ÇENGELKÖY'de BOĞAZ HAVASI

>> 30 Kasım 2011 Çarşamba


Hani attık ya polarları , battaniyeleri, ilaçları bir kenara , e.. artık kendimizi de derhal bir boğaz sahiline atma vakti gelmişti .... Hem telefonun diğer ucundaki sevgili Arkadaşım İlknur da'' Haydi bakalım nUnU  BUGÜN misafirimsin , süprizim var ! seni doğruca boğaza uçurayım 'diyordu :)

Ben dünden razı haldeyim 'peki ama bir şartla, o güzel saçından yaptırıp, tacınıda tak gel , resimler çekeceğim '' diyorum !!! ?? ''hay hay '' deyip buluşuyoruz..
O bayıldığım modelde ki saç özellikle yaptırılmış, her zamanki gibi O bayıldığım gülümsemesi, tatlı sesi,  zerafeti ve şıklığı ile mest oluyorum. O çok sade biridir, içindeki çocuk büüyümesine hiç izin vermez , ama bugün  bir başkaydı :)
 Hatta bir fotoğraf albumü hazırlıyorum o gün biterken adını da ' İlknur'un, saçları, süprizi ve Botları'' koyuyorum. Bayılıyor :))))) Dakikalarca gülüyoruz...  :))
İLknur'u hatırlatayım size hani kardeşi İpek'in kızı Ceylana hoşgeldin partisi hazırlamıştık, pastalar kurabiyeler yapıp çok sevimli bir gün geçirmişlerdi sanırım buradan hatırlıyacaksınız !

Bir öğlen yemeğinde, Çengelköy-Kuleli'deyiz. Burası bir butik otel. Ama bizim için özelliği  Sevgili  İlknur'un çokk daha önceki yıllarda  burasını Bir Mimarlık ofisi olarak kullanmalarıydı.
Sonra el değiştirdi, Amerikalı bir hanım ve eşi devralıp Butik otele çevirdi bir- iki sene önce..
Yani her yanı zaten İlknur'un ayak izleriyle ve anılarıyla doluydu. Bol bol yadettik.


Boğazda nerede mutsuz olur ki insan ?


Mavinin , yeşilin buluştuğu, koskoca cihana bedel bir tarihin yattığı o eşsiz boğazda  ne mümkün gam keder.......


Yemekler bitiyor, o kadar uzun sohbet ediyoruz ki, saat , zaman boğazın sularından daha hızlı akıp gidiyor kadrandan. Severim İlknur'un sohbetini, en çokda ondan öğrendiklerimi severim.. Bana çok şey katan arkadaşlarım arasındadır çünkü. Haydi diyorum, saçlar, botlar ! :) ve süpriz gün kadrajımıza da  girsin diyorum.. Çocuklar kadar şen pozlar veriyor bana :)))


Ama sırada sen varsın bende çekeceğim diyor, 2  pozda  ben giriyorum kadraja ,ölümsüzleşiyoruz ..


Size İlknur'un kedisi  PATİ Beyi ! tanıştırayım, gün boyu İlknur'un dilindeydi :) Şanslı bir sokak kedisiyken, artık çok sevilen bir aile bireyi oldu ! Minicik bir  tekir yavrusuydu, şimdi bir kaç aylık oyuncu, haylaz çoook yaramaz bir kedicik !!!
Haa ..birde bu arada biliyormusunuz , Dünyanın İLK SUSHİ (suşi) yiyen kedilerinden biri ÜNVANINA sahip ,belkide tek kedidir O :=)))
Çılgın İlknur, Sushi cafelerde ona ikramlarda bulunuyor hep :=)))


Sohbetin güzelliği, boğazın endamı derken, güneş yavaş yavaş veda etmeye hazırlanıyordu....İ
lknur'u bu gün batımında son kez kadraja alıp, O'na da benden süpriz olacak bu post için gizlice için için gülümseye gülümseye kayıtları tamamladım.. Hep merakla sorardı, ''birgün bende masal kahramanı olacakmıyım diye ?  :=))) OLDU BİLE !!!!!  :)))


Yine buluşmak üzere sevgiyle sarılıp, veda ederek kendi istikametlerimize doğru yola koyuluyoruz...

İstanbul çok yaşanası bir şehir.. Çok gezilesi bir şehir..
Her mevsimiyle sizi ağırlamaktan çok mutlu olan belki de  TEK ŞEHİR !!

Yarın benim memleketim ,  Beylerbeyi' mde buluşalım mı ? :=)
Peki, yarın görüşmek üzere hep güneşli, hep keyifle kalın...

SEVGİLER..

24 yorum:

Unknown 30 Kasım 2011 10:08  

İstanbul'da nasıl mutsuz olur ki insan? :)
İstanbul hele ki senin objektifinden karelerle,o eşsiz anlatımınla süslenince nasıl cazip geliyor bir bilsen...
Sevgili arkadaşın ve sen İstanbul'dan ziyade güzelliktesiniz..
Sevgilerimle..

Adsız 30 Kasım 2011 10:11  

allah iyiliğinizini versin, suşimi yedi pati
ahhahahahhahaaaa
çok iyi geldi sabah sabah..
çok sevgiler gülüm..
enfes güzel olmuş saçların- ız.
sanada bu renk çok gitmiş, maşallah o saçlara,
ama çok kestirmişsin aşkolsun rapunzelim :-( nasıl kıydın be.

Banu

mihrimah 30 Kasım 2011 10:36  

kocaman bir oyyy diyorum. ne kadar hoş bir geçirmişsiniz.istanbuldaki güzel günleri özlüyorum.boğazı, piyer lotiyi,eyüp sultanı topkapıyı her şeyi....sizin sayenizde birazcık hasret giderdim sevgiler.arkadaşınızda çok tatlı bir bayan .onada ayrıyeten selam

Şehnaz 30 Kasım 2011 10:54  

nunucum bu resimlerle istanbulu ne kadar özlediğimi anladım..istanbulun kokusu tadı hangi şehirde varki.türkiyenin incisi...keyfiniz daim olsun canım..

Adsız 30 Kasım 2011 10:59  

aaa benim memeleketim..
çok duygulandım şimdi nunucum..
sağol bitanem benim.. devamını getir hasret kaldım :(((
ÖPÜYORUM SENİ NESLİHAN.

Adsız 30 Kasım 2011 11:13  

Sevgili arkadasim Nuraycigim

( benim platesten arka siradaki BJK corapli arkadasim:))))

benim Cesme arkdasim
Ege sevdali arkadasim ,
Dut Masalini okudum.
Ben masal kahramani olmusum:))
Cooook tskr ederim.
Ellerine saglik.
Paticigim de meshur olmus. Bu sabah yine gunumu aydinlattin. Simdi yuzumde kocaman bir gulumsemeyle ve bu motivasyonla gune devam edecegim. Cok Tesekkur ederim:)) Hep soylerim Hayat paylasinca guzel::))) Lallllalllallllallla:))) Iyi ki varsin:))

İLKNUR A. P

pembe kekik 30 Kasım 2011 11:18  

Çok güzel bir gün olmuş.Istanbul güzel,dostlarla her yer daha bir güzel.Sevgiler.

NzlGl 30 Kasım 2011 13:01  

Nunucuğum
sizin pencerenizden bakıldığında ne çirkin gözüküyorki :)))
maharet İstanbul 'da değil,
sizin o güzel hayat pencerenizde:))))

Adsız 30 Kasım 2011 13:11  

BAŞLIĞI OKUR OKUMAZ AĞLATTIN BENİ NUNUM.
KAÇ YIL OLDU GİTMEYELİ,
HEY GİDİ YILLAR ÇOCUKLUK
HEY GİDİ OKUL ANILARI
BAK NELER OLMUŞ ORALAR
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM YOLLADIĞIN RESİMLER İÇİN.
BU ARA ÇOK AĞLIYORUM BEN ÇOK

SEN GEZDİKÇE YAYINLA KARDEŞİM.
SENİDE ÇOK ÖZLEDİM, YÜZÜNÜDE, TATLI SESİNİ SOHBETLERİMİZE.
:=(((((

Gülbin B.

cumbada 30 Kasım 2011 13:27  

İstanbulda babamın görevi nedeni ile 1960 lı yıllarda yaşamıştım...Çok iyi hatırlıyormuyum derseniz..Hayır..Ama çok seviyorum çektiğiniz resimlerle bende İstanbulu yaşıyorum. Kalabalağı herzaman beni korkutmuştur.Ve diyorum ki"seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli İstanbul.."Sevgi ile kalın...

Adsız 30 Kasım 2011 13:39  

nasıl tatlı sıcak samimi gülen bir arkadaş öyle nunucuğum
karşında sen olunca biliriz nasıl sıcak can dolu bır hava eser.
patişide yesinler, tekirleri seviyorum bende.
aslında bak ne dicem, senden bişe bekliyorum ama, hala olmadı, şaşıyorum bunca yıldır neden yapmıyorsun diye de .
ip ucu memleketinde.
bakalım ne zaman olcak, bakalım sen çözecekmisin bu şifremi
öpüyorum canım, keyfiniz çok olsun inşallah.

FERDA

sibelyalcincom 30 Kasım 2011 13:40  

Oh ne kadar güzel boğaz havası boğaz her mevsimde ayrı bir güzel:))sevgiler

Bulbulunyeri 30 Kasım 2011 13:45  

Canım,
ne güzel fotoğraflar öyle. İstanbul'a aşığım. Senin kaleminden ve fotoğraflarınla bir kere daha seviyorum. Ne güzel şehir bu İstanbul. Her yanı ayrı güzel, her yanı ayrı yaşanmışlık. O güzel yüzlü, gülen (İlknur) arkadaşının ve senin yüzün hiç solmasın ve bu güzel arkadaşlık hep sürsün bizde sayenizde sevginin sıcaklığını hep hissedelim.
Sevgiyle kal.

zeys 30 Kasım 2011 13:46  

hersey cok guzel gorunuyoo..bogaz yemekler :) ınsanın orada olası gelıyo :) yenı kesfettım blogunuzu cok guzel gorunuyo hersey..takıpteyımm :)

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

Bir Dut Masalı - nUnU 30 Kasım 2011 13:46  

çok teşekkür ederim ziyaretlerinize,
yorumlarınıza..
çok iyi geliyor her defasında..

sevgiler..

TATESAL 30 Kasım 2011 13:56  

çok tatlısınız nunucum..muhabbetiniz bol ve daim olsun...

Adsız 30 Kasım 2011 14:02  

saçlarından seveyim hatunum maşallah suphanallah ]]]]
sen çok dışarlarda durma yine,
ama gezdikçe bizide unutma,
şu patı beyi kapda gel birgün.
arkadaşınada selam ve sevgiler nurayım. hoş mekanmış. otel olduğunuda bilmiyordum, şaşırdım kendime bir an.
sefayla güzelim. öpüyorum

Nesrin

PAPATYA PRENSES 30 Kasım 2011 14:21  

Boğaz ve bir dost..İnsan ömrü hayatında daha ne isteyebilir:)

Harika fotoğraflar.. Öyle zaman olmuş ki o tarafları arşınlamayalı gönlümce..

Muhabbetiniz daim olsun Nunumm..

NİRVANA 30 Kasım 2011 15:09  

Valla bayıldım...İstanbulu ögrenen biri olarak adres rica ediyorum sizden o kadar güzel eglenmişsiniz ki insan gitmek istiyorç...

Bir Dut Masalı - nUnU 30 Kasım 2011 15:20  

:))
adres kolay Sevgili Nirvana.

Çengelköy benzicisinin tam karşısı,
İsim hiç vermem bilinir.

Ama resimlere dikkat ederseniz Otelin ismi yazıyor.
S.....N :)
çok sevgiler bol keyifler.

boncuk mutfakta 30 Kasım 2011 16:43  

Herşey çok güzel Allah içinize sindirsin.Kedicikte ayrı bir güzel.
Sevgiler canım.

MAVİ TUTKU 30 Kasım 2011 16:56  

Manzara Çengelköye benziyor diye düşünüyordum tam.:) Çok severim. hele beylerbeyinin ayrı bir yeri vardır bende..

neval 30 Kasım 2011 18:52  

gribi bana devrettiniz geziyorsunuz nuray hanım:)
iyi de ediyorsunuz,bizim için de gezin lütfen:))

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP