2011- İFTAR SOFRASI / 3

>> 17 Ağustos 2011 Çarşamba







Çok şükür !!
Fot. Makinem yaşıyor, yoğun bakımdan çıktı , hepimize geçmiş olsun :)
Geçenlerde unutulan mutfak tezgahında sele maruz kalmıştı kendisi :(((
Ne ekran var, ne de bişey !!! 2 gün boyunca pilini ve hafıza kartını çıkartıp, kurumaya bıraktım.. Yeniden denediğimde ekran hare hare idi :((( Nesneleri görmek imkansızdı yani...
Dikey halde, alttan su aldığından hiç yatay hale getirmeden öylece kuruttum, ertesi gün yataya getirip, içini kuruttum..
Bu sabah da servise gittim, gülümsedi tekniker,siz ilk müdahaleyi yapmışsınız..
İyiki açmadınız, devreler yanardı '' dedi ..
Neyse masala görüntülü devam yani..
Sonra o sevinçle saatlerce dışarı işlerinin peşinden koştum, telekom, banka, muhtar, derken bauhause (yapı market) ile noktayı koydum.
Ev kızıyım ya bu aralar, her şey benden isteniyor !!
Öğleni biraz geçe eve adım atabildim.. Kokumu almış olmalı ki telefon çaldı ! Yeğenim iş için İstanbulda imiş, sizi göreyim '' dedi, Akşama geçermiş karşıya, öyleyse iftarı bizde yapalım '' diyerek vedalaştık..
Ayşe'ye (yardımcım) telefon açtım '' Kooşşşş !!!! ''' (!)
Hiç hazırlığım yoktu misafir için çünkü ! Enerji desen hepsini tükettim, hatta uzanacaktım !!!
Marketemize, kasabımıza telefonla siparişleri ilettim, Ayşe de verdiğim listeyle hepsini toparlamaya çıktı, 45 dakika sonra döndüğünde mutfakta sebzeleri ayıklar haldeydi..
Ben ramazan listemden bir kaç şey seçtim, sadece en çabuk ve hiç uğraşmayacağım şeyler olmalıydı. Sadece sebzeler ayıklansın, el oyalacak şeyler bitsin yeterdi bana.
Sağolsun Ayşe halletti ve gitti...
Bana da pişirip servis yapmak düştü..
Şu ramazan listem beni her seferinde kurtaran , tam teçhizatlı cankurtaranım !!
Sizede tavsiye ediyorum, Hala geç kalmış sayılmazsınız ...

Resimler çok özensiz ve yedeksiz tek çekim ! Affınıza sığınırım.

3./ İftar menüsü

-İftariyelik
-Sebzeli, mercimek çorbası (tavuk suyuna)
-bostan kebabı (piliç etli ) tarif gelecek
-tavu suyuna şehriyeli pilav

-yumurtalı özel ramazan pidesi
-Zeytinyağlı kırmızı biber dolması (tarif gelecek)
-pazılı gül börek ( dondurucuda her daim kurtarıcım )
-şeftali kompostosu
-meyveler
- dondurma ve rulo tavuk göğsü ( tarif gelecek)

HERKESE BEREKETLİ İFTAR SOFRALARI DİLERİM.

7 yorum:

Miskokulu Lezzetler 17 Ağustos 2011 23:59  

Nuray Hanımcığım sofranızın bereketi daim olsun sevgiler İzmirden..

mutfagabuyrun 18 Ağustos 2011 00:14  

menü süper canım.tavukgöğsü olsa yerdim şimdi.ellerine sağlık.öpüyorum.

aymuca:) 18 Ağustos 2011 01:25  

Merhabalar ...iftar sofranıza bayıldım.hayırlı ramazanlar dilerim.paylasimlarinİzin devamını dilerim.ben de beklerim bloğuma sevgiler..

Delfina ; 18 Ağustos 2011 10:29  

Sizin bu yeğenler ne kadar şanslı Nunum,enfes sofralara konuk oluyorlar her seferinde.Bostan kebabı gerçekten şahane ben içini oyarak yapmıştım baya uğraştırdı,bu tarif ise çok güzel bir dahakine böyle deneyeyim...Sevgiler,

NzlGl 18 Ağustos 2011 12:45  

Nunu marka 3. sofra.....:))))

Ellere ,bedene, o şahane ruh'a sağlık olsun:))

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Ağustos 2011 21:52  

Miskokulu Lezzetler
minecim çok teşekkürler canım.


Delfina ;
canım içi çıkarmı hiç ? yazıkk :)) sen beni takip et arzum :=)))


aymuca:)
çok teşekkür ederim

sevda
teşekkür ederim, gerçekten yapılıp yenmeli

NzlGl
:) vallahi hasbelkader desem ..


çOK TEŞEKKÜR EDERİM..

Birdemliksohbet-Sevil 19 Ağustos 2011 10:13  

Nunucum canım ellerine sağlık hep bereketli sofraların olsun
öperim

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP