KANATSIZ MELEKLERE İTHAFEN.....

>> 16 Eylül 2011 Cuma



TARİFİ VERECEĞİM !

Tarifi
Tarifi

Kimseyi kimsenin yerine koyamayız. Kimse kimsenin yerini tutamaz çünkü !
Herkesi kendimizce artıları olduğu için değerlendirir, biçimlendiririz, art niyetsiz, çıkarsız ve karşılıksız olduğu için artı hanelerini çoğaltırız !
Egoları  varsa da size göstermezler, kendilerine saklar sizi ezmezler !
Her fırsatta ben burdayım unutma sakın deyip yükünüzü paylaşırlar. İki kez söyleyip, üçüncüde unutup yok olmazlar !
Siz daha değerin ne olduğunu anlamaya çalışırken , Onlar size üstün nişan madalyaları takarlar !
Evet Yaparlar !

İşte böylesine kanatsız melekler vardır hani, insan olduğundan şüphe ettiğimiz,
nasıl bu kadar aynı yere bakabiliyoruz dediğimiz,
hiç yüzlenmeden, yermeden kendini silip, size değer verip aklandığınız......
kusursuz kabul edilip ,ayaklarınızı yerden kesip göklere değdiğiniz....
Sizi farklı kılan perilerdir Onlar .....Tılsımlarına muhtaç olduğumuz !

Niye anlattım dimi bunları ?

Çok ama çok tatlı, Çok Akıllı ! İyi Eğitimli, Eğitmen !  Klas, çok şık ! Çare Bulmak, yaratmak için doğmuş güzeller güzeli,  yaptığı işleri mesleği dışında anlatsam , '' yok daha neler '' denecek kadar yetenekli ! hemde benden ne kadar küçük ! akılmı yaşta, yaşmı akılda diyebileceğim'' Dost'' bir melek geçti soframdan...
Her yeri altın tozlarına bulayıp, iksirlerini bırakıp, sihirli değneğiyle başıma dokunan bir melek O....
Güzel bir gündü  düşündüren, ışıltılı  ve  keşke bitmeseydi diyecek kadar hemde ....

O konuk olduğu sofraya, bense konuk ettiğim kendisine hayrandık :=)

DİLERİM BİR GÜN ,HEPİNİZİN BAŞINA BİR MELEK DOKUNUR,
HEPİNİZİN KALBİNE ALTIN TOZLARI SERPEREK  YILDIZ OLURSUNUZ....

ÇOK SEVGİLER..

29 yorum:

ebru özgün 16 Eylül 2011 23:11  

size olan hayranlığım hiç bitmeyecek...

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Eylül 2011 23:21  

Ebru Özgün
:=)))
Çok teşekkür ederim
çok mahçup oluyorum......
dostlukla :)

Unknown 16 Eylül 2011 23:23  

Herşey harika. Sevgiyle hazırladığınız o kadar belli ki.. Dostunuz da siz de çok şanslısnız.

Unknown 16 Eylül 2011 23:26  

Daim olsun inşallah...

Hayranlıkla izledim,içtenlikle okudum,ve çok mutlu oldum sizin adınıza.

en içten,

sevgilerimle...

♥ Ç!lekl! ♥ 16 Eylül 2011 23:35  

leziz gorunuyor hepside, ellerinize saglik :)

Adsız 16 Eylül 2011 23:40  

nasıl güzel yine bu masa,
hele o şeftalili şey )))))
ağzımı sulandırdı gece gece,tarifi bekletme

ya yazdıkların - onlarda gözlerimi sulandırdı canımsın benim

kim geldi bakiymmm ))))

öpüyoruzzzz canım / Ferda

Unknown 16 Eylül 2011 23:40  

Sultanım o özel dostlardan olmak ayrı
calıktır.Senin sofranda ağırlanan o özel dosta bendende selam olsun.Yine
çok zarifsin herşey harika ellerine,
emeğine o güzel yüreğine sağlık öpüyorum.

Mutfak Havlusu 16 Eylül 2011 23:42  

Ne güzel!Allah hiç eksiltmesin sevdiklerini yamacından..
Taziyen için çok ama çok teşekkürler,umarım dpğrulacağız tez elden.
selamlar.

Adsız 16 Eylül 2011 23:59  

ne kadar güzelmiş bu masadakiler nunum, melekde baş köşede şans getirsin inşallah
beğenerek okudum ne mutlu sizlere
tüm emeklerin içinde ellerine sağlık çok güzel görünüyor canım herşeyin
kocaman öptüm

Asuman

Unknown 17 Eylül 2011 00:28  

Masal gibi bir sofra,masal tadında bir anlatım..
Böylesine güzel sözleri hakeden hakikaten bir melek olmalı..
Ne şanslısınız ki tanımışsınız,ne şanslı ki sizin gibi dünya tatlısı biriyle tanışmış..
Umarım benim de başıma bir melek dokunur :))
Unutmadan,mamalarınız harika,özellikle salatanıza bayıldım..
Şuan yüksek dozda iç geçirmekteyim :)
Ellerinize sağlık..

lezzet sefasi 17 Eylül 2011 00:31  

Ne mutlu sana ki boyle meleklere sahipsin.
Meleklere layik bir masa, bir melekmi hazirlamis nee.
Sevgiler
Sefa

Lezzet Karnavalı 17 Eylül 2011 00:51  

nefis görünüyorlar, hele ki o şeftatlili tarta bayıldım, şeftaliler beni ye diye bağırıyorlar:) elinize sağlık!
sevgiler..

tarih84 17 Eylül 2011 02:19  

çok etkileyici, her birimize böyle bir melek gereli:)

Baharcicegi 17 Eylül 2011 02:45  

Seftali tartin tarifini bekliyoruz
ne güzel anlatmissin bizede sihirli degnegiyle bir melek dokunsa
sicacik sevgiler

evcilik 17 Eylül 2011 07:51  

patlıcanlı biber süper fikir,patates salatası herdaim vazgeçilmezim amaa o şeftali payı yokmu??
alıp götürdü beni..
ellerine sağlık canım..herzamanki gibisin...
sevgiler..

NzlGl 17 Eylül 2011 08:07  

Bence iki MELEK gibi insan nunu marka bir sofrada harika bir zaman geçirmişler:)))
Bize de gökten üç elma yerine kocaman bir iç geçirmek ve böyle güzel dostluklarınızın devamını dilemek kalıyor:)))))

sevgilerimle

Adsız 17 Eylül 2011 08:23  

elimde çay bakıp bakıp kedi gibi durdum*
ah dedim şu şeftalili ne olaki
ne güzel bir tarif ve şekilmiş dedim*
yazıyıda okuyunca anladımki kalplerin içinde meleklerde uçuyor bu masal sayfasında
ne güzel birisin nunucum
özü temiz, duru arkadaşım benim
gününde güzel olsun iyi tatiller size*

asu

dogada.blogspot.ru 17 Eylül 2011 08:45  

ne güzel o hayran olduğun dostunu kıskanmamak elde değil sofra her zamanki ince zevkini yansıtıyor sevgiler nunucum

Yeşim 17 Eylül 2011 09:23  

bu sözleri hakettiğine göre gerçekten sizi mutlu eden bir melek olmalı...sofra yine harika ellerinize sağlık her zaman yorum bırakamasamda takipçinizim:)
Sevgiler...

PAPATYA PRENSES 17 Eylül 2011 10:39  

Ne kadar güzel bir dostluk, Rabbim daim etsin, kötülük sokmasın hiç araya..

Herşey yine yeniden enfes,senin elin değerde aksi mümkün olur mu Nunucumm:)

Adsız 17 Eylül 2011 10:45  

imrenmemk ne mümkün nunum
sofrana, dokunduklarına, düşünce tarzına, böylesine bir karaktere, nasıl beceriyorsan artık herkese eşit mesafene arkadaşlıklarına, sahiplendiklerine uzar gider yetmez bunlar yazmayada .
içimi titrettin bu sabah yine yine yine
iyiki sende varsın gülüm
Gülden.

karadenizsofrasi-Balıkesir 17 Eylül 2011 12:50  

Herşeye,hayata olumlu bakan senin arkadaşın elbette melek gibi olur,yüzyüze tanımasamda anlatımların,yaklaşımın güzel yüreğini sergiliyor,sevgilerimi yolluyorum.
Bu arada masadakilerde çok güzeller,şeftalili tart herkesi cezbetmiş, beni de tabi , tarifini bekliyorum ,ellerine sağlık

Gönülünce 17 Eylül 2011 13:54  

Nasıl güzel bir dostluk bu böyle...Yazdıklarını okurken büyük zevk aldım...Hatta okurken sindire sindire okudum süperdi...Dostluğunuz daim olsun...Süper ötesi ikramlar süper ötesi sunum ile herşey yine harika...Ellerinize emeğinize gönlünüze sağlık...

Sevgiler...

Adsız 17 Eylül 2011 14:05  

basit bir kaç çeşit gibi görünsede, hani hep bildiğimizden, sen yapınca ilk kez gibi geliyor bakarken, en çok buna hayranım
dahası sen çok güzel yazıyorsun, okurkende hisleniyorum üstüne üstlük ]]]]]]]
gönlüne eline emeğine sevgine sağlık nunucanım benim

Gülbin

Limon çiçekleri 17 Eylül 2011 18:15  

Sofradan buram buram sevgi ve maharet kokuları geliyor...Yürektende bu denli güzel sözler döküldüğüne göre bu melek gerçekten bir melek olmalı...Darısı bizim başımıza..

Cocukla Cocuk 17 Eylül 2011 22:23  

okulların acılması ile beraber günlerimiz de başlıyor, yasasın dut masalı ve nunucuğumun hazırladığı harika sunumlar, tariflerin bir çoğu uygulanacak:) sevgilerimle...

aysencifci 18 Eylül 2011 21:25  

YAW BİRŞEYİ DE KÖTÜ YAP YA DA BAŞTAN SAVMA YAP:)))) Şaka bir yana yine herşey harika görünüyor, ellerine ve emeğine sağlık. Öptüm.

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Eylül 2011 21:35  

ayşen çok güldürdün beni
canım benim. :=))))))))))

olıuyor gerçektende dediklerin,
ozamanda yayınlamıyorum !
:=)
seni çok öpüyorum tatlı kuzuyuda.


HEPİNİZE HARİKA SÖZLERİNİZ- YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

ÇOK GÜZEL İNSANLARSINIZ.

aslan 18 Eylül 2011 23:20  

Aşağıdaki gezi,ve bütün postlarınıza
sadece şapka çıkartılır. Sağolun,
varolun...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP