MUTLULUK BAYRAMI VE YAZA VEDA SOFRASI

>> 15 Eylül 2011 Perşembe






Bu sene şahsım adına konuşursam, harika diyebileceğim kadar sevindiğim, renkli, çok dolu dolu, her şeyi bir kenara itip, kendimle kalabildiğim anları Çokça yaşadım. Hatırlanacak - unutulmayacak bir  ilkbahar-  yaz geçirdim.. Masal kahramanıma da jestinden dolayı çok teşekkürler ettim elbette.. Yoksa bu kadar siestaya hangi Patron (!) :=)  izin verirdi :=)

Masal ailesi olarak da fırsat yaratıp çok tatil yaptık, leyleği havada gördün (!) seni annen gezerken mi doğurdu bile diyen diyene  :=) ( bilemicem efendim )
Dahası bizde yazın şarkısına uyup '' açarız radyoyu , yol nereye biz oraya'' diye diye leyleğimizi de alıp, bayramdı - seyrandı uçup durduk :=)
Arkadaşlar, eş dost pek az gördü yüzümüzü, zaten onlar yazlıktayken de çokça da ev kızı olmuştum,  bu arada  ev kızı olmak çok zormuş :=)  bitap bile düştüm, çok iyi oldu bu tatiller kısacası.
Darısı herkese demeliyim !
Foça dönüşü, apar topar birde Assos ekledik, çok hızlı gidip-gelme oldu birazda zorunluydu, yazlığı kapattık.
Sonrasında üzümlerimiz, domateslerimiz, erikler, hele ağaçlarımızın yıkıldığı sepet sepet incirlerle döndük...
yerlerini buldu bile sepetler, birazıyla da  ev halkına- misafirlerimize  lezzetler yaptık,
O arada sevgili arkadaşlarımdan biri Almanya'dan izine gelmiş bana uğramak istemiş, şimdi dedim onlar kahveye turtaya alışıklar oralarda..
Ben iyisimi şu topladığım eriklerle bir turta yapayım,arzu ederse ki eder ! üzerine kremada koyayım.
Kısıra da bayılırız, bahçe salataları, domateslerini de ekledim mi kim karşı koyabilir ?

Bahçede tek bir ortancam kalmadı :(((
Zaten onlar bittiği gün kahrolurum, bilirim ki yazda bitmiştir. O zaman valide sultanımın doğum günümde hediye ettiği ortancalı masa örtüsü ve çiçeklerini kullansam bir nebze avunurum ! hatta geçen sene hani siz bayılmıştınız ya fincanlara, onları da kendisi hediye etmişti.. onlarda eşlik edince işte böyle  son bir yaza veda, arkadaşa merhaba sofrası oldu.

Nede güzel oldu, pembeler, yeşiller gönlümüzü hoş etti..Gelen arkadaşın yüreği sevgiyle çarpmış, bunuda defalarca tekrarlayıp durdu.. Ben ne güzelliklere gelmişim meğerse mutluluk bayramı olsa, işte tamda burada olur' diye beni gülümsetti.
Mutluluk Bayramı ? benim çok hoşuma gitti :=)
Ya sizin ????
Turtanın ise TARİF BURADA

ÇOK SEVGİLER..

ELVEDA EV KIZI
YİNE MERHABA ÇALIŞMA HAYATI !!

43 yorum:

Unknown 15 Eylül 2011 14:37  

Sahane,,,, Renklere ve masanin örtüsüne bayildim... Ellerine, emeklerine saglik Canim benim...

Unknown 15 Eylül 2011 14:42  

Aman Allahım bu ne muhteşem zerafet
te bir sofra...Sultanım harikasın
masa örtüsü ve fincanlara bayıldım
maşallah diyeyim:)))O güzel yüreği
ne sağlık kocaman öpüyorum...

sare 15 Eylül 2011 14:58  

Masa şahane, afiyetler olsun. Ellerinize sağlık, sevgiler.

Hayatın Tatları 15 Eylül 2011 15:05  

masa süper bende bayıldım.ellerine sağlık

NzlGl 15 Eylül 2011 15:11  

Bomba gibi bir dönüş olmuştur Nunucuğum ....Bu kadar dinlenmeden sonra kim tutar sizi artık.
Kolaylıklar diliyorum.....

Yine muhteşem bir masa, sunum, gözlerimiz bayram yapıyor sayenizde....

Lezzet Karnavalı 15 Eylül 2011 15:19  

ne kadar güzel bir sofra olmuş elinize sağlık! ortacalara ben de bayılırım, balkonumda var ama malesef benimkini çiçekleri soldu:(

Adsız 15 Eylül 2011 15:29  

bayılırım sana ben
masal ötesi şahane bir masa.
ama arkadaşın dediğide çok hoş güzel demiş

ama senin varlığın söyletmiş,
şu yaptıkların, hepimize eş değerdeki arkadaşlığın
seni özel kılan budur zaten.
herşeyin daha hoş olsun canımın içi
hepimiz seviyoruz seni / asu

Tijen 15 Eylül 2011 16:32  

Hadi bakalım çalışmaya diyorsun NuNu'cuğum. Eh hadi çalışalım bakalım. Sağlık olsun da, değil mi?

Adsız 15 Eylül 2011 16:40  

tatlım sen bir harikasın
yaz bitti diyen mevsimi aldatırsın
yalancı baharlar gibi
çok güzel olmuş bu masa pek güzel hemde marifetli arkadaşım
eline sağlık
*
Zeynep Günal

lezzet sefasi 15 Eylül 2011 17:35  

''Mutlu bayram olsa tam burada olur,,
Cok guzel soylemis,bayram gibi bir masa var tabiki
ellerine saglik erikli turta harika gorunuyor
Sefa

sibelyalcincom 15 Eylül 2011 18:43  

Daha birçok mutluluk bayramı yaşarsınız inşallah:) Darısı başımıza:)))
Masa süper

Adsız 15 Eylül 2011 19:17  

ilaç gibi gelirsin adama inan olsun

masanın kibarlığına bak
tatlı şey ya - MİNE

Unknown 15 Eylül 2011 19:21  

Ne hoşsunuz siz :)
Mutluluk bayramı...En güzel en anlamlı bayram bu bayram..
Çok sevindim adınıza,umarım sonbahar ve kışınız da,mutluluk bayramını ikiye katlayacak güzellikte geçerler..
Çiçeklerinize hayranım..
Rengarenk sizin gibi :)
Sağlıkla mutlu kalın...

Hülya 15 Eylül 2011 20:04  

Böyle güzel bir masa şık fincanlar ve dostluk..
Bu masalarda mevsim hep bahar olur..
Ellerine sağlık Sevgili Nunu
Tartın tarifini de kaptım ilk fırsatta -erikler bitmeden- yapacağım
Sevgiler

neval 15 Eylül 2011 20:29  

tatilden sonra iş hayatı pek zor geliyor.bugün ilk günümdü:(

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! 15 Eylül 2011 20:43  

Allahim! Ne sekersin sen yaa .. :))) bu nasil ciic bir sofra böyle :))

Unknown 15 Eylül 2011 21:27  

Masa bır harıka,tabı masadakı mamalarda renkler çok bır bırını tamamlamış ellerıne saglık canım.

Tolga 15 Eylül 2011 21:27  

mutluluk bayramı ağzımızı sulandırdı:)

sevgiyle.
tolga

Cocukla Cocuk 15 Eylül 2011 22:44  

yine muhteşem bir sofra, harikalar yaratmışsın Nunu'cum:)

LeylaK 15 Eylül 2011 22:47  

ama bunlar ne kadar güzel porselenler. ne kadar hoş bir sofra ve harika bir blog.

Adsız 15 Eylül 2011 22:54  

bu kadar güzelliği bünyem kaldıramadı o gün, bak hala bakarken fena oluyorum -)
böylesi bir şeker masa, şekerden masal, hiçgörüp oturup okumadımdı
buradaki tüm insanlara izleyenlerine &
SANA DA BİR KEZ DAHA ÖZEL TEŞEKKÜRLER YOLLUYORUM MASAL KIZI.
DİLERİM DÜNYA DÖNDÜKÇE SİZİ OKUYAN, ÖĞRENEN ÇOK OLUR.
Allahaısmarladık yolculuk yarına .
umarım becerir bu yazıyı yollamayı başarırım
sevgiyle sağlıkla hep mutlu ol

İrem Arıcanlar

KİZHATCE 15 Eylül 2011 23:33  

tek kelime.... sefan olsun :) öpüyorum...

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Eylül 2011 23:52  

HEPİNİZE çok teşekkür ederim tatlı yorumlarınız için..
sayfam ayrı keyifleniyor :))
BENDE ÖYLE !

Sevil Şahin (birdemliksohbet) 16 Eylül 2011 08:29  

ablacım iyi kide gezmişsin boşver gez fırsat buldukça ben bu sene tatil yok yok dedim bayramla birleştirdim 1 haftalık iznimi çok iyi geldi
masan her zamanki gibi huzur veriyor içime ellerine sağlık afiyet bal olsun
sevgiler

PAPATYA PRENSES 16 Eylül 2011 09:19  

Ya hiç bahçesi olmayanlar ne yapsın :(
Ortancalara bayılıyorum, masa örtüsüne bile nasıl güzel yakışmışlar öyle!
Neyseki bahçe inciri yiyebiliyoruz,buna da şükür:)

Ellerine, emeklerine, gönlüne sağlık nunucum.. Sen şimdi ne güzel sonbahar sofraları kurarsın bizlere:)

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Eylül 2011 09:26  

:=)))
sonbahar sofraları kurmazmıyım hiç !

AMA SAKLIYORUM Papatyam :=)))
diğer postlar ganii gani !

durutarifler 16 Eylül 2011 09:29  

Ben de istiyorum üzümle ,incirle yıkılan sepetlerden.
OFFF OFFF yaz hiç bitmese

Adsız 16 Eylül 2011 09:34  

insan bakmaktan alamıyorki şuraya iki satır içinden geldiğini yazsın.
ben bakmaya devam edeyim izninle
öldüm yahu ///// Ferda

DenizasToysJoys 16 Eylül 2011 09:35  

Harika!!! Hem fotoğraflar hem öykünüz harika!
Yaza veda partiniz mühteşemdi. Şimdi sabırsızlıkla Hoş geldin son bahar partisinin kareleri bekliyorum!
8)))) Mutluluklar dilerim 8)))

Banu 16 Eylül 2011 09:56  

Görüntü renk uyumu harikasın içim açılıyor burada sevgilerimle...

GÖNÜL 16 Eylül 2011 10:14  

blog ziyaretiniz için teşekkürler iade i ziyarete geldim çok beğendim muhteşem bir sofra her şey birbiriyle o adar bütün ki çooook beğendim fincanlar harika

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Eylül 2011 10:29  

:)Gönül

Hoşgeldiniz...
bazen gezinirken gözüme takılınca mutlaka yorum bırakırım..
çok şekerdi..
sevgiler..

pembe kekik 16 Eylül 2011 11:04  

her şey çok şık ve uyumlu görünüyor. ellerine sağlık.

evcilik 16 Eylül 2011 12:46  

Nunu,
senin adın sofra uzmanı olsunmu???
herzamanki gibi süper bir sunum..
ellerine,yüreğine sağlık..
sevgiler.

MAVİANNE 16 Eylül 2011 15:11  

bu ne kadar iç açıcı ve süper bir masa
bayıldım herşeye
özellikle tart pek lezzetli görünüyor
herşey hayatta böyle neşeli ve eğlenceli olsa keşke

bırtutamkekik 16 Eylül 2011 16:39  

tam manası ilee masalsı bir sofra bu:))
yazınıza bayıldım yine her zamanki masal satırlarında kayboluşum gibi yine derinn bir mutluluk kapladı içimi:))
ortancalar da ayrı bir görsel şölen:)
bayılıyorum ben sana nunucumm:))
sennn hep burda oll emii:)
buram buram kekik kokulu sıcacık sevgilerimi gönderiyorum size Antalya, kaştan...:)))

lengineer 16 Eylül 2011 16:46  

FOTOĞRAFLAR ÇOK GÜZEL
YEMEKLERİN LEZZETLİ GÖRÜNÜŞÜ KADAR, MASANIN RENKLERİ DE İÇ AÇICI OLMUŞ.
ELLERİNE SAĞLIK

daimamutfak 16 Eylül 2011 17:02  

En sevdiğim rengi kullanmışsın.Sevgiler

mutfagabuyrun 16 Eylül 2011 17:16  

resimlere bakınca gözüm gönlüm açıldı canım.harika bir masa.çiçekler açmış sankı.ellerine sağlık.sevgiler.

Adsız 16 Eylül 2011 18:56  

bu sanat işte
yanyana getirmek üstün zevk
helal arkadaşım hakkını veriyorsun sen,
arkadaşda çok güzel tasvirde bulunmuş tebrikler
güzel tarifinede teşekkürler canım
mutlu haftasonları olsun size

SELMA

Aybike Ceylan 16 Eylül 2011 21:34  

Harika olmus hersey, her zaman ki gibi Nunum,
Ellerine saglik.

Guzel bir hafta diliyorum, gulumseme ve nese eksik olmasin.

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Eylül 2011 21:42  

Çok güzel,
çokça zarif sözler, yorumlardı..
Ne güzelsiniz !

TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞLAR.

Adsız 3 Kasım 2013 23:42  

sizi bugün keşfettim sunumlarınız harika insanı başka yerlere götürüyorsunuz

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP