BADEMLİ ÜZÜMLÜ PİLAV

>> 25 Ağustos 2011 Perşembe


Bir kaç güne kadar bayram geliyor, Evinde karşılayacak olanlar, ya da son iftar davetine yetiştirecek izleyenler için bir alternatif olur sanıyorum...
Hepinize afiyetler olsun..SEVGİLER.


BADEMLİ ÜZÜMLÜ PİLAV

3 sb prinç (ıslatılmış) miktarı azaltabiirsiniz !! )
1 iri soğan
3 yk sıvı yağ- 1 tatlı kaşığı tereyağ
1 sb tavuk suyu + 3.5 sb su.
tavuk eti
1 kahve fincanı üzüm (ılık suda 20 dak. beklemiş)
1 kahve fincanı kavrulmuş badem ( 1 çk. yağ ile kavurun soğutun)
tuz- karabiber- yarım çay kaşığı tarçın- az yeni bahar-az nane

Yapılışı

-Soğanlar hafif ateşte pembeleştirilip prinler eklenerek biraz kavrulur
-badem-üzüm-tavuk eti ve tüm baharatlar eklenerek karıştırılır
-suyu eklenip demelemeye bıraılır
-Artık iftar ve bayram sofralarına hazır..


BU SOFRADAN

17 yorum:

Miskokulu Lezzetler 25 Ağustos 2011 10:15  

Çok şık çok cici insan yemeğe kıyamaz bu pilavı ellerinize sağlık Nuray Hanımcığım sevgiler...

Adsız 25 Ağustos 2011 10:19  

günaydın canım,
tarifi yazıyorum acele acele =) şefe yakalanmadan =)
ben o kelebekleri de yicem =)

esin

anneminkizıyim 25 Ağustos 2011 10:20  

hiim nefis, kurabiye gibi dizmissin masallah.
Ellerine saglik canim, sevgilerimle....

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Ağustos 2011 10:24  

mis kokulu lezzetler
:)) evet evet çok şirindiler
kıyamadılar minecim


esin,
müdüründen korkunu seveyim..


annemin kızıyım

çok tavsiye ediyorum bu sunumu,
fazla yenmemiş kaloriler azalmış oluyor :)
çokda ciciler ! :=)

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! 25 Ağustos 2011 10:32  

bu ne hos bir sunum böyle :) pek cici pek güzel olmus! ellerine, fikrine saglik :)

mutlu bir gün diliyorum..sevgiler

Gönülünce 25 Ağustos 2011 12:15  

Pilav şahane görünüyor sunum çok şık olmuş...Ellerinize sağlık...

Sevgiler...

Gezi/yorum... 25 Ağustos 2011 14:34  

aman tanrım bu nasıl bisey böyle ya :)

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Ağustos 2011 14:36  

hasretli lezzetler

gönülünce

şehnaz

hepinize çok teşekkür ederim.

KİZHATCE 25 Ağustos 2011 16:55  

çok şık bir pilav,eline sağlık geçen bende yaptım yiyemesemde seyretmekte hoş:) sevgiler..

Adsız 25 Ağustos 2011 17:15  

tatlım eline sağlık , senin yemekelrinin büründüğü hallere adeta tapıyorum. aklıma gelmeyen şeyler senin tabaklarında vitrine çıkıyor sanki
hep diyorum allah nazardan saklasın maşallah nunucuüum sana
Ferda

LEZZETİKRAM 25 Ağustos 2011 19:36  

sunum harika pilavda öyle canım ellerine sağlık

Unknown 25 Ağustos 2011 19:50  

Sultanım iyi akşamlar bereketli iftarlar dilerim.Kıyamam ben o güzel pilavı yemeye ellerine sağlık öpüyorum.

Adsız 25 Ağustos 2011 23:17  

cok pardon ama ben 3 bardak pirince bir bardak suyun nasil yettigini anlayamadim bir turlu. sunum harika gorunuyor...

Unknown 26 Ağustos 2011 00:57  

Şimdiden iyi bayramlar.. her gününüzün bayram kadar güzel geçmesini diliyorum.. sevgilerimle..

PAPATYA PRENSES 26 Ağustos 2011 04:12  

Arife güne bile iftar misafirimiz olacak. Bu Ramazan çok bereketliydi çokk:)

Bu pilav da çok şahane!:) Ellerine sağlık Nunucumm

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP