUYSUZBALIK 30 Aralık 2011 20:35  

Nunum Canım bayıldım sofrana her zamanki gibi ince düşünülmüş özenle hazırlanmış. Yeni yıldan tüm beklentilerine katılıyorum. Dilerim 2012 dilediğince gönlünce bir yıl olur.Aranızdan ayrılırsam lafını bir daha duymak istemiyorum... Lütfen... Sevgiler...

ufukmutfakta 30 Aralık 2011 20:41  

Masal Prensin, Kara Dutların, Valide Sultanı'ın ve burada sayamadığım tüm sevdiklerinle beraber mutlu bir yıl geçrimenizi dilerim.. Mutlu Yıllar....

Ferkay 30 Aralık 2011 20:43  

Canım gönlünün güzelliği dokunduğun herşeye yansıyor.. Sen dünyanın tüm güzelliklerine laik birisin..
Yeni yılda tüm dileklerinin gerçekleşmesi dileğiyle mutlu yıllar.

dogada.blogspot.ru 30 Aralık 2011 20:56  

yeni yıl tüm ihtişamıyla sizin eve gelmiş nunucum gecenizde neşe dolu geçsin herşeyin gönlünüzce olacağı yeni bir yıl diliyorum canım sevgiler

CEPAYNASI 30 Aralık 2011 21:04  

tüm dileklerin gerçekleşsin,yeni masallar yaşa bir dut masalı...
mutlu yıllar:))

Adsız 30 Aralık 2011 21:10  

sevgili arkadaşıma, ailesine, çiçeklerine, böceklerine, köpeciğine :)
vede onun en güzel yeri kalbine, GÜZEL BAKABİLEN GÖZLERİNE çok sevgilerimle,
yeni yılınız kutlu olsun canım benim- fATOŞ
/
bu ne güzel bir masadır.

PAPATYA PRENSES 30 Aralık 2011 22:01  

şu yızdız kurabiyelerden çam ağacı fikrini hep yapmak istemişimdir.bir türlü kısmet olmadı ama..

herşey harika ve şık görünüyor. ellerine emeklerine sağlık nunucum.

ikibinonbirde hüzünlerimden sıyrıldığım bir liman oldu yazıların bana.bundan sonraki yıllardada öyle olur inşallah.

sevgi ve muhabbetlerimle..

hdidem95 30 Aralık 2011 22:33  

Yeni bir yılda yüzünden gülücükler, gönlünden sevgiler eksik olmasın mutlu yıllar.

Eya 30 Aralık 2011 22:35  

Nunucugum...nice güzel,saglikli,bereket ve muhabbet dolu bir yil olsun...sevgiler

zehra

Nehir Butik Pasta 30 Aralık 2011 22:39  

Nunucummm ne güzel bir masa hazırlamışsın yeni yıl dileklerine yürekten katılıyorum inşallah çok güzel bir yıl olur

ruşyena 30 Aralık 2011 22:41  

masa çok güzel...
2012 de tüm güzelliğiyle gelsin evinize...

mutlu yıllar ve sevgiler.

Adsız 30 Aralık 2011 23:04  

tatlım by masada, tüm umutlar, neşe, ''herşeye rağmenlik''
bitmeyen enerji, elbette birde en kocamanından sevgi var.
böyle güzellikler içinde kim olmak istemez
aile bireylerine sana ve sevdiğin herese iyi seneler sağlıkla huzurla diliyorum nuraycım
yeni yıl gönlünce geçer umarız

Mine k

pembe kekik 30 Aralık 2011 23:05  

Mutlu Yıllar.2012'de her şey gönlünüzce olsun.Sevgiler.

Leylak Dalı 30 Aralık 2011 23:16  

Güzel bir yıl olsun Nunucum, sağlıklı, huzurlu, umutlu. Hem bizler hem tüm dünya için. Sevgiyle...

ELANIN TARIFLERI 30 Aralık 2011 23:30  

Sevdiklerinizle, sağlıkla, huzurla dolu bir yıl geçirmenizi dilerim.
Sevgiler,

Zeugma 30 Aralık 2011 23:43  

Çok duygusal bir yazıydı. Bir o kadar da etkileyici...
Yüreğinden geçen bu güzellikleri paylaştığın için teşekkürler sevgili Nunucuğum.. Aynı duygularla atıyor kalplerimiz..
Gönül dostu olmak bambaşka bir şey, değil mi ama? Birbirimizi görmemiz bile gerekmiyor...

Yeni yılını tekrar kutluyor, ailenle birlikte, sağlık ve huzur içinde geçirmeni diliyorum...
Sevgilerimle....

KİZHATCE 31 Aralık 2011 00:23  

paylaşımın ve güzel dileklerin için tşkler....sen buradaysan bizde buradayız nunucuğum :) keyifle,gönlünce,sevdiklerinle geçireceğin bir yıl diliyorum ve kocamannnnn öpüyorum .....

Adsız 31 Aralık 2011 00:26  

şu görkemli masa
şu hazırlıklar
zarif örtü tabaklar
sadece sahibesini anlatan ayrıntılarla dolu.
herşey sadece sen
HAYAT Fışkırıyor her karenden

Hayat hep gülsün , sen daha çok gül

yeni yılın kutlu olsun canım arkadaşım, ışıl ışıl yan bu sene mutluluklarla inşallah

Nesli

sibelyalcincom 31 Aralık 2011 00:52  

Mutlu yıllar bütün dilekleriniz olur inşallah sevgilerimle:))

IŞILCA TATLAR 31 Aralık 2011 01:48  

Nuray'cığım,
Yeni yıl dilek ve temennilerine tüm kalbimle katılıyor, senin ve ailenin yeni yılını kutluyorum.

Mutlu yıllar,

cigdemonur2 31 Aralık 2011 10:41  

Harika bir sofra.Kim bilir yemeklerin lezzetleri de ne güzel.İyi yıllar dilerim.

Unknown 31 Aralık 2011 12:00  

Her yeni yıl başka bir güzel.. 2012 yeni yılının sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsını diliyorum. Yeni yılınız kutlu olsun.

Unknown 31 Aralık 2011 12:01  

Zerafet Sultanım hazırladığın masa her zamanki gibi aklımı başımdan aldı.Ellerine,emeğine o güzel yüreğine sağlık öpüyorum.

Flame 31 Aralık 2011 12:37  

Yine harikasın Nunu'cummmm.

İyi seneler,
Kocaman öpücükler...

Alev

Asis 31 Aralık 2011 13:47  

Herşeyin gönlünce olduğu bir yıl dileklerimle,sevgiler.

MAVİANNE 31 Aralık 2011 13:56  

tüm güzellikler seninle olsun 2012 yılı güzel bir yıl olsun
sevgiler

Adsız 31 Aralık 2011 13:59  

güzeller güzeli nunum
senin sayende böyle masalarda oturup kendimi masalların en hakikisinde en şahanesinde ağırlattım, çok memnun edilip çok mutlu edildim,
benim en güzel anılarım tüm kelbimlede söylüyorum bende , sadece senin sofralarında gerçek oldu.
çok teşekkür ederim. allah tüm dualarını kabul etsin tez zamanda.
rüyada göremem bu masayı.
muhteşem arkadaşıma, kocaman kalbi sevgilerimle
yüzün hiç solmasın nuraycığm mutlu yıllar size.
/ sema N

mihrimah 31 Aralık 2011 14:11  

canım 2012 den beklediğiniz tüm dileklerinizin gerçekleşmesi dileğiyle sevgiler.

Adsız 31 Aralık 2011 14:33  

parmağımı sallaya sallaya göstermişsin valla 2012 ye :)
ayağını denk alır, 2011 e benzemez dilerim.
sağlıkla geçsin dileyelim üzüntüsüz, afetsiz bir yıl olsun dünyaya.
senin masan kadar renkli masalar nasip etsin allahım bana ve dünyaya
üstüne yok maşallah nuraycım, yeni yılınız mutlulukla geçsin. sağlık dolu olsun
öpüyorum arkadaşım

Asuman Ö

elif 31 Aralık 2011 14:51  

blogunuzu devamlı takip ediyorum. mutlu ve sağlıklı seneler

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 31 Aralık 2011 15:14  

Ben bunları yiyemem, vitrine falan koyar saklarım her halde :)))
Yeni yıl size ve sevdiklerinize güzellikler getirsin :)))

Unknown 31 Aralık 2011 17:14  

Mutlu sağlıklı, gönlünce bir yıl dilerim.Sofradaki Herşey harika olmuş her zamanki gibi. Ellerine sağlık. sevgiler

beste 31 Aralık 2011 17:20  

harika sofranda keyifli bir yilbasi gecirmenz dilegiyle, nice huzurlu, saglikli senelere, sevgiler

Tijen 31 Aralık 2011 19:26  

NuNuşko,
Ben bu süslü şeylerin hiç birini yapmadım şekerim ama ben de hazırım yeni yıla. Senin dostluğunla...

bırtutamkekik 1 Ocak 2012 00:25  

huzur sağlık ve bereketle dolu bir yıl diliyorum nunucum:)
hep buradayım ben,bu masalın içinde..
musmutlu hemde..
kekiğin...
:)

Esma 1 Ocak 2012 00:29  

mutlu ve sağlıklı bir yıl olur insallah

SEVALCE LEZZETLER 1 Ocak 2012 01:50  

Çok güzel bir yazı hazırlamışsın yüreğine sağlık canım.
Ailenle bir arada sağlık huzur mutluluk dolu yeni bir yıl ve yıllar diliyorum.
Sevgilerimle...

Beşparasız 1 Ocak 2012 10:05  

Çok güzel bir sofra olmuş..Çok beceriklisiniz Maaşallah..İyi seneler mutlu yıllar dilerim..Herşey gönlünüzce olsun..Sevgiler..

neslice tarifler 1 Ocak 2012 12:40  

Hepinize "2012 hiç bitmesin, bi 5-10 yıl sürsün, hatta 2013 gelmese de olur, hep bu yılda kalalım" diyeceğiniz süper bir 2012 diliyorum :))

İçimden Geldiği Gibi 1 Ocak 2012 13:47  

Sevgili NuNucum harika bir masa olmuş bu gene arkadaşlarıma göstereceğim.
Yeni yılını en içten dileklerimle kutlar,2012 yılının sağlık,mutluluk ve huzur içinde geçmesini dilerim.

LeylaK 1 Ocak 2012 15:50  

vayyy, harika olmuş nunu...muhteşemsiniz :) nice güzel yıllar diliyorum.

Leyla'nın Kahve Dükkanı

çeşnici Handan 1 Ocak 2012 17:50  

Sağlıklı, mutlu ve barış dolu bir yıl dilerim. Sevgilerimle.

ihlamurcum 1 Ocak 2012 17:59  

Sofranız muhteşem olmuş, enerjiniz bol bir yıl olsun.
Allah yazma sevinciniz azaltmasın, sevgiyle kalın

Şehnaz 1 Ocak 2012 19:45  

yılbaşı sofran harika nunucum..mutlu yıllar tatlım..

Bir Dut Masalı - nUnU 1 Ocak 2012 20:18  

Çok teşekkür ederim..
ne güzelsiniz.

HEPİNİZE SEVGİLER- İYİ SENELER.

pastabahçem 1 Ocak 2012 20:23  

muhteşem bir sofra ve emek harikasınız mutlu yıllar

aysencifci 1 Ocak 2012 20:58  

Nunu'cum ne güzel dilekler! Katılmamak elde değil, nice sağlık, mutluluk, huzur ve bol kazanç dolu seneler sana ve tüm sevdiklerine. Öptük seni gül yüzünden.

Unknown 1 Ocak 2012 21:22  

yine harika bir yazı ve güzellikler dolu bir masa canım sende çok seviliyorsun inan mutlu yıllar sevgiler.

Muhterem'le Afiyetle 1 Ocak 2012 21:32  

Canım,
Yeni yılını kutlar, yeni yılın sana ve ailene sağlık, huzur ve mutluluk getirmesini dilerim.

Disalce 1 Ocak 2012 23:32  

oy oy sofraya bakk...harika görünüyor herşey....

ellerine sağlık....bu yıl ve bundan sonraki yıllar sağlık huzur versin hepimize:)))

emelden.blogspot.com 1 Ocak 2012 23:58  

Ne mutlu ki yılbaşı mesajı için ziyaretime geldiniz ve bana iade-i ziyaret şansı verdiniz.
Bu harika blogdan yeni haberim olmasına hayıflanmadım desem yalan olur.
Yılbaşı mesajınız hem biraz içimi burktu hem de gülümsetti.Doğrusu masanızdan gözlerimi alamayıp epeyce saattir de AYAK İZLERnizde kayboldum.
Yeni yılda size sadece sağlık diliyorum.Çünkü o oldukça gerisi bu zarif hanımın elinden kurtulamaz..

Bir Dut Masalı - nUnU 2 Ocak 2012 00:38  

çok teşekkür ederim her zaman güzelsiniz.,
bütün güzel dileklerimizi evren duydu, hepsi bize tek tek geri dönecek hiç şüphem yok...

her birinize sevgiler...

Deli Kız Pınar Mutfakta 2 Ocak 2012 01:39  

nunucum masa harika sen harika daha ne söyliyim ellerine yüreğine sağlık sana ve ailene çok mutlu bir yıl diliyorum

Mutfak Dili 2 Ocak 2012 08:45  

Cok guzel yazi guzel duygular guzel arzular dilekler
Sofra harika.
Yan komsu olarak kabul ediyorsaniz eger bizi o zaman seneye sizdeyiz bayrama...
Sevgiler..

edaca 2 Ocak 2012 10:12  

arkadasım hersey gonlunce olsun yenıyılda sofranda harıka olmus ellerıne sgalık :))

Güngör Ekinci Saglik 3 Ocak 2012 21:19  

Sevgili Nunucum,
Merhaba´
Ispanya´dan sevgilerimi gonderiyor mutlu seneler diliyorum.

Adsız 4 Ocak 2012 11:49  

Merhaba Nuray Hn.cığım.
Bu ne güzel dilekler, bu ne güzel yazı, sofralar desen her zamanki gibi harika,mükemmel daha ne kadar güzel tanım varsa sıralamada hepsi, bu sofralarda yapılan sohbetlerinde çok güzel olacağını ve de olduğunu biliyorum.
Dilediğiniz tüm isteklerinizin yeni yılda gerçekleşmesi dileğiyle sizi izlemeye devam ediyorum, Delfina ya da söylediğim gibi sizin gibi bir kaç siteyi okumak bana büyük bir moral oluyor, hele de güne sizinle başlamak beni çok mutlu kılıyor.
Lütfen sizler hep hep hep yazın.
Sağlıklı ve güzel günler diliyorum
Sevgilerimle
Gülsüm

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP