SİTEMLE BAŞLAYAN, KEYİFLE BİTEN ÇAY SOFRASI

>> 10 Eylül 2011 Cumartesi


Vallahi koşup geldiğinize değecek bir sofra değil, aman yanlış anlaşılmasın,

Bilirsiniz, bazen sitemleri bitmez ev halkının..
Yaparsın ya yerler , ya yemezler !
Yapmazsın sanki hiç pişirmemişsin gibi sitem ederler....! ?

Bakakalırsınız ..
Bugün sitemle açıldı gün kapımız ! '' aşkolsunmuş , neden aylardır bir kek - poğaça yemiyorlarmış,

kahvaltıda- akşam üstleri çok özlemişlermiş,
nolmuş da bizim masal mutfağımıza   kekler küsmüş gelmiyorlarmıymış
mış mış ..
!!!!!
E Tamam canım ,yaparım  , ne bu kadar naz niyaz, az sonra pişerler yersiniz '' .....diyecekken, durup vazgeçiyor - susuyorum.

 Söylenmek hoş değil, şaka da olsa ben sevmem zaten söylene söylene bişeyler yapmayı.

Hem haklılar sanırım ! Oldumu hakikaten kek falan yapmayalı o kadar zaman ?
Hem Ramazan boyunca mutfak kuşu olduğumu hemen unutmuş bu masal ailesi ! diye düşünürken onlar tüm malzemeyi tezgaha çıkarıveriyorlar bile.

Benim şu kürek kemiğimdeki sinir sıkışmam nihayet yumuşuyor 6 gün sonra. Daha ağrısızım, halledebilirim heralde , ama poğaçaları onlar yoğurur benim yapmam imkansız ,  sol tarafımı  kullanamıyorum tam olarak.
Neyse şimdi onlar vazifelerini yaptı, artık sıra bende,  bakındım , üzüm var ve dalından gelen tazecik Kıbrıs limonları da var, iyisimi kek böyle olsundu. Birazda çikolata  atardım Delikanlılar bayılırdı.
Poğaçalar da nunuşun zeytinyağlı poğaçaları, hani sizin şu sevdiğinizden.. herşey bir arada olandan. O da güzel olurdu yanına .Sabaha da kalırdı üstelik.
Birini çırp gitsin, diğerini yoğur pişsin hesabı, derken ..
BAKIN OLDU BİLE. 45 dakikada 2 çeşit bir arada pişip, çay sofrasına konuverdi.
O esnada Masal kahramanım da tavukları haşlayıp güzel bir kuskuslu , yeşil salata yaptı.
Vallahi sitem sofrası, keyif sofrası oldu :=)))


Hepimiz biraradayız ,nedense bayılırım böyle olunca, benim keyfim yok diye de çıkmadık bir yerlere, zaten esinti de var ,etkiler tutulmuş boynumu iyice...

Yani maksat ne yediğiniz değil, derler ya hani, NASIL YEDİĞİNİZ !
 işte bizde gerçekten güle oynaya bir çay sofrasında bir aradaydık. 
Çok keyifliydi bugün bizim kara dutlar... Ev sakin, herkes kendi halinde ne güzel.

Yine imece usulü oldu. Ama bu sefer nerdeyse bitene dek yediler :=)))) Öğlenki karnıyarık ve pilavı es geçmiyelim , Ona rağmen yediler !!!

bende efendim , bendeniz de hakkını verdim ! hala verilecek 2 .5 kg  beklemedeler :=)
biraz daha beklesin....... yarın kahvaltımızda simit keyfide yapacağım :=)
Martılara duyurulurrrr.....

kEYFİNİZ AĞIZ TADINIZ BİR OLSUN.

 İYİ PAZARLAR GÜZEL BİR HAFTA SONU DİLİYORUM HEPİNİZE...
Maksat sayfa boş kalmasın, siz de fazla beklemeyin diye hepinize konuk olduk.
bU arada çok kayda değer değil ama kek tarifini de yazacağım ..
SEVGİYLE...

11 yorum:

HUYSUZBALIK 10 Eylül 2011 23:18  

Her sofranız keyifle dolsun Nunum :) Ellerine sağlık tüm ev halkının ve senin. Sevgiler...

lezzet sefasi 10 Eylül 2011 23:32  

varmidir ailece yene yiyeceklerin tadind a baska bir lezzet
Herkezin ellerien saglik
masal kahramanalrinin yuuzndne gulucuk hic eksik olmasin
Sevgiler
Sefa

Saliha 10 Eylül 2011 23:37  

yaparlar nunum yaparlarrrrr,yaparız yemezler yapmayız zaten ne yapıyon ki olur :):) bende soylene sıoylene sevmem yapmayı ılla rahatlıcam öyle gecerım mutfaga cunku bılırımkı ruh halım gecer yaptıklarıma :):) elcegızlerıne saglık valla ben keklerını özledım kayda deger dıyorsun benı uzuyorsun ama nunumm .......
canı gonulden sevgılerrrrrrrrrrrrrrrrr

mrscoskun 10 Eylül 2011 23:43  

allah agzinizin tadini bozmasin ne guzelde anlatmissiniz ev halkini:)

Adsız 11 Eylül 2011 00:04  

çok şeker bir yazı.
masa enfes
kek çok nefis
poğaçalarını yiyen biir yani biz.

ben çok özlüyorum bu masalarını
ekmek sepeti bile hazırlasan koy buraya
bakmak doyumsuz.
hem bu arada geçmiş olsun
sıcak tutup sarmaya devam.

iyi pazarlar arkadaşcığım / ferda

Unknown 11 Eylül 2011 00:31  

Canim hayirli aksamlar ellerinize saglik afiyetler olsun.Baris abimizin resimleri ve esyalarini görmek cok güzel bizimle paylastigin icin tesekkürler öptüm.

Unknown 11 Eylül 2011 02:14  

Sevgili Arkadasim, simdi sana ne desem..??? En iyisi hicbirsey demiyeyim ama sen beni affet... Ben kendi dünyama öylesine dalmisim ki, senin geri döndügünü farketmem epey bir zaman aldi..::((

Cok üzgünüm ve özür dilerim. Sana bir hosgeldin diyememisim... Kusuruma bakma...

Yeniden masallarini okuyabilmek keyfini yasayacagim icin cok seviniyorum, iyi ki geldin...

Ben farketmeden gecen tüm zamanlarinda yaptigin, tüm yayinlarin icin sagol, varol... Sevgilerimle, tekrar hosgeldin diyorum... Filiz:::)))

NzlGl 11 Eylül 2011 17:24  

En güzeli hep beraber olmak...
Allah nazarlardan saklasın:))

Adsız 12 Eylül 2011 09:32  

Merhabalar Sevgili Nunu,
Öncelikle geçmiş olsun yazınızda biraz rahatsız olduğunuzu yazmışsınız sizin gibi durup dinlenmek bilmeyen biri için normal çünkü ben kendimden biliyorum. Aman dikkat edin lütfen çünkü siz iyi ve mutlu iseniz özellikle ev halkı mutlu oluyor. Yoksa hiç birşeyin tadı olmuyor.
Allah cümlesi ile birlikte ağzımıza tad evimizden huzuru eksik etmesin inşallah.
Yaptığınız her güzel lezzet için ellerinize sağlık. Size öncelikle sağlık, huzur ve mutluluk diliyorum. Allah nazardan saklasın.
Hoşçakalın...
Sevgilerimle....
Nuray

eldivenlerim 12 Eylül 2011 11:59  

öncelikle çoook geçmiş olsun nunucum;) kekle poçalarına gelincede Mmmmm, enfesler, ellerine sağlık arkadaşım....

PAPATYA PRENSES 12 Eylül 2011 18:38  

oh ne güzel olmuş böyle sitemden keyfe:)
şuan çok ihtiyacım bir bir dilim kek ve bir fincan çaya:) yorgunum yorgunummm:))

geçmiş olsun Nunucum, Rabbim şifalar versin. aman çok dikkat et..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP