OYSA NE ÇOK AĞLADIM BEN , BİR DAMLA YAŞ DÖKMEDEN

>> 1 Ekim 2011 Cumartesi

resimleri tıklatıp büyütünüz !


Hep farkındaydım..
 Büyürken, saniye saniye hep yanındaydım çünkü....
Annesine benzeyen yanları vardı , hep kıpır kıpır, hep hareketliydi... neşeli, güleç, hayat dolu mutlu bir bebek, mutlu bir çocuktu.
Ama mazeretleri vardı ve  O çok yalnız büyüdü   :((


Bebekti, küçücüktü, çocuktu, farkındalığı henüz gelişmediğinden, ona olan  özenimizi, nedenlerini , gerekçelerimizi anlıyamıyordu !! Tüm afacanlığıyla dolu dolu olmasa da kendi ekseninde  büyüyordu ....


Göz önünde dikkat edilmesi gereken yanları vardı, mazeretli  ! bir bebek olarak doğduğundan !çok itinalı geçmesi gerekiyordu O Uzuuun yılların (!)   :(
Zaman  ve Tıp  Dünyası  bize , olabildiğince uzattı ellerini,  sabrettik, güçlendik,  hani derdinizle yaşamayı öğrenirsiniz ya, Bizde  dik durmayı  Öğrendik !!!!


O büyümeye devam etti,  minyatür bir karaduttu,  ama  ballı olanlardan  :=)
Çok neşeli, sıcacık, cana yakın,  eşin dostun, '' allah verirse böylesini versin ''diyerek istediği,  bir o kadar sahip olunası bir evlat oldu...
Hamileliklerinde  'O'na bakarak benzesin (!) diye çok da seveni oldu :=)
Gerçekten kendine has ,kabına sığamayan , şirinlik muskası bir çocuktu O .


Minicikti, Ameliyatlarıydı, Tedavilerdi, sonraki zamanlarda Yuvaydı, okuldu derken yıllar geçti ,  yemeklerden sarma ve mantıyı, tatlılardan ise sütlaç ve dondurmadan vazgeçemedi :=)
ama en çok sporu , GS. ve  sporcu kimliğini sevdi !
 Şimdilerde 24 yılı geride bıraktı....  Artık  O benim 24 ayar Oğlumdu     :=)

Ağbisi gibi, Hiç ! ama hiç üzmedi, hiç yormadı, onun gibi  çok takdir edildi, takdirnameler de  aldı.
Hoş Kimse vermese bile,   Ben  yine de O'nu takdir eder , kalbine asardım, olur biterdi


Üniversite  zamanı geldi,  Eros'ta onu takip edip, İlk Ok'unu yanlış zamanda kalbine atınca  (!) ,
sınavda  sadece 1 puanla çok istediği okula - bölüme giremedi, kahretti  :((((
 Biz ise  sadece  'O'nun  üzülmesine  kahrettik  .... :((((
Sonra seçip  tercih ettiği bir başka okulu bitirdi, rahatlıkla  ilk diplomasını aldı.
Kocaman bir Ohhh çekip ,Çok şükür dedik ve ne kadar da  sevindik..


Bu yetmez bi tane daha dedi, çalıştı didindi ve ne yaptı etti,   2. diplomayıda aldı !
Ama bu sefer de  '' Artık tamam yeter '' dedi  :=)


Dün ''mezun oldunuz ''diye aldığı bu haberle ,  Doğduğu gün gibi,   Hayat bize bayram ,
O'' ise , resmi olarak çift diplomalı bir akademisyen oldu.


Hiç gözyaşı dökmeden ne çok ağladım !!!!!
O kadar ağladım ki, içim sel oldu !!
**************
O ilk babasını aradı TEŞEKKÜR ETTİ ! Duygulandılar ....
Masal kahramanımı bende tebrik edip , teşekkür ettim..
O bana Ennn  Kocamanından,minnetle  iade etti, 
Telefondaki Seslerimiz sımsıkı  sarıldı birbirine...
Ben Bugün AĞLAMAYACAKTIM  !!

Sıra Valide Sultanıma  gelmişti,  aradım... Sağlamdır, dimdiktir, lakin  duyunca  O esirgemedi,  gözyaşı döktü , sevinciyle  yarı ağlayıp, yarı gülerek, dualarıyla kutladı. '' Yarın geleyim de Aslan  Oğluma bir sarılayım'' deyip duygu dolu sesiyle veda etti. Öyle ya ,Ne çoktu  emekleri !
Ertesi gün
 Hayatımızda İLK SIRAda yer alan  Valide sultanım ve  çok kıymetli sevgili yengelerimle beraber   keyifle kutlamamızı yaptık.. Dualarıyla yıldızlar serptiler her birimize , tek tek ışıldadık.
Tuhaf bir boşluk,  pek dillendirilemez bir  hafiflik var içimde..
Sanki milyonlarca balon yükseliyor gökyüzüne... Ama keyfi yetiyor .

Korkarım  bu gidişle kutlamalar,   bu sofralar daha 40 gün - 40 gece sürer gider  gibi  :=))))
DESENİZE  YAŞADINIZ  !!  :=)


Tüm tarifler gelecek elbet,
Masada, valide sultanımın sevdiği , sakızlı lorlu kurabiyeler ; bu sefer ayçekirdeği ile kaplandı, mürdüm erikli patates salatası,  cipsli - soslu yeşil salata, tiramisu, peynirli- sucuklu tuzlu pay, günkurulu- çikolatalı cupcake, çok beğenildi, çok sevildi ... birde yengemizin sarmasına doyulamadı  (resimde yok ) .
En çok alkış , en çok övgü masaya geldi :=)
 valide sultanın hediyesi,  örtüye yorduk  :=) !!!  :=)


Valide sultanımın  '' sen sonbaharda hep sarı seversin'' diyerek getirdiği begonya hayranlık uyandırdı, bununla da yetinmeyip, o güzelim masaya serdiğim  örtüsü ise , kalpleri fethetti :)
yengelerimde geleneği bozmadan, onlarda sarı kasımpatlarıyla  ,sarmaları ve yaptıkları turşularıyla merhaba dediler...
Bende  bu güzel günü kareleyip , ölümsüzleştirip, siz izleyenlerim, dostlarım ve  tüm blogger arkadaşlarımla paylaştım... 
DARISI SİZLERE, EVLATLARINIZA  OLSUN.

Sonunu ise Oğluma İthaf ediyor ,
HEPİNİZE ÇOK SEVGİLERİMİ YOLLUYOR...
İYİ HAFTASONLARI DİLİYORUM.

Çok beğendim bu matematiği :


''0'' dan başlarsın yaşamaya..
''1'' bakmışsın girivermiş hayatına..
''2'' de bir özlersin..
''3'' günlük ayrılık ölüm gibi gelir..
"4'' gözle beklersin.. ...
''5'' dakika bile yeter sana;görmek istersin illa..
''6'' üstü insandır halbuki..
''7'' kat göklerde hissettirir kendini..
''8'' köşesindir mutluluktan..
''9'' doğurursun beklemekten.. Çünkü..
''10'' u Çok seversin....

BENDE SENİ, NE ÇOK SEVİYORUM OĞLUMCANIM, YOLUN AÇIK OLSUN.

59 yorum:

bırtutamkekik 1 Ekim 2011 18:00  

rabbim bu mutlu tabloyu hiç ama hiiiçç bozmasın..
sizin masalınız sürdükçe sürsün inşallah...
kuzunuza nice güzel yaşlar diliyorum sevdicekleriyle beraber:)
ağız tadı ile....
kekiğin...

ebru 1 Ekim 2011 18:07  

bir anne için en büyük mutluluk öyle değil mi evlatlarının mutlu olması.

inş. ben de sizin gibi evladımın aldığı diplomalarla böyle gururlanırım.

bu paylaşım için çok teşekkürler.. evlatlarınız ve sevdiklerinizle mutlu ve hzurlu uzun yıllar dilerim..

SEVGİLER...

neval 1 Ekim 2011 18:22  

ne mutlu size,bugünleri gördüğünüz için.

Adsız 1 Ekim 2011 18:30  

nuraycığımm canım benim
tahmin edemezsin sevincimi şu an
çok sevindim adınıza gözünüz aydım
masa mamalar çiçekler olağanüstü gerçekten
tüm aileye sevgiler herkesin gözü aydın olsun canım arkadaşım benim.
FERDA

mutfagabuyrun 1 Ekim 2011 19:05  

şiir gibi bir yazıydı canım.ALLAH ım mutluluğunuzu bozmasın.resimler herzamnki gibi harika canım.öpüyorum.

Adsız 1 Ekim 2011 19:11  

annelerin en gzelini tebrik ederim
en çok seni kutlıyacağım bu gün, yarında oğlumu ]]
hepinizi tek tek kutluyorum nunum,
o güzel ellerin varya bir okadarda onu kutluyorum AŞIK ETTİN MASAN BENİ ÇÜNKİ
öpüyorum hayatım / Asu.

Bir Dilim Düş 1 Ekim 2011 19:16  

Canım hepinizi ttebrik ederim sen nasıl güzel nasıl özel ne tatlı bir kadınsın hatta annesin!!! Öpüyorum seni kocamannnn!!!

Sevgiler,
Evren

YELDA 1 Ekim 2011 19:25  

40 gün 40 gece değil bir ömür boyu yaşayın bu mutlulukları inşallah... Ne güzel şiirsel bir dille de satırlara dökmüşsünüz...Bu arada sofrada şahane olmuş, ellerinize sağlık..

sihirlirloklava 1 Ekim 2011 19:31  

canım,gözyaşların hep böyle mutluluk ce gurur dolu olaylar için aksın....aksın...aksın...sevinciniz daha da kocaman olsun:))

Adsız 1 Ekim 2011 19:33  

bitanem bitanem bitanem benim

anne ablam kocaman gülüşleriyle seni paşamızı sarıp öpüyoruz. canı gönülden kutluyoruz.
allah damatlıklarını göstersin diyoruz.
Masana dicek söz yok şahaser bişey bu. emeğine sağlık can nurayım

dönünce görüşmek üzere hepimizden sevgilewr canım
Sema N

Unknown 1 Ekim 2011 19:39  

Öncelikle, Allah`in izniyle, böylesine güzel, basarili evlatlar yetistirdiginiz icin anne-baba olarak sizleri kutluyor, sonra da oglumuztebrik edip, yeni yasaminda basarilar diliyorum... Ne güzel, ne ulvi bir degil mi Nuraycigim annelik.... Onlar yeterli saglikli, yeter ki mutlu olsunlar, hele birde basarili oldular mi.....:)) Rabbim herkeslere böyle güzel günleri göstersin insallah... Darisi benim oglumun basina.... Sevgilerimle,,,,

Adsız 1 Ekim 2011 20:05  

ne güzel ne duygulu bir ifade tekniğin var nunucuğum,
her şeyin kısacık özeti olmuş başarıyla. maşallah diyeyim öncelikle bu devirde böyle 2 erkek evlat yetiştirmek her babayiğidin harcı değil. çok emeğin var çok iyi bir annesin, özverinin ta kendisisin. semeresini iyilikle kat be be kat göresin dilerim.
masa örtüsü müthiş, sofra nutkunu kesiyor adamın, naasıl yapıyorsun bunları bilmiyorum ama sen çok başak birisin bir tek bunu biliyorum.
İnşallah torunlarınıda severiz =)
tebrik ediyor kucaklıyorum seni canım nuraycığım

Fatoş

made in funda 1 Ekim 2011 20:23  

Allah bu mutluğu bu gururu bana da yaşatır nuraycığım.Bir ömür başarılı ve sağlıklı olsun.en son şiir ne hoştu....sevgiler...

hepsusluydum 1 Ekim 2011 20:34  

Anne babaları evlatlarının gönendirmesinden daha büyük bir armağan yoktur..Allah hepimizin evlatlarının yolunu açık ve bahtiyar etsin..Kutluyorum oğluşu:)

Şehnaz 1 Ekim 2011 20:40  

nunucum işte farkın bu..öyle güzel ifadeler varki yazında.duygulanmamak mümkün değil..yüce rabbim hepimize böyle mutlu günler göstersin..nunucum gözün aydın diyorum..daha nice mutlulukları paylaşmanız dileğiyele...sevgiler canım.

bitkicayi 1 Ekim 2011 20:40  

Ne güzel haberler, darısı oğluşuma NuNu teyzesi:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 1 Ekim 2011 20:44  

Bayıldım, gurur duydum, ağlıyorum hatta şu an.
Çok büyük bir gurur bu, tebrikler ederim :)

Cocukla Cocuk 1 Ekim 2011 20:45  

ne kadar gurur verici, bir anne olarak tüylerim diken diken okudum yazdıklarını...başarısı, mutluluğu , daim olsun...sevgilerimizle

Adsız 1 Ekim 2011 20:58  

canım arkadaşım güzel kalpli akıllı arkadaşım benim.
yakınımda gördüğüm en kuvvetli kadınsın sen, .
çok tebrik ediyorum seni, tatlı oğlunu,bu sayfayıda kapattın,ne mutlu. hayatı hep başarılarla geçsin inanıyorum öylede olacak.
bu arada tabii şık zarif ve çok albenili masanıda takdirle tebrik ederim. Sen mükemmel birisin sevgiyle öpüyorum nuraycığım.
Gülbin Başaran.

Adsız 1 Ekim 2011 21:06  

sevgili nunu,siz yıllarca gzyaşlarınızı içinize akıtmışsınız ama ben okurken tutamadım kendimi.ne kadar içten ifade etmişsiniz duygularınızı ne kadar sıcak.Allah evlatlarınızı size bağişlasın hep mutlu gunlerini görün.damatlıklarını görün inşallah.Bende sizin gibi iyi günlerini görürüm inşallah oğlumun.mutlu seneler......bu arada masada yiyecekler de muhteşem.elleriniz dert görmesin sevgilerimle...BEYHAN...

Lezzet Karnavalı 1 Ekim 2011 21:53  

ne mutlu size:) başarıları daim olsun! size hep güzel ve mutlu günler göstersinler:) inşallah bizim de böyle gurur duyacağımız çocuklarımız olur..
mamaların her biri de birbirinden harika görünüyor,ellerinize sağlık:)

cigdemonur2 1 Ekim 2011 22:01  

Güzel yazmışsınız,her şey sofra mükemmel kutluyorum.Böyle mutlu günlerinizin pek çok olmasını dilerim...

Unknown 1 Ekim 2011 22:17  

Sultanım yazdıklarını okurken gözle
rim doldu.Ne kadar güzel anlatmışsın
Anneliğin o eşsiz inceliğini.Rabbim
her zaman güldürsün sizi masalınız uzun seneler ilk günki sevgi ve saygıyla devam etsin.Karadutun'u teb
rik ederim bir anne-baba için daha büyük mutluluk varmıdır.Tüm güzellikler sizinle olsun öpüyorum.
Bu arada masanın zerafeti ve menü aklımı başımdan aldı...

Adsız 1 Ekim 2011 22:36  

canım benim şimdi ne kadar sevinsen azdır. zor ve yoğun yılları geride bıraktın, çok üzüldün genç yaşında büyük işlerle mücadele ettin, hakikaten annenin dediği gibi aslan gibi delikalılar yetiştirdin bravo maşallah. allah kalbinize göre versin bundan sonra askerlik var desene, ha gayret buda gelip geçsin.
inanılmaz bir sofra olmuş hatta coşulmuş, yemek dergilerinden fırlamış gibi bunlar. hepsine hayranlıkla bakındım, ne mutlu gelenlere dedim
seni tüm kalbimle tebrik ediyorum
gözleriniz aydın biricik arkadaşım
iyi geceler sevgiler
nesrin

Leylak Dalı 1 Ekim 2011 23:19  

Hep güzel, hep sağlıklı, hep başarılı günleri olsun...

Çınar 1 Ekim 2011 23:26  

Ahh canım benim, ne büyük bir mutluluk ve gurur bu. Tebrik ediyorum hem oğluşunu hem seni ve tüm aileyi. Daha nice başarılarla göğsünüzü kabartırlar inşaallah yavruların.

Masa bir harika her zamanki gibi ellerine sağlık.

Sevgiler

Güngör Ekinci Saglik 1 Ekim 2011 23:33  

Ya Nunu'cum, ne yaptın ya, yine pare pare yaptın beni. Yazı güzel, konu güzel, sofra güzel. Eline, koluna, yüreğine sağlık. Tebriklerimle ve sevgilerimle...

Bir Dut Masalı - nUnU 1 Ekim 2011 23:38  

birtutamkekik
Kekiğim çok teşekkür ediyorum,

ebruliyemektarifleri
çok haklısın, iyiki varlar ebrucuğum.

neval,
bende hep öyle demekteyim :)))


ferda
canım benim, sevincimize ortak olduğun için çok teşekkür ederiz.


sevda,
:) çok teşekkürler, dualara duacıyız.

Asu,
Ah asum konuşacak çok şey var,
teşekkürler .


bir dilim düş

evrenciğim çok naifsin..
nasıl teşekkür etsem ??


yelda
canım çok teşekkür ediyorum dualara. Amin.
soframı göremiyor kimse yazdıklarımdan :=))

sihirli oklava,
evet öyle olmasını ne çok istiyorum biir bilsen :)çok teşekkürler.

sema N.
inşallah dönünce paylaşırız semacığım, tüm aileye özlem dolu sevgiler bizden .


münster
amin Filizciğim.
en güzel günlerini görelim canım benim.


fatoş
haklısın arkadaşım, kısa bir yaşam özetiydi, dilimden dökülen ...

güzel bir gündü :) masa örtüsü galiba en güzeliydi, onlara kalsa masa günün yıldızıydı :)
çok sevgiler canım.


defneyle birlikte
Fundacığım sen nelere şahit oluyorsundur meslek hayatın boyunca. biz ancak kendi okulumuzda okudukça yaşadık.sonuna geldik şükür.
dilerim her şey gönlünce olur .teşekkürler ediyorum.


hepsüslüydüm,
zehram çok teşekkür ederiz. nerde varsa keyifle yaşansın.
teşekkür ederim.


şehnaz,
!! çok çok teşekkürler ederim,
anneler hassas oluyor, böylesine kalplerine dokunuyor işte :)
darısı sizlere şehnazcığım .


bitkiçayı
Hoşgeldiniz
:)) inşallah inşallah küçük beyinde haberlerini okuyalım diliyorum
sevgiler.


hayat izleri
!!!!
:))) bende sizi okurken git gide duygu doluyorum !!!!
birazdan sağanak mı başlıyacak ne ?
:)))))


çocukla çocuk
:) çokk teşekkürşer ediyorum sevgiler canım


gülbin B.
beni böyle görmen çok mutlu ediyor ruhumu.. sizin gibi arkadaşları örnek alarak gelmişim bu günlere nede olsa.
çok teşekkürler gülbinim. Oğluşa selamlar..


beyhan
Hoşgeldiniz !
tüm kalben dileklerinize çok çok teşekkürler ediyorum.



lezzet karnavalı,
sevgi çok kıymetli,
sevgisiz hiç birşey olmaz eksik kalır !
yeterki altından bir kalpleri olsun, sağlık ve huzurda oldumu gerisi çok mühim değil ! gönlünüzce yıllar dilerim sevgiler.


çiğdem
hoşgeldiniz,
çok çok teşekkür ederim.


deryammm
canım çok teşekkür ederiz,
senin o som altından kaplı, ama içi pamuk dolu kalbin çok kıymetli benim için.
allah gönlüne versin, darısı sizlere canım.



nesrin
haklısın insan ardına bakınca ancak hatırlayıp görebiliyor..
geldi geçti bitti diyelim.
hiç yaşanmasın dilerim.
sonu güzel biten film gibiydi diyoruz masal kahramanımla..
inşallah diğer filmelerde böyle güzel olur..

HEPİNİZE ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

MASAMI UNUTTUNUZ İYİCE :=))

Adsız 2 Ekim 2011 00:26  

Ne mutlu size ve aileye. Bunu çoktan
hak ediyordunuz. Başarılarının devamıdır dileğim.

Sevgilerimle..

Jivago

atolyenott 2 Ekim 2011 10:05  

Okurken gözlerim doldu, ne kadar güzel bir yazı!Allah mutluluğunuzu bozmasın.sevgili oğullarınız ne kadar mükemmel bir anneye sahipler.Küçük karadutunuzu kutluyorum. Sofra her zamanki gibi mükemmel, kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum .)

Erguvan Vakti 2 Ekim 2011 10:29  

Bunca sıkıntılı zamanlarda bile sizi hep gülümseten,mutlu eden oğlunuz ömür boyu gülsün inşallah,sizlerle beraber...
Sevgilerimle.

umutluhayat 2 Ekim 2011 10:49  

tebrik ediyorum bu gururlu anneyi ve başarılı oğlunu.yolu açık olsun,hayatta hep başarıyla taçlandırılsın.Ne güzel bir duygu ..darısı benim başıma ama çookkk yıllar var daha bize.bu özenle hazırlanmış güzel sofra ise mutluluğunuzu yansıtıyor.mutluluğunuzu masaya yansıtmışsınız.daha çok mutlu sofralar kurun inşallah.sevgiler.

keskinli 2 Ekim 2011 11:03  

sizin adiniza cok sevindim rabbim mutlulugunuzu hic bozmasin sevgiler ...

dogada.blogspot.ru 2 Ekim 2011 11:10  

canımmmmmmmmmm göz yaşların hep mutlu günlerde olsun mutluluk için aksın ne mutlu sabrın sonunda ALLAH en güzel günlerle ödüllendiriyor yavrularına sağlık,başarı,dolu günler diliyorum. Bir masaldan bir mutluluk haberi ve görsel şölen daha hangisine baksam tarifini alsam şaşırdım harikasın canım kahvelerde köpüklü köpüklü marifet bu işte sevgiler canım

PAPATYA PRENSES 2 Ekim 2011 13:26  

Ağlıycağımı biliyordum nedense bu yazıyı okuyacağım zaman.O yüzden erteledim hep..

Ama yine tutamadım ben gözyaşlarımı.. Biliyorsun anne değilim ama sanırım uzun yıllardır anne yüreği taşıyorum nedendir bilinmez.. ve sanırım ondandır gözyaşlarımı tutamayışım.. Bundan sonra en sıradan gününüz böyle olsun inşallah. Rabbim bahtından güldürsün daima..

Kasımpatlarını da ne çok severim! :)

Adsız 2 Ekim 2011 14:41  

film gibi bir 24 yıl anlatmışsın,
dediğin gibi kısa metrajlı bir film.
okuyunca anladım, çok içime dokundu bu yazın.
ama sonu iftaharla sunar denen film gibi olmuş.
hep omuzlarda bir anne ve oğulları. eserlerin bunlar ve daha nice güzel izlerin.
kalbinden öperim, gözyaşlarındanda.
kutlu olsun nurayım
tüm ailenizin göz aydın.
Birde bu kadar güzel masan için kutluyorum çok emek vermişsin ne güzel olmuşlar.
nicelerine diyor iyi pazarlar diliyorum

BANU

Bir Dut Masalı - nUnU 2 Ekim 2011 18:08  

leylak dalı
Olsun Leylağım olsun. hep böyle istemezmiyiz zaten ..


Çınar
Çok teşekkür ederiz canım benim.


Güngör Ekinci
:=) Duygulu çiçeğim benim. Teşekkür ederim canı gönülden.


jıvago
Mehmet Bey çok çok teşekkür ederiz sağolunuz,


Atolye nott
Çok sağolasınız, her anne gibi elden yürekten geldiğince yaşadık bu yılları.herkese nasip olsun diliyorum.


erguvan vakti
ne güzel temenniler,
çookk teşekkür ederim canım.


umutlu hayat,
bende- bizde bakıp bakıp ah ne çok yıl var, ne zaman geçerki bu zaman derken, bak işte O Bu AN ! :=)
Yeterki sağlık- huzur olsun herşey sırayla geliyor.
çok teşekkür ederim güzel satırlarına.


keskinli- ikizlerinannesi
daularınıza çok teşekkürler ediyorum sağolunuz.


gülün mutfağı
ergülüm canım varolasın...
Soframada sana öpücükler yolluyormuş :=)


papatya prenses,
ben kıyamma ki sana (((
şefkat olan her yürek, anne olmasa da duyarsız kalamaz !
şefkat herkesi saran en kocaman kucak değilmi papatyam ?
Sana sevgi dolu teşekkürler yolluyoruz hepimiz.


Banu'm,
ne güzel sözler bunlar
ne sıcak satırlar...
banum çok teşekkür ediyoruz,
masamız senide görmek ister en kısa zamanda,
tüm aileye bizden de sevgiler tatlım.

Adsız 2 Ekim 2011 18:23  

ah ah nuraycığım
nasıl satırlar bunlar böyle,
kimse takdir etmesede ben eder kalbine asardım , dediğin yerde bitirdin beni, çok ağladım bilesin.
siz çok özel insanlarsınız her şeye layıksınız, en değerli yıllar onunla yaşansın inşallah.
tebrik ediyor hayat yolunda daima başarılar sağlıklar diliyorum.
çok tatlı bir annesin canım

GÜLDEN Y

Adsız 2 Ekim 2011 18:31  

canım benim aklım gitti hüzünlenince yazmayı unutmuşum ,
o masana yazacak övgü bulamıyorum şu an, sıra sıra çiçeklerin , düzen,özen, itina, inanılmaz salatalar ,pastalar hayranlık içinde bırakıyor beni.
hayretler içinde seyrettim kaç dakika, güzel ellerine sağlık, bundan güzeli olamazdı inan.
annene çok hürmetler nuraycığım haklı sevinmekte ,
tebrik ederim o güzel gülüşlü anneanneyi elelrinden öperim .

GÜLDEN Y

Zehra Gürgen 2 Ekim 2011 20:14  

Nunum çok sevindim, oğluna daha nice güzel başarılar dilerim.
Darısı tabii bizim miniğe :)
Sofra sonbahara uymuş, sonbahar yaprakları da sofraya..

sevgiyle canım..
zehra

MUTFAKISTAN 2 Ekim 2011 21:08  

COK GUZEL YAZMISSIN DUYGULARINI CANIM OGLUNU KUTLUYORUM
MASALLAH SIZE NAZARLAR DEGMESIN
SEVGILER NUNUCUGUM

HUYSUZBALIK 2 Ekim 2011 21:47  

Sen içine aktmışsın yaşlarını ben mutluluktan dışıma akıttım, gözyşları ile ıslandı yüzüm Nunum.Öyle güzel yazmışsın ki. Karadutunun doğumgününü de mezuniyetini de kutluyorum ve çok şanslı böyle bir annesi olduğu için eni ve masal kahramanını da kutluyorum. Hep beraber nice kutlamalarda muhteşem sofralarda buluşun inşAllah. Sevgiyle...

neseersoy 2 Ekim 2011 22:08  

Nunu'cum uzun zamandır ara verdik ama böyle güzel bir olay ile tekrar haberleşmek ve ses duyurmak harika , seninle aynı duyguları paylaşıyoruz Şubat ayında benimde kuzum biricik kızım Veteriner Hekim olarak okulunu tamamlamış ve hizmete başlamış olacak.Allah hepsinin youlunu açık bizimde yüzümüzü hep güldürsün.Sevgilerimle.

Adsız 2 Ekim 2011 22:12  

sen çok güzel bir insansın nuray,
senide çerçeveletip kalbime asıyorum, bu şahane bir cümleydi,
annelik ,ama böyle bir annelik anca bunları yazdırıp söyletebilirdi sana.
güzel candan arkadaşım
önce müsadenle seni tebrik etmek istiyorum, sonrada karadutumuzu. sakin, beyefendi, titiz, kibar oğlumu çok çok tebrik ediyorum.
her şey dilediği gibi olur inşallah.

hatta bir kazan sütlaç yapsın ona selma teyzesi, dondurmasıda üstünde gelsin ,kutlama tatlı olsun :]]]]]

çok akıcı, çok yürekten unutamıyacağım bir yazıydı. kor alev gibi cümleler gözlerimi akıttı. her şey geride kaldı, delmesin artık seni.
sağlıklı olsun canı sağolsun.
sevecen, realist çok ideal bir genç adam o.
son sözün gibi yolu hep açık
açıkda olsun can arkadaşım.

Selma

Adsız 2 Ekim 2011 22:38  

sevgili Nuray Hn. Oğlunuzu ve sizi canı gönülden kutluyorum, ömür boyu başarılarının devamını diliyorum. Ne mutlu size böyle mükemmel evlatlar yetiştirmişsiniz. Bir anne evladını bu kadar güzel anlatabilir.
Ayrıca yine mükemmel bir sofra hazırlamışsınız,size imreniyorum. Maaşallah diyorum nazar değmesin:))
Mutluluğunuz daim olsun,sevgiler
Gülsüm

elif 2 Ekim 2011 22:56  

blogunuzu devamlı takip ediyorum.ailenize sevginizi ne de güzel ifade etmişsiniz. benimde oğlum var. biricik. yazdıklarınızı okurken içim tuhaf oldu. allah tüm sevdiklerinizle birlikte sağlıklı ömür versin. hep birlikte güzel günler görün

yemekbiraşk 2 Ekim 2011 23:05  

boğazım düğümlendi nasıl bir duygudur bu.. Allah'ın lutfu bu evet evet.. annelik.. hiç bir şeye sığmaz ölçülendirilemez.. kelimeler kifayetsiz kalır.. şu anda olduğu gibi..
çok çok sevgilerimle
seval

NEFİSE 2 Ekim 2011 23:27  

Anaaaammm..sonlara kalmışım yeni açtım bilgisayarı...yazını okudum..içim titredi Nunu'cum.Öpüyorum seni...şimdi artık bol para kazacağı hayırlı işleri olsun.İyi kazansın iyi yaşasın...

Esma 2 Ekim 2011 23:58  

En sona ben kaldım.:-).Her şey çok güzel,beyaz iş masa örtüsü üzerindeki lezzetli yiyecekler ve bunlara sebep olan konu hepsi çok güzel.En kötü gününüz böyle tatlı olsun efendim.Hayırlı olsun inşallah ....

keyf_i sibel 3 Ekim 2011 02:18  

içim bir hoş oldu.allah bizede böyle güzel şeyler yazmayı nasip eder inşallah nunu.evlat gibisi yok.hastalığıda, ameliyatıda güzel geliyor.sonunda onlar mutlu olsunda gerisi boş...allah yavrularımıza sağlık , sıhhat ve mutluluk versin inşallah...

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Ekim 2011 07:48  

Gülden.

bu kadar yaşanmışlığı özetlemek kolay değildi, ama duyguları Çok Yoğun ! bir yazıydı arkadaşım..
O gzelim satırlarına ne kadar teşekkür etsek azdır.
Çok sağolasın Güldenim.


Zehra Gürgen:
Çok teşekkürler zehracım,
Darısı Derin'imize...
Sofram seni yanaklarından öper ))


Mutfakistan :
Filizciğim çok teşekkürler canım
Tekrar geçmişler olsun diliyorum.


Esin -Huysuz Balık .
Canım benim teşekkür ederim. Sende böyle güzellikler göresin, cimcimeyide anlatasın bir gün inşallah :)


neşe ersoy
Neşeciğim Hoşgeldin Çoook uzun zaman oldu haklısın )))Döndük !
Evladını tebrik ederim, yolu açık olsun inşallah.Ne mutlu sizlere de.


selma
güzel arkadaşcığım .
canı gönülden bende teşekkür ediyorum anlam dolu satırlarına.
Sütlacını bekliyormuş ! :=))))))))


Gülsüm
Hoşgeldiniz, çok teşekkür ederim.Darısı tüm ane- baba ve evlatlara olsun.



yemek bir aşk
sevalciğim çok haklısın satırlarında,
teşekkür ederiz.


nefise,
sağlıkla, huzurla çalışacağı yılları olsun hepsinin Nefise'ciğim.
Çok çok teşekkürler ederim.


esma
Amin ,çok teşekkür ederim...


keyf_i sibel
üzüntülü günleri olmasın yeter !
en güzel günlerini görmek tek dileğim..
hepimiz böyle yaşarız diliyorum.
çok teşekkür ederim..
sevgiler

muko 3 Ekim 2011 09:07  

merhaba nunucumm
sen gözyaşı akıtmadım diyorsun ama ben akıttım,hatta ağladım,insan hiç tanımadığı birinin duygularına nasılda ağlarmış blog aleminde öğrendim bunuda.

nasıl güzel yazıdır, nasıl güzel duygulardır, nasıl güzel bir gururdur bu yaşananlar
rabbim evlatlarımızda nasip etsin inş

çokk çokk tebrik ediyorum o güzel anneyi,babayı ve oğlu tabiki

öpüyorum,sevgilerime

NzlGl 3 Ekim 2011 09:43  

Birkaç gündür bilgisayarımı açamadım. Gününde yazmak isterdim :(

Sizin adınıza ne kadar mutlu oldum:) Siz herşeye layık bir annesiniz, ailesiniz. Böyle olunca yetiştirilen evlatlarda karşılığını veriyorlar.
Allah evlatlarınızın yollarını, şanslarını açık etsin. Hep böyle güzel günler yaşayın birlikte , beraberce:)))
bizlerde buradan sizlerin mutluluğuna ortak olalım.
Allah nazarladan korusun:) mutluluğunuz bol olsun.
SEvgilerimle

Adsız 3 Ekim 2011 10:23  

Günaydın Sevgili Nunu,
Öncelikle gözünüzaydın mutluluğunuz daim olsun inşallah. Ben çok duygusal biriyim bu satırları okurken kendimi tutamadığım gibi kendi evladım gibi sevindim Allah oğullarınızın şanslarını bahtlarını açık etsin. Sofranız her zaman ki gibi mükemmel ellerinize sağlık çok zarif ve çok incesiniz Allah sizi nazardan korusun sağlık sıhhat ve afiyetli olun.

Sevgilerimle....
Nuray

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Ekim 2011 10:47  

muko

kıyamıyorum sizede,,
herkes duygulanıyor çokça..
en güzel günlerini paylaşalım beraberce
sevgiler mukocuğum.


Nzlgl

Ne güzel ne kalben dualar böyle..
nasıl iyi geliyorlar ...
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ NAZLIM.


nuray
çok teşekkür ederim duyarlılığınıza..
hepberaber inş.


HEPİNİZE DOST YORUMLARINIZA KALBEN TEŞEKKÜRLER EDİYORUM..
HARİKASINIZ.

Filiz 3 Ekim 2011 11:17  

maşallah,Allah mutluluğunuzu daim etsin..ne de güzel şeyler yazmışsınız:)sofranız da o kadar güzel ki...afiyet şeker olsun..blogunuzu hemen takibe alıyorum çok istifade edeceğimden eminim..bana da beklerim,sevgiler..

filizinevi.blogspot.com

neslice tarifler 3 Ekim 2011 11:46  

Ben gözyaşı dökerek ağladım yazınızı okurken. Bi o kadar da oğlunuzla duyduğunuz gurura sevindim. Yolu da bahtı da açık olsun hep.
Sofranıza diycek bişey yok zaten. Herşey harika. Ellerinize sağlık..

Delfina ; 4 Ekim 2011 13:18  

Tüylerim diken diken oldu Nunum..Bir anne evladı için böyle güzel şeyler yazabiliyorsa o evlat dünyanın en bahtiyar ennn şanslı evladı olmalı.Berkaycığım seni tebrik ediyorum.Nice nice başarıların ve güzel haberlerinle bizler hep mutluluk gözyaşları dökmeye devam edeceğiz inanıyorum ben.

Şahane ötesi sofra için ellerin dert görmesin Nunum.Huzur,sağlık,coşku ailenizden,sizlerden asla eksik olmasın...

Çoookca sevgi ve selamlar...

Bir Dut Masalı - nUnU 6 Ekim 2011 11:31  

filiz

çok teşekkür ederim,
ziyaretine ve izlemen içinde :=)


neslice :

çok teşekkür ederim duygulanıyorsunuz hepiniz adımıza, sağolsun
sevgilerimle..

DElfina :

en sonunda benimde gözlerimi doldurdun arzum !!!
biz anneler sonsuz bir kredi ile yollarımıza devam etmekteyiz evlatlarımz için..
bahtları - yolları açık olsun.
ÇOOK TEŞEKKRLER EDERİZ CANIM BENİM.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP