2011 / İFTAR DAVETİ -4 / YİNE EN SEVDİKLERİMLE

>> 24 Ağustos 2011 Çarşamba



cANIM DERYAmın güzelim peçetelikleri ,emeklerine çok teşekkür ediyorum









EN SEVDİKLERİM !!

Böyle deyince diğer izleyen akrabalar kızmıyor biliyormusunuz ! alınmıyor gücenmiyor !
Biliyorlar nedenlerimi VE dünya bir yana onlar bir yana olduğunu..... bunu hiç bir şeyin değiştiremiyeceğini de....
Ama içlerinden geçiriyorlarsa o zaman onlara diyorum ki : akraba değil, AKBABA olursunuz :=)
Evet dün gece iftarda tam 15 can kişiydik .
Birazda yeğenim için bugünü seçtik, kendisi müzisyen, en sevdiğiniz dizilerin müziklerini yapıyor, basgitarist, bazen solist ve vokalist olarak da konserden konsere koşuyor, yeni biten konser sonrası ve yeni dönemde başlıyacak olan dizinin müziklerinin alt yapısını ,sütüdyosunda bitirip, soluğu bizde aldı.

Canım Adaşım, biriciğim yengem, çocukları, torunları, valide sultanım ve biz ! kocaman bir aileydik.
Hani ertesi iş günü olmasa, sahura kadar oturalım... öylesine yıkılıyor bizde sohbet !! lakin herkes çalışıyordu efendim...
Yinede arabaları kabak ! olmadan gitmek durumunda kaldılar :)

Gelirken gelinler dondurmalar, meyveler , harika özel sipariş yumurtalı pideler, diğer taraf ise ,ev yapımı vişne suyu, kedidilli ,bitter çikolata soslu tatlıyı yapmış bizlerle paylaşmıştı.. ya valide sultanımın su böreği .. işte sözün bittiği yerdeydik :)
Tatlı konusunda son söz benimdi .: '' ballı -yağlı -tatlı yasak '' dedim çünkü .. malum ahh şu kaloriler ah !

Bense yine sevilen Klasik değişmez Türk soframı kuruverdim.
MENÜ
zeytinyağlı dolma- biber kızartma- zeytinyağlı çalı fasulye- közlenmiş patlıcan -biber- su böreği- bostan kebabı- bademli üzümlü pilav- domates çorbası- iftariyelikler- salata- muzlu rulo tatlı-

ve çay ! :=) Daha ne olsun diyorsunuz duydum duydum :) Şükür olsun tabii.

SİZİNDE EN SEVDİKLERİNİZ HEP YANIBAŞINDA OLSUN..
SEVGİLER..

27 yorum:

yemekbiraşk 24 Ağustos 2011 12:49  

ah bu ne güzel sofradır böyle pembeler ayrı bir güzel menü ayrı bir güzel.. Allah kabul eylesin
sevgilerimle..
seval

Adsız 24 Ağustos 2011 12:51  

bittim nuray bittim.
hele reçeller- kelebek aşık oldum.
emeğine sağlık.

banu

Nes-Kayfee / Nesli 24 Ağustos 2011 12:51  

Elerine sağlık hayatım yine döktürmüşsün ve harka bir masa hazırlamışsın..sevgiler dostçakalın

Adsız 24 Ağustos 2011 12:53  

senın ustune sofra ve yemek duzenı tanımam.

Adsız 24 Ağustos 2011 12:59  

gğzel arkadaşım güzel elli, güzel yüzlü arkadaşım doyamadan bakıp bakıp duruyorum
nasl bir özendir bu böyle nunum
maşallah sana da güzel ailenede
tüm emeklerin süper canım
öpüyorum FERDA

Hülya 24 Ağustos 2011 13:03  

Nasıl severim iftar davetlerini..hele de böyle güzel bir masaya bayılmamak mümkün mü ?
Ellerine sağlık...

Adsız 24 Ağustos 2011 13:14  

Merhaba Sevgili Nunu,

Güzelliğiniz, zarifliğiniz her yaptığınız şeye yansıyor. Mükemmelsiniz maşallah size.
Ellerinize sağlık.

Sevgierimle.
Nuray

dogada.blogspot.ru 24 Ağustos 2011 13:19  

CANIM ne özlemişim seni o muhteşem sunumlarrını ALLAH kabul etsin hep sevdiklerinle güzel sofralarda birlikt ol yine harikalar yaratmışsın o marifetli ellerine sağlık

Unknown 24 Ağustos 2011 13:19  

Canım Sultanım nasıl zarif ve muhte
şem bir masa bir o kadarda enfes bir menü ellerine,emeğine o güzel yüreğine sağlık.Peçetelikler bu muh
teşem sofraya çokkk yakışmış koca
man öpüyorum.

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Ağustos 2011 13:23  

canım deryamm
harika oldular.
sofram seninle çiçekler açtı..
çok sevdik çok canım.
teşekkürler güzel kalplim.

Adsız 24 Ağustos 2011 13:24  

inanılmaz bir masa, nasıl keyifli hazırlamışsın hemde
şu sundukların, beni mest ediyor her defasında bin kere daha
eline sağlık hayatım benim
iyi günler

Nesrin.

TATESAL 24 Ağustos 2011 13:46  

sofralarınız beni mest ediyor harkulade....menüyü o kadar güzel ayarlamışsınız ki ellerinize sağlık ağır yağlı hiçbir şey yok,afiyet bal olsun,aman yağ olmasın.....sevgiler nezih ve seçkin kadın....

neval 24 Ağustos 2011 14:02  

hepsi nefis gözükse de gözüm şerbetlerde.susadım galiba:)

durutarifler 24 Ağustos 2011 14:07  

Sofralarınız bol, sohbetiniz daim olsun.
Sevgiler

Unknown 24 Ağustos 2011 14:26  

Çiçek bahçesi gibi bir sofra olmuş,şahane gözüküyor...
Emeği geçenlerin ellerine sağlık..
Rabbim sevdiklerinizi hiç eksik etmesin hayatınızdan...
Muhabbetle..

Adsız 24 Ağustos 2011 14:49  

bahçe masana gelmiş adeta
bu nekadar çiçek dolu güzellik böyle nunucum,
vedemükemmel tabaklar hazırlamışsın her zamanki gibi
ne mutlu herkese canım
niceleri olsun & semra

Şehnaz 24 Ağustos 2011 14:54  

nunucum tam da senin kişiliğini yansıtan bir sofra..her zamanki gibi zarif..ellerine sağlık tatlım..

NzlGl 24 Ağustos 2011 16:13  

EKSİKSİZ nice nice güzel günlere, sofralara nunucuğum:))))

NzlGl 24 Ağustos 2011 16:14  

Bu arada o şahane kırmızı biber çorbanızdan, ıspanaklı böreğinizden yapmak ve yemek nasip oldu. Ev halkı bayıldı....
Tarifler için tekrar tekrar teşekkürler....
ama ne olur neden resimleri çekmedin diye sormayın.....

hala biryerlerde saklanmaktayım:((((

bahar006 24 Ağustos 2011 16:59  

Nefis görünüyo herşey, ellerinize sağlık:)

Adsız 24 Ağustos 2011 17:05  

allah yüreğine girenleri eksiltmesin sevgili arkadaşım. ellerine kollarına sağlık versin nefis şeyler, harika bir sofra düzeni olmuş
çok daha güzelleri olsun
sevgiler

ESİN

muhabbetsofrasi 24 Ağustos 2011 18:28  

Rabbim ağız tadınızı bozmasın

evcilik 24 Ağustos 2011 18:32  

Özledim Nunu,
böyle güzel paylaşımlarını...
Hemen koyuyorum senide soluma yine eskisi gibi,hep bizimle ol emi??
sevgiler...

Cocukla Cocuk 24 Ağustos 2011 23:10  

harikasın Nunu'cum özlemişiz yazılarını..

iftar sofraız hem göze hem mideye her zamanki gibi...ellerine sağlık hayırlı iftarlar olsun

Adsız 24 Ağustos 2011 23:11  

şu haliyle Catrinler halt eder dermişim-
bayıldım nunucuğum harika olmuş
birde kelebek tabaklar çok şekerler-
reçellerin duruşuda beni benden aldı gitti- tablo maşallah.
çok sevgiler canım
Zeynep G.

Unknown 25 Ağustos 2011 00:48  

Resmen gözüm gönlüm açıldı ve iştahım kabardı.

Ellerinize sağlık.

Daha nice güzel,sevgi dolu sofralar inşalah bereketi ile,

sevgilerimle...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! 25 Ağustos 2011 01:18  

aman yarrabim! bu ne cici, sevgi dolu bir sofra olmus böyle.. hayran kaldim :) masallah sizlere..
rabbim sevginizi hic etmesin insallah..nice muhabbetler, dostluklar diliyorum..
ellerinize yüreginize saglik..sicacik sevgiler..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP