EVDE GÜZ KEYFİ BU OLSA GEREK ..

>> 26 Eylül 2011 Pazartesi







Çoook iyi geliyor bu havalar bana..
Renkler, mevsim geçişi, kış hazırlıkları , beklentiler, yapılacak listelerim, sıraya koyup beklettiklerim, kısacası her şey Umut !!
Bizi ayakta tutan tek şey O değil mi ?!

Kış hazırlıklarım başladı sayılır.. Sonbaharlık- Kışlık giysiler, hatta çizmeler- botlar  bile aldım ! Trendlere sıkıca bağlıyım da :=) (sakın inanmayın !   :=)

Haa birde kışlık  (!) kitaplar aldım :))) Gülmeyin ! evet evet , kışlık kitap onlar !! havalar soğuyunca okunup yutulacak :=))) Şimdi henüz yazlık ve Sonbaharlıklar devrede.

Geçtiğimiz günlerde, Arkadaşlarımla kitapevinden içeri girdik , ben ''kızlar ben  kışlık kitap alıcam dediğimde ne çok güldüler, hatta tüm gün ağızlarına yapıştım :) güldük durduk !

 Haklılar kışlık yiyecek- giyecek -odun -kömür  olur da kışlık kitap da olurmuymuş hiç !!!!
 kışlık kitap diye bişey kim duydu ki ?
:=))) Ahh ben yokmuyum ben :=)

Bu sofrada kitapevinden dönüşte bir kahve molası idi .. Bahçeden toplanan yapraklar yıkandı temizlendi, kurulandı ve size göz zevki oldu.
HAVUÇLU KEK parmakları yedirdi, 3 kahve birden içirdi !
Giderken yarısı dosta armağan edildi, kalan yarısını da bir daha hiç gören olamadı :=))

HEPİNİZE MİS GİBİ BİR HAFTA DİLİYOR... BU KEKİ YAPIN DA DİYORUM !
,Ve Cuma Günü, ELEMLİ YÜREĞİMİ ISITAN YORUMLARINIZA İSE ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM...
HEP DEDİĞİM GİBİ =
DOSTLARIM YARABANDIM GİBİDİRLER  :-))
SAĞOLUNUZ, İYİKİ
VARSINIZ ..

38 yorum:

atolyenott 26 Eylül 2011 08:56  

ellerinize sağlık. ne kadar yaratıcı sofralar hazırlıyorsunuz. şimdi her yer çınar yapraklarıyla dolu ama benim aklıma böyle sunum gelmez valla. harikasınız, sevgiler .)

hanife 26 Eylül 2011 09:31  

Eline sağlık Nunucum havuçlu kekin çok güzel görünüyor,bende çok severim Eylül ayını sevgiler..
Kışlık kitaplar fikri çok hoş.

zero 26 Eylül 2011 09:31  

Ne kadar aynı duygular içinde yoğruluyoruz bu ara... Ve kış kitapları... Ben nerdeyse mevsimlere bile bölücem kitapları, hatta yazarları:)) fotoğrafları çok sevdim, kocaman sevgiler:)

Erguvan Vakti 26 Eylül 2011 10:16  

İyi haftalar,ne güzel bir tema hazırlamışsınız,bayıldım.

mutfagabuyrun 26 Eylül 2011 10:20  

içim açıldı senin sayfana girince canım.rengarenk resimler.bayıldım gerçekten.afiyet şeker olsun.öpüyorum.

Adsız 26 Eylül 2011 10:52  

Günaydın Sevgili Nunu,
Renkler muhteşem kek te bir o kadar leziz gözüküyor arkadaş larla ve dostlarla bunların tadı ikiye katlanıyor ellerinize sağlık. Uzun zamandır kitap okuyamıyorum kışlık kitaplarınızı merak ettim paylaşmanızı rica etsem.
Sevgilerimle, Kolay Gelsin....
Nuray

GÖNÜL 26 Eylül 2011 12:01  

öyle güzel anlatmışsınız ki kışı sevmeyen be bile özendim

durutarifler 26 Eylül 2011 12:52  

Nunu'cum sonbaharı getirmişsin arkadaşım. Havuçlu kekinle bende 3 kahve içerdim valla. Ellerine sağlık.

Adsız 26 Eylül 2011 13:37  

AY BEN SENİN YAPRAK ÜSTÜ KEKİNİ SEVEYİM EMİ,
YAPRAK KEK YAPTIM DEMİŞTİN MEĞER BUYMUŞ
ÇOK YAŞA ALEMSİN
YARATICISIN
MÜKEMMELSİN MÜTHİŞSİN.
BAYILDIM BU MASAYA,
MİLYON KERE SORDUM AMA YİNE SORCAM
ALLAHAŞKINA BU KEK NASIL KABARDI YA BE ANACIM

semra

TATESAL 26 Eylül 2011 14:23  

sizin şu sunumlarınız yokmu beni bitiriyor yani....ince,narin nazenin...kek enfes aldım tarifi,sevgiler...

kalpkurabiye 26 Eylül 2011 14:42  

"..kalan yarısını da birdaha gören olmadı..."
bu cümle çok hoştu ablacım:))
ince zevkini yansıttığın bu sofra çok hoş..
emeğine sağlık ablacım..
mutlu günler..

Adsız 26 Eylül 2011 14:50  

ya bakarmısınız şu güzelliğe gene.
herşey bira yana, o sonbahar yapraklı peçetelerin bitirdi beni,
sanırım yurtdışından getirdin, eğer buradansa yerini söyle bana, bize ,hepimize nunucuğum.

gerçekten çok şahane konsept bu resimler.
her gün bişey yapsan baksam diyorum ))))))
bu sayfanın masalının müptelasıyım
emeğine sağlık ( neslihan

Unknown 26 Eylül 2011 14:51  

Eylül hiç geçmesin istiyorum ve günleri sayıyorum .En sevdiğim aydır ve sonbahar aşığı olarak bu görüntülere bayıldım ve o masada olabilmeyi çok isterdim.
Kek nefiss görünüyor.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Unknown 26 Eylül 2011 15:10  

Kışlık kitap fikrini çok tuttum :)
Şu sonbahar temalı sofranıza da bittim :)
Ne güzel hazırlamışsınız,emeğinize sağlık..
Mutlu haftalar olsun..
Sevgilerimle..

Adsız 26 Eylül 2011 15:19  

allahım yarabbim nerden aklına geliyor bunlar, bağ bahçe yol sokak dolu ezip geçtiğimiz yapraklar sende görsel şölen oluyor
bakış açıcı bu olsa gerek nun um canım hayatım.
sefanız olsun, keyfinde boıl olsun
ama kışlık kitaba ofiste bir kahkaha patlattım sorma gitsin, şef ters ters baktı sayende ,
hahahhahahahaaa oH CANIMA DEĞSİN

Zeynep Günal

lezzet sefasi 26 Eylül 2011 16:05  

ah sen yokmusun senn << bunu cok sevdim
Birde kislik kitaplari tabiki
Dekor cok mevsimsel olmus cok Guzel
sevgiler canim guzle bir kis gecirmen dileyi ile

yemekbiraşk 26 Eylül 2011 17:01  

çok zevkli ve zarif sofra olmuş.. renk uyumları incelikler çook şık..
sevgilerimle
seval

Limon çiçekleri 26 Eylül 2011 17:14  

Allahım Allahım..!Siz bana gelerek içime tabiat aktı demişsiniz ama tabiatın alası sizde ayol..Bu ne güzellik içim açıldı,sonbahar temasıda olsa,sevgiyle..

Adsız 26 Eylül 2011 17:30  

tatlım sonbahar bu kadarmı güzel gelir bir eve
senin bahçenin yaprağı bile bir başka güze inanki.
kekte süpper, buda yapılacak, emredicem kabarıcak başka yolu yok. tarçın tarçın miss kokalım bizde öpüyorum yanaklarından çok sevgiler /
/ Mine K

hepsusluydum 26 Eylül 2011 17:31  

Nuray'cım ben de senin keke Güzkek ismini koydum:)))Ellerine sağlık, güzel görünüyor..Zehr@

made in funda 26 Eylül 2011 17:41  

canım bir dediğini iki etmedim yorumunu okur okumaz(okuldan yeni gelmiştim)hemen tarifi ekledim.ne yalan söyleyeyim sen ekle demesen benim daha ekleyeceğim yoktu.sağolasın.Güzel yorumların bana enerji olarak geri dönüyor.
keyfiniz keyifmiş doğrusu.Senin masanda o sıcacık sohbetinde bulunmayı ne çok isterdim.afiyet bal şeker olsun.sağlık olsun..sevgiler...

ozguluntarifleri 26 Eylül 2011 18:05  

ah ah ah su dizaynin guzelligine bak canim Nunum yaaa yaptigin guzelliklere zevkine hayranim yuregi guzel kendi guzel arkadasim cokkk optum seni kucak dolusu sevgiler:)

bırtutamkekik 26 Eylül 2011 18:24  

işte yine masalsı bir sunum ile karşımızdasın nunucum:)
ellerine sağlıkk...
sayende evimm bugün missslerr gibi tarçın kokularıyla bezendi:)
bayıldımm sonbahar yapraklarına:)
tamı tamına nasıl
da uyumla aheste aheste dans ediyorlar:))
yara bandınn olmaya herdaim dewam edeceğim nunumm:)
ama Yüce Yaradan seni ve sevdiklerini her daim korusun kollasın inşallah...
gönül dolusu sevgi ve muhabbetle :)

kekiğin:)

Unknown 26 Eylül 2011 18:56  

bende parmaklarımı yemek istiyorum:) kek yine muhteşem görünüyor. temaya e ona uygun peçetelere ayrıca bayıldım. sevgiler,funda

Unknown 26 Eylül 2011 18:56  

bende parmaklarımı yemek istiyorum:) kek yine muhteşem görünüyor. temaya e ona uygun peçetelere ayrıca bayıldım. sevgiler,funda

sibelyalcincom 26 Eylül 2011 19:09  

Herşeyin kışlığı varda kitabın niye olmasın kitap yazarlar için güzel bir fikir vermişsiniz:))))
ellerinize sağlık

Adsız 26 Eylül 2011 19:13  

YANİ BİŞEYİDE YAPAMA,
BECEREME BE HATUN !
:)
Çatlattın en sonunda
çatırttttt )))))
)))))
)))))))))))))))
sen ne kadınsın böyle benim canımmısın nesin ey nunuş

kek ver bana ! )))

ASU.

TuruncuTatlar 26 Eylül 2011 20:12  

ellerine sağlık nunucum sonbaharı fazla sevmem ama sayende içim açıldı;) sağlıkla kal..

Unknown 26 Eylül 2011 23:54  

Sultanım bu muhteşem görüntüler karşı
sında kelimeler kifayetsiz kalıyor.
Yüreğine sağlık öpüyorum...

Disalce 27 Eylül 2011 00:03  

nunucum sofran şahane....kışlık kitabın çok hoşuma gitti...valla en güzel hazırlığıda sen yapmışsın:)))bayıldım....:)bende almalıyım hemen...:)

Adsız 27 Eylül 2011 08:15  

hayran bırakıyorsun kendine hep,
gözümüzün önündekileri biz görmez yaprak işte derken- sen neler yapıyorsun, imrendim nunu.
yapmalıyım birşekilde bu masayı
dilerim senin gibi şaşırtıcı olurum
ellerine sağlık canım

Gülbin B

muazzez 27 Eylül 2011 11:20  

Bayıldım ben bu güz keyfine, peçetelerine, örtüsüne, servisine, lezzetine:)

Sevil Şahin (birdemliksohbet) 27 Eylül 2011 13:00  

İlahi nunucum bir alemsin sen kışlık kitap ha çok güldüm gerçekten. Sen beni güldürdün ya rabbim seni de hep güldürsün..
tatlım sonbaharı geldi etrafımdaki tüm o güzelim ağaçlar dökülüyor. Soğuk havalar geliyor ya bendede bir hüzün var kat kat giymeyi sevmeyen ben yazarım artık off üşüyorum diye :)
canım nunum kekinde çok güzel olmuş. Şuan çayımın yanına bir dilim olsaydı hiç hayır demezdim inan :)
sana ve tadan dostlarına afiyet olsun
Sevgiler mutlu haftalar

Elif'in defterinden 27 Eylül 2011 15:32  

Ben havuçlu keki çok severim, sıcak severim üstünde dumanı tüterken hamur olur mu korkusu içinde kesemem de kenarından köşesinden tırtıklar öyle yerim. Afiyet olsun:)

MAVİANNE 27 Eylül 2011 16:06  

miss kokusu geldi o havuçlu kekin ellerine sağlık
kışlık kitap lafı iyiymiş
iyi okumalar canım

Mehmet Osman Çağlar 27 Eylül 2011 22:28  

Evet, umutlarımız hiç tükenmesin...
tatlı yiyip tatlı konuşmalarımız bâki
kalandır şu fani dünyada...

En derin sevgi ve dostlukla aileye...

kristalkelebek(aslı) 27 Eylül 2011 23:44  

Nunucum benim de yapılacaklar listem kabardı da kabardı, ne var ki bende bir enerjisizlik hakim şu günlerde:). Gerçi şimdi senin şu nefis kekinin görüntüsü bile yetti beni canlandırmaya. Nunu sunumu yine harika:).
Benim de kışlık kitap alışverişine çıkmam lazım en kısa sürede;).
Çok öpüyorum..
kelebeğin

dogada.blogspot.ru 28 Eylül 2011 08:37  

nunucum sonbaharı o kadar güzel yansıtmışsınki seyretmeye doyamadım nerden buluyosun bu kadar güzel mateyerleri hayran olmamak elde değil sevgiler canım

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP