MODA'DA SONBAHAR KEYFİ

>> 21 Eylül 2011 Çarşamba


Moda ! Kadıköy'ün göz bebeği..
Tarihi iskelede bir çay keyfi,

Sonrasında biraz sahil yürüyüşü,
Şu tepedeki en sevdiğim mekanda  düşünülmüş bir kahvaltı

sabırsızlıkla beklenen iştah dolu bir masa,
manzaranın büyüsüne kapılıp gidince tamamıyla çekilemeyen kahvaltı :=)

çok beğeneceğiniz bir ortam

artık yazın bittiğini ve sonbaharın güzelliğini fısldayan o güzelim yapraklar,
Sahillere, Adalara karşı keyif

ve bol bol martıları resmedip denizle sohbet...
HEPSİ MODA'da...
BİR SONBAHAR KEYFİNE  NE DERSİNİZ ?

ÇOK SEVGİLER.


25 yorum:

Unknown 21 Eylül 2011 13:05  

Sultanım nasıl özlemişimmmm Bomanti
duruyor mu daha:)))Yüreğine sağlık öpüyorum...

Erguvan Vakti 21 Eylül 2011 13:25  

Deniz kokusu buraya kadar geldi,nasıl da özlediğimi farkettim bu güzel şehri...

Adsız 21 Eylül 2011 13:31  

İşte bu çok güzel...
haftasonuna davet oldu bana mesela.
keyfin çok olsun nunucanım.

Gülden

Unknown 21 Eylül 2011 13:35  

Ahh ah keşke derim ben :)
Biranönce gelebilsem derim..:)
N güzel yerler,ne hoş resimlemişsiniz..
Çok şanslısınız,İstanbul'dasınız..
Bize de iç geçirmek düşüyor :)
Ancak resimlerden izlemek bile keyifli..
İnşAllah tez zamanda şööyle dourucu bir İstanbul turu kısmet olur..

Adsız 21 Eylül 2011 13:37  

ne zamandır gıdemıyoruz oralara.kızım az daha buyusede gıtsek :(

durutarifler 21 Eylül 2011 13:54  

Tabaklarda sadece tatlılar kalmış. Bana onlarda yeterdi.
Sevgiler

zero 21 Eylül 2011 13:54  

Moda, sahil, Moda Teras hepsi ayrı güzeldir. Moda Teras'ın gündüzleri kadar gün batımları zamanlarını da çoook severim. İnanılmaz keyiflidir, o bembeyaz sandalyelere kurulup günün batışını izlemek... keyifler bol olsun:)

CEPAYNASI 21 Eylül 2011 14:23  

fotoğraflar öyle güzel ki...
orada olmak istedim:))

NzlGl 21 Eylül 2011 14:25  

Bu sene birkaç defa bizde Moda'ya gittik eşimle . İskele üstünde oturup sohbet ettik, balıklara bol bol ekmek attık:)
Otururken sizin söylediğiniz yeri görmüştüm. Şimdi gitmek şart oldu:)))
teşekkürler,sevgiler

Adsız 21 Eylül 2011 14:26  

kocaman bir iç geçirmedim değil,
şimdi hava kapalı ama, git desen giderim, alide kocamn bir dondurma terasta kahvaltı
vay anam vay diyor dinlediğim şarkıda tarkan
:) afiyet olsun tatlıcanım
-ASUMAN Ö-

Adsız 21 Eylül 2011 14:33  

Nunum sen tatlı yememişindir, son köşedeki boş tabak senindir kesin

yinede o tatlıları sen bana ayır
manzarayla öylegüzel giderki,
mekan harika olmuş değişmiş
haftaya bir program yapayım dedim şimdiden
paylaşımına çok teşekkürler canım
sevgiler / Semra.

AKDENİZ AKŞAMLARI 21 Eylül 2011 14:37  

Manzaralar sahane .Teyzecıgımın evı var orda ne gunlerımız gecmıştı bır zamanlar.Eskılerde tum yaz tatılı ıstanbulda gecerdi.Paylaşımlar aldı goturdu benı o guzel yıllara tesekkurler canım.

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 21 Eylül 2011 14:51  

Nunum, evet uzun zamandır yoktum daha doğrusu o kadar çok şey olup bitti ki bir türlü siteye yönelemedim...

Teşekkürler canımm benim, sağol...

Moda'yı bende severimm...Burnumun dibi ama bir türlü vakit oluşturupta gidip bir keyif yapamıyorum...O tepedeki yere de yaz başından beri hala kahvaltıya gideceğiz maaile:))

Sevgiyle kucaklıyorum seni...

**sema** 21 Eylül 2011 15:00  

ben yaklaşık 2,5 yıldır istanbul dışında oturuyorum.. ve bu süre içerisinde de istanbula gidemediğim en uzun zaman dilimi oldu:( resimlerle ne kadar çok özlediğimi daha iyi anladım..

ebru özgün 21 Eylül 2011 15:18  

Fotoğraflar çok güzel Sevgili NuNu,orada olmak istedim.
Sağlıcakla kalın.

Adsız 21 Eylül 2011 15:20  

şimdi vaktin yok ama,
kış basmadan beraber gidelim, kahveler benden olsun emi (cmtsi)

Nesrin

lezzet sefasi 21 Eylül 2011 16:46  

sayend e Istanbul u taniyorum nunu cum Ne cok isterdim bu 7 tepeli sehirde yasamayi.
Cok sevgiler

ELANIN TARIFLERI 21 Eylül 2011 16:46  

Çoğu insan sevmese de sonbaharında çok başka bir güzelliği var. Çok güzel fotoğraflar, ellerinize sağlık.

Adsız 21 Eylül 2011 18:45  

kocaman bir nefesde benim için çekseydin nunucuğum
hasretle canım..

Sema N.

inci çiçeği 21 Eylül 2011 19:08  

daha ne diyelim allah derim,ardından da şimdi oralarda olmak vardı anasını satayım şarkısını dinlerim:)))
sevgiler:))

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Eylül 2011 19:25  

İnci çiçeği
:=))
:=))))
çok güldürdün beni....

Limon çiçekleri 21 Eylül 2011 20:56  

İlk ve son defa 3 yıl önce gitmiştik İstanbul2a ve o güzelim tarihi iskelede akşam bir kahve keyfi yapmak nasip olmuştu.yalnız o ara protestolar vardı,alkol bu iskelede kaldırılmıştı galiba,bizde kahve ile kafayı bulmuştuk:))Şaka bir yana en kötü günün böyle olsun canım,sevgilerimle..

Unknown 22 Eylül 2011 00:22  

Ah!İstanbul,İstanbul olalı...
şarkısı aklıma geldi şimdi,
bir gün mutlaka ziyaret edeceğim,mutlaka,

bekle beni İstanbullll.

kocamannn,

sevgilerimle...

akdenizkizi.blogspot.com 22 Eylül 2011 09:31  

ohhh sefanız olsun diyeceğim...olmuş bile...ruhunuza sağlık...sevgilerimle

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Eylül 2011 23:11  

herkese sevgilerimle

TEŞEKKÜRLER..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP