ÜZÜMLÜ LİMONLU KEK

>> 11 Eylül 2011 Pazar



ÜZÜMLÜ LİMONLU ÇİKOLATALI KEK

3 yumurta
1 sb şeker ( üzümün şekerini unutmayalım)
1 sb süt
1/2 sb sıvıyağ
1 küçük çay bard. ılık suda beklemiş, kurulanmış sarı üzüm
2 yk damla çikolata
1/2 limonun kabuğu ( organik tercih edin)
1 pk kab. tozu
1 çubuk vanilya ( yada 1 pk vanilya)
2.5 sb un + 1 yk.dolusu  daha ilave ettim !

Sırasıyla çırpıp , yağlanmış kalıba döküp, ısıtılmış fırında 170* pişirelim.
hepinize afyet olsun..
Limon kokusu ve tadı  doyumsuz !

36 yorum:

Şehnaz 11 Eylül 2011 08:48  

ohh mis gibi limon kokulu..ellerine sağlık nunucum..

Adsız 11 Eylül 2011 10:05  

manzara ve görüntü süper,
kekin hepsini alsak :)
esin

Esma 11 Eylül 2011 10:51  

Şu çok kabarmış yerinden 1 dilim ala bilir miyim çayımı şu anda boş içiyorum da
:-)))))))))Kekleri çok severim.
Elinize sağlık olsun
Esma

Saliha 11 Eylül 2011 13:03  

işte bekledığim tarif...nasılda çatlamış lezzetten ufffff...
ellerıne saglık nunummmmm

Adsız 11 Eylül 2011 15:05  

ohh çiçekler tabaklar fincanlar kekler her şey hazır
bize bir zili çalmak kalır bu durumda

öptüm canım nunum, elelrine sağlık

NESLİHAN.

lezzet sefasi 11 Eylül 2011 15:57  

Cukulata, uzum ve limon 3 u bir arada olmus. # de keklere cok yakisir.
Ellerinize saglik, afiyetle r olsun. Kalorisi AZ olsun.
Sevgiler
Sefa

Unknown 11 Eylül 2011 17:57  

Ellerinize saglik cok güzel olurdu simdi bir dilim kahvemin yaninda .

Adsız 11 Eylül 2011 18:55  

valla allah deriz,mis gibi ya şuna bak/ Semra

Unknown 11 Eylül 2011 19:19  

Kek de çiçekler de harika gözüküyor..
Ellerinize sağlık..
Çiçek kadar güzel günlere..

umutluhayat 11 Eylül 2011 19:38  

kokusu buraya kadar geldi.enfes ellerine sağlık canım...

Adsız 11 Eylül 2011 20:01  

nunummmmmm bu ne kadar güzellik böyle, masada keyifler de ala ki ne ala.
ellerine sağlık, iyice olmna sevindik, müze resimlerinide çok sevdik faceden.
hepimizden selamlar cano
afiyet olsun

Mine K.

Unknown 11 Eylül 2011 20:48  

sitenızi yenı keşfettım.Bu çok guzel bir kek, kokusu buram buram buraya kadar geldı.elinize saglık.

bırtutamkekik 11 Eylül 2011 21:02  

bende diyorumm bu limonn kokulu misler gibi kek kokusu nerelerden, hangi hamarat hanımın mutfağından geliyor diyorum:)
ellerine sağlık nunucum...
nasılda çatlamışş tadındann...
miss mis...
sevgilerimle...

Lezzet Karnavalı 11 Eylül 2011 22:25  

elinize sağlık,çok lezzetli görünüyor! pembe çiçekler de bir harika:)

Adsız 11 Eylül 2011 22:54  

limonsever, çiçeksever, sohbet sever, çaysever,tabak çanak sever, fincansever, masaörtüsüsever,kek çok sever arkadaşım benim, bu ne yıkılan bir masa ve kektir ki böyle yapışıp kaldım buralarda
misler gibi içim açıldı derim.
hep güzel ve zevk dolusun
ellerin dert görmesin cankuşum
iyi haftalar olsun sizede

SEVTAP

Baharcicegi 11 Eylül 2011 23:10  

ramazandan sonra bizim ev halkida artik pasta kek yapmaya arami verdim diye takildilar ara vermedimde yapincada kek pasta bana kaliyor ev halki pek yanasmiyor öyle oluncada kilo aliyorum zaten tatilde aldigim kilolari yeni verdim
Ama yinede bir blog sahibi olarak duramadim yabanmersinli kek yaptim gelirkende sana kocaaa bir dilim getirdim nunucum afiyet olsun
limon aromali kekden bende koca bir dilim isterim kaldiysa

Cocukla Cocuk 11 Eylül 2011 23:47  

hem üzümlü, hem limonlu..daha ne isterim..yanında çay da varsa:))

durutarifler 12 Eylül 2011 08:49  

Çocukkken annem üzümlü kek yapardı hiçç sevmezdim. Şimdi ise bayılıyorummmm. Allahtan benim kara oğlanda seviyor. Ellerine sağlık. Sevgiler

Adsız 12 Eylül 2011 08:52  

HER ZAMAN AŞIKTIM ÜZÜMLÜ KEKE
HALA TEK GEÇER BENİM İÇİNDE NUNUM
BİDE SEN YAPMIŞSAN DAHA NE NE OLSUN
GÜZEL VE KEYİFLİ HAFTALAR CANIM

NESRİN

Nigar SARGIN 12 Eylül 2011 09:00  

Ellerinize sağlık...Çok iştah açıcı görünüyor.=))

Adsız 12 Eylül 2011 09:43  

günaydın günaydın arkadaşım
iyi olman harika, koştur koştur yine başlarsın
sana durmak yoktur =)
bu kekten kalmasada ben yinede bayıla bayıla yemiş kadar oldum
çok da beğendim nasıl kokar pişerken kimbilir
özlemle sarılıyorum sana canım
çok iyi ol kendine iyi bak
bilirim bakarsın =)

Zeynep Günal

MAVİANNE 12 Eylül 2011 10:24  

bu kek beni yeeeeeeeeeeee
diye bakıyor oradan
süper lezzetli görünüyorrrrrr
deneyeceğim

made in funda 12 Eylül 2011 11:10  

muhteşem kabarmış nuraycığım.benim keklerim böyle güzel olmuyor.ellerine sağlık.

otuzundansonra 12 Eylül 2011 11:29  

nefiss,bir dilim alıp kaçıyorum ,Sevgiler

zeymurancafe 12 Eylül 2011 12:14  

üç lezzet bir arada ellerınıze sağlık

Adsız 12 Eylül 2011 14:28  

öncelikle geçmiş olsun, her gününüz pazar keyfi gibi tatlı, muhabbetli olsun.
Ben de tam bugün bir kek yapmayalı nice oldu, bugün inşallah mesaiden sonra yapayım derken bir de baktım, sizin o güzel misler gibi limon kokan kekinizle karşılaştım. bende limonlu keki severim, ancak sevgili oğluşum limonlu keki pek sevmediğinden onun sevdiği tarçınlı cevizli kek yapma kararındayım. Ama en kısa zamanda sizin tarifinizi de deneyeceğim.
bu keyifli sofralarınızı bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederiz.
hep sağlıklı kalın.
Gülsüm

Unknown 12 Eylül 2011 14:42  

Mis gibi limon kokusu ne güzel sarmıştır mutfağı. Şu anda çayımı sade içiyorum :( Yanında bir dilimcik olsa ne güzel olurdu oysa..

Ellerine sağlık Nunu'cuğum..

evcilik 12 Eylül 2011 17:07  

Limon kokusu,tadı vedeeeeeeee
görüntüsü doyumsuz Nunu marka bir kek tarifi...
tükenmeden alın..
sevgiler.

Adsız 12 Eylül 2011 17:21  

Oh maşallah
nasıl yemem bu güzelliği
kıymam bile ben
eline sağlık hayatım.

Asuman V.

Adsız 13 Eylül 2011 10:14  

yaptım yaptım süper bişey oldu
dediğinide yaptım farketti.
biliyormusun seninkinden daha çok kabardı
annemle şaşırıp kaldık buna-
teşekkürler nunuşum
limonlar içinde kocaman şükranlar
nasıl güzelmiş meğğerse kıbrısın limonu da bilmiyormuşuz
sağol canısı

esin

ozguluntarifleri 13 Eylül 2011 12:28  

ne guzel kabarmis kekin Nunucum ellerine saglik bir dilim hazirlarmisin canim cayin yanina ikindi cayinda sana geliyorum:)))
cokkk opuldun.

Serap'la turuncu lezzetler 13 Eylül 2011 17:01  

mmmm çok leziz görünüyor ellerine sağlık canım...sevgiler:)

pelince 13 Eylül 2011 19:28  

Nunucum lezzet ötesi bir şey olmuş... ahh ahh bende 3 aydır yapmıyorum kek .. bu bir rekor olmalı :)) okullar başladı ya bir düzen gelir herhalde... senin ellerine sağlık....
kocaman sevgiler..

sibelyalcincom 13 Eylül 2011 19:53  

Tatlı ve mayhoş ikisini bir arada çok severim afiyet olsun:))))

Adsız 13 Eylül 2011 23:45  

buralar misler gibi limomla bezenmiş nunum kokusunu yollardan aldık,
yeni geldik, bir yorgunluk çayı ne iyi gelirdi-

kek bir harika görünüyor.
eline sağlık < haftaya görüşelim nunucan
selamlar hepinize.

Fatoş)

Unknown 14 Eylül 2011 11:13  

Üzüm ve limon bayılırım ellerine sağlık Sultanım sunum yine çok zarif öpüyorum.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP