HERKESE SEVGİLER, LAKİNNN.......

>> 5 Eylül 2011 Pazartesi


TATLI SONBAHARDAN HEPİNİZE MERHABALAR





GÜZELLER GÜZELİ , RÜYALAR ALEMİNDEKİ BAYRAM TATİLİMİZE VEDA EDİP DÖNDÜK ..
Gözlerimizde, anılarımızda ,Hafıza kartlarımızda harkulade fotoğraflarla doluyuz.

Lakin
:
PC SİZLERE ÖMÜR :(  ( resimdeki arkadaş ise ,nafile uğraşıyor !! )
Yenisini edinip, çok, ama çok güzel resimlerle sizlere geleceğiz.

Beklersiniz biliyorum, 
Tekrar bayramınızı en içten sevgilerimizle kutluyor, 
Görüşene dek herkese güzelliklerle bezenmiş günler diliyorum.

.
HEPİNİZ SONBAHARA DAVETLİMSİNİZ :) TADINI ÇIKARIN .
ÇOK SEVGİLER


**
DERYA'ma yardımları için çok teşekkürler ediyorum , yayınlarımı bir süredir kendisi yapıyor,
Adeta kanatsız bir melek '' O '' !

24 yorum:

evcilik 5 Eylül 2011 12:44  

DÖRT GÖZLE BEKLİYORUM EMİNİM HARİKA KARELERDİR...
SEVGİLER.

Adsız 5 Eylül 2011 12:52  

hay allah
bu sene sen pc canavarı oldun bu 2.
)))))))
ama dönüş değecek face sayfandaki 3 kare öyle diyor ))))
hoşgeldiniz nunuşum

ferda

NzlGl 5 Eylül 2011 16:18  

Olsun, temelli gitmiyorsunuz ya varsın biz bekleyelim hem heyecanla , hem merakla

sevgiler nunucuğum:)))))

Unknown 5 Eylül 2011 17:22  

Sultanımmm hoşgeldin sefalar getir
din.Utandırıyorsun beni yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana kocaman
öpüyorum...

lezzet sefasi 5 Eylül 2011 18:17  

Beklemeye deyecegindne eminim.
Umarim en kisa zamanda gelirisn
Sevgiler
Sefa

cecil 5 Eylül 2011 18:21  

merhabalar .. çok teşekkür ederim ..
hoşgeldiniz safalar getirdiniz..

Adsız 5 Eylül 2011 19:38  

GEEELLL EYLÜLDE GEL
EYLÜLDE GEL

AMA ÇABUKK GEEELLL /// Selma
=]]]]]

otuzundansonra 5 Eylül 2011 20:50  

Bende geldim,ne var ne yok diye

sibelyalcincom 5 Eylül 2011 22:52  

İnşallah en kısa zamanda kavuşuruz:))))

Adsız 5 Eylül 2011 23:39  

ben biliyorum
ama sölemem
hoşgeldin canım nunuşum
çabuk dön diye rica etsem :
sevgilerimizle
Asuman Ö

Bir Dut Masalı - nUnU 6 Eylül 2011 08:12  

evcilik,
Çok teşekkür ederim, bu ülke öyle güzelkii..,,


ferda,
sorma canım ikiside yaşlıydı :) ecel işte :)
bebeğimiz ise 2 güne kadar geliyor !!! xoxo

nzlgl
dimi ama :))))
sevgiler nazlıcığım.


deryam
canım sana söylenecek kelimeler anlamsız kalacak,
iyisimi ben sana kocaman bir,ortanca, gül ve begonvilbahçelerimden hediye edeyim..
EN SEVDİKLERİME VERDİĞİM TEK ŞEY Yanında da kalbim :)))


lezzet sefası
banada öyle geliyor sefacığım.

cecil
çok teşekkür ederim, Hoşbuldummm :=)


selma
:))
:)))))
ah o şarkılar.... :=)

otuzundan sonra
:)))
!!! az sonra !!!! :)))


ev atölyesi
tabii tabii
Hem gönüller bir olsun YETER :)

Teşekkür ederim çok sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU 6 Eylül 2011 08:14  

Asu
:=) evet evet söyleme asucum.
beraber paylaşalım ..
çabuk dönmek zor :(
Bir koşu assos yapıp geleceğim! evi kapatamadık.(sezonu da :)

birsence 6 Eylül 2011 08:19  

canım ablacım geçmiş bayramını en içten dileklerimle kutluyorum bayram boyunca minik prensesden fırsat bulup nete giremedim o yüzden gecikti tebriğim...nice güzel bayramlar görelim inşallah sağlıcakla...kocaman öpüyorum....bilgisayarın gitmesine çok üzüldüm :((

Bir Dut Masalı - nUnU 6 Eylül 2011 08:51  

BİRSENCE,
canımm benim ne demek.. ne demek..
ben ikinizi de sevgiyle öpüyorum..
hem senin mesain çoktur :)))
her şey gönlünce olsun ,
bilgisayarada üzülme , makine işte !
can sağlığı olsun.
nice nice bayramlarımız olsun..
sevgiler tatlım.

ozguluntarifleri 6 Eylül 2011 15:56  

canim arkadasim gecmis bayramini kutlarim.
cok opuldun
sevgiler:)

Bir Dut Masalı - nUnU 6 Eylül 2011 17:32  

özgülcümm

bende öpüyorum canım
nice bayramlara beraberce....
sevgiler :=)

durutarifler 6 Eylül 2011 17:33  

Geçmişler olsun. İnşallah bu son olur. Sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 6 Eylül 2011 22:13  

nilay
:=)
teşekkürler geçti gitti bile =)
mala mülke gidene hiç üzülenlerden değilim ben.makine sonuçta

can sağlığı olsun,
keyif olsun, huzur olsun yeter.

lezzettabağı 7 Eylül 2011 10:35  

Yenisi gelene kadar idare et hayatım tabi ki seni ve güzel paylaşımlarını aha da burada bekliyor olacağız. pc ye ne yapmışsın yahu öyle adam içinden çıkamamış debelenip duruyor.. EE biz eskitmezsek satıcu nereden kazanacak. sevgiyle öptüm..

Adsız 7 Eylül 2011 11:20  

hay allah bir hevesle geldimki sorma gitsin- çok üzüldüm neyse bekliyeceğiz el mahkum
kolay gelsin canım. Assostan dönünce ara canım.
burayı ihmal etme ama
çok sevgiler herkesten

gülden

bir dilim bir tutam 7 Eylül 2011 21:00  

Bilgisayar caginda olan bizler onsuz yapamiyoruz maalesef...Birkeresinde bizimki de bozulmustuda elimiz ayagimiz baglaniverdi birden...meger nekadar isimizi onun ile görüyormusuz..Allahim cok kötü günlerdi...Bu sebebten eve su an 3 tane var biri bozulursa digeri görevi üstlenecek hani...

Bir an önce net e kavusman dilegi ile...

Adsız 8 Eylül 2011 10:54  

Nuray Hn.cığım, öncelikle geçmiş bayramınızı kutluyorum ve daha nice bayramlara sağlıkla ve sevdiklerinizle ulaşmanızı diliyorum. İnşallah en kısa zamanda yeniden sizin güzelliklerinizle buluşmayı bekliyoruz.Bu güne kadar tatilde olmam nedeniyle yazınıza cevap veremedim. e-mail adresim gulsumucar@gmail.com ,herşey için çok teşekkürler.
sağlık ve mutlulukla kalın.

Gülsüm

Adsız 8 Eylül 2011 15:51  

canım hoşbulduk sağolasın,ne güzel bir mail yazmışın.

hem sayfana hem sana merhaba demek istedim, daha inceleme şansım olmadı, hafta içi bol bol masal okuyacağım.

sende yeni bebeğinle sarmaş dolaş yazarsın. şimdiden güle güle kullan.
bol bol paylaş bizle
öpüyorum hayatım

Nesli.

aysencifci 9 Eylül 2011 21:40  

Nunu'cum işyerinde blogger'a giremiyoruz, o yüzden çok istesem de sana bir hoşgeldin deyip sevgiyle sarılamadım sanal olarak:) Hoşgeldin,iyi ki geldin! Sensiz tatsız buralar, çabuk dön de gene mükemmel sofralar kur, gezdir bizi, yedir içir:)))
Sevgiler, öperim.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP